Sivu: 26 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1469:sta
  1. #751
    Lainaa (SamSam @ Kesä. 04 2008,10:12) kirjoitti
    Kunnon mutkapätkä ajelussa ei kyykkypojilla ole mitään jakoa smotolle, mutta kun tulee pitkiä suoria ja loivia mutkia niin sitten alkaa kottarasta kyllä loppua potku. Kulkeehan toi noilla -1 ja +2 väleillä sen 190 ja eikä sen saavuttamiseen nyt ihan ikuisuus mene. Mun mielestä se on ihan räväkkä tohon 140 saakka, ja me Marshalin kanssa aiotaan pommitella tonne pohjoiseen ens kuussa, joten matkaominaisuudetkin tulee siten testittyä... *
    Suomen mutkapätkillä valitettavasti tahtoo ne kyykyn takavalot olla jotka näkyy takana tulijalle ei moton

    Mut kaupungissa sentään kyykky pysyy takana..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  2. #752
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 05 2008,19:23) kirjoitti
    Lainaa (SamSam @ Kesä. 04 2008,10:12) kirjoitti
    Kunnon mutkapätkä ajelussa ei kyykkypojilla ole mitään jakoa smotolle, mutta kun tulee pitkiä suoria ja loivia mutkia niin sitten alkaa kottarasta kyllä loppua potku. Kulkeehan toi noilla -1 ja +2 väleillä sen 190 ja eikä sen saavuttamiseen nyt ihan ikuisuus mene. Mun mielestä se on ihan räväkkä tohon 140 saakka, ja me Marshalin kanssa aiotaan pommitella tonne pohjoiseen ens kuussa, joten matkaominaisuudetkin tulee siten testittyä...
    Suomen mutkapätkillä valitettavasti tahtoo ne kyykyn takavalot olla jotka näkyy takana tulijalle ei moton

    Mut kaupungissa sentään kyykky pysyy takana..
    Saa tulla tonne porvoon/sipoon suunnille koittamaan miltä mun palasina oleva tavalo näyttää takaapäin. Mutta sillon joutuu olemaan pikanen, ettei joudu liian kaukaa kattelemaan
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  3. #753
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 05 2008,19:23) kirjoitti
    Suomen mutkapätkillä valitettavasti tahtoo ne kyykyn takavalot olla jotka näkyy takana tulijalle ei moton

    Mut kaupungissa sentään kyykky pysyy takana..
    Hah hah haaaa! Ja vitun kontit, olipa provo...
    Ex-mopo oli kilonen thunderace, joten pohjaa mielipiteelleni mielestäni löytyy ja tarkennan vielä, että tarkoitan kunnon mutkapätkällä sellaista tietä, jossa nop. ei nouse yli 140.

    Joo ja juu, asia voidaan tarkistaa puolestani myös käytännössä. *
    KTM 690 SM Prestige
  4. #754
    Lainaa (SamSam @ Kesä. 06 2008,10:49) kirjoitti
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 05 2008,19:23) kirjoitti
    Suomen mutkapätkillä valitettavasti tahtoo ne kyykyn takavalot olla jotka näkyy takana tulijalle ei moton

    Mut kaupungissa sentään kyykky pysyy takana..
    Hah hah haaaa! Ja vitun kontit, olipa provo...
    Ex-mopo oli kilonen thunderace, joten pohjaa mielipiteelleni mielestäni löytyy ja tarkennan vielä, että tarkoitan kunnon mutkapätkällä sellaista tietä, jossa nop. ei nouse yli 140.

    Joo ja juu, asia voidaan tarkistaa puolestani myös käytännössä.
    En tiedä 690:stä mutta superdukella ainakin pystyy työntämään kilokyykyistä mutkapätkillä ohi naureskellen siis mutkissa.



