ihan oikeestaan poju oon viel =D ja eiköhänsitä tuu ajeltuu nopeus rajotusten mukaan ihan ja olisihan se mukava liittyä johonkin letkaan joka ajais sinne päin kokeilen viel saada muutaman kaverin lähtemään mukaan jotta ei olisi aivan yksin siel(kawabata @ Maalis. 02 2009,13:34) kirjoitti
![]()
![]()
Ai niin...(mico @ Maalis. 02 2009,17:42) kirjoitti
Mä jo unohdin... No samassa suunnassahan nuo...
![]()
![]()
Tein itse ja YRITIN säästää.
Tuo Jämsä-Jyväskylä väli on puuduttava. Mitäs jos otatte tuolta Jämsänkoskelta Koskenpään kautta tähän Petäjävedelle (samanlaista latua kuin Mänttä- Jämsä välikin) ja jatkatte tästä Jyväskylään. Tämä viimeinen reilut 30 km on tylsän leveetä latua, mutta siltä ei kaiketi voi välttyä.(Darkkis @ Maalis. 02 2009,16:05) kirjoitti
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Vois lähtä samaan matkaan jos kelit sallii. Oon Utin kulmilta.(Kawa LTD @ Helmi. 28 2009,14:25) kirjoitti
![]()
micon mainitsema surkeejärvi olisi meikälle sopiva, maatilamatkailuntapainen ja erähenkinen mökkimajoituskin onnistuisi.
http://www.matkailutilasurkeenjarvi.fi/majoitus.htm
riihihuippu olisi max 5 hlöä yht. 30€/yö, kuka lähtisi juomaan kokolihaa, syömään kossua, kaljaa ja puhumaan prätkistä sinne kanssani ja rakkien?
jos isompi lössi innostuisi, niin riihipiilo olisi max 10 hlölle 70€/yö. samat harrastukset. saisi hieman ölissäkin rauhassa metsänkeskellä.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Hyvä idea. Oon mukana jos vielä jokunen liittyy seuraan(kawabata @ Maalis. 02 2009,21:46) kirjoitti
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Jos porukkaa saadaan kasaan, niin oiva vaihtoehto...
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
tuo ois kyl asiallinen paikka.ku tietäs varmana et ois maisemis ni iliman muut tommonen kiinnostas.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
laitoin sp:llä kyselyä sinne surkeeseen, notta onko vaikka esim. 8. - 10.5.09 jompikumpi mökeistä vapaana, ensisijaisesti kysyin pienempää. voisin itse mennä sinne jo pe valamiiksi kyttäämään kawamiitinkiä, olisin sitten hyvissä hyökkäysasemissa lauantaina ja saa sinne muutkin tulla. erityisesti voisi olla kätevä vaihtoehto pitkämatkalaisille.
nyt jo vissiin kaksi kiinnostunutta, muttei varmaa tulijaa voisi olla, jos oikein luin sjobben ja tupperwaarin viestit.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
+1. Kai nuo hinnat on henkilöä kohti se 30€ pienempi mökki viidelle ja se kartano sit 70€/nokka(Tuppervaari @ Maalis. 02 2009,21:58) kirjoitti
Kannatan taantuman nimissä sitä pienempää mörskää. Varauksenha voi pistää vaikka viikkoa ennen ja toivotaan että se on silloin vapaa..
Hyvä, ajattelinkin jo kysyä onko vapaana. Vaihdan tuonne jos saadaan porukka kokoon.(kawabata @ Maalis. 02 2009,22:28) kirjoitti
+1 täältäkin. Jahka varmaksi tietää notta pääseekö lähtemään. Tenttejä varmaan piisaa noihin aikoihin mutta yrittänyttä ei laiteta, vai ketähän se nyt oli.(Hane08 @ Maalis. 02 2009,22:33) kirjoitti
636 -> 998
Joo, harkitsin tuotakin, 20km lisää matkaa, ja 10km vähemmän "tylsää ajoa". Eipä sillä, itsellä löytyy taatusti ajohaluja heittää vaikka tuota kautta. Jotenkin vaan muistelin että toi väli ois ollu huonossa kunnossa, ilmeisesti sitä on korjattu viimesen 10v aikana?(Mirmuxin @ Maalis. 02 2009,20:44) kirjoitti
Pitää katella sit lähempänä ajankohtaa mitä kautta
Yöpymään en kyllä uskalla jäädä, vaikka toi surkee näyttäs kyl kovalta vaihtoehdolta.
Edit: Uusi reitti näyttäs tolta. 208km suuntaansa.
Pitkästä aikaa jälleen täällä foorumilla ja kas, tännehän onkin tullut miellyttävää luettavaa! Eli paikalla ollaan miitissä!
sain vastauksen mökistä. laitanko varauksen, jos sinne jokunen kawailija/ tai muuten motoristi tullee? vaikka mökki on kuulemma hääparien käytössä, niin kun kolliheteroporukalla(oletettavasti) sinne menemme, niin keskitymme vain olennaiseen *
vastauksesta lainaus:"Hei
Riihihuippu näyttäisi olevan vapaana, mutta riihipiilo varattuna. Riihihuippu
on metsä-
mökki jossa ei ole mukavuuksia eli tarkoittaen sitä, että siinä ei ole sähköä
eikä
sisävessaa, mutta se toimii pääsääntöisesti meillä hääparijemme hääyön
viettopaikkana. Mökit laskutamme aina etukäteen. Laitan mökkiin alustavan
varauksen
ja odotan pikaista vahvistustasi ja yhteystietojasi.
Ystävällisin terveisin Mxxxx-xxxx xxxxx
Ps. riihihuipussa on 5 petipaikkaa ja riihipiilossa on sitten enemmän
sänkypaikkoja."
Hääyön viettopaikka ilman sähköä ja sisävessaa.
Just joo!
Kuka kusettaa ja ketä
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
hihi... mietin ihan samaa(Goofy S @ Maalis. 03 2009,14:14) kirjoitti
ehkä se on vaan sellanen "pikavarvi" mesta
hei muuten
Onko toukokuun alussa ao.reitti jo sulaa?
http://maps.google.com/maps?f=....78&z=10
Eiköhän se ihan ajokunnossa jo sillon ole, tai oli ainaki viime vuonna ku ajelin sen joskus huhtikuun alussa..(Froz @ Maalis. 03 2009,16:58) kirjoitti
Edit: Älä ny hullu tota 4-tietä pitkin sinne jykylään ajele, on niitä parempiakin reittejä..
Ikinä en oo juonu liikaa, enkä liian vähän..
Ihmisenä hieno, mutta miehenä ruma...
Kyllä tuo piilopirtti ainakin minulle kelpaa jos lämmin, löytyykö muita tulijoita?
otan sen ainakin itelle ja neljä muuta koirille ei-allergista soppii tulla mukkaan. neljä ensimmäistä tietty soppii. taitaa olla 30€/nuppi/yö. vesivessa ja suihku ovat n. 500 m päässä. mico ja tupperwaari ainakin olisivat tulollaan, jos tuppe saa vapaata tjn. ja mahd. hane?
Jos ei mitään satu niin tulen.. Pitää ottaa allergia lääkkeitä nii ei se sitte koirat oo niin haitaksi *(kawabata @ Maalis. 03 2009,23:37) kirjoitti
E: ja tarvin yöpaikan vain la-su yölle jos kawabata on menossa jo perjantaista eteenpäin.
ok hane. jokainen voinee itse varata ja halutessaan maksaa ennakkoon yöpaikkansa tuosta mökistä. pitää vain laittaa sinne sp:tä. mä maksan vain oman punkkaamiseni. voi kans olla, että vain la-su yön otan, mutta jos pääsen perstaina ajoissa lähtemään, niin miksei sitäkin jo sitten.
Huomasin tuossa juuri, että sattuupa samalle päivälle kuin Liedon motoristikirkko. Liedon motoristikirkko_2009
Pahus sentään.
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Hallelujaa! Onneksi ei itseä nuo kirkot ja papin lörpötykset kiinnosta(rauman @ Maalis. 04 2009,16:51) kirjoitti
![]()
636 -06
+1(Zip @ Maalis. 04 2009,17:00) kirjoitti
Kävin tuolla 2007 ja 2008. Kertaakaan en ole nähnyt pappia tai mitään muuta kirkkoon viittaavaa(Darkkis @ Maalis. 04 2009,17:27) kirjoitti
![]()
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Plaah. Hämeenlinnaan olisin voinut tullakkin, mutta jyväskylä jää nyt väliin, kun on pakko tulla kotiin illaksi hoitaa hepot.
Ellei nyt jotain ihan mieletöntä inspiraation pistosta jostain saa.
![]()
![]()
***ZRX 1200***
***HD XL Sportster 1200 Roadster***
Niin. Itse ajattelenkin tuota tapahtumana, jossa on todella paljon motoristeja. Pyöriä on huikea määrä. En tiedä missä pyörätapahtumassa olisi vastaavaa määrää...(Darkkis @ Maalis. 04 2009,17:27) kirjoitti
Moto Guzzi Norge
"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
-Tove Jansson
Juu(rauman @ Maalis. 04 2009,21:44) kirjoitti
Itsekin olen pari kertaa ollu siinä alkukokoontumispaikas pälyilees muitte pyörii ja siitä yhteisajelus kirkol ja siitä suoraa kotio
![]()
636 -06
Onhan tuolla tullu oltua ja ihan kirkossa saakka. Arvostan kyllä tapahtumaa, vaikkei ihan osu omiin arvoihin (vaikka kaikki uskoo aina johonkin).
Sikäli kyllä huono päivä, että on tuo kyllä kokemisen arvoinen reissu. Pyöriä oli sillon 3500 ja juttukavereista ei ollut pulaa...
'03 ZX6R