Sivu: 24 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1469:sta
  1. #691
    Kuis paljon pojilla on tullut tonnin huolto maksamaan? Pitäis sekin kohta varailla, ettei tartte jäädä "ruuhkaan" viikoiksi.

    Alkaa tuo kytkinkin istumaan järkeen vähitellen. Meinaa haukkailla vähän liian äkäisesti vanhaan pyörään verrattuna. Kunhan tässä saa työruuhkaa alta pois (eli keskiviikom ohitettua), niin vois koettaa miettiä kaukon kanssa jotain kimppakivaa
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  2. #692
    Lainaa (cmas @ Huhti. 20 2008,19:23) kirjoitti
    Kuis paljon pojilla on tullut tonnin huolto maksamaan? Pitäis sekin kohta varailla, ettei tartte jäädä "ruuhkaan" viikoiksi.

    Alkaa tuo kytkinkin istumaan järkeen vähitellen. Meinaa haukkailla vähän liian äkäisesti vanhaan pyörään verrattuna. Kunhan tässä saa työruuhkaa alta pois (eli keskiviikom ohitettua), niin vois koettaa miettiä kaukon kanssa jotain kimppakivaa
    En muista kyllä yhtään mitä makso toi huolto, mut ei se mitään miljoonia ollu.

    Kimppakiva kuulostaa oikeen kivalta!!!
    Ollaan siis yhteyksissä.
    Tuutti Honda
  3. #693
    Noniin, nyt on sitten veljekset palanneet, sanotaanko raskaalta mutta mukavalta Saksan reissulta. Kaikki jäsenet on tallella, joten mopokausi voi jatkua. Alkaakin olemaan aikamoiset poltot, ku on sellanen viikon tauka nyt ajeluissa.

    Täytyy sanoa että kun kevät on saksassa n. 1kk edellä meidän paikallista, niin olis ollu kyllä melkoset ajokelit. Eilen oli vaatimattomat +20 varjossa ja auringossa ihan hellelukemat. Mutkapätkääkin riitti alueella jossa vaikutimme, mutta saimme tyytyä Opelin dieselkoslaan. Omituista kyllä, stumppailevaan sellaiseen.

    Tänään pakko mennä pikkusen päristelemään.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  4. #694
    Multa jäi ajot väliin kiitos pomon, joka jätti taas paskanakin. Huomenna ei ennätä ajaa, kun pitää harjoitella sitä keskiviikon seminaariesitystä varten ja keskiviikkona ei ehdi, kun pitää mennä seminaari-illalliselle. Sinnekin on pakko mennä. Ai kun pääsis tästä hiton opiskelusta eroon, niin ei sapettais aina näin paljon & ennättäis jo ajaakin
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  5. #695
    No joo. Otan takaisin. Kerkesin ajamaankin ja voin kertoa sen uutisen, että Ruuhilammen pätkä alkaa olla täysin kuiva. Miinuksena se, että noilla ensiasennusrenkuloilla ei kyllä tuolla kunnon soratiellä oo paljon pitoa eikä luottoa ajamiseen. Mutta hyvin seilaa perä ympäri tietä, kun hieman availee. Varovaisesti tietty, kun on sisäänajo vielä menossa

    Edit: huollon sain vasta kahden viikon päähän ja nyt on taulussa päälle 500 km. Eli pitänee varmaan heittää itse uudet öljyt + suodattimet koneeseen. Eipä se kai paljon haittaa mikäli tonnin huolto venyy kunhan öljyt on vaihtanut. Se kai se tärkein on... vai?



