Sivu: 5 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 1469:sta
  1. #121
    Lainaa (Marshal @ Elo. 17 2007,22:54) kirjoitti
    Okei, asiallista. Oon tässä voimakkaasti kallistumassa 690 sm:n puoleen pyörävalinnassa. Toi on ilmeisesti pelkät kannut, toi 1100 euroa?
    Oon täs yrittäny katella mahdollsia putkia ulkomailta, josko tulis halvemmaks. Kertokaas muuten mitä tarkotaa tällanen lause:

    This exhaust type can only be mounted with the factory headers.

    Vieläköhän huoltokaksikolla ois Prestige- malleja jäljellä... Pitääpä soitella huomenna.
    Joo, pelkät pöntöt.
    Kyllä kait niitä jostain voi löytää halvemmallakin, ei vaan taija olla liikaa tarjontaa tohon pyörään vielä sliparirintamalla.

    Huolto-Kaksikolla ei ainakaan nyt ole Prestigee, mutta kannattaa tietysti soittaa ja kysästä.

    Jos laitetaan tällänen vapaa suomennos tohon lauseeseen: Tän tyyppiset pöntöt käy vaan alkuperäsiin putkiin.
    Noin mää sen ainakin näkisin.
    Tuutti Honda
  2. #122
    Porvoon reissu takana. Kilometrejä tuli n.700 ja perjantaina ajelin kotomaisemissa n.300km. Yli tonni tuli siis viikonlopun aikana ajeltua ja kerrankin enemmän noita kestopäällystettyjä teitä.
    Ajattelin ennen tuota viikonlopun keikkaa, että se tulee näyttämään aika paljon kuinka tuolla viihtyy asfalttiteillä. Niinhän se tekikin, ei mitään valittamista. Siis ei mitään. Todella mahtava ajettava pikkuteillä ja mutkissa on niiiin hauskaa että huh!

    Tiedän, että tää rupee jo kuulostamaan vammaselta tai vähintäänkin maksetulta mainokselta, mutta jumalauta mikä pyörä!!!
    Tuutti Honda
  3. #123
    G.P.R:ltä löytyy sliparit 690:een;

    http://www.gpr.it/scheda.php?idcatve...&idveicolo=398

    Näytti olevan 507e Italian ebayssa. Luulisin että hinta on parilta...?

    Mites tuo kulutus 690ssä, mitä luokkaa se on? Ja sitten kiinnostais vielä noiden huoltojen hinnat, eiks siihen tarvi tehdä venttilivälysten säätökin 5000km välein?
    Vstrom 1000 '15
  4. #124
    Oon tässä koittanu ettiä kilpitelinettä netistä ihan tuskassa. Onko kellään kiinni jo jotain viritelmää ja jos on, niin millaista. Ainoo minkä mä löysin just 690 sm:lle tehdyn, on tällanen:
    KTM 690 sm tail tidy

    On vaan aika hintava, ilman toimituksia (sisältäen alv%:n) sen 90 puntaa, eli about 132 euroa. Tohon vielä rahdit päälle, ni morjens. Täytyy varmaan rupee miettimään jotain universaalia mistä virittelee. Niitten hinnat kuitenki pyörii tuolla 30-40 euron luokassa.

    edit: typo



    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  5. #125
    Lainaa (HornetCyclist @ Elo. 21 2007,13:15) kirjoitti
    G.P.R:ltä löytyy sliparit 690:een;

    http://www.gpr.it/scheda.php?idcatve...&idveicolo=398

    Näytti olevan 507e Italian ebayssa. Luulisin että hinta on parilta...?

    Mites tuo kulutus 690ssä, mitä luokkaa se on? Ja sitten kiinnostais vielä noiden huoltojen hinnat, eiks siihen tarvi tehdä venttilivälysten säätökin 5000km välein?
    Noi sliparit onkin tolleen tyhmästi niinku orkkispöntöt. Makuasia tosin. En tiiä noista muista, mutta Akran mukanahan tuli softa ruiskua varten.
    Yritän huomenna ottaa kuvia omastani niin näkee eron tohon Akran slipariin. Laitan samalla sen dynokäppyränkin näkyville, lukujakaan en paljasta vielä..