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  5. #755
    Terveisiä Moksin ek-pätkältä. Oli eilen aika komee ajella, kun toi pätkäkin on osittain kuin karusellissa vetäis menemään. Mutkaa oikeelle ja vasemmalle, ylös ja alas. Välillä todella pientä tietä ja tiukkoja kurveja, välillä vähän suoran poikasta. Kotiin päästyäni oli olo kuin ois juossu 10 km lenkin. Kaipa sitä sit väännettiin menemään sopivaa kyytiä. Ei muuten montaa metriä menny soralla ktm eilen, ettei ois takarengas pyörinyt etusta kovempaa Vielä kun kohta saa noi toiset kumit alle, niin...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  6. #756
    Lainaa (SamSam @ Kesä. 06 2008,10:49) kirjoitti
    Hah hah haaaa! Ja vitun kontit, olipa provo...
    Ex-mopo oli kilonen thunderace, joten pohjaa mielipiteelleni mielestäni löytyy ja tarkennan vielä, että tarkoitan kunnon mutkapätkällä sellaista tietä, jossa nop. ei nouse yli 140.

    Joo ja juu, asia voidaan tarkistaa puolestani myös käytännössä. *
    Ilman muuta voidaan käytännössäkin tarkistaa. Tosin jos puhutaan uudesta kotarista niin ei siihen silloin vanhaa yahamaa kannata verrata. Alustoissa on tapahtunut viiemisen kymmenen vuoden aikana nimittäin muutosta. Sen verta on tullut vedettyä noilla nykyisillä pyörillä ja tuollaisella 690:llä mutkapätkää että perustan väitteen siihen.

    EDIT: ja kyseessä on saman kuskin ajamana molemmat niin vertailu kohta on sama. Olen minäkin mm. GSX-F 600:lla kyykyttänyt tonnisen kyykyn mutta kuskien ollessa sama edelleen väitän että jos molemmista on kokemusta niin silloin kyykky menee. Turha siitä mitään herneitä on vetää nenään jos oma ei ole nopein sillä kotari on kuitenkin hauskuuskertoimelta sata kerta parempi kuin kyykky. Sillä minä itsekkin tuon EXC:n laitoin.



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  7. #757
    Lainaa (Vonikka @ Kesä. 06 2008,11:54) kirjoitti
    edelleen väitän että jos molemmista on kokemusta niin silloin kyykky menee. Turha siitä mitään herneitä on vetää nenään jos oma ei ole nopein sillä kotari on kuitenkin hauskuuskertoimelta sata kerta parempi kuin kyykky. Sillä minä itsekkin tuon EXC:n laitoin.
    WTF! Eihän tässä mitään herneitä vedetä, olen vain erimieltä asiasta kanssasi. Ja ymmärrän kyllä hyvin sen, ettei 47kw vehje voi olla kovin nopea, mutta turha sun on siellä itkeä kun kyykky vaan jää smotolle *

    Nyt viikonvaihteen viettoon ja suorittamaan 600km siirtymää...
    KTM 690 SM Prestige
  8. #758
    Kyllähän se on melkein aina niin, että nopeus on kuskista kiinni, eikä niinkään pyörästä. Toinen on nopeampi kyykyllä, toinen smotolla. Itselle smoto on ehdottomasti nopein värkki mutkatielle, mutta en toki väitä etteikö kunnon vetomies kyykyllä veis meikäläistä 100 nolla. Yleisesti ottaen uskoisin kuitenkin, että suurin osa ns. perus vetomiehistä pääsee oikein mutkaisella pätkällä huomattavasti kovempaa smotolla. Kyllä Kyykyllä on kuitenkn suhteessa niin paljon haastavampaa ajaa todella kovaa syheröisellä pätkällä.

    Hauskuuskertoimesta olen Vonikan kanssa täysin samaa mieltä. Jo pelkästään se, että smotolla saa revittyä matalissakin nopeuksissa helvetisti iloa irti, on hyvä syy omistaa sellainen. Toki kyykylläkin voi pitää todella hauskaa, mutta yleensä vaan silloin nopeudet alkaa olemaan jo melko kovia ja se kun käy vääjäämättä kortin päälle melko pian.

