Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tere!

    Lueskelin foorumilta juttua 2&3 vaihteen "kaasuläppä rajoittimesta" ja irroittelin äsken sieltä akkukotelon vierestä ne 2 johtoa, harmaa sekä ruskea/keltainen ja suojasin molemmat kutistesukalla..

    Laitoin pyörän nippuun ja päätin käyttää lämpöseks. Pyörä kävi tyhjäkäyntiä siinä hetken aikaa ja huomasin että molemmat alkukäyrät alko hehkumaan punasena. Onko tämä normaalia,että käyvät noin kuumana jos kaikki kunnossa?
  2. #2
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    HUUTAMINEN poistettu otsikosta.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  3. #3
    Jonkun vastaavan modauksen tein omaan Duke kakkoseenkin joskus, ja sama ilmiö. Putket hehku ihan punasina.. Hyvin toimi.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  4. #4
    Ei ainakaan tuo modi vaikuta mitään siihen, jos tyhjäkäynnillä menee käyrät punahehkuun. Se mikä itelle tapahtu tuossa remontissa oli se, että smoton polttoaineletkun liitin aukesi vähän ja kone kävi laihalla & keräs kierroksia. En tiedä onko tuo mahdollista edes Dukessa.

    Jahas. No kai se on sit uskottava, että se voi ajaa putket punahehkuun, kun muutkin on havainnu asian * *



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  5. #5
    Juu ei pitäisi vaikuttaa... Mutta SAS vaimikäseoli tukkimalla hehkuu muutama sata astettä vähemmän...
    Jos oli pihalla nyt niin en ihmettele...



    F = dp / dt
  6. #6
    onkohan toi ihan haluttu ominaisuus tms.. esmes edesauttais lambdan lämpenemistä?
  7. #7
    Lainaa (Peltsi[ @ Helmi. 01 2009,21:39) kirjoitti
    onkohan toi ihan haluttu ominaisuus tms.. esmes edesauttais lambdan lämpenemistä?
    Kaiketi optimoitu toi palamattoman bensan poltto eli oksidointi, paskat saastemääräyksien takiahan noi laihalla on... Tunepoika tai muu kehiin nii lähtee noi lumet...
    F = dp / dt
  8. #8
    Ihan normaalia jotta tyhjäkäynnillä alkaa putket punoittamaan.

    Ei tarvitse tuota omaakaan papatinta kauaa paikallaan käyttää kun alkaa käyrät punoittamaan.
    Sekä flekti huutamaan ja jäähdytysnestettä pärskimään ylivuotoputkesta...
    Varsinkaan nyt pakkaskeleillä.

    Ei ole mottoripyörän konetta tehty paikallaan käytettäväksi.

    Ja eikös tuo 2 ja 3 vaihteen tunnistusta käyttävä, kaasareiden kalvojen päälle ilmaa päästävä systeemi (EPC) toimi vain isommilla kaasun avauksilla?
    Ei tyhjäkäyntiin tuon ei pitäisi vaikuttaa?



  9. #9
    Lainaa (Seikkailu_R @ Helmi. 01 2009,21:48) kirjoitti
    Ihan normaalia jotta tyhjäkäynnillä alkaa putket punoittamaan.

    Ei tarvitse tuota omaakaan papatinta kauaa paikallaan käyttää kun alkaa käyrät punoittamaan.
    Sekä flekti huutamaan ja jäähdytysnestettä pärskimään ylivuotoputkesta...
    Varsinkaan nyt pakkaskeleillä.

    Ei ole mottoripyörän konetta tehty paikallaan käytettäväksi.

    Ja eikös tuo 2 ja 3 vaihteen tunnistusta käyttävä, kaasareiden kalvojen päälle ilmaa päästävä systeemi (EPC) toimi vain isommilla kaasun avauksilla?
    Ei tyhjäkäyntiin tuon ei pitäisi vaikuttaa?
    Öhh, SuperDuke toimii Keihinin ruiskulla ja SAS on sylinterin kyljessä kuten monissa muissakin ruiskuvehkeissä... Ja 2/3 rajoitus on ecussa fläshättynä...



    F = dp / dt
  10. #10
    EPC minun käsityksen mukaan on ohiajomelumittauksen tekia tehty heikennys kaasari lc8ssa. Elikkä 1-2 vaihteella mökää rajoitetaan. *SAS taas päästää ilmaa pienillä kierroksilla ja kylmänä putkeen jotta katit alkaisi toimimaan nopeammin kun ne ei saa liian rikasta huurua poltettavaksi. Se että putki punottaa. lc8ssa, ite tuota alkuun ihmettelin kans, *on ominaisuus.
    Punoitus häviää samantein kun luistia avaa. Itelläni on noin käyrät yhdysputkeen asti taivaan siniset.

    Noin kirjainyhdistelmät on lc8 aivan turhia. ne voi poistaa ilman ongelmia. Kattien poistamisen jälkeen veto tasoittu ja parani persdynolla huomattavasti, samoten polttoaineen kulutus tipahti melkeen litralla sataselle. Suuttimet on akran putkia varten eli hieman isommat. Nyt mopossa on kiinni alkuperäiset terästermarit.

    edit , näköjään sillä surkeutetaan ruiskukasiakin,



    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  11.  
  12. #11
    Kiitos kaikille vastauksista!