    Mitähän uskaltaisin valehella tosta kulutuksesta... Se on varmaan hitusen alle 5 litraa satasella. Kokolailla tasan 200km oon ajanu tankillisella ennen ku alkaa pensavalo palamaan.
    Ja ajo ei todellakaan ole ollut mitään matka-ajoa pintakaasulla..

    Mulla makso eka huolto 218e, en nyt tarkkaan muista mitä kaikkee siinä oli, en jaksa nyt haeskella kuittia.

    Ei sillä, että olis vitusti rahaa tms, mutta mulle on ihan sama mikä on venttiilien säätöväli, on yksinkertasesti niiiiin hauska vehe.
    Siitä tulikin mieleeni myös se, että ei todellakaan kannata jättää pyörää ostamatta "rumien" putkien tai maskihässäkän takia. Ajakaa ainakin ensiks.

    Huh, olis jo huominen niin pääsis tykittämään. Ihan sama vaikka satais pieniä miehiä taivaalta.

    OT: On muuten terveellinen harrastus tää mopoilu. Alaselkä ei oo ollu yhtään kipee niinku yleensä.
    Ens kevääks pitäis varmaan puottaa n. 50kg painosta pois niin keulis varmaan paremmin Kotarikin.
    Tuutti Honda
  6. #126
    Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  7. #127
    Lainaa (fazer78 @ Elo. 22 2007,00:48) kirjoitti
    Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.
    Ihtellä kanssa tuo seuraavana ostoslistalla.
    Paljos oli hintaa, jos saa kysyä?

    Lähenkin tästä valokuvien ottoon..



    Tuutti Honda
  8. #128
  9. #129
    Lainaa (kauko @ Elo. 22 2007,09:24) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Elo. 22 2007,00:48) kirjoitti
    Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.
    Ihtellä kanssa tuo seuraavana ostoslistalla.
    Paljos oli hintaa, jos saa kysyä?

    Lähenkin tästä valokuvien ottoon..
    430 € löytyy mm. täältä
    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  10. #130
    Lainaa (fazer78 @ Elo. 22 2007,13:02) kirjoitti
    Lainaa (kauko @ Elo. 22 2007,09:24) kirjoitti
    Lainaa (fazer78 @ Elo. 22 2007,00:48) kirjoitti
    Laitoin tänään TuneBoyn tilaukseen. Säätö sitten heti kun boksi on pyörässä kiinni ja vapaa aika penkistä löytyy. Katsotaan miltä käppyrät sitten näyttää.
    Ihtellä kanssa tuo seuraavana ostoslistalla.
    Paljos oli hintaa, jos saa kysyä?

    Lähenkin tästä valokuvien ottoon..
    430 € löytyy mm. täältä
    No huh, kuulin vähän huhuja, että olisi reilusti halvempi kuin PC. Täytyypi selvitellä asiaa...
    Tuutti Honda
  11. #131
    Hinta on reilusti halvempi jos tilaa vaikka englannista: linkki
    KTM950SE
  12. #132

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Onko nuo kaukon kotkan akrat serifioidut vai race kannut ? Yllättävän hyvännäköiset ovat.
    Mitenköhän on tuon tuneboyn kanssa jos sillä säätelee vähän kokemattomampi niin saako kotkan aivan sekaisin, eli tuleeko ohjeet mukaan harrastesäätäjälle.
    Ultrafast KTM machine .
  13. #133
    Lainaa (Dege @ Elo. 22 2007,22:23) kirjoitti
    Onko nuo kaukon kotkan akrat serifioidut vai race kannut ? Yllättävän hyvännäköiset ovat.
    Mitenköhän on tuon tuneboyn kanssa jos sillä säätelee vähän kokemattomampi niin saako kotkan aivan sekaisin, eli tuleeko ohjeet mukaan harrastesäätäjälle.
    On ihan hyväksytyt pöntöt. Ei uskalla uhmata kaikkia todennäkösyyksiä ja hommata poliiseja kimppuun race-pöntöilä..


    Tänään tuli +300km lenkki heitettyä illalla. Pitäis ruveta rengaskaupoille. Oli taas pari tilannetta jarrutuksissa..
    Nyt ajoin oikeestaan kunnolla hiekkapätkää noitten virien jälkeen ja täytyy sanoo, että on kyllä todella paljon rouheempi vehe!!
    Tuutti Honda
  14. #134
    Joutuuko tossa poistamaan noi takajalkatapit kokonaan kun noi Akrat heittää kiinni?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  15. #135
    Lainaa (Marshal @ Elo. 23 2007,08:56) kirjoitti
    Joutuuko tossa poistamaan noi takajalkatapit kokonaan kun noi Akrat heittää kiinni?
    Heh, ei joudu ei.
    Otin ne jo ennen pönttöjen asennusta pois. Ei ole suunnitelmissa kuskata tällä pyörällä ketään.
    Tuutti Honda
  16. #136
    Lainaa (kauko @ Elo. 23 2007,23:33) kirjoitti
    Lainaa (Marshal @ Elo. 23 2007,08:56) kirjoitti
    Joutuuko tossa poistamaan noi takajalkatapit kokonaan kun noi Akrat heittää kiinni?
    Heh, ei joudu ei.
    Otin ne jo ennen pönttöjen asennusta pois. Ei ole suunnitelmissa kuskata tällä pyörällä ketään.
    Juu, ei sen takia. Toi vasen takajalkatappi on mukava olla olemassa ihan muuta tarkoitusta varten...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  17. #137
    Ainii, joutuu hiukan hehkuttamaan. Oman Prestigeni saan alle ylihuomenna!!

    Sitte vaan pikku modauksen kautta räppäämään. Ei oo paljoo tullu venattua!

    Onko kukaan löytäny mitään ylivertaista 690sm foorumia ulkomailta, jossa vois hakea pikkusen tuntumaan alan uusiin tuulahduksiin?



    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  18. #138
    Uu jee!! Onnittelut hyvästä pyörävalinnasta. Ei tuu aika pitkäks sulla lähiaikoina.

    Ne on varmaan noi vasemman takajalkatapin hommelit niitä jotain isojen poikien juttuja...


    Osaisko kukaan suositella tuohon jotain hyvää takarengasta, toki eturengaskin on hakusessa. Vaihtoehtoja nyt ei kovin paljoo tunnu olevan. Ainakaan mitä noissa meitsin luetteloissa on (duell ja all right).
    Onko olemassakaan hyvää kompromissia soralle ja asfaltille?
    Tuutti Honda
  19. #139
    Lainaa (kauko @ Elo. 25 2007,00:00) kirjoitti
    Uu jee!! Onnittelut hyvästä pyörävalinnasta. Ei tuu aika pitkäks sulla lähiaikoina.

    Ne on varmaan noi vasemman takajalkatapin hommelit niitä jotain isojen poikien juttuja...


    Osaisko kukaan suositella tuohon jotain hyvää takarengasta, toki eturengaskin on hakusessa. Vaihtoehtoja nyt ei kovin paljoo tunnu olevan. Ainakaan mitä noissa meitsin luetteloissa on (duell ja all right).
    Onko olemassakaan hyvää kompromissia soralle ja asfaltille?
    Juu, on se varma että sunnuntaina rävähtää. Kun oot päätynyt johonkin rengasmalliin, kannattaa kattoa toi .org! shopin hinta ko. renkaalle. Itte oon vanhaan pyörääni ostanu kaks viimestä settiä sieltä ja saanu todella edullisesti. Viimeks ostin Mezelerin Z4 fillarit ja hintaa tuli 220e. koko setille.

    Eikös ne orkkisrenkaat ollu hyvät? Oon muutaman arvostelun lukenu ulkomaan foorumeilta ja siellä ovat kehuneet hyviksi renkaiks. Palos sul on kilsoja nyt taulussa?

    Hitto ku ei malttais oottaa...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  20. #140
    Lainaa (Marshal @ Elo. 24 2007,18:26) kirjoitti
    Ainii, joutuu hiukan hehkuttamaan. Oman Prestigeni saan alle ylihuomenna!!

    Sitte vaan pikku modauksen kautta räppäämään. Ei oo paljoo tullu venattua!

    Onko kukaan löytäny mitään ylivertaista 690sm foorumia ulkomailta, jossa vois hakea pikkusen tuntumaan alan uusiin tuulahduksiin?
    Täs o ainakii yks foorumi jos lontoo taipuu http://www.ktmforum.co.uk/index.php

    Ite oon kans mietttiny mikä ois hyvä rengas seuraavaksi.
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
  21. #141
    Lainaa (Marshal @ Elo. 25 2007,00:05) kirjoitti
    Juu, on se varma että sunnuntaina rävähtää. Kun oot päätynyt johonkin rengasmalliin, kannattaa kattoa toi .org! shopin hinta ko. renkaalle. Itte oon vanhaan pyörääni ostanu kaks viimestä settiä sieltä ja saanu todella edullisesti. Viimeks ostin Mezelerin Z4 fillarit ja hintaa tuli 220e. koko setille.

    Eikös ne orkkisrenkaat ollu hyvät? Oon muutaman arvostelun lukenu ulkomaan foorumeilta ja siellä ovat kehuneet hyviksi renkaiks. Palos sul on kilsoja nyt taulussa?

    Hitto ku ei malttais oottaa... *
    Juu, täytyykin tsekata toi orgin shoppi.
    Orkkis renkaat (METZELER Sportec M-3) on itseasiassa todella hyvät. Rupee vaan tuo takarengas olemaan jo ehtoo puolella.
    Eikä nuo muutenkaan ole soratykitykseen parhaat renkaat..
    Kyllähän ne eteenpäin vie ja mutkissa on hauskaa kun sutii ja liiraa kunnolla, mutta on aika monia tilanteita ollu noissa jarrutuksissa. Kun ei ole pitoa niin ei ole.
    Luulis, että jonkun verran paremmin pysähtyis soralla vähän karheemmalla renkaalla. Kuitenkaan mitään hirmu karheeta rengasta ei viihtis ottaa, että pärjäis kuitenkin vielä asvaltillakin.
    Mun ajo tolla nyt taitaa olla kuitenkin n.80% sorapätkää.

    Kilometrejä on nyt karvan päälle 3000 mittarissa. Nyt en ole kolmeen iltaan ajellu ollenkaan, kun on vähän työhommeleita.
    Parissa viikossa olen ajanut tolla melkein puolet siitä mitä Zetalla ajoin kahessa vuojessa.. *


    edit:

    Orgin shopissa Pirellin MT 60r supermotorengassetti olisi tarjouksessa 310e. Kun taas Duellilla on sama setti 390e.
    Hmmmm, kummastakohan ostaisin... *

    edit2: Hinnat muutettu oikeemmanlaisiksi. Hyvä, että osaan käyttää laskukonetta kunnolla..



    Tuutti Honda
  22. #142
    Onkos kukaan vaihtanut pyörään paremmin virtaavaa ilmanputsarin kotelon kantta tms? Silloin Motoparkissa kun oltiin ajelemassa Kotarin kutsutilaisuudessa niin olivat kuulemma vaihtaneet koeajo 690:een "imunokan" ja käsittääkseni se ei ollut nokka-akseli vaan sillä oli nimen omaan jotain tekemistä ilmanputsarin kotelon kanssa tms...
    Jos jollain on tietoa mikä palikka se on niin kertokaa ihmeessä...nyt olisi hyvä antaa vähän lisää ilmaakin mopottimelle ennen kuin vien säädettäväksi TuneBoyn kanssa



    Yamaha Grizzly 450 -07 (eli nykyään motoristi wanna be)
    KTM 690 SM -07
    Suzuki DL1000 V-Strom K5
    Yamaha FZ6S -04
    Yamaha RD 125 -87
  23. #143
    Lainaa (fazer78 @ Elo. 26 2007,21:59) kirjoitti
    Onkos kukaan vaihtanut pyörään paremmin virtaavaa ilmanputsarin kotelon kantta tms? Silloin Motoparkissa kun oltiin ajelemassa Kotarin kutsutilaisuudessa niin olivat kuulemma vaihtaneet koeajo 690:een "imunokan" ja käsittääkseni se ei ollut nokka-akseli vaan sillä oli nimen omaan jotain tekemistä ilmanputsarin kotelon kanssa tms...
    Jos jollain on tietoa mikä palikka se on niin kertokaa ihmeessä...nyt olisi hyvä antaa vähän lisää ilmaakin mopottimelle ennen kuin vien säädettäväksi TuneBoyn kanssa
    Tässä sulle melko käypät ohjeet boxin modaamiseen:

    Ok after seeing someone's botched air box mod I wanted to do it the right way. I used a unibit so as to get a cean cut with no ragged edge's. You can do any array of holes bot be careful asto only drill the lower half of the box so to keep all holes before the filter not after!!! Also on the one pic were I point to DO NOT DRILL THERE. There is a sensor there and you do not want to drill that. Also watch the wire going to it. This part is on the left side of the box as you are sitting on it. Also clean out any debris that falls down into the air box. So after I did it I go for a test ride and it did make a seat of the pants difference. I noticed it was easier to lift the front with my heavy arse on it. It sound good too! I am posting a link to my pics cause of how many.

    Ja tässä kuvat vielä tapahtumasta:
    Airbox modaus

    Noilla luulis lähtevän. Toivottavasti oli apua.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  24. #144
    Nonii! Tänään saapui sitten Prestige meikäläiselle! Ajelin pojan kotiin Raumalta (Vantaalle) ja hyvin menee näköjään toi motarillakin rullaaminen. Jotenki tuntu yllättävänkin hyvältä niissä nopeuksissa, melkein paremmalta ku mun vanha Zeta.
    Onkos kukaan viel ajellu mihinkään mittauspisteisiin, notta tietäis paljonko toi mittari heittää noin suunnilleen.

    Huomenna ois tarkotus lähtee käymään Vieberilla, jos vaikka Harri sain duunattua jonkunlaisen kilpitelinemodauksen tohon. Sitte pitääki painua suorinta reittiä tilaamaan Akrat.

    Ootteko vaihtanu ratastuksia? miltä on tuntunu ja huutaako muki paljonki enemmän kovemmissa nopeuksissa? Onko ollu selkeet muutokset, esim keulan keveyteen?

    Täytyy sanoa, jumaleisön mikä pyörä.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  25. #145
    Mitenköhän tuon boxin modauksen kanssa, kun kuitenkin pöllyää aika hyvin noilla hiekkateillä, niin luulis että pöly menee koneeseen asti?!
    Uskaltaisko tuota siis tehä?

    OT:
    Tuli sitten vetästyä eilen lipat yhellä pikkutiellä..
    Kello oli lähemmas puol kymmenen illalla ja oli siis jo kohtuu hämärää. Ajelen tätä n. auton levyistä tietä kakkosella, siis aika hiljakseen. Tie kun nyt oli mikä oli, reikiä, kiviä, jäniksiä, lintuja ymsyms.
    Eikös sit joku saatanan talitinttikoppelohomotikkaräksäsiipiolento lähe mun eellä lentoon, siis ihan hyvän matkan päässä. Ajattelin, et kyllähän se siitä johonkin päin lähtee niinku yleensäkin noilla linnuilla on tapana. Tietenkin tämä yksilö jatkoi matkaansa eteenpäin ja tismalleen mun silmien korkeudella.
    Tietty olin jo jarrutellut jonkun aikaa, mutta sittenkun tuon töyhtöhyyppäpaviaanin perse oli siinä eturenkaan kohilla, oli vielä visiiri vähän auki eikä hyvittanu niellä höyheniä, niin tuli sit ilmeisesti tehtyä vähän turhan hurja jarrutusliike. Eli etupyörä lukkoon ja siitähän sit mentiinkin..
    Tämä kaikki tapahtu siis noin kahessa sekunnissa.. Vauhtia oli ehkä joku 40km/h tai ei ainakaan paljoo päälle viittäkymppiä.
    Pyörään ei onneks tullut mitään vakavaa, ainakaan pienellä tutkimisella en huomannu. Toki vasemmanpuolen "ilmanohjain" sai katu-uskottavuutta muutaman naarmun muodossa.
    Kypärä kaupoillekin pääsen tänään.
    Ihtelle ei kummempia käynyt, oikee kyynerpää on kipee ja pientä kolotusta siellä täällä.
    Sen verran kuitenkin ettei tarvii tänään lähtee ajelemaan.

    Pitääpi käyä kyselemässä rengastarjouksia kypäränoston lomassa.
    Tuutti Honda
  26. #146
    Lainaa (kauko @ Elo. 27 2007,10:32) kirjoitti
    Mitenköhän tuon boxin modauksen kanssa, kun kuitenkin pöllyää aika hyvin noilla hiekkateillä, niin luulis että pöly menee koneeseen asti?!
    Uskaltaisko tuota siis tehä?
    Uskaltaa. Itselläni on superissa lisäaukot ilmaboxissa eikä siitä ole aiheutunut mitään harmillista. Kunhan vain ei tee reikiä filtterin ja kaasarin väliin.

    Olen ajanut jokseenkin paljon pölyssä.
    KTM950SE
  27. #147
    Akrat tilattu, Tail tidy tilattu ja 15 piikkinen eturatas kiinni. On muuten huomattavasti mukavampi ajella tolla ratastuksella. Ainakin mun ajotyyliin sopii paremmin.

    Tänään huomasin hiekalla ajaessa, että toi etufillari heittää ikävästi paskaa kuskin päälle tankin etupuolelta. Onkos muut törmänny tällaseen dileemaan. Toisaalta kyllähän motard- kuskin pitää aina pikkusen paskanen ollakki. Ajattelin väkästellä auton kuraläpästä sellaset pienet jatkopalat etulokarin alapäähän ja taakse jatkaa huggeria jollain 5 cm:llä. Vois pikkusen helpottaa tota paskan lentämistä.

    ilmaboximodauskin ois edessä. Se kylkipalahan on melkein kiinni siinä ilmaboxissa, joten se ainakin suojaa pahimmilta paskan sisäänmenoilta. Kyllähän se hieno pöly tietysti tunkeutuu vähän joka paikkaan. Avasin tossa ton ilmanputsarikotelon ja huomasin, että putsarin ja kaasarin välisessä tilassa oli hieman bensan hajuista nestettä keretynyt lokeron etureunaan. Onko ihan normaalia?

    Onkos sulla Kauko niissä putkissa se Akran katalysaattori kitti kiinni? On ihan sikahintanen (269,-), joten jätin suosiolla pois tilauksesta. Tuliko siinä sun setissä pelkät kannut, vai myös pieni pätkä käyrää?

    Kellään hajuu mitä toi Akran ruiskusofta tykkää, jos tonne ilmaboxiin löis jonku modatun vaparisuodattimen?

    Jaa, eiköhän tässä tullu taas tärkeimmät.



    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  28. #148
    Eipä mulla tossa mitään katalysaattoreita ole. Aika hauskaa etten ihtekään tiedä oliko setissä mukana pikku pätkä putkea vai ei..Jotenkin luulisin, että ehkä oli, täytyypi tsekata.
    En ole huomannut eturenkaan mitenkään erityisesti heittävän paskaa silmille...

    Tänään tuli porailtua reikiä tuohon putsarinkoteloon, kun ei lievästi loukkaantuneena viihtiny lähtee ajelemaan. Tein reijät kokolailla samalla kaavalla kuin tuossa edellä olleen linkin kuvissa.
    Operaation jälkeen annoin käydä 15min koskematta kaasuun ja sit kävin pikku koeajolla vesisateessa. Eli pahemmin en osaa sanoa juuta enkä jaata. Kovasti tuntu paukkuvan pyörä, voipi johtua myös siitä ettei ollu tulppia korvissa..
    Mulla oli kanssa sellasta "bensanestettä" siinä boksin etuosassa.


    edit:
    Mistäs Marshall tilasit kilpitelineen?



    Tuutti Honda
  29. #149
    Etkös Kauko saanu orkkisputkia matkaan? Ne on melko arvokkaat vehkeet, joten kannattaa säästää ittellä, tai koittaa myydä. Useissa pyörissä maahatuojan hinta orkkisputkille on huomattavasti korkeempi ku näitten jälkiasennusslipareitten. Ajattelin vaan, että niistähän oisit nähny oliko niissä putkentynkä pönttöjen perässä kii vai ei. Kattelin vaan tossa tota putkea, ni en ollu ihan varma onko siinä liitos koneen alla. Ikäänkuin kiristyspanta siinä on, mutta onko se sittenkin vain kannatinpanta. Pöntöthän tosta lähtee irti pelkästään ihan pulteilla.

    Minkä kokosella terällä teit reikiä? Oliko kotelo kiinni pyörässä koko ajan?

    tilasin tällasen kilpitelineen Kilpiteline

    Jos joku teistä on virittelemässä itte jonkinlaista häkkyrää tohon taakse, multa saa viikon kuluttua tällasen, melko asiallisen näkösen kilpivalon nettohintaan Kilpivalo.

    Tilasin vahingossa ton valon, ku en huomannu, että toi mun kilpitelinesetti sisälsi sellaisen jo.

    Alkaa tää tuunaaminen lähtemään ihan käsistä. Hääräsin tossa pyörän ympärillä ja heräsi ajatus, että pitäiskö maalata noi antrasiitin väriset muovit mustiks, jollain makeella kuvalla höystettynä. Ja rahan menolle ei näy loppua...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  30.  
  31. #150
    Lainaa (Marshal @ Elo. 28 2007,00:39) kirjoitti
    Etkös Kauko saanu orkkisputkia matkaan? Ne on melko arvokkaat vehkeet, joten kannattaa säästää ittellä, tai koittaa myydä. Useissa pyörissä maahatuojan hinta orkkisputkille on huomattavasti korkeempi ku näitten jälkiasennusslipareitten. Ajattelin vaan, että niistähän oisit nähny oliko niissä putkentynkä pönttöjen perässä kii vai ei. Kattelin vaan tossa tota putkea, ni en ollu ihan varma onko siinä liitos koneen alla. Ikäänkuin kiristyspanta siinä on, mutta onko se sittenkin vain kannatinpanta. Pöntöthän tosta lähtee irti pelkästään ihan pulteilla.

    Minkä kokosella terällä teit reikiä? Oliko kotelo kiinni pyörässä koko ajan?

    tilasin tällasen kilpitelineen Kilpiteline

    Jos joku teistä on virittelemässä itte jonkinlaista häkkyrää tohon taakse, multa saa viikon kuluttua tällasen, melko asiallisen näkösen kilpivalon nettohintaan Kilpivalo.

    Tilasin vahingossa ton valon, ku en huomannu, että toi mun kilpitelinesetti sisälsi sellaisen jo.

    Alkaa tää tuunaaminen lähtemään ihan käsistä. Hääräsin tossa pyörän ympärillä ja heräsi ajatus, että pitäiskö maalata noi antrasiitin väriset muovit mustiks, jollain makeella kuvalla höystettynä. Ja rahan menolle ei näy loppua...
    Juu, toki sain pöntöt matkaan. Ei niissä mitään putkia ole. Ei siis ole koneen alla liitosta.

    Arvelinkin, että tuon valon tilasit. Ihte ei pysty periaattestakaan maksamaan tollasta hintaa telineestä. Jos nuo olis euroja niin sitten ehkä.
    Ennemmin väsään sen ihte vaikken mikään taituri olekaan..

    Reijät tein sellasella kartioporalla mikä noissa kuvissakin oli. Maksohan tuo melkein kympin, mutta oli kyllä niin saakelin helppo tehä sillä noi ja jälki oli hyvä. Vaimokin sano, ettei kukaan uskois että oot ihte noi tehny..
    Akkukoneella porailin ja boksi oli kiinni pyörässä. Otin vaan ne sivuhärpäkkeet irti ja päästelin menemään, tussilla tein merkit ensin.
    Otin myös sieltä boksin takaosasta sen kumihässäkän pois.
    Helppohan toi oli tehä kun oli hyvät ohjeet ja kuvat.


    Mielenkiinnolla odotan minkälainen pyörästäs tulee. Ihte en ainakaan rupee mitään maalailemaan, mutta etulokarivisioita kyllä on ollut..
    Tuutti Honda
Sivu: 5 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen