Sivu: 33 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1469:sta
    Huh, meinasin ihan tosissaan säikähtää, ku en meinannu löytäät tätä topicia! Empä näköjään ollu ainoo. *
    Joo, ei tärytä TT-R enää kaukon alla. Se tärisee nyt jossain pääkaupunki seudulla.
    Keväällä joutuu ostamaan 690 enduron ja lähtee cmasin kanssa möyrimään jonnekin. *

Ja kyllä, todellakin kuuluu asiaan tää mun viesti! Tää topicha on jossain vaiheessa ollu kaikkien off topicien äiti. *

Perkele, ku ei löyä ees cmasia facebookista. Tuli sorruttua moiseen...

Jottei olis ihan aiheen vierestä koko viesti niin sanottakoon jälleen, et 690 sm on ihan helvetin hauska pyörä. *

edit: Näköjään on meitsin entinen mopo myynnissä: http://www.nettimoto.com/716779

Tuutti Honda
    Morjensta! *
    Joo, kyllä enduro ois mullakin, jos ei tulis pakottavaa tarvetta ajella välillä asfalttia niin paljon. Suomeen oikea mopo hauskanpitoon on ehdottomasti enduro, kun sillä pääsee joka paikkaan. Onneksi tulit kauko järkiisi *

Ja mua et facebookista löydä, koska mä en ole siellä *

Ja tuolla kaukon exällä on ajettu vähemmän kuin mun mopolla. Onpa ollu ihmeellinen omistaja silläkin, kun ei ees ajo kelpaa. Joku heräteostos varmaan ja nyt kun taloustilanne näyttää heikommalta, niin heti ollaan myymässä...

Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Hienoa Kauko! Tervetuloa takasin. Kyllä mun mielestä tähän topicciin voi ihan hyvin heittää myös 690 Enduro juttuja, kyl ne kuitenki niin lähelle liippaa SM:ää.

Etsiskelin tossa pitkään netistä WP:n tarroja iskarin putkiin, mutta ei tahtonu löytyä. Otin härkää sarvista ja kirjotin mailia suoraan WP:n edustajalle suomessa (totaltek oy, rovaniemi). Johan rupes tarroja löytymään ja muutamassa päivässä kolahti postiin nimenomaan etuputkiin tarkoitetut WP:n superhienot tarrat. Nimellistä korvausta vastaan tietysti. Oisko ollu 10e pari. On kyllä sitte laadukkaan oloset, jotta pitäis pysyy.
    Tästä se yksilöinti lähtee, nyt vielä mahdollisesti maalia pintaan ja jotain tarrasarjaa etukylkiin. Saa ees pikkasen muutosta viime kesään
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Mullakin on ne WP:n tarrat. Kantsii putsata kunnolla ne haarukan putket ennen asennusta. Mulla on ko. tarrat puoliksi irti. Pitänee tilata uudet tms. Liian kylmässä kai syksyllä ulkona ne liimailin paikoilleen, niin kutistuivat pirut ja ärsyttävästi "lepattaa".

Editoidaas sit tätä, kun ei jaksa uutta postausta iskeä...
    Näemmä kypäräkiinnikettä vois kokeilla ens kesänä tuohon GoPro-hommaan. Saa melkoisen hyvin istumaan sen imukuppitelineen kypärän laelle niin, että se vaikuttaa vielä tukevalta systeemiltä. Tuli samalla editoitua pieni pätkä noista viime kesän testeistä. Aika karua jälkeä tuli, mutta ehkä se siitä parantuu, kun oppii vähän enemmän tekemään

Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Lainaa (cmas @ Helmi. 06 2009,13:06) kirjoitti
    Mullakin on ne WP:n tarrat. Kantsii putsata kunnolla ne haarukan putket ennen asennusta. Mulla on ko. tarrat puoliksi irti. Pitänee tilata uudet tms. Liian kylmässä kai syksyllä ulkona ne liimailin paikoilleen, niin kutistuivat pirut ja ärsyttävästi "lepattaa".

Näemmä kypäräkiinnikettä vois kokeilla ens kesänä tuohon GoPro-hommaan. Saa melkoisen hyvin istumaan sen imukuppitelineen kypärän laelle niin, että se vaikuttaa vielä tukevalta systeemiltä. Tuli samalla editoitua pieni pätkä noista viime kesän testeistä. Aika karua jälkeä tuli, mutta ehkä se siitä parantuu, kun oppii vähän enemmän tekemään *
    Jees, eli onks sullakin sellaselle läpinäkyvälle, melko paksulle ja ei niin tarramaiselle pohjalle painettu ne tarrat? Ihmettelin aluks et millä prkl nää saa pysymään, mut kait senkin on joku WP:n inssi miettiny mun puolesta. Jos ne sun tarrat on sellaset ku tossa kuvailin, niin pienensitkö yhtään sen läpinäkyvän osan kokoa, vai onko se suunniteltu menemään juuri koko putken ympäri? En oo viel jaksanu asetella sitä niitä putkia vasten, ku on niin vilponenki.

Ostin muuten eilen Ctek 3600 älylaturin. Hyvin näyttäs pelittävän. Latasin samalla molempien autojen akut ja pyörän jätin ylläpitolataukseen. Hyvin kyllä lähti ennen latausta ykkösellä kuin palmun alta eilen käyntiin, vaikka ei oo useampaan kuukauteen käynnistetty ja akku kiinni pyöräs koko ajan.

jos tota sun viteokokoelmaa ois mahollista saada kattella, ois jees. YV?
    Jeespoks...

Ihtekin oon vähä funannu tota smc:tä, mut toisaalta jos ajot on 90% soralla niin enduro on varmasti meitsille parempi vaihtoehto. Pääsee sit vähä poluillekin yms.

Harmittaa vaan, ku ei pääse enää paikallisesta liikkeestä ostamaan Kotaria.
    Kait se pitää Jyväskylästä käyä hakemassa tai sit Motokeitaasta joka kyllä houkuttais enemmän tässä vaiheessa.
    Onko cmasilla kokemuksia siitä Bike Forumista?

Ihme homma, kyllä toi mun entisen mopon myynnissä oleminen. Ilmeisesti ei oo ollu mieleinen lelu... Multa lähtiessä siinä oli jotain 6000km mittarissa.

Kyllähä mää nyt sen tiesin ettet cmas oo facebookissa. Tiiän kuitenki sun nimen.
    Eipä ollu kyllä vaikee löytää marshalia sieltä.
    Tuutti Honda
    Pistin teille molemmille sankareille YV:tä...

Marshal: noi mun tarrat on mustalla pohjalla ja jäykkää, paksua materiaalia. Piti hieman leikata paremman muotoisiksi (eli lyhentää, ei kaventaa). Leveys on juuri sopiva. Saa nähdä saanko nuo nykyiset vielä jollain konstilla kiinni vai en. Tarttee katella keväällä. Pahoin kyllä pelkään, että pois ne on otettava enkä taida viitsiä kymmenen euron tarroja toista kertaa tilata. Onhan se paremman näköinen, mutta...

kauko: BikeForumista on jonkun verran kokemusta. Ihan ok paikka, muttei kyllä vertoja vedä Jämsälle mun mielestä vielä. Vaan koska se on ainoa liike tässä JKL:n lähimaastossa, ei auta muu kuin huollattaa takuuaikaiset varsinaiset huollot siellä. BF:n huoltopuoli pelaa kyllä oikein hyvin ja kunhan niihin tutustuu yhtä hyvin kuin Jämsän poikiin, veikkaan, että tyytyväisyys on kohdallaan. Varusteita olen vähän ostellut BF:stä ja tarjontahan siellä on passelia. Viimeksi syyskylmillä ostin kunnon enskahousut, joihin mahtuu alle asiallisen kokoiset polvisuojat puristamatta.

Kannattaa sitä kotaria kysyä myös tuolta Seinäjoelta - nehän myy paljon Itävallan tuotteita. Ja sinuna ostaisin ehdottomasti enskan. Mä joudun ajamaan yleistä ajoa niin paljon, että tuo SM on parempi optio. Oikeet palarenkaat ei oikein tykkää satojen kilometrien asfalttiajoista - sulaa vaan alle. Vaan jos ois auto muihin ajoihin, niin enska ois mullakin. Ja varmaan tulee olemaankin seuraavana pyöränä.
    Lainaa (cmas @ Helmi. 06 2009,18:00) kirjoitti
    Pistin teille molemmille sankareille YV:tä...

Marshal: noi mun tarrat on mustalla pohjalla ja jäykkää, paksua materiaalia. Piti hieman leikata paremman muotoisiksi (eli lyhentää, ei kaventaa). Leveys on juuri sopiva. Saa nähdä saanko nuo nykyiset vielä jollain konstilla kiinni vai en. Tarttee katella keväällä. Pahoin kyllä pelkään, että pois ne on otettava enkä taida viitsiä kymmenen euron tarroja toista kertaa tilata. Onhan se paremman näköinen, mutta...
    Joo, mulla on sitte samaa matskua, mutta se musta osio on vaan läpinäkyvää. Väännäppäs nyt vielä rautalangasta, että otitko siis palaa pois sen WP tekstin ylä ja alapuolelta, vai oikeelta ja vasemmalta? Varmaan turha kyssäri, kun vaivautuisin kömpimään tonne pyörän lua ja vähän asetella tarroja. Mutta ilmeisesti on tarkoitus että tarra kiertää koko putken mitalta ympäri? Noissa kuitenkin aika paljon on sitä ylimäärästä muovia, molemmissa suunnissa.
    Katkoin toista tarraa lyhyemmäksi. Eli meni osa siitä WP-tekstistä. Leveys säilyy ennallaan (ja leveys on juuri passeli kääriytymään koko haarukkaputken ympärille).
    Voi elämä tätä topicia!
    Paras ikinä missään.

Monet naurut tullu naurettua, ku oon lukenu noita vanhoja juttuja. Hyvää krapulapäivän hupia. =)

Perkeles, kuinka kuumottaa toi enduro... Tässähän tää ilta menee haaveillessa.
    Motokeitaalla olis yks ylivuotinen 10300e.
    Tuutti Honda
    Lainaa (cmas @ Helmi. 06 2009,13:06) kirjoitti

Näemmä kypäräkiinnikettä vois kokeilla ens kesänä tuohon GoPro-hommaan. Saa melkoisen hyvin istumaan sen imukuppitelineen kypärän laelle niin, että se vaikuttaa vielä tukevalta systeemiltä. Tuli samalla editoitua pieni pätkä noista viime kesän testeistä. Aika karua jälkeä tuli, mutta ehkä se siitä parantuu, kun oppii vähän enemmän tekemään
    Siis ne tyypilliset WP:n tarrat, jotka on lähes kaikilla Kotareissa niinkuin mullakin ollut jokaisessa? Ne mitä mulla on ollut ei tarvi leikata ollenkaan kun katsoo vaan että laittaa oikein päin yläpäähän leveämmän pään. Paksua muoviahan ne on, mutta kannattaa vähän lämmittää kuumailmapuhaltimella niin sitten ottaa kiinni. Vai onko teillä jotkut eri tarrat jos pitää leikata?
    GoPro:ta tänään testailin itse tänään kelkalla ja jääradalla. Liimasin kiinni kypärän päähän yhden telineen. Jääradalla ajoin omasta mielestä kuin hullu ja melkein hävettää kattoa videota kun ajaa kuin akat, jarruttaa aivan liian aikaisin ja kurvissa vetää hiljaa. Keulinkin aivan sikana, mutta ei se videossa samalla tavalla näy. Vähän häiritsee kun se kamera on niin wide että kaikki on kaarevaa. Parempi olisi vähän suorempi linssi. Tässä on 5 Mpix ja 170 astetta kun joku malli on 54 astetta. Tänään oli vähän pilvinen päivä ja valo ei riitä tarkkaan kuvaan. Kypäräkiinnitys kuitenkin ottaa tärinät ja isommatkin liikkeet pois. Kelkallakin vedin töyssyyn mistä hyppäsi oikein kunnolla, mutta videosta sitä ei edes huomaa.

Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Mikko: tuossa SM:ssä on lyhyempi jousitus kuin crossi/enskapeleissä ja sitä kautta käsittääkseni myös lyhyemmät haarukkaputket. Omassa jouduin hieman sitä tarraa lyhentämään jarrulevyn puolelta. Joku hyvä syykin siihen varmaan oli (jos ei olekaan muka lyhyempi haarukka), en voi nyt varmistaa kuitenkaan, kun mopo ei ole pihassa.

Tuon kuvakulman takia mä kokeilein saada GoPron kiinni kohtuullisen alas etumuoveihin tai takahaarukkaan. Tärinä vaan on melkoista, mutta pitää kesällä katsoa kuinka vaisua se kypäräkameran kuvakulmasta otettu pätkä on. Faktaa on kyllä se, että mitä lähempänä tien pintaa kamera kuvaa, sitä vauhdikkaammalta se näyttää.
    Lainaa (kauko @ Helmi. 06 2009,16:51) kirjoitti
    Jeespoks...

Ihtekin oon vähä funannu tota smc:tä, mut toisaalta jos ajot on 90% soralla niin enduro on varmasti meitsille parempi vaihtoehto. Pääsee sit vähä poluillekin yms.
    Jos ajat 90% tiellä niin voipi supermoto alusta olla parempi. Jos taas vähänkään kuoppasempaaa niin enduro. Jäällä olen ajanut aika paljon kelkan jälkiä SMR450 Kotarilla ja alusta on huippu siihen. Mutta nyt kun Husaberg oli kuukauden rikki niin jouduin ajamaan Kotarilla kelkkareittejä Ruotsin puolella metsässä (kova pohja ja jonkun verran patikkoa) niin alusta oli aivan liian kova. Samoin kun olen koittanut Ducatin Hypermotardilla ajaa muuta kuin soratietä niin alusta on liian kova, mutta soratielle aivan passeli. Toisaalta taas Husabergillä menee tiellä ajelu soutamiseksi verrattuna kunnon supermotoalustaan. Ei sillä viitsi millään ajaa pitempiä pätkiä tiellä vaikka potkua onkin, Hyperi on paljon parempi työmatka-ajossakin talvellakin.
    Kun oliskin se KTM superenduro jotain 150 kg niin ei olisi parempaa vehjettä moneen paikkaan, mutta nyt näyttää siltä että 690 on kova sana. Oma Hypermotard on noin 170 kg, mutta alusta on selkeästi asfaltille. SMR 450:een kun laittoi 21 eturenkaan niin piti siirtää vannetta 6 mm oikealle uusilla akseliholkeilla ja jarrulevyn aluslevyllä jarrusatulan takia.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa (kauko @ Helmi. 07 2009,21:30) kirjoitti
    Motokeitaalla olis yks ylivuotinen 10300e. *
    And its got your name on it
    Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (mekanik @ Helmi. 08 2009,00:26) kirjoitti
    Lainaa (kauko @ Helmi. 07 2009,21:30) kirjoitti
    Motokeitaalla olis yks ylivuotinen 10300e. *
    And its got your name on it *
    Niimpä siinä taitaa olla.

Pitäs varmaan tulla kahtomaan sitä tai ainakin soitella ens viikolla ja alottaa armoton tinkaaminen.
    Tuutti Honda
    Saakeli kun itteäkin kuumottaa tommonen SMC.... Eihän siinä olis mitään järkeä vaihtaa vai olisko? Tullu sitä ny tässä talvi jo tuumailtua Mä kiroan sen sällin joka ohitti mut tollasella putki huutaen viime kesänä kun ajelin töissä pakulla, oli niin makeen kuulonen peli.. Siitä asti "tauti" vaivannu.

690SM:ää kävin viime kesänä koeajaan ja sekin oli makea peli. Jaksaako tommonen liikuttaa tämmöstä 94kg "läskiä" mitenkään?

Tuli viimekesänä ajettua sorateilläkin ja siellä toi Speed Triple ei ihan ollu kotonaan mutta kyllä silläkin meni

Kestääkö ton alusta hyppimistä?

Vittu en varmaan mee keväällä koeajaan tommosta! Piste
    1300cc Suzuki
    Kannattaa miettiä käyttötarkoitusta hieman. Jos et koskaan tartte ajaa pidempiä siivuja matkaa tai ottaa tavaraa mukaan muuta kuin repussa, niin SMC toimii. Jos taas joudut/saat ajaa vähän pidempiäkin siivuja välillä, satunnaisesti joku kyydissä tai vaikka tavararulla mukana, niin SM on siihen taasen parempi lähtökohta.

Jos sä oot koeajanut, niin kai sun pitäis tietää liikuttaako se "läskiä" Kyllä tuo mun oma peli (SM) ainakin ihan mukavasti liikkuu, kun välitykset ja nokka on vaihdettu. Putkilla ja kartalla tuohon saisi vielä alakierroksille lisää voimaa (ja ääntä noin yleisestikin). Eihän sillä mitään äänivallia aleta rikkoa motarinopeuksilla enää. Mutta eipä tuo moiseen ole tarkoitettukaan. Eikä kertaakaan ole omakohtaisia kokemuksia siitä, että veto on loppunut kesken. Soratiellä varsinkaan.

Alusta on kestänyt sen minkä mä olen ajanut. Nesterallin EK-pätkät, satunnaiset ja ei-niin-satunnaiset maasta irtoamiset jne. Tuskin tuo mikään crossipyörä on, mutta uskon kyllä tuon alustan kestävän melkoista rankaisua. Luultavasti paljon enemmän kuin speed triple
    SMC kestää hyppimistä kilpiteline tosin ei, jos laittaa endurokumit alle kilpi osuu renkaaseen kovassa alastulossa jonka jälkeen kävellään porukalla ympäri rossimonttua etsien vilkkuja ja kilvenpaloja.
    Tehoja voisi aina olla enemmän mutta kyllä ne jaksaa kuljettaa ihan riittävästi tälläistä ajovarusteissa yli 100 kg kääpiötä.
    Tervehdys,tilanne on nyt se että SMC kuumetta pukkaa,kyykyn joutu myymään kun ei kelirikko aikoina kotiin ole tietä ollenkaan (3kk vuodesta),niin jospa se motolla onnistuis paremmin. Ja asiaan, miten kun ootte kilpailuttanu liikkeitä uusista pyöristä niin onko hinnoissa ollu isojakin eroja? näkyy tollasen 690:n lähtö hinta olevan noin 11500e. Suostuuko liikkeet laittamaan uuteen pyörään samantien esim.Akran putkea+säätöjä?takuu? sisäänajo vaatimuksia?
    Muuten näistä peleistä täältä tuntuu hyvin juttua löytyvänkin.
    Nyt kävi pojat niin, et meikäläinen kävi ostamassa Motokeitaalta sen 690 Enduron! *

Otin samaan kauppaan sen nokan ja Akran sliparin.
    Sit cmasin iloks otin mustat muovit siihen ja tarrasarjan. *

Ens viikon lopulla pitäis olla haettavissa se.

Nyt alkaa se sama kevään oottaminen, ku vuosi sitten. *

Niin ja mekanikille kiitos kaupoista ja hienosta hupparista.

Tuutti Honda
    Onnea moposta. Mutta mikä helvetin kevään odottaminen sulla alko? Sulla on enduro. Piikit siihen pitää alle talveksi laittaa ja samantien ajoon. Sitä varten ostetaan enska, että sillä pääsee minne vaan ja kelissä kuin kelissä. Sen laitteen jemmaaminen kesäkeleille on kuin keskeytetty yhdyntä - ei siinä mitään järkeä ole
    Kiitos.
    No näinhän se vähä on. Ei vaan taija viihtiä ostaa enää tässä vaiheessa piikkejä alle... Eli het ens viikolla piikit alle!

Täytyy myöntää, et ehkä myös ihan vähä jänskättäs lähtee uuella mopolla liukkaille. Viimeks ajanu piikkipyörillä joskus -96.
    Tuutti Honda
    Hyvä että ostit sen, niin mun ei tarvi! *
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Morjesta vaan kaikille! Pitkään tälläistä on jo haaveiltu ja nyt vihdoin oli aika pistää elämä risaseks ja ostaa se 690 SMC (Acran putkella tietysti =))...nyt kun kelejä ei vielä ole niin on aloitettu pientä parantelua lähinnä ulkonäönsuhteen, kilpiteline on poistettu ja kilpi laitettu aluslevyn kanssa siihen pikkupätkään, joka lähtee takavalon alta. Jotakin on vielä keksittävä vilkuille...vakiot ei mahdu mitenkään siihen lähelle kilpeä, kun toisella puolella ahdistaa putki. Jos hyviä ideoita on vilkuiksi niin niitä otetaan mielellään vastaan ja mitä muutakin pientä fiksausta tolle voi tehdä ennen kuin kelit koittaa =)

Mielessä on kyllä pyörinyt niin kauan kun pyörä on tallissa ollut, että jos sitä ostais 690 enduron vanteet tuohon, kun lupailivat Kone-Jönneiltä niitä kohtuu hintaan...21"/18" enskapiikit löytyykin jo tallista. Yksivaihtoehto olisi tietty etsiä jotkut 17" leveät nappipyörät piikitettäväksi, mutta ne tuntuu olevan aika harvassa :
    Mattson: Kannattaapi kysellä kisarenkaasta niitä 17" kumeja. Semmoisia on monella alla. Eturengas jää vähän leveäksi, mutta jos se ei haittaa, niin mikäs siinä.

kauko: Hitto. Enskapiikit pitää paremmin kuin kesärengas soralla. Eli ei muuta kuin renkaat alle ja menoksi. Ostitko sä sen enduron R-version, joka ois viimesen päälle asiallinen peli pidemmällä jousituksellaan jne vai tavallisen?

Mulla ois joskus toiveena joku enduro r + putkiviritys (tai jonkun muun merkin vastaava tuote. harmi, kun 690-sarjasta ei ole adventure-mallia), mutta vakionokalla. Toi kireempi nokka ei oikein sovellu poluilla ajeluun. Ainakin tuon oman koneen perusteella. Tasaisempi luonne ois puskassa mun makuun. Vaan ehkä sit joskus. Jos ois rahaa... Ja onnea uusien pyörien omistajille vielä.
    Lainaa (cmas @ Helmi. 10 2009,16:58) kirjoitti
    [kauko: Hitto. Enskapiikit pitää paremmin kuin kesärengas soralla. Eli ei muuta kuin renkaat alle ja menoksi. Ostitko sä sen enduron R-version, joka ois viimesen päälle asiallinen peli pidemmällä jousituksellaan jne vai tavallisen?

Mulla ois joskus toiveena joku enduro r + putkiviritys (tai jonkun muun merkin vastaava tuote. harmi, kun 690-sarjasta ei ole adventure-mallia), mutta vakionokalla. Toi kireempi nokka ei oikein sovellu poluilla ajeluun. Ainakin tuon oman koneen perusteella. Tasaisempi luonne ois puskassa mun makuun. Vaan ehkä sit joskus. Jos ois rahaa... Ja onnea uusien pyörien omistajille vielä.
    Ihan tavallisen ostin. Oishan siinä ollu se R-mallikin vieressä, mut pakko myöntää, et 1400e korkeempi lähtöhinta vaikutti vähän "valintaan". Oikeesti olin kyllä päättäny ton normiversion oston jo aikaa sitten.
    Nyt sain kuitenkin koko paskan alle sen 11700e mikä tossa ärrän lapussa luki. Siihenki ois pitäny kuitenki ottaa ainakin se pönttö.

Saakeli, mää en ajatellukaan tota nokka-asiaa yhtään tolta kannalta! *
    Tosin meikäläisen poluilla ajelut tuolla on kyllä varmasti todella vähäiset. Hiekkatie tykittelyyn mää sen hommasinkin. *

edit: Nii, kait se saatana täytyy sit käyä hakemassa pojilta tohon piikit alle.

Tuutti Honda
    Jees. Ja sun ajeluissa (jos viime vuoteen vertaa) ei kyllä se nokka haittaa. Kun et sä missään pikkupoluilla tai suossa oo sen kanssa kuitenkaan rämpimässä - ainakaan vielä. Ja sulla on semmonenkin optio kuin penkin alla oleva säätö. Eli sen saa "täysitehoiseksi" tai sitten loivennetuksi versioksi. Kannattaa kokeilla miltä se miedompi asetus tuntuu sen nokan kanssa jollain pienemmällä polulla. Veikkaan, että ajettavuus on parempi kuin täydellä tätinällä, kun tehokäyrä vähän tasoittuu eikä ole niin äkkinäinen
    Höh, mikäs mun ajeluissa on vikana?!
    Toi "tehonappula" saattaa olla aika hyvä noissa hommissa. Itseasiassa aattelin, et joutuu varmaan laittaan sen "nössölle" jos lähtee piikkien kanssa körötteleen.
    Tuutti Honda
    Lainaa (vtwin @ Helmi. 10 2009,16:36) kirjoitti
    Hyvä että ostit sen, niin mun ei tarvi! *
    Sun pitää ostaa se R!
    Tuutti Honda
  30.  
    Ei sun ajoissa mitään vikaa kauko olekaan Meinasin vaan sitä, että sä et oo samanhenkinen kuin mä eli et lähde pyörimään jonnekin ihan huitsin vittuun mopolla ja hiljaakin saa ajaa. Sulle vois laittaa vielä pikakaasun ktm:ään, niin ei ois turhia väliasentoja, kun pistelet menemään siellä leveillä hiekkateillä
Sivu: 33 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen