Onkos kukaan käynyt tekemässä muuta kuin kylmiä Kotarin isolla motolla?
Itseä tässä yritän vakuutella vehkeen hyvyydestä![]()
En ole koittanut, enkä haluakaan koittaa. Siitä ei seuraisi kuin tuskallisia valvetiloja, tiheentynyttä hengitystä ja kaasukäden tärinää... Pelkkä video nimittäin sai jo aikaan samoja oireita.
http://www.950supermoto.com/
SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
Niin no...vähän samanlaista jo vehkeen pikkuveli aiheutti ja tuossa oli vähän enemmän moikäyttöisyyttä. Eli tolla jaksaisi nuo päivittäiset työmatkatkin (2*50km) hyvin![]()
Mua kyllä toi paino hirvittää. Millasta tota on viedä verrattuna vaikka 660SMC:hen? Onko joku ajanut molempia?
En itse näe painoa ongelmana, tosin ovathan ne ihan eriluokan pyöriä.
http://www.monomaniacs.nl/smf/viewtopic.php?t=1970
Ranskalaisen Moto Journalin mukaan Adventureen tulee 990-kone ruiskulla (98 hp versio), ja uumoilivat siinä että iso Supermoto saa saman koneen myös. Mitenkäs se enää eroaa Superdukesta sen jälkeen, muuten kuin ehkä tehon puolesta? Onko joku ajanut molempia?
En ole ajanut superdukea, mutta eikös kyseessä ole ihan eri pyörät? Ainakin runko on eri, jousituksen pituudet,etujarrut ynm...
Runko kai molemmissa perustuu Adventureen pienin muutoksin, voi olla erilaiset keskenään tai sitten ei. Suurta eroa siinä ei liene. Smotossa on radiaalipuristimet edessä. Joustomatkoissa taitaa tosiaan olla merkittävin ero, 5-6 cm pidemmät Supermotossa. Tässä taisin hairahtua alunperin kun jostain luin että haarukka on sama kuin Sdukessa. Silti ne on mielestäni hengeltään todella samanlaisia pyöriä, mutta ajamallahan se ero vasta selviäisi. Täytyypä yrittää kinuta Smoto lainapyöräksi seuraavan huollon yhteydessä