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  6. #696
    Lainaa (cmas @ Huhti. 22 2008,18:13) kirjoitti
    No joo. Otan takaisin. Kerkesin ajamaankin ja voin kertoa sen uutisen, että Ruuhilammen pätkä alkaa olla täysin kuiva. Miinuksena se, että noilla ensiasennusrenkuloilla ei kyllä tuolla kunnon soratiellä oo paljon pitoa eikä luottoa ajamiseen. Mutta hyvin seilaa perä ympäri tietä, kun hieman availee. Varovaisesti tietty, kun on sisäänajo vielä menossa

    Edit: huollon sain vasta kahden viikon päähän ja nyt on taulussa päälle 500 km. Eli pitänee varmaan heittää itse uudet öljyt + suodattimet koneeseen. Eipä se kai paljon haittaa mikäli tonnin huolto venyy kunhan öljyt on vaihtanut. Se kai se tärkein on... vai?
    Juu, kyllä se on se 1000 huollon tärkein anti ymmärtääkseni? Jostain olen kuullut, että ois myös venttiilien tarkistus jo tuossa 1000 huollossa, en sitte tiiä pitääkö paikkansa. Jos sä laitat itte uudet öljyt, voithan kysästä, josko se riittäis huoltoliikkeelle ja ne ei laittais öljyjä koneeseen ollenkaan. Sillä sais hintaa vielä pikkasen alas.

    Suosittelen Motorexin KTM:lle suosittelemaa litkua koneeseen. Samaa käyttää myös ainakin mun huoltoliike.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  7. #697
    Mä kävin jo "luottofirmasta" ostamassa ne öljyt ja suodattimet samalla, kun varailin sitä huoltoaikaa, joten se puoli on jo kunnossa.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  8. #698

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Venttiilien tarkastus on kymppitonnin huollon yhteydessä. Ei se niin tarkkaa jos muutamalla sadalla kilsalla tuo 1000 kilsaa ylittyy. Itse huollatin kympin huollon jo 9000 kohdalla. Samalla muutettiin ruisku kartta akran kokoputkistolle sopivaksi.
    Kannattaa muuten vaihtaa öljyt 2500 kilsan välein, varsinkin jos kuvittelee olevansa kovakin kahvan vääntäjä.
    Ultrafast KTM machine .
  9. #699
    Tänään tehtiin loppuun toi 5000km huolto mun mopoon ja samalla sit ne uudet Akran kartatkin löysi tiensä mopoon.
    Penkitettyäkin sitä tuli oikeen urakalla, aamulla ilman uusia karttoja ja illemmalla karttojen kanssa.
    Uudessa kartassa on ainoastaan seokset koko alueelta laitettu laihemmalle ku vanhassa. Ei vaikuttanu tehoon mitenkään, mutta ajamalla tietty huomaa et oliko mitään vaikutusta. Ainakin kotimatkalla tuntu, et olis jotenki hyökkiny mopo enemmän ku aiemmin..

    Takarenkaalta anto 63 heppaa. On siinä ainakin enemmän potkua, ku uuessa vakio Dukessa (tehas ilmottaa koneesta 65hv).

    Jos loppu viikosta pääsis paukuttelemaan tien päälle. Cmas lähtee tietty matkaan mukaan.
    Tuutti Honda
  10. #700
    Lainaa (Dege @ Huhti. 22 2008,21:16) kirjoitti
    Kannattaa muuten vaihtaa öljyt 2500 kilsan välein, varsinkin jos kuvittelee olevansa kovakin kahvan vääntäjä.
    Kunnon mutua vai? Mistä tuo tieto on peräisin? Rata-ajopelit on erikseen, eihän tää sm mikään semmoinen ole.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  11. #701

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Täytyy muistaa että kyseessä yksimukinen missä on varsin vähän öljyä koneessa. Lisäksi myös varsin tehokas sellainen.
    Vaihdoin edellisen mallin lc4 koneeseen myös tuolla vaihtovälillä.
    Koneessa on myös tuo luistokytkin mikä osaltaan myös laittaa öljyt koville. Myöskin kotarin huollossa mekaanikko suositteli tiheämpää vaihtoväliä ja eihän siitä ainakaan haittaa liene olevan. Luultavasti myös pidentää koneen käyttöikää .
    Ultrafast KTM machine .
  12. #702
    Lainaa (Dege @ Huhti. 23 2008,18:20) kirjoitti
    Täytyy muistaa että kyseessä yksimukinen missä on varsin vähän öljyä koneessa. Lisäksi myös varsin tehokas sellainen.
    Vaihdoin edellisen mallin lc4 koneeseen myös tuolla vaihtovälillä.
    Koneessa on myös tuo luistokytkin mikä osaltaan myös laittaa öljyt koville. Myöskin kotarin huollossa mekaanikko suositteli tiheämpää vaihtoväliä ja eihän siitä ainakaan haittaa liene olevan. Luultavasti myös pidentää koneen käyttöikää .
    Olen samoilla linjoilla Degen kanssa, vaihtelin kaudenalkaessa (maalisk.) ölpät ja pianhan ne taas vaihdetaan 5tkm huollossa.

    Tänään vaihdetaan kudoksille mennyt takakuula uuteen, päädyin kokeilemaan Metzin Z6:sta sen saaman kestävän maineen vuoksi ja siksi ettei M3:sta Org-shopissa ollut hyllyssä. * *
    Kerron lisää kokemuksia Z6:sta muutaman päivän kuluttua....

    Kauko ja Cmas: Missäs kunnossa Ouninpohja oikein on ja milloin lähetään pätkä ajamaan, illanvieton kera?

    terv. selkä jo melkein iskussa...
    KTM 690 SM Prestige
  13. #703
    Lainaa (SamSam @ Huhti. 29 2008,13:15) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Huhti. 23 2008,18:20) kirjoitti
    Täytyy muistaa että kyseessä yksimukinen missä on varsin vähän öljyä koneessa. Lisäksi myös varsin tehokas sellainen.
    Vaihdoin edellisen mallin lc4 koneeseen myös tuolla vaihtovälillä.
    Koneessa on myös tuo luistokytkin mikä osaltaan myös laittaa öljyt koville. Myöskin kotarin huollossa mekaanikko suositteli tiheämpää vaihtoväliä ja eihän siitä ainakaan haittaa liene olevan. Luultavasti myös pidentää koneen käyttöikää .
    Olen samoilla linjoilla Degen kanssa, vaihtelin kaudenalkaessa (maalisk.) ölpät ja pianhan ne taas vaihdetaan 5tkm huollossa.

    Tänään vaihdetaan kudoksille mennyt takakuula uuteen, päädyin kokeilemaan Metzin Z6:sta sen saaman kestävän maineen vuoksi ja siksi ettei M3:sta Org-shopissa ollut hyllyssä.
    Kerron lisää kokemuksia Z6:sta muutaman päivän kuluttua....

    Kauko ja Cmas: Missäs kunnossa Ouninpohja oikein on ja milloin lähetään pätkä ajamaan, illanvieton kera?

    terv. selkä jo melkein iskussa...
    Hehee, mitä sitä turhaan liian aikasin kumia vaihtamaan

    Komeasti metallia paistoi koko matkalta Samsamin takanakista, kun oltiin perjantaina ajelemassa. Saas nähä koska mulla menee vaihtoon.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  14. #704
    Ouninpohja oli ihan ok, siellä vaan oli melkolailla tuota irtosoraa enkä mä tuntenut itteeni kovin mukavaksi siellä noilla katukumeilla & vähäisellä ajokokemuksella tuosta moposta Tosin kauko painokin menemään sitten kuin pullopersesika. Huomaa, että mies on ajanut vain lähinnä soralla viime aikoina, vauhti on sen mukainen. Mutta kiltisti tuo odotteli aina isommissa risteyksissä, että meikäläinen saapuu paikalle

    Paremmat pätkät löytyy jostain Jämsän ja Korpilahden länsipuolelta. Moksi/Leusto-osastolta. Hyväpintaista hiekkatietä, ei liikaa irtosoraa. Oli mukava ajella siellä, kun viime sunnuntaina käytiin nykäisemässä noin 150 km. Ainoa miinus oli vaan se, että pyörä oli ihan kauheessa paskassa. Jonkun verran oli vielä sitä pehmeää liejua ja voi tsiisus, että olipa epämukava ajaa noilla katurenkailla, kun pito oli nolla & mopo meni kuin pyyttoni
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  15. #705
    Okei, kuulostaa mukavilta pätkiltä! Siinähän se soralla-ajon hauskuus just onkin, että välillä perä kiipeää rinnalle ja kiihdytyksissä mopo on kuin pyyttoni. Mäkin pohdin takanakin valintaa enskan/katukumin väliltä ja tulin siihen tulokseen, että tarvin niitä ajo-ominaisuuksia ja pitoa enemmänkin asfaltilla kuin soralla, joten siitä sitten valinta kääntyi Metzin Z6:een.

    Ps. Kaukohan saa pitää samalla meille etelän asfaltti pommittajille soralla ajamisen pikakurssin *
    KTM 690 SM Prestige
  16. #706
    Noooh, ehä mää nyt niiiin kovaa ajanu.
    Kyllähän se niin on, ettei toi Ouninpohja ole lähimainkaan parasta pätkää mitä täältä päin löytyy.
    Kohtuu hyvässä kunnossa oli kyllä noi pätkät. Joissain kohin oli kyllä sellasia lillupatteja ja mutapaskaa, että oksat pois!!
    Melkeensä kannattaa ootella jonkun aikaa ennen ku ruvetaan pitämään niitä sora-ajo kursseja.
    Kyllä tossa sunnuntain cmasin kanssa mopoillessa muistu taas mieleen, et mistä tässä hommassa on kyse.
    Takakumi oli kyllä ihan finaalissa ton reissun jälkeen. Nyt on uus alla ja pitää hakata kilometrit kiveen niin tietää kauan toi kestää.

    Tuli näpräiltyä vanneteipitkin paikoilleen.
    Niiiin ja uuet takavilkutkin tuli laitettua. Edellisistä ku toinen halus lähtee ojanpohjia koluamaan..
    Tuutti Honda
  17. #707
    Kuulostaa hyvältä! Ouninpohjaanhan on päästävä ehdottomasti sen legendaarisuuden vuoksi. Kyl se vaan niin on, että toi sora kuluttaa aivan saatanasti noita renkaita. Samsamilla on nyt jo uus nakki alla ja kilsoja ei taida olla paljon päälle 3000. Oisko sitäkään. Mulla on kohta 5000 rikki ja pintaa on ihan hyvin vielä jäljellä. Tosi vähän oon ajellu soralla, Samsam aika paljon enemmän.

    Tilasin tossa äsken nyt sitte vihdoinkin sen 42 takarattaan, ku on taas päässy pikkusen jäämään. Ens viikolla saan sen kiinni.

    Huomenna ois tarkotus mennä taasen pikku lenkille ton hullun kaa, kunhan pahimmat krapulat on saatu tapettua.

    Hyvää vappua kaikille Kotaripommittajille!!!!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  18. #708
    Ei me pommiteta. Mehän vaan ajetaan
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  19. #709
    No mitenkäs jengin vaput meni? Kaikki hengissä?

    Edelleen lämpimät kelit jatkuu ja nythän sinne keskisuomeen on prkl luvattu lämpimämpää kun tänne etelään.

    Otetaan nyt sen verran tossa rengasasiasa takas, et kerkeshän se samsam nyt yli 4000 sillä kumilla ajamaan. Tosin se oli kyl aika finaalissa varmaan viimesen tonnin. Melko hyvältä näytti toi z6 kuvioinnin puolesta. Joutuu varmaan itte poistaa samanlaisen, kun alkaa pinta puutua sportecista.

    Ja hei! Tänään alkaa kiekkokisat!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  20. #710
    Jees poks.
    Vapusta selvittiin pienellä krapulalla.
    Tosin perjantaina kävin kesken ajolenkin (takana n.130km) mökin rannassa pyörähtämässä. Sieltä pois tullessa on sellanen mukava pitkä 90 mutka oikeelle, se pitää tietenkin vetää aina kahva eellä jokasella laitteella jota voi kahva eellä viiä. Sen jälkeen on n. 100m suoraa ja sit 90 vasuri. Kakkosella rajottajaan tosi siistissä piiitkässä sladissa...vittu, ei pysty kääntää mutkaan mitenkään...perkele, ei saa pysähtymäänkään!!
    Siis pellollo, vähän aikaa jo tuumasin, et vittu mää seivaan tän, hyppään vaan tosi coolisti tonne pellolle. Joo, niin seivasin ihteni pää eellä sinne kemälle!! Voi helevettiläinen, että olikin ilmat pihalla! Tajusin sekunnissa ettei tainnu mulle käyä pahempaa. Siitä sit mopon kimppuun, joka oli ojan penkereellää "väärin päin" kaatuneena. Siitä vaan pungertaa ylämäkeen mopoo pystyyn, samalla sisästä verenvuotoo peläten, tuntu et maksa tms. räjähtää!! Noooh, kyllähän se sieltä nous. Toinen etuvilkku paskana ja ohjaustanko vinossa. Rossikypärä oli täynnä heinää, kuin jenkkifilmien soltuilla konsanaan. Aurinko paisto täyeltä taivaalta ja tuntu, et aivot valuu korvista.
    Sain mopon kuitenkin käyntiin ja matka jatku kotia kohti. Eli se siitä lenkistä sitten.
    HK:sta uuet etuvilkut ja nippu neuvoja matkaan, illalla oli vituikseen pahempi olo ku edellisen päivän krapulassa, kotisairaanhoitajat epäili aivotärähystä.

    Lauantaina sitten sain mopon parsittua ajokuntoseks. Ajattelin, että oliskohan hyvä hetki tulla orgiin avautumaan perjantaisesta kommelluksesta. Ajattelin, et kerkeenhän tuota iltasen vierailureissun jälkeen. Lähettiin sit vaimon kaverin luona Vääksyssä käymään. Siellähän se aika meni lepposasti mopoista ja kotihifistä jutellessa. Tää paikka oli siis maaseudun hellässä huomassa. Sieltä lähettäessä piti tietenkin vähän näyttää tälle isäntä parille kuinka kotari paukkuu ja lähtee!!
    Noooh, siitä sit kakkosella kunnon tykittelyä ja siitä sit eteen päin. Käväs mielessä, et kuinka oliskaan hauskaa jos nyt kaatuisin tässä, kun just oli ollu puhetta edellisestä kaatumisesta. Oikeelle kaartuva mutka edessä, vauhtia vitusti liikaa!!! Edessä pelto. Jotenkin kummassa onnistuin sit kaatumaan siinä hiekalla!! Vauhtia oli taas ihan sopivasti. Oikeesti nauroin jo ilmalennon aikana, et ei voi olla todellista!!! Vaan kyllä se oli. Keräilin ihteeni sieltä pellolta, mopo oli kyljellään siinä pellon reunalla.
    Vaimo oranssin Hornettinsa kanssa ilmestyy pölypilven takaa. Vähän nolotti... jo perjantaisen kaatumisen jälkeen mun ajolupa rupes olemaan heikossa.
    Siitä sit ylös ja tarkistamaan vahingot. Ei menny onnek muutaman tunnin kiinni olleet etuvilkut paskaks!! Oikee poski on ihan vitullisilla naarmuilla ja saman puolen peili meni kanssa paskaks. Mulla polvessa pikku naarmuja ja kyynerpäässä vähän isommat. Kaikki lihakset ihan vitun kipeenä, varsinkin oikeen jalan sellaiset.
    Mutta eipä siinä. Matka meni tapahtumia miettiessä ja vähän harmitti, etten kerinny tänne raportoimaan siitä perjantaisesta kaadosta.
    Noooh, tulipahan nyt niinku kaks kärpästä yhellä iskulla.

    Eli ei täällä sen ihmeellisempää. Nyt pitää vähän aikaa laittaa puutarhaa kuntoon ja ootella noi vesisateet alta pois. Sitten tykittäminen jatkukoon!!!

    Vaimo kysy, et koska mää opin?! Mää sanoin, et varman sitten ku halvaannun tms. Oikeesti en viihtis ruveta pelkäämään parin kaadon jälkeen koska silloin ajamisesta ei tuu hevonhelevettiä!
    Tosin sanoin sille myös, et jos vielä kaatuilen niin voin vaihtaa mopon mönkijään...
    Tuutti Honda
  21. #711
    Voi Kauko! Koskakohan sä opit, tai mä opin, tai samsam oppii, entä cmas tai kukaan nyt yleensäkkään tässä topicissa oppii. Veikkaan että ei koskaan, kunnes käy lopullisesti.
    Kaatuilua jos rupeaa pelkäämään, voi vaihtaa pyörätyyppiä välittömästi sohvamaisemmaks ja ruveta rullaamaan noita moottoriteitä edestakas. Toisaalta, kaaduinhan mäki kehä kolmosella

    Kunnon naarmuthan tekee kottaraisesta vaan hienomman näkösen, toinen asia on sitten sen myyminen, mutta kukas tässä nyt pyörää ois myymässä.

    Onneks ukko on suurinpiirtein yhtenä kappaleena ja ei pääse vammat haittaamaan hienoa harrastusta. Rahalla saa ja hevosella pääsee, jollei oo kädet poikki. Sitä odotellessa...

    Tänään Norja nurin. Sisäpiiristä kuulin huhun, notta Saku saapuisi suomen avuksi...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  22. #712
    Lainaa (SamSam @ Huhti. 30 2008,09:31) kirjoitti
    Ps. Kaukohan saa pitää samalla meille etelän asfaltti pommittajille soralla ajamisen pikakurssin
    Uskaltaakohan ton kursseille enää mennä?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  23. #713
    Voi helvettiläinen, olipa Kauko sulla vaput! *
    Sähän Kauko johdat ihan puhtaasti kaadoissa 3 tai 4? kertaa mun ja Marshalin vaivaista yhtä vastaan, ei tämän nyt ihan näin pitäisi olla.... ootapas vaan *

    Asennetta sulla ainakin löytyy ja hyvä taas, ettei pahemmin käynyt. Niinhän se on, että jollei nyt ihan neitinä aja (ei kai kukaan motolla?) niin kyllä välillä sattuu ja tapahtuu!
    Koitahan parannella siellä, mullakin selkä jo 99% kunnossa! * *

    Btw. siitä Metzin Z6 takakuulasta: se on perkuleen hyvä rengas hintaisekseen, löytyy sairaasti pitoa ja luottoa nopeaan asf. ajeluun (ei vielä testattu märällä) sekä sorapinnalla se on ihan looginen. Ostan eteen saman tyypin kun aika on kypsä. Kestävyydestä ei tietoa vielä, mutta hope so, että kestää enemmän kuin M3.
    KTM 690 SM Prestige
  24. #714
    Lainaa (Marshal @ Touko. 05 2008,16:01) kirjoitti
    Lainaa (SamSam @ Huhti. 30 2008,09:31) kirjoitti
    Ps. Kaukohan saa pitää samalla meille etelän asfaltti pommittajille soralla ajamisen pikakurssin *
    Uskaltaakohan ton kursseille enää mennä?
    Uskaltaa uskaltaa, Kauko voi pitää samalla "hyvän kaatumisen" kurssin, jossa ei pahemmin loukkaannu *
    KTM 690 SM Prestige
  25. #715
    Lainaa (SamSam @ Touko. 05 2008,16:12) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Touko. 05 2008,16:01) kirjoitti
    Lainaa (SamSam @ Huhti. 30 2008,09:31) kirjoitti
    Ps. Kaukohan saa pitää samalla meille etelän asfaltti pommittajille soralla ajamisen pikakurssin
    Uskaltaakohan ton kursseille enää mennä?
    Uskaltaa uskaltaa, Kauko voi pitää samalla "hyvän kaatumisen" kurssin, jossa ei pahemmin loukkaannu

    Voitte arvata, että kävi tää kurssihommeli mielessä tossa viikonlopun aikana.
    Neljä kertaa on nyt tullu kaaduttua. Nää viimesimmät on ehottomasti ollu ne pahimmat. Perjantainakin, laskeuduin parin metrin päähän sellasesta kaivohässäkästä... Pappa kertoili sit, että se kaivon seutu on täynnä kivenmurikoita.
    Se mun maastoutuminen ei todellakaan ollu mikään pikku kellahus vaan ihan kunnon ilmalento.
    Lauantaina mulla ei ollu ees "oikeita" ajokamoja päällä. Oli siis kevyempi takki ja housut, ihan ajosellasia, mut kuiteskin vähemmillä suojilla yms. Eikä tietenkään rintapanssaria joka on aina päällä ku oikeesti ajan. Enkä meinaa ilman sitä ajaakaan.
    Se on kyllä aika selvää, et jos oikeesta ajonopeudesta kaatuu niin ei kyllä pikku ruhjeilla siitä selvitä..

    Eiköhän tää tästä. Rupee jalkakin jo nousemaan melkein entiseen malliin.
    Tuutti Honda
  26. #716
    Lainaa (kauko @ Huhti. 11 2008,13:47) kirjoitti
    kuinka jännitti talven jäliltä irtohiekka asfaltilla pari viikkoo sitten.
    Ei jännitä enää.
    Tähän nyt vois kai kommentoida jotain, mut koska olen hyvin sivistynyt & kultivoitunut miespuolinen henkilö, tyydyn toteamaan vain, että hyvä, kun oot kauko kunnossa
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  27. #717
    Lainaa (cmas @ Touko. 08 2008,08:46) kirjoitti
    Lainaa (kauko @ Huhti. 11 2008,13:47) kirjoitti
    kuinka jännitti talven jäliltä irtohiekka asfaltilla pari viikkoo sitten.
    Ei jännitä enää.
    Tähän nyt vois kai kommentoida jotain, mut koska olen hyvin sivistynyt & kultivoitunut miespuolinen henkilö, tyydyn toteamaan vain, että hyvä, kun oot kauko kunnossa

    Se on hauska asia toi hiekka.
    Vaikken ymmärräkään, mitä toi asvaltilla oleva irtohiekka liittyy tähän. Tässähän oli korkeintaan kyse hiekalla olevasta irtohiekasta..
    Ja loppupeleissä kuskin kädettämisestä.

    Oikeesti se kaasunrajottajan poisto on aiheuttanu nää viime aikaset kommellukset!! Ei oo vielä menny tajuntaan, et kuinka paljon enempi toi hyökkii kakkosella, ku viime syksynä...

    Mut oikeesti, eihän noi mun kaatumiset ole mitään verrattuna noitten etelän sankareiden lippoihin.
    Tuutti Honda
  28. #718
    No johan on aikoihin eletty. Keski-Suomen miehet sanoo, ettei kaatumiset oo mitään Etelä-Suomen miehiin verrattuna ja päin vastoin. Koettakaa nyt päättää tai koettakaa pysyä pystyssä

    Edit:
    Itsehän en siis vetele mitään sikakyytiä mopolla juuri missään ja siihen on syynsä. Kummasti nimittäin rauhoittaa sitä palavinta kiirettä, kun on kertaalleen endurolla ottanut koivuun semmoisen sivuosuman, että meni ranteesta nivelsiteitä, kylkiluita rutisi, reisilihas repesi jne. Polvisuojaa ja rintapanssaria tippui lattialle murusina, kun sai vaatteita pois päältä, joten en uskalla edes kuvitella miten olisi käynyt ilman niitä suojia.

    Mutta koettakaas pojat oikeasti pitää kumipuoli alaspäin siinä mopossa. Pienet kaatumiset ei tapa, mutta jos joutuu kävelemään kepeillä kuukausitolkulla, niin se alkaa jo vähän vituttaa pahemmasta nyt puhumattakaan...



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  29. #719
    Juu, kyllähän sitä pitäis järki pitää mukana näissä hommissa, mut jotain siinä vaan tahtoo tapahtua, ku laittaa kypärän päähän.
    Enhän määkään mikään reikä päässä sentään vejä ja missään nimessä en ainakaan "pommita" vaan ennemminkin ajelen. Ehä mää oikeesti osaa ees keulia..
    Näin yrittäjänä ei oikeen ole varaa sairaslomiin ja elantokin on ainoastaan oikeen ranteen varassa.

    Jotta ei taas menis ihan hirveesti ohi aiheen niin Kotarin oma peili makso 23e. Ei paha.
    Tuutti Honda
  30.  
  31. #720
    Kenelläkään tietoa mistä KTM 690 Supermotoon tehareita?
    Alkuperäiset aikas kalliit..
Sivu: 24 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen