Sivu: 11 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1469:sta
  1. #301
    Lainaa (maXmauku @ Marras. 01 2007,14:32) kirjoitti
    Onko kukaan meinannut ajaa talvella tämmösellä?
    Onpas kuollutta....

    Huomenna tulee tälle kaudelle viimeiset 53km eli mopo talveksi telakalle. Ainakaan tälle talvelle ei tuu ajoa, mutta olishan se varmaan hauskaa piikkipyörilllä räpätä talvella, on vaan turhan kallista kun lippaa. Ehkäpä kandeis hankkia joku kiinan paska talvileikkikaluksi...

    Mites muut, tuleeko ajettua talvella vai ootko jo myynyt 690:sen pois? *
    KTM 690 SM Prestige
  2. #302
    Juu ei tarvii kyllä paljoo talvella ajella tolla. Pelottaa ihan liikaa et vetäsee kunnon lipat ja sit käy niin ku Marshalille..
    Tosin eipä ole nyttenkään huvittanut paljoo ajella vaikkei lumia vielä maassa olekaan.
    Eli kevättä ootellessa. Vaikka todennäkösesti käynkin jonkun pikkupätkän vielä täräyttämässä.

    Tätä pyörää ei ainakaan ihan helpolla myydä!
    Tuutti Honda
  3. #303
    Hei pojat... Onkos kaikki nuo 690:een saatavat sliparit semmoisia, että katti lähtee menemään moposta? Tässä vähän kauppoja on mietitty, mutta tuo sliparien hankkiminen on vähän mietinnän alla vielä. Jotenkin tekis mieli olla ympäristöystävällinen, mutta ääntäkin pitäis mielellään olla sen verran, että koneen äänet edes peittyy
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  4. #304
    Kävimpäs eilen täräyttämässä pikku pätkän mopottimella. Oli kyllä saakelin hauskaa! Vitutti vaan, kun oli kaikki "kunnon" pätkät sen verran lumenpeitossa ettei paljoo viihtiny niillä ajella. Ei paljoo ole pitoja lumenpäällä...
    Onneks en kuitenkaan kaatunut.
    Ajelun päätteeks pesin pyörän ja työnsin talliin talviteloille. Tarvii vielä tässä puunata ja rasvailla se kuin myös öljynvaihto pitäs tehä.
    Tuutti Honda
  5. #305
    Jep jep. Vielä se pyörä tossa katoksessa noköttää. Ajot jääny kyllä todella vähiin. Oiskohan viikko sitte ollu viimeks ajossa. Lähinnä odottelen nyt pakkasen poistumista ja hetkellistä märkää keliä, jotta saan pyörän siirrettyä talviteloille.

    Talvella ois melko oivaa painaa menemään, mutta kun kovasti tuntuu tässä lähiympäristössä olevan pikitietä, ni se siitä. Kevättä odotellessa ja uusia juonia punoen. Ainakin uudenlaisen värisävyn pyörä saa talven aikana. Oikeestaan mitään muuta laitettavaa ei äkkisältään tuu mieleen.

    Sellasen oudon jutun huomasin tossa nollakelien kieppeillä, että rupee kummasti nypyttämään veto jossain 4k kierroksen kohdilla 3/4 vaihteella. Akran softa siis akrojen kaverina kiinni. Tiedä sitte johtuuko lämpötilasta vai mistä. Keväällä vois viedä Viaberille penkkiin, ni näkis missä mahdollista kuoppaa löytyy. Se onki sitte eri juttu mitä asialle voi tehdä.

    CMAS: Ainakin noita akran pönttöjä voi ostaa ilman sitä kattipalikkaa. Sen hintakin on aika sievoinen, joku 250 egee. se on vaan sellanen osa mikä jää sitte välistä pois. Siitä mitä tuo osa tekee äänille/tehoille ei oo mitään hajua. Elikkä orkkis katti poistuu orkkisputkien mukana.

    Vilpoista talvea ja kireitä siimoja kaikille.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  6. #306
    Marshal: kiitos tiedosta. Pitääpä odotella sitten noita välirahatarjouksia, yksi onkin jo tiedossa ja toinen pitää puristaa ensi viikolla aikaan. Ja viikonloppuna nykyinen myyntikuntoon...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  7. #307
    Lainaa (maXmauku @ Marras. 01 2007,14:32) kirjoitti
    Onko kukaan meinannut ajaa talvella tämmösellä? Itellä nyt kyykkymopo(9r kawa) ja kiinnostaisi vaihtaa tämmöseen. Mietin vaan että odottaisiko kevääseen ja laittaisi vaikkapa R-mallin vai vaihtaisiko jo nyt syksyllä, jos talviräppäily luonnistuisi tämmösellä. Mitä luulette tuleekohan R-malli olemaan paljonkin kalliimpi, kun normi? Suurempia erojahan noissa ei taida olla.
    Eiköhän toi R malli vastaa tän vuoden mallin Prestige versiota. Ei se Prestige ainakaan ollu ku 500e kalliimpi ku normi.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  8. #308
    Mites välitystenvaihdon kanssa. Onkos porukka tuupannut pykälää vai kahta pienemmän eturattaan tuohon supermotoon? Ja miten moinen on vaikuttanut ajettavuuteen/käytettävyyteen?

    Ja sitten ediittiä. Eli 15-piikkistä on ainakin isketty peliin kiinni. Kokemukset silti kelpaa.



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  9. #309
    Lainaa (cmas @ Marras. 21 2007,17:41) kirjoitti
    Mites välitystenvaihdon kanssa. Onkos porukka tuupannut pykälää vai kahta pienemmän eturattaan tuohon supermotoon? Ja miten moinen on vaikuttanut ajettavuuteen/käytettävyyteen?

    Ja sitten ediittiä. Eli 15-piikkistä on ainakin isketty peliin kiinni. Kokemukset silti kelpaa.
    Kyllähän se pirusti jo toi piikin tiputtaminen edestä tuo pirteyttä menoon. Kyllähän se ykkönen on noilla orkkisratastuksilla hiukka liian pitkä. Ainakin mulle tällaseen kaupunkiräppäilyyn tää välitys (15/40) on melko passeli. On tossa duunimatkassa sen verran motaria, ettei jaksais helvetisti huudattaa. Toisaalta voi olla että tulee ens keväänä kokeiltua ainakin sitä 42 takasta. Samsam sen ainakin kuulemma tulee heittämään kiinni. Tosin sielläpäin onki pikkusen enemmän tota sorapätkää.

    Mutta kyllä noille välityksille noin yleisesti otettuna kannattaa jotain ainaki tehä.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  10. #310
    Joo. Tässä ois tarkoituksena tuommoinen kottarainen talliin hommata lähiaikoina ja aloin vaan miettiä uk-foorumia luettuani, et ratastus vois olla fiksu idea. Eteen piikkiä pienempi juu. Takarattaasta ei ole oikein ideaa, mun kun pitäis tosiaan motariakin ja muuta suorempaa asfalttia ajaa. Kuinkahan kovaa se peli huutaa, jos on 15/42 verrattuna 15/40?
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  11. #311
    Lainaa (cmas @ Marras. 21 2007,18:28) kirjoitti
    Joo. Tässä ois tarkoituksena tuommoinen kottarainen talliin hommata lähiaikoina ja aloin vaan miettiä uk-foorumia luettuani, et ratastus vois olla fiksu idea. Eteen piikkiä pienempi juu. Takarattaasta ei ole oikein ideaa, mun kun pitäis tosiaan motariakin ja muuta suorempaa asfalttia ajaa. Kuinkahan kovaa se peli huutaa, jos on 15/42 verrattuna 15/40?
    Tohon saadaan vastaus viim. keväällä, kun joko minä tai Samsam lyödään se 42 kiinni. Nyt 15/40 nostaa kiekkoja jonku 400-500 kun vauhtia 100 km/h. Ei ainakaan tolla mitenkään häiritsevästi huuda, vaikka mulla työmatkalla on puolet 120km/h rajoitusaluetta.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  12. #312
    Lainaa (cmas @ Marras. 21 2007,18:28) kirjoitti
    Joo. Tässä ois tarkoituksena tuommoinen kottarainen talliin hommata lähiaikoina ja aloin vaan miettiä uk-foorumia luettuani, et ratastus vois olla fiksu idea. Eteen piikkiä pienempi juu. Takarattaasta ei ole oikein ideaa, mun kun pitäis tosiaan motariakin ja muuta suorempaa asfalttia ajaa. Kuinkahan kovaa se peli huutaa, jos on 15/42 verrattuna 15/40?
    Ehdottomasti kandee välejä muuttaa, sehän vakiona kuin homosohvalla ajaisi!
    Muistaakseni nyt on kiekat 15/40 väleillä tasan 5000, kun on 120kmh mittarinopeutta, että arvelen 42 piikkisellä nousevan sen n.300 kierrosta. Keväällä sen sitten näkee...

    On hirvee polte saada uutta osaa kotariin, Akran koko rännin sais 1550€ ja tekis vielä mieli laittaa se Tuneboykin, kyllä tää homma meinaa taas karata käsistä (budjetista)

    Pitää vielä tutkailla tässä talven aikana slipari markinoitakin, josko sieltä vielä tulisi jokunen uusi valmistaja 690:lle.
    KTM 690 SM Prestige
  13. #313
    Lainaa (SamSam @ Marras. 21 2007,21:42) kirjoitti
    Lainaa (cmas @ Marras. 21 2007,18:28) kirjoitti
    Joo. Tässä ois tarkoituksena tuommoinen kottarainen talliin hommata lähiaikoina ja aloin vaan miettiä uk-foorumia luettuani, et ratastus vois olla fiksu idea. Eteen piikkiä pienempi juu. Takarattaasta ei ole oikein ideaa, mun kun pitäis tosiaan motariakin ja muuta suorempaa asfalttia ajaa. Kuinkahan kovaa se peli huutaa, jos on 15/42 verrattuna 15/40?
    Ehdottomasti kandee välejä muuttaa, sehän vakiona kuin homosohvalla ajaisi!
    Muistaakseni nyt on kiekat 15/40 väleillä tasan 5000, kun on 120kmh mittarinopeutta, että arvelen 42 piikkisellä nousevan sen n.300 kierrosta. Keväällä sen sitten näkee...

    On hirvee polte saada uutta osaa kotariin, Akran koko rännin sais 1550€ ja tekis vielä mieli laittaa se Tuneboykin, kyllä tää homma meinaa taas karata käsistä (budjetista)

    Pitää vielä tutkailla tässä talven aikana slipari markinoitakin, josko sieltä vielä tulisi jokunen uusi valmistaja 690:lle.
    Eiköhän me panna kuule talven aikana rosteriputki taipumaan ja värkätään sulle ihan uniikki Marshals garagen kokoputkisto.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  14. #314
    Nopean laskutoimituksen jälkeen:
    Jos 15/40 meinaa 5000 rpm, niin 15/42 meinaisi 5250 rpm. Eli ei olisi kamalan iso hyppäys. Samalla logiikalla alkuperäiset välitykset(?) 16/40 tarjoais kierroksiksi 4690 rpm. Pitääkö tuo suunnilleen paikkansa? Tämähän meinasi sitä, että 16/40 vs 15/42 eroa olisi kierroksissa 560 rpm noin suunnilleen...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  15. #315
    Lainaa kirjoitti
    Eiköhän me panna kuule talven aikana rosteriputki taipumaan ja värkätään sulle ihan uniikki Marshals garagen kokoputkisto.
    Heh heh, joo taitais tulla vähän liian uniikki... *

    Oon pyydellyt nyt tarjouksia eri valmistajilta mm. Wingsiltä ja Hattechilta, mutta ainahan näillä kestää. Onhan tässä hyvin vielä aikaa miettiä mitä laittaa, ja jos tammikuussa tilailee, niin eiköhän kamat maaliskuulle ehdi !

    Eihän sitä koskaan tiedä mitä joulupukki tuo tullessansa, sillä niin superkiltti olen ollut... *
    KTM 690 SM Prestige
  16. #316
    Lainaa kirjoitti
    Nopean laskutoimituksen jälkeen:
    Jos 15/40 meinaa 5000 rpm, niin 15/42 meinaisi 5250 rpm. Eli ei olisi kamalan iso hyppäys. Samalla logiikalla alkuperäiset välitykset(?) 16/40 tarjoais kierroksiksi 4690 rpm. Pitääkö tuo suunnilleen paikkansa? Tämähän meinasi sitä, että 16/40 vs 15/42 eroa olisi kierroksissa 560 rpm noin suunnilleen...
    Kyllä, juuri näin. Orggiksilla väleillä kiekat taisi olla 120kmh juuri tota luokkaa..
    Välityksiä muuttamalla saat taatusti hupikerrointa moninkertaiseksi ja sekin auttaa vielä siihen, että 690:ssä ei ole juuri vääntöö alle 3000/kierr, sillä moottori alkaa vasta toimia kun kierr. ylittää ko.lukeman.



    KTM 690 SM Prestige
  17. #317
    Sain juuri postiini Wingsien sliparien hintoja, jos jotakuta kiinnostaa...

    Here are the prices (including 2 different sets of dB-killers) for *690 SM (07- ):
    - oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps.....490.-EUR
    - oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps........530.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps....550.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps......594.-EUR

    Shipping costs are 45.-EUR for regular post. It takes approximate 8-10
    days. Shipment is insured but not trackable.
    By FedEx it takes 2-3 days, it cost 125.-EUR. It's insured and trackable.
    Cash on delivery or paying with credit cards is unfortunately not possible so the only option left is the bank transfer which is the cheapest and most
    secure mode anyway. It can be done at any bank. If you decide to order I will send you all details.
    KTM 690 SM Prestige
  18. #318
    Lainaa (SamSam @ Marras. 23 2007,10:56) kirjoitti
    Sain juuri postiini Wingsien sliparien hintoja, jos jotakuta kiinnostaa...

    Here are the prices (including 2 different sets of dB-killers) for 690 SM (07- ):
    - oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps.....490.-EUR
    - oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps........530.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps....550.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps......594.-EUR

    Shipping costs are 45.-EUR for regular post. It takes approximate 8-10
    days. Shipment is insured but not trackable.
    By FedEx it takes 2-3 days, it cost 125.-EUR. It's insured and trackable.
    Cash on delivery or paying with credit cards is unfortunately not possible so the only option left is the bank transfer which is the cheapest and most
    secure mode anyway. It can be done at any bank. If you decide to order I will send you all details.
    Ja ei muuta ku tilaamaan! Vielä ehtis mukavasti jouluks, voisit yllättää kotijoukot.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  19. #319
    Hmmm, ensimmäinen oma & uusi mopo
    Nyt ois tallissa yksi kappale oransseja 690 SM:iä ja R6 on "luovutettu" pois. Kahvasuojat kiinni, 15-piikkinen edessä ja kahvalämppärit melkein kokonaan asennettuina. Mittarissa huimat 0 km. Taidanpa mennä saunaan & ottaa muutaman olusen Hitto, kun ois jo kesä
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  20. #320
    Lainaa kirjoitti
    Nyt ois tallissa yksi kappale oransseja 690 SM:iä ja R6 on "luovutettu" pois. Kahvasuojat kiinni, 15-piikkinen edessä ja kahvalämppärit melkein kokonaan asennettuina. Mittarissa huimat 0 km. Taidanpa mennä saunaan & ottaa muutaman olusen Hitto, kun ois jo kesä
    Ei voi muuta ku onnitella hyvästä valinnasta!



    KTM 690 SM Prestige
  21. #321
    Kukas tietää mistä sais parhaiten vedettyä noille kahvalämppäreille sähköt? Pitäisi saa käsiin joku semmoinen piuha/rele, jossa on virrat pyörän ollessa käynnissä, että saisi fiksusti hoidettua asennuksen. Tuossa etumaskissa on onneksi tilaa sen verran, että saa pienen reiän porattua & laitettua kytkimen siihen mittarin alapuolelle. Mutta ne virrat...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  22. #322
    takavalolta?
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  23. #323
    950 SM:ssä ainakin löytyy kaksi kytkemätöntä liitintä mittarin alta. Toiseen tulee jatkuva virta ja toinen on virtalukon takana. Tarkastappa onko 690:ssä samalla lailla.
    -Timo
  24. #324
    Superendurossa (ja ilmeisesti muissakin LC8:issa) oli etumaskin takana vasitut piuhat mistä saa kätsysti lisälaitteisiin virtaa. Eikö muka 690:stä löydy vastaavia?

    edit: hetian oli näemmä nopeampi



    KTM950SE
  25. #325
    Ollaan tammikuun alussa tilailemassa juicyn kanssa Wingsiltä slipareita ja vähän ollaan jo saatu tingittyä postimaksuissa kuluja alas, nyt 2 paria toimitetaan kuluitta.
    Jos, joku haluaa tulla vielä kimppaan tilailemaan, niin vielä ehtii ! Sieltä voi vielä saada tingittyä paljous alennukset, joten ilmoitautukaa mulle tai juicylle... *
    KTM 690 SM Prestige
  26. #326
    Lainaa kirjoitti
    Ollaan tammikuun alussa tilailemassa juicyn kanssa Wingsiltä slipareita ja vähän ollaan jo saatu tingittyä postimaksuissa kuluja alas, nyt 2 paria toimitetaan kuluitta.
    Jos, joku haluaa tulla vielä kimppaan tilailemaan, niin vielä ehtii ! Sieltä voi vielä saada tingittyä paljous alennukset, joten ilmoitautukaa mulle tai juicylle...
    Minulla olisi ylimääräisenä NOS vaimentimet hiilikuitupäillä.
    Vaimentimet on virheettömät.
    Jos kiinnostaa, niin laitakaa tarjouksia YV:nä.



  27. #327
    Lainaa (hetian00 @ Marras. 26 2007,11:46) kirjoitti
    950 SM:ssä ainakin löytyy kaksi kytkemätöntä liitintä mittarin alta. Toiseen tulee jatkuva virta ja toinen on virtalukon takana. Tarkastappa onko 690:ssä samalla lailla.
    Pari liitintä on 690 SM:n maskin allakin. Pitääpä ens kerralla pyörän lähellä käydessäni ottaa yleismittari käteen & katsoa.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  28. #328
    Lainaa (cmas @ Marras. 24 2007,21:25) kirjoitti
    Hmmm, ensimmäinen oma & uusi mopo
    Nyt ois tallissa yksi kappale oransseja 690 SM:iä ja R6 on "luovutettu" pois. Kahvasuojat kiinni, 15-piikkinen edessä ja kahvalämppärit melkein kokonaan asennettuina. Mittarissa huimat 0 km. Taidanpa mennä saunaan & ottaa muutaman olusen Hitto, kun ois jo kesä
    Hieno valinta! Et varmasti tule pettymään. Minkäs merkkiset kahvansuojat hommasit?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  29. #329
    Marshal: Ktm:n omat suojat ostin. Oispa liikkeessä ollut polisportinkin vekottimia, mutta näkyy nuo ktm:n omat suojaavan paremmin, joten päädyin niihin. Ja värinä päädyin mustaan. Jotenkin ne oranssit näytti niin hiton isoilta.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  30.  
  31. #330
    Lainaa (cmas @ Marras. 27 2007,16:46) kirjoitti
    Marshal: Ktm:n omat suojat ostin. Oispa liikkeessä ollut polisportinkin vekottimia, mutta näkyy nuo ktm:n omat suojaavan paremmin, joten päädyin niihin. Ja värinä päädyin mustaan. Jotenkin ne oranssit näytti niin hiton isoilta.
    Juu, varmasti toimiva ratkaisu. Kattelin ittekki noita Kotarin omia syndejä, mutta myyjä selitti jotain että tuppea pitää rikkoa, jotta mahtuu paikalleen. Hiukan epäilin, mutta ostin silti Polisportin Exurat. Millonkas putkikaupoille? Onhan se vaan niin eri peli jo ihan fiiliksen puolesta, kun äänet on kohillaan. Niin ja saattaa sillä jokunen hirnuvakin irrota...
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Sivu: 11 / 49:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen