Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Mitä eroa on näillä kyseisillä pyörillä 950 adventure ja 990 adventure mitenkä on kun pituutta on kertynyt n 178cm niin ylettyykö tälläinen hujuppi ajamaan kyseistä pyörää entä kuinka pitkä takuu on näissä pyörissä? + minkälainen kulutus on noin sekalaisessa ajossa ? ja haluaisin myös tietää miinukset ja plussat pyöristä
    Erona moottorin koko, ja 990 ruisku. sitten pikku juttuja esim vilkut.
    takuu 950 3 vuotta, 990 2 vuotta.
    Kun et ota s mallia niin yletyt ajamaan.
    Kulutus 5,5-10 litraa, ajotavasta riippuen.
    Sopii kaikenlaiseen ajoon. Suosittelen.
    T:Pasi
    HD flht . KTM Adventure 1190 R
    Moi!

Suurin erohan noissa on polttoaineensyötössä eli 950 kaasareilla ja 990 ruisku.

Istuinkorkeutta 990 perusmallissa 860 mm ja pitempijoustoisessa S-mallissa 895 mm eli kyllä sinunkokoinenkin mies pystyy pikkuisen opettelun jälkeen moisilla kameleilla kurvailemaan (itse olen 175 cm ja BMW:n 1200GS Adventuressa satulakorkeus 890 mm eikä ongelmia - tosin ei kannata pysähtyä kuopan kohdalle...).

"Suomen parasta lisäinfoa" asian tiimoilta saa Kurapyöräfoorumilta.
    ...
  4.  
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Heinä. 01 2007,09:06) kirjoitti
    Moi!

Suurin erohan noissa on polttoaineensyötössä eli 950 kaasareilla ja 990 ruisku.

Istuinkorkeutta 990 perusmallissa 860 mm ja pitempijoustoisessa S-mallissa 895 mm eli kyllä sinunkokoinenkin mies pystyy pikkuisen opettelun jälkeen moisilla kameleilla kurvailemaan (itse olen 175 cm ja BMW:n 1200GS Adventuressa satulakorkeus 890 mm eikä ongelmia - tosin ei kannata pysähtyä kuopan kohdalle...).

"Suomen parasta lisäinfoa" asian tiimoilta saa Kurapyöräfoorumilta.
    No eihän siinä sit ole paljon korkeampi istuinkorkeus kun tässä nykyisessä 1992 africa twin pyöräsäni tätä Pohjolan Kurapyöräilijät sivua en tiennytkään