    Niin tai näin, kaikilla on omat ja yleensä hyvät mielipiteensä. Niin se pitääkin olla. Ei muuta kun kumit katuun!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  9. #759
    No niin,nyt on käyty koeajoilla ja ei tarvinnu ajaa muita kuin SMC..se oli siinä! Mopon pitäs saapua tällä viikolla.. Oli ihan uskomattoman ketterä peli sporttipyörien jälkeen ja todella nopea mutkatiellä. Motariakaan ei vierastanu pahasti,pitihän sekin testata.. Padassa yllättävän hyvin tehoa 1-mukiseksi! Nyt vaan innolla odottelemaan..
  10. #760
    Kävipä pyörä tuossa pajalla ja ongelmia oli kaasukahvan asentotunnistimessa (APS). Oli ollu jännitteet aivan viturallaan ja ne säädettiin kuntoon. Kovasti muuttu pyörän käytöstä rauhallisemmaksi tasaisessa ajossa. Joten jos muilla paljon nykivän olosta menoa, suosittelen mittauttamaan ja säädättämään kohilleen.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  11. #761
    Lainaa (Repis @ Kesä. 09 2008,19:15) kirjoitti
    No niin,nyt on käyty koeajoilla ja ei tarvinnu ajaa muita kuin SMC..se oli siinä! Mopon pitäs saapua tällä viikolla.. Oli ihan uskomattoman ketterä peli sporttipyörien jälkeen ja todella nopea mutkatiellä. Motariakaan ei vierastanu pahasti,pitihän sekin testata.. Padassa yllättävän hyvin tehoa 1-mukiseksi! Nyt vaan innolla odottelemaan..
    Noniin, Onnea paljon uudesta pyörästä! Varmasti loistava valinta!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  12. #762
    Vittulainen, kauppa käy täällä päin niin että oikeen hirvittää. Koeajajia on ihan riesaks asti, innokkaampia pitää potkia tontilta, että kaikki sais varmasti kokeilla!!

    Joo-o, on helppoo myyä tällästä menopeliä! Saatana!
    Kohta lähen tykittämään kaikki lähiseudun tiet ruvelle, perkele!
    Vituttaa maksella vakuutusmaksuja ja lyhennyksiäkin yli 200e/kk, kun mopo seisoo peiton alla tallissa. Tässäkin kuussa menossa yli 500e tohon.
    Tuli se pakukin jo ostettua.
    Tuutti Honda
  13. #763
    Lainaa (kauko @ Kesä. 10 2008,14:17) kirjoitti
    Vittulainen, kauppa käy täällä päin niin että oikeen hirvittää. Koeajajia on ihan riesaks asti, innokkaampia pitää potkia tontilta, että kaikki sais varmasti kokeilla!!

    Joo-o, on helppoo myyä tällästä menopeliä! Saatana!
    Kohta lähen tykittämään kaikki lähiseudun tiet ruvelle, perkele!
    Vituttaa maksella vakuutusmaksuja ja lyhennyksiäkin yli 200e/kk, kun mopo seisoo peiton alla tallissa. Tässäkin kuussa menossa yli 500e tohon.
    Tuli se pakukin jo ostettua.
    Pakkoko sitä on siellä pressun alla seisottaa? Ei muuta kun hiekkateitä kyntämään.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  14. #764
    Lainaa (Marshal @ Kesä. 10 2008,16:03) kirjoitti
    Pakkoko sitä on siellä pressun alla seisottaa? Ei muuta kun hiekkateitä kyntämään.
    Se on vähä niinku kerrasta poikki täällä päin.
    Vituttaa nyt jo ihan tarpeeks myyä sitä, jos ajasin yhtään sillä niin en tiiä mitä siitä luopumisesta tulis..

    Noh, jos vaan kerkeen niin vien mopon tänään tonne Huolto-Kaksikolle myyntiin. Sinne vaan kahtelemaan ja kokeilemaan.
    Tuutti Honda
  15. #765
    Sano se vakuutuksesta irti. Pistät pelkkään varastointivakuutukseen, niin ei suotta juokse summat. Ja syksyllä se menee, nyt mopoa haluavilla on jo mopo.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  16. #766
    Ei taida nykyään enään onnistua muuten kuin kilvet palauttamalla? Silloin taas hiukka verran hankala myydä sillä vaara on että siitä tulee sitten kaksi kilpinen ja itseä kyllä mietityttäisi jos kilvetöntä menis ostamaan..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  17. #767
    Vonikka: eihän sitä täyskaskoa tartte maksaa ainakaan. Kyllä sillä jo rahaa säästää, jos ottaa pienemmät vakuutukset käyttöön.

    Nyt ois alla sitten Avon Distanzia -kumit. Pitää kirjoitella kokemuksia sitten, kun niitä on tarjolla. Kolmen viikon päästä 5000 km:n huoltokin - paljonkohan sekin kustantaapi...

    Huippupeli kyllä tää 690 sm. Menee asfaltilla pitkätkin siirtymät heittämällä ja Mökkiperän EK:lla se vasta heittämällä meneekin
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  18. #768
    Lainaa (cmas @ Kesä. 16 2008,18:17) kirjoitti
    Vonikka: eihän sitä täyskaskoa tartte maksaa ainakaan. Kyllä sillä jo rahaa säästää, jos ottaa pienemmät vakuutukset käyttöön.
    No tuossa mielessä kyllä että ylimääräiset kaskot pois ja ainoastaan jättää sen varkaus vakuutuksen. Tosin omassa (tosin 530:n kottarainen)ainakin oli vuoden kasko hintaluokkaa n. 200eur (70:n bonareilla) että jos ei hirveästi heitä siitä niin ei juurikaan vielä säästöä tuo *

    Lainaa (cmas @ Kesä. 16 2008,18:17) kirjoitti
    Nyt ois alla sitten Avon Distanzia -kumit. Pitää kirjoitella kokemuksia sitten, kun niitä on tarjolla. Kolmen viikon päästä 5000 km:n huoltokin - paljonkohan sekin kustantaapi....
    Itselle varmaan huomenna saapuupi Michelinin Supermotard renkaat niin mielenkiinnolla odotellaan että jokos se lipsuminen alkaisi loppumaan tuossa omassa motossa. Eipä vain niillä ole asiaa noille sorateille ennen renkaan vaihtoa
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  19. #769
    Lainaa (cmas @ Kesä. 16 2008,18:17) kirjoitti
    Vonikka: eihän sitä täyskaskoa tartte maksaa ainakaan. Kyllä sillä jo rahaa säästää, jos ottaa pienemmät vakuutukset käyttöön.

    Nyt ois alla sitten Avon Distanzia -kumit. Pitää kirjoitella kokemuksia sitten, kun niitä on tarjolla. Kolmen viikon päästä 5000 km:n huoltokin - paljonkohan sekin kustantaapi...

    Huippupeli kyllä tää 690 sm. Menee asfaltilla pitkätkin siirtymät heittämällä ja Mökkiperän EK:lla se vasta heittämällä meneekin
    Annappa sitten hetimiten kokemuksia uusista kumeista. Kiinnostaa kovasti kuinka menevät asfaltilla.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  20. #770
    Vonikka: mitkäs kumit sulla oli nyt aiemmin alla EXC:ssä? Oon tässä kovasti katellu noita renkaita ja tosiaan päädyin Avoneihin kohtuullisen kompromissin takia. Asfaltilla tulee ajettua, mutta myös soralla. Siksi tarttis jonkunverran kulutuskestävyyttä & se sulkeekin sit pois nuo oikeat motorenkaat. Distanzia-setissä on takana kulutuspintaa varmaan toistakymmentä milliä, joten toivottavasti niillä jonkin aikaa härrää taas menemään.Vakiorenkailla (sm:n siis) oli tosi hyvä kurvailla asfaltilla, jopa yllättävän toimivat sorallakin, mutta ei oikein luottoa tuolla hiekkatiellä hirmuisesti.

    Oli muuten paikallisessa liikkeessä (ei taida tartte mennä takaisin) hyvät hinnat. Tai no, varmaan normaalit, mut silti. Öljynvaihto (sis. työt + suodattimet. öljyt oli omasta takaa) + omat renkaat alle ja hintaa 118 euroa. Tsiisus. Varmaan vuonna 2000 ois selvinny samasta remontista 200 markalla.

    Marshal: Juu. Heti, kunhan on jotain sanottavaa. Liikenneympyrässä kai tuo testataan. Ei tuu muuta asfalttimutkaa oikein ajettua. Täällä landella kato hyrrätään enemmän vaan puskassa



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  21. #771
    Corsa III siihen laitettiin alle kun muuta ei hyllyssä ollut pirelliä. Oisin laitattanut siihen myös Dragon supercorsa pro:t mitkä on giksussakin mutta ei löytynyt sillä hetkellä niitä. Kokoajan on sellainen tunne persiissä että takapää lipsuu ja luiskahtelee vaikka sehän se taitaa olla tarkoituskin mutta kun on oppinut ajelemaan puhtaita linjoja tuolla kyykyllä niin ei vielä oikein selkäranka ymmärrä että näin pitäs mennä. Sillä tuo motorengas valinta kun ei tule noita sorateitä ajettua metriäkään ja toisilla vanteilla sitten on nappulat jos haluaa lähtä syöttää sellaisia.

    Kuulosti kyllä minusta kovin kalliilta tuo huolto kun itse muistelen maksaneeni 90eur giksun huollosta ja työmääräällisestihän se on paljon isompi homma kuin SM..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  22. #772
    Kyllä noi Avonit ainakin soralla toimii hienosti. Normaalissa asfalttiajossakaan ei mitään huomautettavaa ollut. Oli kyllä hyvä testipätkä, kotarikin oppi lentämään
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  23. #773
    Uusi 690sm kuski ilmoittautuu
    Vaihdossa meni honda x-11 ja täytyy sanoa että ajaminen maistuu taas.
    Mutta asiaan. Mistäs ukot on hommannu noita rattaita ja mitä on tullut kustannuksia. Saako löytyykö esim. stormilta, ei ainakaan niiden webbisivuilta näyttäny löytyvän sopivia. Ois siis hakusessa toi 15/42 yhdistelmä. Ja oliko toi tangon sisähalkaisija 18mm, pitäs sopivat kahvasuojat saada myös hommattua.
  24. #774
    Lainaa (nijnorz @ Kesä. 19 2008,08:59) kirjoitti
    Uusi 690sm kuski ilmoittautuu
    Vaihdossa meni honda x-11 ja täytyy sanoa että ajaminen maistuu taas.
    Mutta asiaan. Mistäs ukot on hommannu noita rattaita ja mitä on tullut kustannuksia. Saako löytyykö esim. stormilta, ei ainakaan niiden webbisivuilta näyttäny löytyvän sopivia. Ois siis hakusessa toi 15/42 yhdistelmä. Ja oliko toi tangon sisähalkaisija 18mm, pitäs sopivat kahvasuojat saada myös hommattua.
    Onnea hienosta valinnasta!
    Itte tilasin molemmat rattaat Mun omalta KTM huoltamolta. Hintaa tais jäädä etuselle joku 12 euroo ja takaselle joku 40-50 egee. Toi ratasmuutos kannattaa tehdä ihan ehdottomasti, sillon toi pyörä vasta herää henkiin.
    Noissa kahvasuojissa on melkein aina palikat eri paksusille tangoille mukana, mutta muistaakseni se oli toi 18mm.

    Mistä päin muuten oot?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  25. #775
    vantaalta ittekkin, tarkemmin martsarista.
    Pitää varmaan tuolta ktm:ltä kysellä tai racing bike sidecarista.
    Kahvansuojat laitoinki jo tilaukseen. Jos illalla jaksais niin tekis vielä ton "johtomodin".
    Helvetin hauska pyörä tosiaan, aikasempaa kokemusta mulla ei motoista tai crosseista ole, mutta tuntuu nyt jo mun jutulta
  26. #776
    Lainaa (nijnorz @ Kesä. 19 2008,10:24) kirjoitti
    vantaalta ittekkin, tarkemmin martsarista.
    Pitää varmaan tuolta ktm:ltä kysellä tai racing bike sidecarista.
    Kahvansuojat laitoinki jo tilaukseen. Jos illalla jaksais niin tekis vielä ton "johtomodin".
    Helvetin hauska pyörä tosiaan, aikasempaa kokemusta mulla ei motoista tai crosseista ole, mutta tuntuu nyt jo mun jutulta
    Noniin, eli kuningaskunnan miehiä
    Joo, kyl sillä johtomodilla ainakin mun persdynoon on vaikutusta, suosittelen tekemään. Juurikin racingbikestä omat rattaat hommasin. Käytän ko. mestaa tukikohtana kotariasioissa, asiallista porukkaa. Jos niil ei oo hyllyssä, ni tilaamalla tulee jossain viikon sisällä. Varaudu modaamaan kytkinkahvaa, saattaa olla että ei mahdu kahvasuojan sisään. Riippuu tietty mallista. Itte napsautin rälläkällä sen kahvan päässä olevan pallukan huit helvettiin.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  27. #777
    Kotarin omat kahvasuojat menee paikoilleen ilman kahvojen leikkelyä. Suosittelen lämpimästi niitä. Omat versiot on olemassa radiaali- ja normaalikahvoille, joten olipa pyörä normi/prestige/r-malli, niin kotarin omat kahvat istuu kuin nenä päähän.

    Pelimies laittaa muuten vielä noi kahvalämppärit siihen mopoon. Itse kusin hunajaa, kun keväällä oli viileää ja vielä nytkin, jos sattuu sadesää, muuten vaan viileämpää tai ilta/yöajoja. On se vaan niin leppoisaa ajella, kun on näpit lämpiminä On kyllä komee päiväkin. Taidankin lähteä töistä ajoissa & suunnata jonnekin soralle "cruisailemaan".

    Ja loppuun vielä vanha tuttu kuva:


    Hyvää Juhannusta kaikille!



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  28. #778
    Rattaat on nyt tilauksessa racingbikelta, tiistaina pitäis olla noudettavissa. Mites noi porukoiden kilpitelineet, toi orkkis on nimittäin ihan kauhee
    Onko toi törkyhintanen tailtidy ainoo järkevä vaihtoehto jos ei itteltä toi pellin taivutus oikeen luonnistu
  29. #779
    kauko (ehkä joku muukin) teki ite. Mä tein ite & jätin asentamatta sen paikoilleen. Kuvat on jossain tässä ketjussa. Mä ajan niin paljon soralla, että lyhyellä kilpitelineellä mopon perä alkaa kärsiä, kun kura & paska + kivet lentää ja sen takia mopossa on alkuperäinen kiinni ja tulee olemaankin. Tailtidy tais jollain täällä olla - sekin jo hieman kärsineenä tms?
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  30.  
  31. #780
    Lainaa (nijnorz @ Kesä. 19 2008,12:48) kirjoitti
    Onko toi törkyhintanen tailtidy ainoo järkevä vaihtoehto jos ei itteltä toi pellin taivutus oikeen luonnistu *
    Ei oo muuta pahaa sanottavaa R&G:n tailtidysta kuin hinta.
    On kestänyt hyvin, eikä oo tarvinnut edes kiristellä ruuveja... eikä hermoja * Joten suosittelen!

    Eilen meni etunen vaihtoon 6400km:ssa, otin nyt siihen saman kuin taakse eli Metzin Z6, kun tuo ajaminen tapahtuu pääasiassa asfaltilla.

    Hyvää Jussia kaikille kotari kuskeille!
    KTM 690 SM Prestige
Sivu: 26 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen