Eli onkos tää nyt sitten se hääsviitti?(kawabata @ Maalis. 31 2009,01:37) kirjoitti
Mä voisin olla alustavasti kiinnostunut...
Tein itse ja YRITIN säästää.
Olisko porukkaa tulossa Uusikaupunki-Eura-Huittinen-Tampere-Orivesi-Jämsä varrelta? Vois porukassa mennä.. täältä lähtee nyt sit ainakin kaks vikasakia
636 -06
Tampereelta Lahdesjärven ABCilta jatketaan n. klo. 9:00, Kalenterissa; kokoontumiset; Kawa meeting löytyy lähtöpaikat ja -ajat.(Zip @ Maalis. 31 2009,09:05) kirjoitti
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
me voidaan tulla porukkaan jo huittisissa mutta tarkoitus olisi olla 9:00 tuolla pirkkalan abc:llä(Zip @ Maalis. 31 2009,09:05) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
No se ois iha mukava treffat Huittisis ja ajella porukassa sitte seuraavaa paikkaa jos Tampereelt tulee lisää porukkaa letkaa(zeta1 @ Maalis. 31 2009,21:21) kirjoitti
![]()
636 -06
kait..mut kaaso voin olla, sulhanen ei ja ei mihnään tapaukses morsian(-Timi- @ Maalis. 31 2009,08:22) kirjoitti
juu..pitekää mulle silti paikkaa![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Mukana jos ei mitään maata mullistavaa pääse tapahtumaan. Muutenkin ollaan tämä kesä siinä Petäjävesi-Keuruu-Jyväskylä akselilla.
Kawasaki ZZR1400 -08
(Hane08 @ Maalis. 17 2009,22:40) kirjoitti
Ps. Jos on rt-tehtäviin koulutus tuolloin nii voe kyrpä.. Hommaan sitten ViikonLoppuVapaan *
Pitääpä tulla itsekkin tuohon Lahdesjärven abc:lle tuolloin 9.5, niin ei tarvitse yksisteen ajella jkl.n suuntaan.![]()
Ex -KTM 790 Adventure R
Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
Ex -Suzuki GSX 1400
Ex -Kawasaki zx-9r-
ok. meiltä puuttuu sulho ja morsio. mutta kaaso on ja ite voin olla bestmäni, no ei vaiskaan, ihan äijäheteromeiningillä sinne mennään.(Tuppervaari @ Maalis. 31 2009,21:49) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Yksi umpihetero olisi tulossa, mut sorry pojat en osallistu tuohon seremoniaan![]()
se on tosi lähellä. kuukauet mennee niin nopiasti, melekein kuin vuojetkin.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Oi kerpele! Kuukausi aikaa ja kone & pyörä edelleen osissa. Noh, jos mä saisin itteeni niskasta kiinni ja pääsiäisen jälkeen alkais todenteolla kasaaminen.
Kannen ja ryhmän saanut koneistuksesta jo muuan viikko sitten, mutta nyt on iskenyt laiskuus
Eiku! Sainhan mä eilen imukurkut sovitettua kanaviineli jotain kuitenkin..
- P
Jahas. Pitäsköhän tota syyshuoltoo pikkuhiljaa rupee harkitseen. Pääsis sit kokoontumisajoonkin ihan huolletulla pyörällä.![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Hupparit mukaan, niin saa jenkit ihmetellä(sikiviki @ Huhti. 07 2009,23:20) kirjoitti
![]()
vp varmistu!! *
nyt sit vaan tallipölyjä pesemään!! *
http://www.liveleak.com/view?i=6c5_1238833139
mikähän niissä kawoissa oikein viehättää??
Muutama hassun hauska viikko enäänSitten pöristelemään
Onneksi vapaata riittää...![]()
![]()
![]()
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Pärrän pitäis saapua ke-to akselilla näillä näkymin(on sitä odotettukin jo) ja heti ottamaan tyypit tietysti. Mukana myös kokoontumisessa tuollon 9.5. kun kerta tässä ihan pitäjällä asustan. Täytyy käydä ottaa lämpöset jollain pätkällä, ettei kylmiltä tuu paikalle.
Multa jää toi Porista lähtö ja Tampereen kautta ajaminen väliin, mutta tulen aamulla Hämeenlinnasta![]()
Hoi! Ketä on menossa Huittisten kautta? Voitaisiin treffata siellä ja jatkaa Tampereelle josta tulisi lisää sakkia letkaan? Meitä lähtee täältä suunnalta ainakin pari pyörää. Laittakaa vaikka tänne tai privaa jos Huittissa tapaaminen kiinnostaa.kattellaa aikataulua jossai välis myös
636 -06
mökki matkailutila surkeessa on nyt laskun maksua vaille bueno. yhteensä 60€ josta per yö siis 30€.
ne jotka tulevat nyt vamuudella ainakin la-su yöksi mökkiin voisivat lainata viestäni ja hihkaista. myös pe-la yö on mahdollinen, koska olen kaiketi ainoa yöpyjä rakkeineni siinä silloin.
Tulossa *(kawabata @ Huhti. 15 2009,18:53) kirjoitti
![]()
Paikalla ollaan, eli Kuvan moottoripalvelun tiluksilla sitten!![]()
ZX-9R -99
HIH!(kawabata @ Huhti. 15 2009,18:53) kirjoitti
Tein itse ja YRITIN säästää.
Totta mooses. Sehän nyt on minimivarustus. Ehkä mä laitan vielä ton ajopuvunkin.(mico @ Huhti. 07 2009,23:34) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
miko, timi ja ilmeisesti vielä tuppervaari ainakin ovat tulossa. se yö menee siis n. 7 €skobaarin kieppeille per prätkä-ilijä.(mico @ Huhti. 15 2009,19:04) kirjoitti
Jos ilmoittautumisia otetaan vielä vastaan, niin voisin alustavasti ilmoittautua reissuun.
Pieni varaus täytyy vielä jättää, koska ei ole pyörää vielä alla, mutta tuohon mennessä se pitäisi jo olla.
Eli Poriin olisi tarkoitus tulla ja sieltä matkata letkan perässä pikku hiljaa.![]()
noh?
uppista, uuuupss..
tää olis myös tulossa lahdesjärveltä letkaan! pääsen tampereelle pe-la yöks niin ei tarvi aikasin herätä![]()