Sivu: 4 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1469:sta
  1. #91

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Ultrafast KTM machine .
  2. #92
    Lainaa (Dege @ Kesä. 10 2007,12:53) kirjoitti
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

    Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
    Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  3. #93
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 10 2007,18:19) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Kesä. 10 2007,12:53) kirjoitti
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

    Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
    Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
    Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).



    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  4. #94
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Kesä. 10 2007,23:15) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 10 2007,18:19) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Kesä. 10 2007,12:53) kirjoitti
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

    Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
    Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
    Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).
    Juu, hinta on kahdesta vaimentimesta. Käytännössä Akran putkien "mukana" tulee uusi ruiskukartta mutta onhan ne kartat KTM:n huolloissa joka tapauksessa. Joten eiköhän sellaisen saa pyörään laitettua vaikkei Akran putkia ostaisikaan. Tai näin eräässä paikassa kuulin kerrottavan
    Mutta voihan se olla, että huoltojenkin välillä on eroja.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  5. #95

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Unohtui kysästä että mistä tilasit nuo wings putket fazer78 ?
    Ultrafast KTM machine .
  6. #96
    Lainaa (Dege @ Kesä. 12 2007,18:55) kirjoitti
    Unohtui kysästä että mistä tilasit nuo wings putket fazer78 ?
    www.wings.si
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  7. #97
    Onkos jätkillä esiintyny kotarissa mitään lapsen tauteja?? Meinaa ois suunitelmissa jos ensvuonna hommais tuollasen ylivuotisen, jos niitä nyt jää myymättä, kun aika nihkeestihän noita tuntuu löytyvän.
  8. #98
    Jos on mahdollisuutta, niin penkittäkää ihmeessä mopo vakionakin, kun alatte tekemään muutoksia. Tuli tuossa mieleen, että siellähän on se hemmetin EPT (?) -kaasunsäätelysysteemi ruiskussa, mikä varmaan vaikuttaa tuohon hyökkäävyyteen aika paljonkin.
  9. #99
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 11 2007,00:43) kirjoitti
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Kesä. 10 2007,23:15) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 10 2007,18:19) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Kesä. 10 2007,12:53) kirjoitti
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

    Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
    Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
    Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).
    Juu, hinta on kahdesta vaimentimesta. Käytännössä Akran putkien "mukana" tulee uusi ruiskukartta mutta onhan ne kartat KTM:n huolloissa joka tapauksessa. Joten eiköhän sellaisen saa pyörään laitettua vaikkei Akran putkia ostaisikaan. Tai näin eräässä paikassa kuulin kerrottavan
    Mutta voihan se olla, että huoltojenkin välillä on eroja.
    Ilmottelehan fazeri ku oot saanu sliparit asentaneen et minkälainen projekti siint tuli.
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  10. #100
    Ja pieni videonpätkä äänistä jos mahollista =)
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  11. #101
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Kesä. 17 2007,23:44) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 11 2007,00:43) kirjoitti
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Kesä. 10 2007,23:15) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Kesä. 10 2007,18:19) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Kesä. 10 2007,12:53) kirjoitti
    Paljonkos euroja noista wingseistä joutuu pulittamaan?
    Mitens on säätöjen kanssa eli missä säädätät kotarin noille putkille?
    Tuollaiset NOS-versiot (Non Oval Shape) hiilikuitupäädyillä maksaa 594€ + pk.

    Ei tuota välttämättä tarttis säätää slipareiden laiton jälkeen mutta ajattelin kuitenkin Kotarin race mapin laitattaa koneeseen ja katsotaan sitten miltä seokset penkissä näyttää. Käsittääkseni KTM:n ruisku on sellainen, mitä ei pysty säätämään samalla tavalla kuin Power Commanderia vaan siihen pystyy pelkästään lataamaan erilaisia (KTM:n) tekemiä mappeja...korjatkaa joku jos olen väärässä.
    Tietysti jos tuohon vekottimeen jossain vaiheessa Commanderi tulee markkinoille niin voihan sitä sitten harkita.
    Siis toi 594€ oli hinta 2 sliparista ja toimituskulut päälle? Mistäs noita eri mappeja pyörään saa ja huollossako ne niitä pystyy asentamaan? Luulishan ton ruiskun säätävän edes edes hitusen itseään jos menee seokset mettään kun onhan siinä toi lambda anturikin haistelemassa(korjatkaa jos olen väärässä).
    Juu, hinta on kahdesta vaimentimesta. Käytännössä Akran putkien "mukana" tulee uusi ruiskukartta mutta onhan ne kartat KTM:n huolloissa joka tapauksessa. Joten eiköhän sellaisen saa pyörään laitettua vaikkei Akran putkia ostaisikaan. Tai näin eräässä paikassa kuulin kerrottavan
    Mutta voihan se olla, että huoltojenkin välillä on eroja.
    Ilmottelehan fazeri ku oot saanu sliparit asentaneen et minkälainen projekti siint tuli.
    Eilen tuli Wingsit ja tulipa laitettua ne saman tien kiinnikin. Nyt sentään kuulee kun mopotin on käynnissä äänet ovat toki kovemmat kuin vakioputkilla mutta ei kuitenkaan liian kovat. Pitää vielä kokeilla, kunhan ehtii, niitä mukana tulleita pienempiä huiluja...mutta eiköhän nuo isommat saa kuitenkin jäädä käyttöön.
    Pikaisen koeajon perusteella tuntuisi potkua olevan yläpäässä hieman paremmin...ei ole niin "tukkoisen" oloinen ja jaksaa vetää kierrokset loppuun asti mukavammin.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  12. #102
    Kauan kesti ku oli putket sulla tilauksesta? Meinaatko käydä ruiskun kartan vaihtamassa slipareita varten? Juttelin huollon kanssa että Ktm:llä olis valmis kartta slipareille ja sanovat että kyllä se kannattaa vaihtaa.
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  13. #103
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Heinä. 11 2007,01:07) kirjoitti
    Kauan kesti ku oli putket sulla tilauksesta? Meinaatko käydä ruiskun kartan vaihtamassa slipareita varten? Juttelin huollon kanssa että Ktm:llä olis valmis kartta slipareille * ja sanovat että kyllä se kannattaa vaihtaa. *
    Tilasin super enduroon putket samassa tilauksessa kuin tuo f78. Putkien varsinaisesta tilauksesta kului noin kuukausi putkien perille saapumiseen. Ei mitään hätäisen hommaa. Jonkinlaisena ongelmana oli se, että Wingsin kaveri Marovic näytti lukevan sähköpostia ainoastaan viikonloppuisin ja esim. alkuviikosta tehty tilaus luettiin viikonloppuna ja sitten tuli maksuohjeet ja sitten seuraavana viikonloppuna taas asia edistyi. Etukäteen maksamista sinällään ei tarvinne pelätä, kaikki tietämäni tilatut putket ovat tiensä perille löytäneet. Homma toimii, hiukan hitaasti mutta varmasti. Ehkä viikolla tehdään töitä eikä roplata sähköpostin parissa.
    X
  14. #104
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Heinä. 11 2007,01:07) kirjoitti
    Meinaatko käydä ruiskun kartan vaihtamassa slipareita varten? Juttelin huollon kanssa että Ktm:llä olis valmis kartta slipareille ja sanovat että kyllä se kannattaa vaihtaa.
    Juu, kyllä jossain sopivassa välissä olisi tarkoitus ruiskukarttaakin päivittää. Saa nähdä miltä sitten tuntuu
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  15. #105
    Dynokäppyröitä sitten näkyviin kun mahdollista!

    Nimenomaan mahdollisen(toivotun) muutoksen vakion ja lievästi viritetyn välillä...
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  16. #106
    Huomenna sit nähdään motoparkissa miten 690 kulkee, taitaa olla kyllä vähän väärä rata tolle mopolle.
    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  17. #107
    Löysin tälläisen ohjeen

    Lainaa kirjoitti
    My mechanic had just returned from doing the KTM course on the 690. He has learned that there is an electronic restrictor in the system that cuts throttle opening to about 50% in second and third gear. Apparently you only have to snip two wires to disable it.
    Needless to say, I have asked him to do the snipping!!!!!!!!!!

    Seems the restrictor is there for emissions or noise reasons. Dont quote me on any of this at this stage but just giving a heads up.

    Should get the bike back in a couple of days so will hopefully have more details and a report on the results.

    Just picked bike up after its service. Might not get a chance to ride it for a day or two so thought I would post details of the derestriction now in case someone else out there is keen to try it straight away.

    Looking at the left side of the bike you will see a bunch of wires coming out of the top of the front sprocket cover. Follow them up to the area where the throttle body connects to the cylinder head. You will see a black junction.
    There are 3 wires coming out of the top of that junction. They are coloured grey, black/green and yellow/brown. There are 3 wires going into the bottom of that junction coloured light green, yellow/green and blue/red. Unplug the yellow/green and the blue/red. The light green one is required for the neutral light. The other two tell the computer the gear position.
    Tein tuon muutoksen, mutta en huomannut eroa asfaltilla.
    Hiekalla tuntui terävämmältä 2:s vaihteella.

    Tässä linkki kyseiseen ohjeeseen UK KTM forum
  18. #108
    Superendurossa (ja ehkä muissakin LC8seissa) on vastaava keksintö. Sen saa kätevimmin eliminoitua kun nyppäisee EPC-venttiileistä sähkötöpselin irti (LC4 yx kappale ja LC8 kaksi kpl). Minäkään en huomannut eroa.
    KTM950SE
  19. #109
    Käytimpä hetken mielijohteesta penkissä omaa 690:iä tarkotuksena saada vähän vertailupohjaa ennen kuin alkaa tekemään virityksiä. Lambdan arvot on alakierroksilla varmaan aika skeidaa, sillä anturia ei oikeen saanut putkeen mutta ylhäällä varmaankin aika todenmukaiset.
    tehokäppyrä



    Ainut heikkous on äärimmäinen tarkkuus
  20. #110
    On alkanut meikäläistä kiinnostamaan tämä KTM:n uutukaismalli. Ilmeisesti täällä kaikilla hemmoilla on alla normaali sm malli. Vai tunnustaako kukaan ostaneensa Prestige mallia? Hintaero on aika mitätön eli onko ihan hullua katsella tuota Prestige mallia. Valuvanteet eivät niinkään säväytä, mutta parempi jousitus ja radiaaliset jarru- ja kytkinpääsylinterit. Onko hintaerolle katetta? Tuleeko ajettavuus olemaan parempi Prestigessä?
    KTM 950 SM
  21. #111
    Lainaa (gixeri @ Heinä. 23 2007,16:08) kirjoitti
    Käytimpä hetken mielijohteesta penkissä omaa 690:iä tarkotuksena saada vähän vertailupohjaa ennen kuin alkaa tekemään virityksiä. Lambdan arvot on alakierroksilla varmaan aika skeidaa, sillä anturia ei oikeen saanut putkeen mutta ylhäällä varmaankin aika todenmukaiset.
    tehokäppyrä
    Aika hyvältähän tuo kierrosten loppupää näyttää seosten suhteen. Saa nähdä mitä tuo oma mopotin näyttää kunhan sitä ehtii penkkiin kuskata. Saattaa nuo Wingsit sitä hieman laihemmalle viedä.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  22. #112
    Kerrataas tähän väliin vähän kokemuksia omasta pyörästä, kilometrejä on tullut n.2000 ja muutama seikka on vähän häirinnyt, jäähyttäjän rivojenväliin jää hiekan jyviä jotka on hyvä poistaa heti kun huomaa ja moottorille olen etsinyt jonkinlaista suojaa ettei puhaltaisi kaikkia hiekkoja lohkoon, toinen vaihtoehto olisi modata etulokaria vähän pidemmäksi. 15 piikkisen laitoin eteen ja poistin tehon rajoituksen 1 ja 2 vaihteelta. Muuten kotari on ollut kaikkea sitä mitä odotinkin niin hiekalla kuin asfaltilla. Jotain tällästä:

    http://i183.photobucket.com/albums/x...ncan1001-1.jpg



    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  23. #113
    Juuh, tuli tuossa maanantaina koeajettua ko pyörä (Prestige) ja tiistaina tehtiinkin sitten jo kaupat.
    Kolmessa illassa tullut +700km mittariin josta n.80% hiekkateitä, loput 20% on pakollisia siirtymiä..

    Voin sanoa, että on kyllä niin mahtava pyörä ettei mitään jakoa!!

    Joku voisi tietenkin sanoa, et mikset ostanu toisenlaista pyörää jos kerta noin paljon tulee hiekkapätkää vejettyä. Hommahan on kuitenkin niin, että "täytyy" tuon vaimon kanssa ajella ihan tavan teitäkin pitkin silloin tällöin.
    Olin jo aikana miettinyt oikeeta vaihtoehtoa tarkotuksiini ja ei voi muuta todeta, kuin että nyt löytyi täydellinen pyörä.
    Hyvä ajaa asfaltilla ja helvetin mahtava hiekkapätkillä.

    Renkaidenvaihdon tullessa ajankohtaiseksi alle vaihtuu todennäköisesti hiukan karheemmat kumit. Joskin yllättävän hyvin noilla katukumeillakin voi hiekalla tykittää.

    Ensi viikolla pitäis tulla kireempi nokka ja Akrapovicin sliparit.

    Tämä olikin ensimmäinen viestini tälle jo kauan luetulle palstalle..
    Tuutti Honda
  24. #114
    Lainaa (kauko @ Elo. 10 2007,10:00) kirjoitti
    Juuh, tuli tuossa maanantaina koeajettua ko pyörä (Prestige) ja tiistaina tehtiinkin sitten jo kaupat.
    Kolmessa illassa tullut +700km mittariin josta n.80% hiekkateitä, loput 20% on pakollisia siirtymiä..

    Voin sanoa, että on kyllä niin mahtava pyörä ettei mitään jakoa!!

    Joku voisi tietenkin sanoa, et mikset ostanu toisenlaista pyörää jos kerta noin paljon tulee hiekkapätkää vejettyä. Hommahan on kuitenkin niin, että "täytyy" tuon vaimon kanssa ajella ihan tavan teitäkin pitkin silloin tällöin.
    Olin jo aikana miettinyt oikeeta vaihtoehtoa tarkotuksiini ja ei voi muuta todeta, kuin että nyt löytyi täydellinen pyörä.
    Hyvä ajaa asfaltilla ja helvetin mahtava hiekkapätkillä.

    Renkaidenvaihdon tullessa ajankohtaiseksi alle vaihtuu todennäköisesti hiukan karheemmat kumit. Joskin yllättävän hyvin noilla katukumeillakin voi hiekalla tykittää.

    Ensi viikolla pitäis tulla kireempi nokka ja Akrapovicin sliparit.

    Tämä olikin ensimmäinen viestini tälle jo kauan luetulle palstalle..
    Toi renkaitten pito hiekalla yllätti minutkin, mistäs tilaat uuden nokan?
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  25. #115
    ^^ Nokka tulee (tai siis on jo tullut) saman liikkeen kautta josta pyörän ostin. Liike on siis http://www.huolto-kaksikko.com
    Hintaa tuolla nokalla oli 254e.
    Siellähän on myös penkki jossa pyörä ajetaan ennen ja jälkeen viritysten. Saapahan sit mustaa valkosella.

    Sliparien pitäis tulla ens viikolla ja samalla siis asennetaan molemmat. Tänään käytin pyörän öljynvaihossa, kun rupes kilometrit olemaan kohillaan..

    Illalla tuli taas pärtsättyä +200km pitkin hiekkateitä. Välillä tuli vejeltyä myös lähes kinttupolkuja. Myös monen kesämökin pihassa/parkkiksella tuli käännyttyä ympäri..

    Renkaiden pito on kyllä ihmeellinen. Tai toisaalta suttuahan se lyö aika paljon, pyörä on vaan niin helvetin hyvä vietävä pikku sladissa. Empä ole koskaan millään menny noilla vauheilla mutkia slaikkarissa...
    Mulla ainakin on enempi jarrutuksissa ongelmia ton pidon kanssa. Lähinnä siis irtosoralla. Tänäänkin meni pari mutkaa hintsusti pitkäks kun en vaan saanu vauhtia hiljennettyä tarpeeks. Toisaalta saishan sen kääntymään kaasulla, mut sit taas jänskättää jos pyörä pitoteknisten asioiden seurauksena heittääkin vähän ylisladiin. Ota tästäkin nyt selvää..
    Vakaa tarkotus olis ajaa takarengas loppuun tämän syksyn aikana, mikä nyt ei varmasti ole ongelma. Olen tän viikon aikana ajanu tolla Kotarilla melkein yhtä paljon ku vaihossa menneellä 750 Zetalla koko kesänä.

    Täytyypi sit laitella noita dynokäppyröitä näkyville tänne, kun saajaan nuo toimenpiteet suoritettua.
    Tuutti Honda
  26. #116
    Lainaa (kauko @ Elo. 10 2007,10:00) kirjoitti
    Hommahan on kuitenkin niin, että "täytyy" tuon vaimon kanssa ajella ihan tavan teitäkin pitkin silloin tällöin.
    Minkälainen 690 on sitten 2 päällä, ilmeisesti siinä kyytiläinen viihtyy ihan hyvin kun satulakin on "samaa puuta" ja ihan tasainen? Ajelin tuossa kesän aikana 690 ja hieman oudoltahan se tuntui ajotuntumalta kun satula on niin kapea verrattuna perus nakuun. Näinhän on tietty kaikkien supermotojen kohdalla...
    Vstrom 1000 '15
  27. #117
    Lainaa (HornetCyclist @ Elo. 13 2007,14:45) kirjoitti
    Lainaa (kauko @ Elo. 10 2007,10:00) kirjoitti
    Hommahan on kuitenkin niin, että "täytyy" tuon vaimon kanssa ajella ihan tavan teitäkin pitkin silloin tällöin.
    Minkälainen 690 on sitten 2 päällä, ilmeisesti siinä kyytiläinen viihtyy ihan hyvin kun satulakin on "samaa puuta" ja ihan tasainen? *Ajelin tuossa kesän aikana 690 ja hieman oudoltahan se tuntui ajotuntumalta kun satula on niin kapea verrattuna perus nakuun. Näinhän on tietty kaikkien supermotojen kohdalla...
    Niinno, siis vaimo ajaa Hornetillaan.

    Kakspäällä kokeiltiin sen verran, et kierrettiin tuossa lähistöllä pikkunen hiekkapätkä ennen kuin otin takajalkatapit pois..
    Mun mielestä kulki aika hyvin kaks päällä, siihenkin nähen, että painan melkein yksinäni sen mitä monet parit.

    Vaimolta ei tullut kysyttyä erityisesti, että miltä tuntu olla kyydissä. Matkaakaan ei tullut ku reilu 10km. Uskoisin, että kuiteskin paremmin olisi tuon Kotarin kyydissä viihtyny kuin Zetan kyydissä.
    Tuutti Honda
  28. #118
    Jokos kaukolla on sliparit ja nokka kiinni? miltäs tuntuu/kuulostaa. Itte mahdollisesti hommaamassa tollasta Prestige- mallia. Paljon tuli maksamaan asennuksineen, vai löitkö nokan kiinni itte? Penkkikäppyrää ois kiva nähdä muutosten jälkeen.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  29. #119
    Lainaa (Marshal @ Elo. 17 2007,18:31) kirjoitti
    Jokos kaukolla on sliparit ja nokka kiinni? miltäs tuntuu/kuulostaa. Itte mahdollisesti hommaamassa tollasta Prestige- mallia. Paljon tuli maksamaan asennuksineen, vai löitkö nokan kiinni itte? Penkkikäppyrää ois kiva nähdä muutosten jälkeen.
    Juu, aamulla hain pyörän pois. Pääsin vielä seuraamaan penkityksenkin.
    Nokka oli asennettuna sen 254e. Putket oli jotain 1100e. Tuli hommattua noi samaan kauppaan pyörän kanssa.

    Voin sanoo, että äänet ei vois enää paremmat olla!!!!
    Kyllä paukkuu ja tutisee. Ei ole vielä tullut vastaan mummoa eikä muutakaan jalallista olentoa jolla ei olisi pää kääntynyt, kun kohalle osuu..

    Penkikitulos ei nyt ihan vastannut odotuksia, lähinnä asentaja ihmetteli tehonlisäyksen vähyyttä. Pari vetoa siinä otettiin ja joka kerralla tuli vähän erilainen käppyrä. Menen ens viikolla uuestaan penkittelemään. Asentaja tuumas, et ECU "hakee vielä ihteensä".
    Nokan mukana kun ei tullut erikseen mitään softaa. Putkien mukana tullut softa kun on tarkotettu putkille ja vakio nokalle..
    Nokkasofta on "tilauksessa", eli asennetaan heti kun se saajaan.
    Penkkituloksista sen verran, että vakio pyörä anto takarenkaalta 60,9hv, kun taas noitten muutosten jälkeen 64,8hv.
    Laitan sit ens viikolla näkyville sen uudemman käppyrän jos se vaikka olisi vähän parempi.
    Vaikka kyllä tuo pyörä on ihan eri vehe jo nyt verrattuna vakioon, 300km tuli sillä tänään päästeltyä.
    Huomenna pitää lähtee viikonloppureissulle Porvooseen, et jos joku bongaa jytisevän 690 niin se olen luultavasti minä.
    Tuutti Honda
  30.  
  31. #120
    Okei, asiallista. Oon tässä voimakkaasti kallistumassa 690 sm:n puoleen pyörävalinnassa. Toi on ilmeisesti pelkät kannut, toi 1100 euroa?
    Oon täs yrittäny katella mahdollsia putkia ulkomailta, josko tulis halvemmaks. Kertokaas muuten mitä tarkotaa tällanen lause:

    This exhaust type can only be mounted with the factory headers.

    Vieläköhän huoltokaksikolla ois Prestige- malleja jäljellä... Pitääpä soitella huomenna.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Sivu: 4 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen