Hola.
Olisiko mitään ideaa laittaa 600 K7 keijoon vähän korkeampaa ohjaustangoa. mahtuuko tollanen vähän leveämpi fatbar kääntymään, katteita ei ole tarkoitus raiskata.
Olisi mielenkiintoista kuulla muuttuuko toi ajoasento kaupunkiin rennommaksi, mutta tarvittaenssa voi käydä myös radalla?
Netissä näyttää olevan noita valmiita paketteja, niistä päätellen letkutkin pitäisi vaihtaa?
Kokemuksia. Vain olenko ihan metsässä tämän idean kanssa.
Mielestäni olet metsässä tuon idean kans ja pahasti
Kannattaisi harkita vaikka jotain tourinkia, kyykyissä kun on luonnollisesti kyykky ajoasento
Tai tietysti jos rakennat siitä kunnon fighterin niin sitten on eri asia..
Hidas ollakseen nopea.
Suzuki GSX-R 1000 K6
Sehän on sitte katteellinen GSR![]()
http://ausfr.com.au/cart/shopexd.asp?id=148&bc=no
Tollasta mä tarkotin. Ei ole tarkotus alkaa touring motoristiksi. Lähinnä hakusessa olis Nakun ja kyykyn risteytys.
noissa stuntti hommissa näyttää porukoilla olevan kyykyt missä on leveät fatbarit ja orginaalimuovit pyörän ympärillä.
Voi olla että pitää laittaa joku nakupyörä jos tossa ei ole ideaa.
Hehe onpas koomisen näköinen.
-Suzuki GSX-R1000 K9 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K8 *MYYTY*
-Suzuki GSX-R600 K6 *MYYTY*
kaverilla on k4 kilosessa tollanen tankosetti paikalla,ja täytyy kyllä myöntää että helvatin hyvä sillä on ajaa! ulkonäköpuoli ei sit ehkä olekkaan ihan paras mahdollinen.
ite olen laittamassa keväällä k7ni 954 cbr:n n.30mm korottavat cliponit.
tietty sulle ois myös esim. lsl:llä valmis setti. korkeemmat cliponit.
sit maailmalta löytyy esim. convertibars ja helibars.
Melko kalliita noi valmiit korotuspaketit. En ole ihan varma tosta muutoksesta, joten ei kehtais kauheasti investoida.
toi 30mm nousu kuullostaa ihan hyvältä. Leveydestä ei osaa sit sanoa mitään nakussa tai supermotossa toi leveä tanko toimii hyvin mutta mitens kyykyssä.
Noi säädettävät ckilponit vois olla ihan kätevät.
PP-Tuning tekee kanssa noita korotettuja clipareita:(mrjussi @ Helmi. 02 2009,18:21) kirjoitti
Klik
Suomessa tuota PP-Tuningin tavaraa myy ainakin Bike-Doctor Tampereella. Hintakaan ei mikään hirvee ja laatutavaraa.
-Teemu
.
Käännä orkkikset toisinpäin, oikea vasemmalle ja päinvastoin. Ei maksa mitään.
Puhut asiaa. Jos tuolla tavalla haluaa muuttaa GSX-R:ää, kannattaa siirtyä muihin pyöriin...(Pete-R @ Helmi. 02 2009,15:24) kirjoitti
![]()
![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Mulla oli samantyyppinen ratkaisu 600 cbr:ssä, merkki oli LSL ja tilasin Saksasta.Toimitettiin uuden etujarruletkun kanssa. Toimi tosi hyvin ja oli rento ajella. Ja ei kai sitä muiden mielipiteillä ajella, jos on itelle hyvä niin so not?
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
En vielä, mutta kevväämmällä kokeilen.(Inferno @ Maalis. 11 2009,12:35) kirjoitti
Tota kikkaa käyttää aika moni kuski joka stunttaille katetulla pyörällä...(Ytsför @ Maalis. 11 2009,13:48) kirjoitti
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
toimiskohan tuo 1100 i/ö giksussa(Ytsför @ Maalis. 11 2009,12:19) kirjoitti
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80