Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
    Tippuipa tänään postista kirje triumphilta, jossa kehotetiin tsekkaamaan, ettei omalle pyörälle ole mitään korjauksia rästissä.

http://www.triumph.co.uk/sweden/2436.aspx Kirjeessä neuvotiin ko. osoitteseen tarkistamaan tilanne.

Onko tavanomaista että triumphilta tulee kirje muuten vain, koska minulla ainkaan tuo haku näyttänyt mitään? Ake:n sivutkaan eivät tienneet mistään takaisin kutsukampanjasta daytonaa koskien http://www.ake.fi/ake/akerecall/
    Triumph Daytona 955i
    Eikö tuo ole vain hyvä, että Trumpan omistajista pidetään huolta? Jos on missannut jonkun takaisinkutsun tai vastaavan, niin nyt pystyy sen tsekkaamaan. Ei munkaan mopossa mitään vikaa ollut, vaikka kirje kotiin tulikin.
    Mullekkin tuli toi kirje ja -06 ST:ssä oli jotain korjattavaa/tarkistettavaa...
    Koitin soitella jo lähimpään huoltoon, että sais selville mitä tarkistus koskee. Huolto oli menny jo kiinni, jää maanantaille saada selville mitä se koski.

Edit: näköjään koskee iskarin kiinnitys pulttia.

Triumph Sprint ST -06
    Lainaa (Sambzonic @ Maalis. 20 2009,16:38) kirjoitti
    Onko tavanomaista että triumphilta tulee kirje muuten vain, koska minulla ainkaan tuo haku näyttänyt mitään?
    Ei oo muuten vaan -kirjeitä näkynyt. Aikoinaan tuli 05 Triplestä postia vain kun oli tarvetta käydä pajalla eli olivat valmiiksi haarukoineet oikeat postiosoitteet.

Silloin ei tosin ollut vielä tuota webbimysteeriä mistä voi itse tarkistella asioita.
    Postia tuli, tarvetta korjauksille ei ollut, pyörä on -08 America.
    BMW F800GT
    Triumph America -08->11
    Yamaha V-max -98->08
    -06 triple eikä mittään...
    K750 -61
    Postia tuli, ei aihetta korjauksiin.
    postia tuli,06 tiger ei aihetta korjauksiin
    suzuki ts 250 x
    yamaha xt 600e
    triumph tiger 955i
    triumph tiger 1050 se
    05 triple, tuli postia, ei aihetta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Jep, tosiaan kirje oli tullut tänään... sytyttelin sillä takkaan tulet. *Eihän tuota rakettia kehtais enää mihinkään teknisen päivityksen tarkastukseen viedä. Kaikki muu siihen kun alkaa olla vaihdettu paitsi runko ja moottorinlohko...
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
    Lainaa (HSRC @ Maalis. 20 2009,21:55) kirjoitti
    Jep, tosiaan kirje oli tullut tänään... sytyttelin sillä takkaan tulet. *Eihän tuota rakettia kehtais enää mihinkään teknisen päivityksen tarkastukseen viedä. Kaikki muu siihen kun alkaa olla vaihdettu paitsi runko ja moottorinlohko...
    se onkin niitä thaimaassa tehtyjä.

Lainaa (jaket @ Maalis. 21 2009,09:26) kirjoitti
    Lainaa (HSRC @ Maalis. 20 2009,21:55) kirjoitti
    se onkin niitä thaimaassa tehtyjä.
    Jep, on kai noi vilkut, takavalo ja ehkä pelit tehty taikkulassa, vaikka ne Japanista lokareiden sun muiden kanssa tulikin. Vanteet on ainakin prässätty E-Afrikassa, jarrut, jalkatapit sun muut hilavitkuttimet on tehnyt saku, turbiini kilkkeet on usalaiset, penkki, maalaus jne kotimaiset - ai niin HD:n stonga voi olla väännetty kaukana idässä. Hienoja osiahan ne taikuissa tekee, mutta ei tossa taida sitä osaa paljon olla *
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
    Mulla -08 st ja lääkärireissua huoltoon tyrkyllä

maltas vaan odotella maanantaihin. . . . . . kuulis mistä kyse
    Lainaa (Navi @ Maalis. 21 2009,15:52) kirjoitti
    Mulla -08 st ja lääkärireissua huoltoon tyrkyllä *

maltas vaan odotella maanantaihin. . . . . . * kuulis mistä kyse *
    Tuollaisia tahtovat tarkastella.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
    Kiitos, ei tarvi odottaa maanantaihin
    Kirjeen sain minäkin eilen. Tänään tarkistin asian annetusta osoitteesta. Pyörässäni ei ollut mitään vikaa.
    Daytona 955i -03 ilmoitti, että jotain on.
    Sprint RS -04, ei mitään.

Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
    Jaahas, soittelin lähimpään huoltoon ja halusivat tarkistaa, Top rack mountingin. Vaikkakaan mulla ei oo ees sitä kolmatta laukkua, jonka kiinnityksen haluavat katsoa
    Triumph Sprint ST -06
    Seitseman vuotta Riumpin omistajana ja tämä oli eka tällainen kirje.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Lainaa (Tiikeri @ Maalis. 23 2009,12:38) kirjoitti
    Jaahas, soittelin lähimpään huoltoon ja halusivat tarkistaa, Top rack mountingin. Vaikkakaan mulla ei oo ees sitä kolmatta laukkua, jonka kiinnityksen haluavat katsoa *
    ......... Ei niin, enään...
    Vie tarkistukseen sano, että se on pudonnut kokonaan ??
    TRIUMPH IS RECALLING 372 MY 2008 SPRINT ST MOTORCYCLES. THERE IS A POSSIBILITY THAT THE SINGLE BOLT THAT IS USED IN THE 3 POSITIONS ON THE REAR SUSPENSION DRAG LINK ASSEMBLY CAN BECOME BRITTLE AND FRACTURE. THE BOLTS INVOLVED ARE THE (1) DRAG LINK TO DROP LINK BOLT, (2) DRAG LINK TO FRAME BOLT, AND (3) DROP LINK TO REAR SUSPENSION UNIT BOLT.
    Consequence Summary: THE HEAD OF THE BOLT MAY DETACH CAUSING THE DRAG LINK ASSEMBLY TO COME APART RESULTING IN LOSS OF REAR SUSPENSION, INCREASING THE RISK OF A CRASH.
    Corrective Summary: DEALERS WILL REMOVE AND DISCARD THE 3 BOLTS AND REPLACE THEM WITH NEW BOLTS.

tämä ei vaikuta kivalta,

Kirje tuli tänään, eipä tainnu olla mitään, siis mitä tulkitsin mun ruotsin kielen taidoilla! vm-07 Daytona 675
    Moi

Näihin takaisinkutsuihin liittyen.
    Tietääkö kukaan onko valmistajalla joku tietokanta, johon nämä valtuuteut dealerit/huollot kirjaavat tekemänsä takaisinkutsut.

Niin, että sieltä näkyisi jo edellisen omistajan vaihdattaneen ko. osat, tai päivitykset. ? Tai muuten "tähän pyörään" jo tehdyn ko. hommat.

You know ...

mB
    Trumpalla on tuollainen virallinen diilereiden huoltokanta olemassa kyllä. Sikäli kun olen ajan tasalla niin merkkihuollon pitäisi kirjata tuonne kaikki pyörälle tehdyt huollot.

Siitä ei sitten ole hajua ehtivätkö/jaksavatko kaikki huollot istua nettimysteeriä täyttelemässä.

Eikö sulla tullut huoltokirjaa pyörän mukana? Tuonnehan recallit leimataan kanssa.
    Lainaa (Talttapää @ Maalis. 24 2009,12:22) kirjoitti
    Eikö sulla tullut huoltokirjaa pyörän mukana? Tuonnehan recallit leimataan kanssa.
    No juu..

Mulla tilanne, että syksyllä vaihdoin uuteen, ja silloin jo syötin vin-koodin triumphin sivuille ja huomasin, että pitäis käyttää pajalla.
    Eli pyörää joka oli vielä luovuttamatta.
    Mainitsin asiasta myyjälle, joka kertoi poikien laittavan pelin kuntoon ennen luovutusta.
    Huoltokirjassa ei kuitenkaan ole tuosta "päivityksestä" merkintää.

Nytkun tuli tuo kirje, katsoin uudestaan ja edelleen oli tuo recall päällä. Siksi ajattelin etteikö niillä ole tuota kantaa ?

mB
    Lainaa (jaket @ Maalis. 23 2009,21:51) kirjoitti
    TRIUMPH IS RECALLING 372 MY 2008 SPRINT ST MOTORCYCLES. THERE IS A POSSIBILITY THAT THE SINGLE BOLT THAT IS USED IN THE 3 POSITIONS ON THE REAR SUSPENSION DRAG LINK ASSEMBLY CAN BECOME BRITTLE AND FRACTURE. THE BOLTS INVOLVED ARE THE (1) DRAG LINK TO DROP LINK BOLT, (2) DRAG LINK TO FRAME BOLT, AND (3) DROP LINK TO REAR SUSPENSION UNIT BOLT. *
    Consequence Summary: THE HEAD OF THE BOLT MAY DETACH CAUSING THE DRAG LINK ASSEMBLY TO COME APART RESULTING IN LOSS OF REAR SUSPENSION, INCREASING THE RISK OF A CRASH. *
    Corrective Summary: DEALERS WILL REMOVE AND DISCARD THE 3 BOLTS AND REPLACE THEM WITH NEW BOLTS.

tämä ei vaikuta kivalta,
    Mulla Sprintti vm. 06. Yksi pultti vaihdettiin vahvempaan. Vanha pultti tarkistettiin että se on suora ja se oli. Muuten olisi mennyt myös laakerit vaihtoon. Noin vartin mittanen homma.

Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Jaahas, soittelin lähimpään huoltoon ja halusivat tarkistaa, Top rack mountingin. Vaikkakaan mulla ei oo ees sitä kolmatta laukkua, jonka kiinnityksen haluavat katsoa *
    Pyöränä ST ja kahdella laukulla ja samaa vikaa mullekin ehdottelivat
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  29.  
    Lainaa (misterBee @ Maalis. 23 2009,14:45) kirjoitti
    ......... Ei niin, enään...
    Vie tarkistukseen sano, että se on pudonnut kokonaan ??
    Moro
    Mun Triplessä (05) jotain piuha säätöä, ei nikottelua huoltoon soiton yhteydessä. lupasivat kondikseen kun haen poies ..joskus