Sivu: 48 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 1469:sta
  1. #1411
    1000km tuli tälle kaudelle tänään täyteen, ja päivällä sain laitettua alle conti attack sm:t. Sadan kilsan testilenkiltä kun kotiuduin, niin tuohon pihatien risteykseen hyytyi kone, Ihan ku olis sytytys katkennut kokonaan, 2 kertaa vilkutti FI valoa. Koitin vielä äsken uudestaan käynnistää ja lähtikin käyntiin, tosin sammuikin jonkun puolenminuutin päästä. Nyt taas ei lähde eikä kyllä vilku valokaan. Olisko kellään tietoa missä vika?
    Buell xb12Ss
  2. #1412
    Lisätietona tohon eiliseen, että tänään lähti pyörä muittamutkitta tulille ja annoin käydä sen n.20 minuuttia.
    Ei sammunu eikä vilkutellu FI valoa. Joku syy pitäisi moiselle eiliselle käytökselle löytää jotta luotto palaisi. Nyt en arvaa mihinkään lähteä jos meno loppuu kesken kaiken jonnekin takahikiälle.
    Buell xb12Ss
  3. #1413
    Käy läpi johtojen liittimet, voi olla löysä liitos tai hapettumaa. Puolan johdot kannattaa tarkistaa, ja samalla tutkia johtosarjat ettei niissä ola hankaumia. Akun johdot kunnolla kiinni? Sivujalan asentotunnistin kunnossa?
    Kylätason kurapyöräilijä.
  4. #1414
    Käytin tankin uudelleen irti ja irroitin kaikki liittimet mihin vain käsiksi pääsi. WD 40 suihkautukset kaikkiin ja myös ne puolan liittimet käytin irti. Maadoitukset tarkistin myös. Pyörä takas nippuun ja hyvin tuntui taas toimivan ainakin tossa tallissa huoltopukin päällä.
    Buell xb12Ss
  5. #1415
    Tarkistitko bensansuodattimen?
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  6. #1416
    Ei ole bensafiltteriä tullut vielä edes löydettyä, tuskin tossa sellasta edes on. Useita pitkiä käynnissä olo jaksoja tänään tallissa, ilman käynti ongelmia. Uutena tuli esille sellainen että kiekkamittari näytti välillä koneen käydessä nollaa, ja kun kahvaa käänsi niin heräs hetkeksi, ja sitten taas nollille. Mittariston liittimen käytin sen jälkeen irti ja samat wd 40 suihkautukset sinnekin, ei vaikutusta. Mystistä on.
    Buell xb12Ss
  7. #1417
    Kannattaa vielä tsekata sivujalan anturia. Sen saa pois pelistä KTM:n omalla ohitus palikalla, olisko ollu pari kymppiä. Bensasuodatin saattaa olla jemmattu johonki kuivaan koloon tankissa, SMC:ssä ainaki näin. Kotarihuolto osaa varmaan kertoa mitä se FI valon koodi tarkoittaa.
  8. #1418
    Eikö noita koodeja ole manuaalissa?

    2 välähdystä olisi sytkän pulssianturi vika, googlen mukaan?
  9. #1419
    Moro! mun kotarista on talven aikana menny mittaristo paskas muut toimii mut nopeus sökönä.Avasin mittarin ja (kuivattelin)sitä ei korjaantunut ei taida olla muuta tehtävissä kun ostaa uus mut taitaa maksaa hunajaa?
  10. #1420
    Lainaa jylppy81 kirjoitti Katso viesti
    Moro! mun kotarista on talven aikana menny mittaristo paskas muut toimii mut nopeus sökönä.Avasin mittarin ja (kuivattelin)sitä ei korjaantunut ei taida olla muuta tehtävissä kun ostaa uus mut taitaa maksaa hunajaa?
    Monesti myös takuuseen takuuajan päätyttyäkin
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  11. #1421
    Lainaa jylppy81 kirjoitti Katso viesti
    Moro! mun kotarista on talven aikana menny mittaristo paskas muut toimii mut nopeus sökönä.Avasin mittarin ja (kuivattelin)sitä ei korjaantunut ei taida olla muuta tehtävissä kun ostaa uus mut taitaa maksaa hunajaa?
    Eipä tuossa taida auttaa kuin uuden osto. Taitaa joku päälle 300 euroa olla uusi mittaristo valitettavasti. Tosin ktm on korjannut noita mittareita "good will" -takuuseen muistaakseni jos pyörä alle 4v käytössä. Tuo optio kannattaa tarkistaa. Itsellä meni mittari vaihtoon viime syksynä kun huurtui. Jos kiinnostaa niin voin myydä halvalla tuon mun vanhan mittarin, siitä saa varmaan avaamalla ja kuivaamalla ihan käypäisen, kun on ihan toimiva muuten.
    -
  12. #1422
    Lainaa Ironman kirjoitti Katso viesti
    Eipä tuossa taida auttaa kuin uuden osto. Taitaa joku päälle 300 euroa olla uusi mittaristo valitettavasti. Tosin ktm on korjannut noita mittareita "good will" -takuuseen muistaakseni jos pyörä alle 4v käytössä. Tuo optio kannattaa tarkistaa. Itsellä meni mittari vaihtoon viime syksynä kun huurtui. Jos kiinnostaa niin saat halvalla multa tuon vanhan mittarin, siitä saa varmaan avaamalla ja kuivaamalla ihan käypäisen, kun on ihan toimiva muuten.
    Mulla meni sekä SD:stä, että 690 E:stä "good will":nä mittaristot.

    -Matti
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  13. #1423
    Terveppä taas. Aikaa onkin vierähtäny varmaan se 4 vuotta, kun oon viimeks tähän topicciin kirjottanu. Myin edellisen pyörän (SuperDuke) pois 2010 kesäkuussa.

    Nyt alko taas kuumottamaan ja tulinpa tänään ostaneeks tutun ja turvallisen 690SM Prestigen. Edellisestä Prestigestäni luovuin 2009 keväällä.

    Hauskaa tässä on se, että tää on SamSamin vanha moto. Ne muistaa ketkä on topicissa pidempään ollu, että tiiviisti Samsamin kanssa kohellettiin samanlaisilla Motoilla tuolloin 2007-2009.

    Ei pästtä muuta. Piti vaan tulla ilmottamaan
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  14. #1424
    No ni, tervetuloa sitten takaisin. Vanhoja teidän juttuja tullu lueskeltua kyllä.
    Oman kamppeeni käyntihäikkä ongelmatkin tuli korjautettua jo pari/kolme viikkoa sitten. Oli metalli silppua kampiakselin asentotunnistimessa mikä taasen oli kotoisin pakonokasta. Eli pakonokka ja sen keinuvipu meni uusiks.
    Buell xb12Ss
  15. #1425
    Hyvä että ongelma löyty ja saatiin korjattua. Kyllä näissä välillä on niin mystisiä vikoja, että meinaa sormi mennä suuhun. Onneksi kuitenkin aika vähän. Eilinen ilta menikin tallissa pikku säätöjä tehdessä. Jarru ja kytkinpolkimet itselle sopivaan kulmaan, alustan säädöt ulkomuistista jiiriin, peilien kääntö päittäin+ruuvilukitteet jengoihin, kaasukahvan säätö ja ilmapuolen pikamodaus. Ainii, kauhukahvat pois 😃
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  16. #1426
    Nonni, Nyt on sitte 500km takana Prestigellä. Yhtä hieno peli kuin sillon 5 vuotta sittenkin. Omituinen juttu ilmeni tuossa eilen:

    Laitoin virrat päälle, niin mittarin näytössä alhaalla pyöri jotain ihme tekstejä normaalin lenght 1820 sijaan. Siinä oli jotain soft ja sitte numeroita, jajoku muu teksti+ numeroita, mutta en kerinny huomaa mitä. Pyörä toimi muuten normaalisti, mutta mittarin kello oli siirtynyt aikaan 12:00. Hmmz, outoa.

    Sitte huomasin sellasen, että muutaman kerran, kun yritin käynistää vaihde silmässä, ei inashdustakaan, ikäänkuin olisi ollut tappokytkin offilla. Muutamalla kerralla lähti sitten ihan normisti. Mikähän senkin aiheuttaa?

    Pitää laittaa sama tonne SMC puolelle, kun samaa tekniikkaa siellä.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  17. #1427
    Vaihda öljyt piruttain, ettei vaan ole metallihippua joukossa sekoittamassa kampiakselin asentotunnistinta. Mulla se aiheutti mittaristoonkin häikkää.
    Buell xb12Ss
  18. #1428
    Mitä eroa on 690 SM ja Prestigen välillä, muutakin kuin väri ja vanteet????
  19. #1429
    Vastaus löytyy tästä ketjusta monta kertaa. Muistaakseni alkupäässä ainakin on, kun malleja sillon vasta ooteltiin.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  20. #1430
    Prestigessä neste toiminen kytkin ja olikohan jarrut ja iskarit astetta paremmat. Ja ne vanteet tietty.
    Buell xb12Ss
  21. #1431
    Liene kaikissa 690 LC4 koneisissa vehkeissä hydrauli kytkin, eli ei kovin hyvä tuntomerkki...
  22. #1432
    Moro

    Tässä hilkun kilkun että olen ostamassa 690 sm:ää (-08 20tkm).
    Luin tuossa jotain Brittien ktm forumia jossa kaikilla tuntui olevan jotain pahaa sanottavaa ja ongelmaa pyöriensä kanssa. Tätä forumia selatessani löytyi myös joitain ongelmia liittyen lähinnä sähköihin, FI valoihin yms.
    Itselläni on aika rajalliset huoltomahdollisuudet, joten välttämättä en haluaisi hankkia mitään vekotinta jota monet joutuu huoltaan enemmän kuin ajaan. Itse tuskin tulen ajamaan edes 3 tkm vuodessa, eli ei ole tulossa miksikään matkapyöräksi.

    Arvostaisin suuresti jos saisin tähän jotain lyhkäisiä kommentteja omakohtaisista tai "shellin huhuista" liittyen luotettavuuteen ja onglemiin. Toki hyviäkin kokemuksia haluan kuulla, toivottavasti niitäkin on!

    Thänks jo etukäteen!

    -T
  23. #1433
    Kyllä mä ainakin voin suositella. Ittellä on jo toinen -07 Prestige menossa. Mä kanssa ostin täksi kesäksi muutaman tauko vuoden jälkeen taas pyörän, eikä kilsoja tuu kauheesti. Ei tarvinnu kauaa miettiä mikä pyörä tulee talliin. Ei ole juurikaan vikoja ollu omissa yksilöissä. Aivan hemmetin hauska pyörä niin asfaltille kuin hiekallekkin.

    Osta ihmeessä ittelleski 😀
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  24. #1434
    690 on oikeasti todella luotettava peli. Itselläni alla about 30k erilaisilla 690:llä, eikä ensimmäistäkään hikkaa ole tullut vastaan (eikä kavereillakaan, joilla on näitä runsaasti).
    Nämä pyörät mitä itse olen omistanut, ovat saaneet kovaa kättä, on kaaduttukin jollain niistä- ja aina vain toimii.
    Lisäksi, bensaa vievät vain nimeksi ja varaosat on halpoja.

    Mainitsinko jo että on muuten tehty hauskanpitoon nämä vehkeet...
    FXSB & ZX10R
  25. #1435
    Jos käytettyä ostaa, niin se on aina riski miten se edellinen on pitänyt sitä.....
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #1436
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Jos käytettyä ostaa, niin se on aina riski miten se edellinen on pitänyt sitä.....
    Jeps, mutta ei poikenne minkään merkkisessä/mallisessa laitteessa
    FXSB & ZX10R
  27. #1437
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Liene kaikissa 690 LC4 koneisissa vehkeissä hydrauli kytkin, eli ei kovin hyvä tuntomerkki...
    http://www.visordown.com/common/imag...rightimage.gif No tuossa kuvassa ei ainakaan ole nestesäiliötä kuin toisessa pyörässä.
    Buell xb12Ss
  28. #1438
    Prestigestä löytyypi myös sitten säädettävä alusta. Hyviä vehkeitä ovat, ja mulla ois tuommonen vähillä kilometreillä kohtuuhintaan myynnissä. http://www.nettimoto.com/ktm/690/1543007

    Tartteen tilalle jotain mitä pääsee enemmän roplaamaan, kun tuo ajelu pelkästään ei sitä autuutta tuo.
  29. #1439
    Kiitoksia positiivisista ja etenkin nopeista vastauksista!

    Ja kiitokset hooJii, mutta asustelen ulkomailla eli pitää katsella pyörä toisilta markkinoilta :P

    Jos nämä ostohommat tästä etenee, niin ilmeisesti tuo bensapumppu, mittaristo, välivapaa ja FI-valo - asiat ovat sellaisia mistä vois koittaa udella. Tuleeko vielä muuta mieleen perusasioiden lisäksi?

    -T
  30.  
  31. #1440
    Lainaa vaughan kirjoitti Katso viesti
    http://www.visordown.com/common/imag...rightimage.gif No tuossa kuvassa ei ainakaan ole nestesäiliötä kuin toisessa pyörässä.
    On vähän pieni kuva tuo, ei saa selvää...

    Mikä malli/vuosi 690 LC4 ei ole ollut hydraulikytkimellä?
    Selvinnee osakuvista muutamalla klikkauksella...
Sivu: 48 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849 ViimeinenViimeinen