Kolmosvaihteella ajaessa KTM 450 EXC -03 päätti sammua. Luultiin ensiksi, että meni varatankille ja eikun käyntiin yrittämään. No, eipä onnistunut, uusi tulppa paikalleen ja uusi yritys. Jostain syystä ei kipinää vieläkään!
Onko neuvoja, menenkö suoraan ja ostan uuden puolan ja vien pyörän liikkeeseen puolan vaihtoon vai mitä?
Hyviä ideoita otetaan vastaan!!
Ja jos on hyviä asentajaehdokkaita järkevää korvausta vastraan, niin olisin kiitollinen!
-S-
Tarkista pick-up kela. Kaverilta meni semmoinen, tosin kyseessä oli KTM 640 LC4.
Samoin, pick-up kela hajosi kesken ajon.
80km/h vauhtia ja kone vain sammui.
Koneena tosin LC4
Ei ole vaikea vika todeta.
Vaatii tosin yleismittarin.
Kiitoksia kovasti vinkeistä!
Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä pick-up kela..?
-S-
Kurkistappa vasemman sivuposken koteloon ja tarkasta että sulakkeet on ok. Kaverilla sama pärrä, vuosimallia nyt muista, olisko 02. Hyytyi yhtäkkiä mystisesti kesken ajon ja vika sitten löytyi ihan vuan palaneesta sulakkeesta.
04 Buell xb12s
Täältä KTM Parts sivu 22 ja sieltä osa nro 5 PULSER COIL. Kyseinen kela antaa sytytykselle impulssin roiskauttaa kipinä tulpassa. Ihan tarkaa resistanssiarvoa en muista, mutta oikea arvo lienee jotain 200 ohmin luokkaa.(eviltwin2008 @ Loka. 09 2007,07:26) kirjoitti
No niin, pyörä toimii taas! Vein sen racing bikeen ja virtapään vaihdon jälkeen käy taas!
-S-
Tota.. Paljonkohan tuolla oli ajettu kun hajosi?(vepa @ Loka. 08 2007,23:22) kirjoitti
KTM 640 SM
Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
~43030km
Ei ihan mahdottoman hintainen osa.
Helppo vaihtaa, vaikka pyörän omilla työkaluilla.
Mopo kyljelleen niin ei tarvitse öljyjä valuttaa pois.
Posken tiiviste kannattaa varata samalla, maksaa muutaman euron.