Sivu: 14 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1469:sta
    On mulla softapäivitykset. Ei ainakaan asentaja mitään maininnu killereistä, kun sitä penkitettiinkin. Ei kait niitä ees oikeesti kukaan käytä?! Empä ole kokeillu noita dp-killereitä. Voishan sitä vaikka joskus piruuttaan kokeillakin..
    En ole kyllä huomannu mitään nykimistä tasakaasulla ajaessa, joskin ajosta ehkä noin promille on tasakaasuilua.
    Ei vais, tulehan sitä yleensä tossa asfaltilla ajettua ihan tasakaasulla, mutta en tosiaan oo huomannu mitään outoa. Jos joskus on vähän nykiny niin se on johtunu väärästä vaihteesta.

Voin kyllä suositella tota kilpitelineen vääntämistä kaikille. Ei kuitenkaan mitään peltisepän pätevyyksiä tuon tekeminen vaadi..

Seuraavaks teen kyllä ton marshalin etulokarin jatkeen.

Niijoo, pitäis kait ihtekin mennä käymään tuolla mp-messuilla. Todennäkösesti sunnuntaina. Pitäs vaan jostain kehitellä sinne miljoona euroa taskuun niin ei tarvis itkee siellä.. Edellisen kerran olenkin noilla messuilla käyny -97.
    Tuutti Honda

R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Näköjään leo vincentit on nyt saatavilla 690:seen, koko putkisto pyöreesti tonnilla. Mitenköhän jymisee?
    Ultrafast KTM machine .
    Lainaa (Dege @ Tammi. 27 2008,11:50) kirjoitti
    Näköjään leo vincentit on nyt saatavilla 690:seen, koko putkisto pyöreesti tonnilla. Mitenköhän jymisee?
    Varmasti jytisee hyvin. Mulla on vain hyvää sanottavaa Vinceistä. Olisin ehdottomasti ostanu myös kotariin vincet, jos niitä ois viime syksynä jo ollu markkinoilla.
    Toisaalta tosi tyytyväinen oon ollu myös akroihin.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Lainaa (Marshal @ Tammi. 27 2008,13:24) kirjoitti
    Lainaa (Dege @ Tammi. 27 2008,11:50) kirjoitti
    Varmasti jytisee hyvin. Mulla on vain hyvää sanottavaa Vinceistä. Olisin ehdottomasti ostanu myös kotariin vincet, jos niitä ois viime syksynä jo ollu markkinoilla.
    Toisaalta tosi tyytyväinen oon ollu myös akroihin.
    Tossa vielä pieni ääninäyte Vinceistä. Ei tietenkään anna täysin oikeeta kuvaa, mutta hieman osviittaa...

Leo vince open
    Lainaa (kauko @ Tammi. 22 2008,12:43) kirjoitti
    Lainaa (cmas @ Tammi. 20 2008,13:18) kirjoitti
    kauko: sinä kun oot sillä soralla ajellut jo paljon, niin miltäs se kotarin moottorin etuosa ja jäähdytin näyttää. Tuleeko paljon osumaa kivistä ja onko sulla jotain suojaa tuota varten? Tässä on vaan tullut mietittyä, että mahtaako soralla ottaa laite "nokkiinsa"...
    Eipä ole minkäänlaista suojaa mulla.
    Kyllähän siinä väkisinkin kiven mollukoita lentelee, mutta en ole mitään kummempia jälkiä vielä huomannu.
    Joku suoja on kyllä ollu mielessä siihen hommata, tässäkin ketjussa jossain on ollut se yks suoja. Hirvittää vaan ihan saatanasti maksaa miljoonia sellasista osista...
    Jos tossa sysksyn aikana tuli ajettua sellaset 4500km niin siitä varmasti joku 3000km oli soraa. Eikä mun pyörässä mitään ihmeempiä vauroita ole, ainoostaan kaatumisista pikku naarmut.

Mut tarkotus on kyllä ennen ajokelejä yrittää jostain hommata noi kaikki maholliset suojat mopoon.
    Putket (Akrat) menee juuri noin ku marshal selosti, eli se suojahässäkkä ottaa ensimmäisenä maahan ja suojaa pöntön kosketukselta aika hyvin. Mullakaan ei ole pöntössä jälkeäkään ainoostaan siinä suojassa.

Mun ei pitäny enää jauhaa noista kilpitelineistä, mutta tuli tossa viikonloppuna väsäiltyä uus kilpiteline jonka pitäis kestää ydinsotakin. Makso 0e ja ajaa asiansa eikä se nyt niiiin paskalta näytäkään, siis mitä sitä nyt ees näkyy. Ainakin se on 58000 kertaa parempi ku se yleismallin teline joka ei kyllä kestäny mitään.
    Morjesta kaikille!

Kyllä sinne jäähdyttäjään kertyy yllättävän hyvin tavaraa ainakin itse huomasin monta kertaa viime kesänä, luulisin että tähän ei välttämättä syy ole pelkästään soratiet vaan asfaltilla ajo kun rengas on lämmin ja osuu hiekoitus sepelin kokoiseen hiekkaan ni nämä mujuset lennähtää ja tuppaa jäämään jähdyttäjän ja tuuliohjaimen väliin, ainakin itselleni on käynyt monta kertaa. Tuo pohjapanssari himottaisi ostaa kun etunen puhaltaa kaikki rojut lohkoon.
    Luulin kerran olevani väärässä, mutta erehdyin.
    Lainaa (Jam Master Jeremy @ Tammi. 28 2008,00:45) kirjoitti
    kauko: sinä kun oot sillä soralla ajellut jo paljon, niin miltäs se kotarin moottorin etuosa ja jäähdytin näyttää. Tuleeko paljon osumaa kivistä ja onko sulla jotain suojaa tuota varten? Tässä on vaan tullut mietittyä, että mahtaako soralla ottaa laite "nokkiinsa"...
    Kyllähän siinä väkisinkin kiven mollukoita lentelee, mutta en ole mitään kummempia jälkiä vielä huomannu.
    Joku suoja on kyllä ollu mielessä siihen hommata, tässäkin ketjussa jossain on ollut se yks suoja. Hirvittää vaan ihan saatanasti maksaa miljoonia sellasista osista...
    Jos tossa sysksyn aikana tuli ajettua sellaset 4500km niin siitä varmasti joku 3000km oli soraa. Eikä mun pyörässä mitään ihmeempiä vauroita ole, ainoostaan kaatumisista pikku naarmut.

Mut tarkotus on kyllä ennen ajokelejä yrittää jostain hommata noi kaikki maholliset suojat mopoon.
    Putket (Akrat) menee juuri noin ku marshal selosti, eli se suojahässäkkä ottaa ensimmäisenä maahan ja suojaa pöntön kosketukselta aika hyvin. Mullakaan ei ole pöntössä jälkeäkään ainoostaan siinä suojassa.

Mun ei pitäny enää jauhaa noista kilpitelineistä, mutta tuli tossa viikonloppuna väsäiltyä uus kilpiteline jonka pitäis kestää ydinsotakin. Makso 0e ja ajaa asiansa eikä se nyt niiiin paskalta näytäkään, siis mitä sitä nyt ees näkyy. Ainakin se on 58000 kertaa parempi ku se yleismallin teline joka ei kyllä kestäny mitään.
    Morjesta kaikille!

Kyllä sinne jäähdyttäjään kertyy yllättävän hyvin tavaraa ainakin itse huomasin monta kertaa viime kesänä, luulisin että tähän ei välttämättä syy ole pelkästään soratiet vaan asfaltilla ajo kun rengas on lämmin ja osuu hiekoitus sepelin kokoiseen hiekkaan ni nämä mujuset lennähtää ja tuppaa jäämään jähdyttäjän ja tuuliohjaimen väliin, ainakin itselleni on käynyt monta kertaa. Tuo pohjapanssari himottaisi ostaa kun etunen puhaltaa kaikki rojut lohkoon.
    Kukas noita panssareita myy?
    Morjesta kaikille!

Juu, todellakin lentää kaikkee paskaa ja kiviä. Joka kerta saa pesun yhteydessä jollain tikulla kaivella kivenmollukoita sieltä ritilän välistä.
    Tarkotinkin ettei ainakaan vielä (kopkop) ole tullu mitään kummosempia jälkiä tms kivistä..
    Kyllä määkin haluaisin sen pohjapanssarin, muttei viihtis maksaa siitäkään ihteensä kipeeks.
    Jospa vaikka messuilla olis jotain tälläsiä hyvään hintaan myynnissä.
    Tuutti Honda
    Kun sais jostain mitat tuohon suojaan, niin äkkiä polkasis jollain metallipajalla kimppatilauksena muutaman kipaleen. Ei maksais todennäköisesti puoltakaan siitä ktm:n omasta. Kuka ostaa kaukalon ja ottaa mitat siitä?

Edit: onneksi ei ole sitä toimintatonnia. Ois aika varma sijoituskohde nyt: ei voi olla näin komee...

Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Lainaa (Marshal @ Tammi. 28 2008,14:44) kirjoitti

Morjesta kaikille!

Kukas noita panssareita myy?
    Tuolta löytyy ainakin http://www.ktm-sommer.de/Seiten_08/f_zubehoer_08.html

Luulisi tulevan ktm powerparts valikoimaan noi suojatkin.
    Kuvia en löytänyt muutan kun tälläsen pdf:n
    http://download.ktm-sommer.de/SP_PDF...90_038-043.pdf
    Ei ollenkaan pahan näkönen, vai?

Kliks
    Lainaa (Marshal @ Tammi. 31 2008,00:52) kirjoitti

Kliks
    No ei toi paskempi ole. On meillä silti hienommat..
    Vaikka jos en olis pyörän kanssa ottanu samaan kauppaan noita Akroja niin sitten olisin yrittäny mehtästää jostain sopivan yhen pöntön systeemin.. En välttämättä ton näköstä ku kuvissa, mut kuiteskin.
    Emmää ainaskaan tajua minkä takia niitä pönttöjä pitää olla kaks?!
    Tietty, onhan se rouheemman näköstä kun nakkikiskan ympärillä pyörittelee. Mut ihan "oikeessa" ajossa siitä ei ole mitään hyötyä, ainoostaan haittaa mahollisina kaatumiskuluina.
    Vaikka ei mua ole kertaakaan se toinen pönttö haitannutkaan.
    Tuutti Honda
    Lainaa (kauko @ Tammi. 31 2008,07:52) kirjoitti

Kliks
    No ei toi paskempi ole. On meillä silti hienommat..
    Vaikka jos en olis pyörän kanssa ottanu samaan kauppaan noita Akroja niin sitten olisin yrittäny mehtästää jostain sopivan yhen pöntön systeemin.. En välttämättä ton näköstä ku kuvissa, mut kuiteskin.
    Tietty, onhan se rouheemman näköstä kun nakkikiskan ympärillä pyörittelee. Mut ihan "oikeessa" ajossa siitä ei ole mitään hyötyä, ainoostaan haittaa mahollisina kaatumiskuluina.
    Vaikka ei mua ole kertaakaan se toinen pönttö haitannutkaan.
    No hei, pakkohan kahdesta pöntöstä on lähtee muhkeemmat saundit ku yhestä.

Niistä pohjapanssareista, jos joku lähtee sellasta itte väkästelemään, oon ehdottomasti mukana tilauksessa, makso mitä makso
    Lainaa (Marshal @ Tammi. 31 2008,09:57) kirjoitti
    Lainaa (kauko @ Tammi. 31 2008,07:52) kirjoitti

Kliks
    No ei toi paskempi ole. On meillä silti hienommat.. *
    Vaikka ei mua ole kertaakaan se toinen pönttö haitannutkaan. *
    No hei, pakkohan kahdesta pöntöstä on lähtee muhkeemmat saundit ku yhestä.

Niistä pohjapanssareista, jos joku lähtee sellasta itte väkästelemään, oon ehdottomasti mukana tilauksessa, makso mitä makso *
    No viddu, ei iske meikäläiseen, ja jokuhan voisi yhdellä vaimentajalla varutettua 690 luulla et on yksipyttyinen! Kyllä kaksi on aina parempi kuin yksi! *

Ja tosiaan, jos joku jolla vehkeet ja garage aikoo niitä panssareita väsätä oikein sarjassa niin saa tarjota/infota.

Milloin messuille vai menettekö ollenkaan? Ite menossa la päivällä.
    KTM 690 SM Prestige
    Sunnuntaina olis tarkotus mennä messuilemaan.
    Mää olen kanssa mukana siinä panssaritouhussa jos joku sellasen vaan saa järjestymään..
    Tuutti Honda
    Kohta palaa käpy, ku en saatana löyä mistään sitä yhtä kuvaa siitä pohjapanssarista!!!!!!!
    Olin ihan varma, et joku oli sen joskus linkittäny tähän ketjuun ja nyt oon tän kahteen kertaan selannu läpi enkä nähny sitä missään.
    Ainoostaan siinä yhessä pdf-esitteessä oli sellanen pieni mustavalko kuva, mut se ei ole se mitä olin hakemassa.
    Eli pitääpi jatkaa etsintöjä.
    Tuutti Honda
    Lainaa (SamSam @ Tammi. 31 2008,10:13) kirjoitti
    No viddu, ei iske meikäläiseen, ja jokuhan voisi yhdellä vaimentajalla varutettua 690 luulla et on yksipyttyinen! Kyllä kaksi on aina parempi kuin yksi! *
    Jotenkin mulle jäi semmmonen kuva tuosta postauksesta että kaverilla on puurot ja vellit sekaisin , korjaa jos olen väärässä.
    -Timo
    Jahas... Huomenna messuille. Hitto kun sais jostain käsiin sen pohjapanssarin. Sen verran löytyy taitoa, että voin autoCAD:lla tai QCAD:lla väsätä piirustuksen. Tarttis vaan ne mitat. Pitäkäähän pojat silmät auki, jos jossain sattuu eteen, niin mitat heti kehiin vaan.

Tuo laserin putki on aika karsee mun mielestä. Jotenkin roikkuu alhaalla, ihan kuin ei ois sm:n osa edes vaan joku mukaan tarttunut

No, huominen vapaata. Messut + perseet olalle. Kesähän onneksi alkaa huomenna...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Lainaa (hetian00 @ Tammi. 31 2008,15:31) kirjoitti
    No viddu, ei iske meikäläiseen, ja jokuhan voisi yhdellä vaimentajalla varutettua 690 luulla et on yksipyttyinen! Kyllä kaksi on aina parempi kuin yksi!
    Jotenkin mulle jäi semmmonen kuva tuosta postauksesta että kaverilla on puurot ja vellit sekaisin , korjaa jos olen väärässä.
    Se oli vitsi, jota et valitettavasti tajunnut, mut hei, ei se mitään, sellaista sattuu
    KTM 690 SM Prestige
    Lainaa (hetian00 @ Tammi. 31 2008,15:31) kirjoitti
    No viddu, ei iske meikäläiseen, ja jokuhan voisi yhdellä vaimentajalla varutettua 690 luulla et on yksipyttyinen! Kyllä kaksi on aina parempi kuin yksi!
    Hä?!? menikö hiukan ohi?

Kliks
    Ompa kliinin näkönen perä kun raavittu takatapit ja kilpiteline pois, eikä tuo putkikaan paha oo.
    Lainaa (kauko @ Tammi. 31 2008,13:25) kirjoitti
    Kohta palaa käpy, ku en saatana löyä mistään sitä yhtä kuvaa siitä pohjapanssarista!!!!!!!
    Olin ihan varma, et joku oli sen joskus linkittäny tähän ketjuun ja nyt oon tän kahteen kertaan selannu läpi enkä nähny sitä missään.
    Ainoostaan siinä yhessä pdf-esitteessä oli sellanen pieni mustavalko kuva, mut se ei ole se mitä olin hakemassa.
    Eli pitääpi jatkaa etsintöjä.
    Tällästäkö kauko etit

Kyllä, just tota!
    Tuskin paljoo tota parempaa kuvaa löytää tosta..
    Kiitos.

Kymmenen minuutin päästä pitäis lähtee ajelemaan messuja kohti..
    Tuutti Honda
    Messujen anti ei kyllä tällä(kään) kertaa ollut kovin kummoinen. Olin paikalla lauantaina Samsamin kaa ja hyvä ku mahtu liikkumaan. Tosta Duke III:sta pitää kyllä sanoa että oli luonnossa pirun hyvän näkönen ja veikkailen että saattaa tulla aikamoinen myyntivaltti.

Kohta noi messut on varmaan viikon mittanen tapahtuma, että kaikki halukkaa mahtuu sisälle.
    Ei ollu kovin kummoinen tapahtuma kyllä. Muutamia kuvia tuli räiskittyä, osa jopa kelvollisia nettijulkaisuihin. Kypärä jäi ostamatta, kun pyörän myynyt taho sanoikin antaneensa mulle verottoman hinnan ja siitä sen alen (ja nyt oiskin pitänyt maksaa 90 eruoa enemmän kuin aiemmin sovittiin jo!). Pitää sitten koettaa Tour-X:ää jostain metsästää sopuhintaan. Ei muuten ollut livenä se 690 smc:n äänenvaimenninkaan mikään pieni, vaikka mä sain moisen käsityksen kuvista. Siihenkään eivät osanneet vastata, että miksi sm:ssä on kaksi rööriä ja smc:ssä vain yksi. Spekulointia irtosi äänirajoilla ja päästöillä, mutta tuo nyt ei voi pitää paikkaansa, koska molemmat laitteet on rekisteröitävissä. Onneksi en lähtenyt pelkästään messuille, ois saattanut kyrsiä, kun hommat meni vähän reisille...
    Tossa kuvassa oleva syylärin lisäsuojakin saattais olla ihan pätevä systeemi. ainakin isoimmat murkulat ja siirtolohkareet pysyis aisoissa.

Ainakin huomattavasti kevyemmäks sitä SMC:tä on tolla putkiratkasulla varmasti saatu. En oikeen tajuu kun KTM:n insinöörit hehkuttaa tuskassa kuinka SM:n koneesta on saatu niin ja niin monta sataa gramaa pois, sitte noi putkihirvöt painaa tonnin kappale. Ei ois ikinä uskonu paljon niillä on painoo, ennen ku nappas ne irti.

Toi on kyl Cmas paska homma kun ruvetaan pyytää lisää hintaa jostain mikä on jo sovittu. Pysy kovana vaan, koita saada laitettua moka ees puoliks.
    Mjoo, mustakin tuntuu oudolta toi putkihomma sm vs. smc. Mitähän jos repis tuon toisen kannun kuuseen ja tulppais putken. Painokin tippuis ja hengittää se smc yhdelläkin röörillä

Ja kypärän suhteen ei jaksa murehtia. Korpee niin paljon työhommat taas, että en jaksa alkaa riidellä jostain kypärästä. Pitäköön tunkkinsa niin sanotusti.
    Lainaa (Marshal @ Helmi. 03 2008,21:23) kirjoitti
    En oikeen tajuu kun KTM:n insinöörit hehkuttaa tuskassa kuinka SM:n koneesta on saatu niin ja niin monta sataa gramaa pois, sitte noi putkihirvöt painaa tonnin kappale.
    Ne massat kun tahtoo pyöriä siellä koneessa aiheuttaen hyrrävoimia. Pakoputket harvemmin pyörivät, ainakaan suunnitelmallisesti. Se on kyllä totta, että ne orkkisputket painaa aivan järkyttävästi, joten jo painon takia kannattaa putket vaihtaa vaikkei tehoa tulisikaan.
    -Timo
    Tulihan sitä messuilla käytyä sunnuntaina. Mun mielestä oli ihan hyvät messut ja paljon oli kaikkee kahteltavaa. Ja ennenkaikkee sai kahtella ja istua pyöriä rauhassa ilman tungosta. Toista se on varmaan ollu lauantaina ku kävijöitä oli 360000..
    Toisaalta mun viime messuista on tosiaan se 11 vuotta aikaa, et sikäli saatoin olla iloinen messujen annista.

Ettei nyt menis ihan off topiciks tää niin täytyy todeta, että oli luonnossa huomattavasti hienompi toi 690 sm r:n oranssi runko ku kuvissa. Satulan alareunassa oleva oranssi kaistale sai yhessä rungon kanssa aikaan mukavan kevyen vaikutelman. Näytti paljon kevyemmältä/pienemmältä ku oma pyörä.

Saatkos cmas tosta kuvasta otettua tarpeelliset mitat piirrustusten tekemiseen?
    Tuutti Honda
    kauko: Ei tuosta kuvasta millään pysty mittaamaan pulttijakoa tai muutakaan mittaa ottamaan. Pitäis saada valmis suoja jostain käsiinsä ennen kuin uskaltaisi piirtää. Muuten menee metodiin "piirretään, teetetään, korjataan virheet, teetetään versio 2, ..." jne. Piru, kun messuilla ei yhtään panssaria ollu, olisin kuvannut sen läpi vaikka tulitikkuaski verrokkina.

Mä voin miettiä tätä asiaa kotona. Jos vaikka pystyisin katsomaan, että mitä mittoja siihen tarttee ja sitten piirtämään kuvan tarvittavista mittauspisteistä & sit joku teistä mittaa omasta pyörästään. Näin siksi, että mun mopo on 130 km:n päässä enkä viiti fillarilla lähteä mittoja ottamaan. Palataanpa tähän asiaan illemmalla. Nyt pitää jatkaa työnteon näyttelemistä. Jos jollain on aikaa, ottakaa SM:n moottorista kuvat a) sivulta, eturenkaan takaa ja suoraan alta, niin näkee edes missä ne kiinnityskohdat sijaitsee.
  30.  
    No juu, tuo pyörän etäisyys vähän vaikeuttaa asiaa..
    Aattelinkin, et josko ton kuvan avulla olis saanu omasta moposta mittailtua tarvittavat mitat. Ei kait se kovin vaikeeta voi olla, vaikken insinööri olekaan..?!

Voishan noita kuviakin yrittää ottaa.
    Tuutti Honda
Sivu: 14 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen