Ketjun lisäksi Bilteman 25€ suojapeite on hyvä kiinnostuksen lannistaja. Se mitä ei näe, ei kiinnosta.
Kylätason kurapyöräilijä.
Mun Enduro R:stä rikottiin virtalukko lukitussa autohallissa josta liukuportti oli yön rikki, ja auki. Onneksi ei lähtenyt pyörä mukaan, mutta vaan osoittaa että kauppansa tuntuu tekevän noilla markkinoilla...
Harmin paikka tuon sun pyörän suhteen.
RC8R 2012
EnduroR 2013
Noi on haluttuja pyöriä, toissa kesänä oli virtalukko murrettu ja samana syksynä pyörä nostettiin pakun kyytiin, eikä siinä ketju kauaa hidastanut. Sen jälkeen on ketju sekä suojapeite ja hyvin on saanut olla rauhassa kun ei ole niin näkösällä kun ilman peittoa.
Kylätason kurapyöräilijä.
Joo, seuraava nukkuu yönsä peitteen alla hälyttävällä jarrulukolla. Ei vaan jaksaisi sitä ruljanssia joka ajon jälkeen.
..ja kun tuossa pyörässä ei edes ole tilaa missä pitää näitä vermeitä.
Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
Honda CBR600F 2003 (Myyty)
KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
Vinkki:
Kun repii sen ilmaputsariboksin irti ja laittaa kartiomallisen suodattimen (evo2 kit -nokka) suoraan ruiskuun kiinni niin vapautuu tilaa mihin vois askarrella laatikon johon varmaan mahtuis suojapete ja kettinki.
On kyl perseestä ku joutuu niin viimeisen päälle laittaa näitä vekottimia kiinni joka kerta ku pihalle jättää.
Mulla menee ketjun ja peitteen laitto rutiinilla ja niissä menee vähemmän aikaa kun ajokamojen kanssa jumppaamisessa. Muualla en näitä käytä kun himassa parkkipaikalla, ketju on kiinni lämpötolpassa ja suojapeita laitetaan pusikkoon myttyyn odottamaan seuraavaa käyttökertaa.
Jos pyörän joku vie kaupan tai huoltoaseman pihalta niin varmaan menee suureen tarpeeseen.
Kylätason kurapyöräilijä.
Tilasin ebaystä halvan hälärin ja ruuvailin kiinni. Ei se osaavaa varasta estä, mutta jospa vaikka lurahtas vähän pissiä lahkeeseen kun se odottamatta alkaa pitää elämää. Myöskin kaikenmaailman piripäitä se saattaa pidätellä sen verran, että ehtii väliin. Eikä tarvii jemmailla reppuihin tai muualle romua kun se häläri on pyörän mukana.
Tänään tilasin uuden SMC:n. Vanhalla tuli kurvailua pari kesää ja kun tuntuu edelleen mieleiseltä niin ei kait kannata vaihtaa malliauuteen tulee Acran vaimennin ja kartta jos sellainen jo löytyy uuteen malliin. Pyörä on jo kaupassa joten odotusaika jää aika lyhyeksi.
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Onnea uuteen pyörään. Kannattaa selvittää myymälän kanssa miten se karttapäivitys tapahtuu -14 malliin. Käsittääkseni ecu on uudessa mallissa "suljettu" niin että ei vissiin ainakaan tune eculla pääse siihen käsiks.
Kiitoksia vaan![]()
Olikin jo puhetta siitä kartta-asiasta, lupasivat selvitellä löytyykö karttaa tähän uuteen jo. Tässä on ainakin erilainen sytkäkartta tuplasytytyksen vuoksi kuin 13 mallissa, täytyy toivoa että saavat siihen soivan ruiskukartan heti sisään. Kävi kyllä mielessä sekin että jättäisi Akran kauppaan nyt aluksi, mutta en sitten malttanut kuitenkaan. No harjoittelevat sitten tällä jos ei heti ala rokkaamaan![]()
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Eikun kaikki suoraan kiinni vain, koska se kumminkin nälkä kasvaa.....Kyllä nyt luulisi että Ktm myyjä/huolto pääse käsiksi sinne, mutta pyörän omistaja ei
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Vaikka kehitys menee eteenpäin niin joidenkin pyörän omistajien näkökulmasta -14 mallissa otettiin rajusti takapakkia ECU:n osalta. Ellei sitten ole käynyt niin että KTM on oppinut tekemään toimivat EP-kartat että kaasun progressiot on toimivammat ja palata takaisin vanhaan systeemiin että soft kartta on vajaatehoinen.
Aiempien mallien siunaus oli että niihin pystyy modaamaan oikeasti toimivat EP kartat, myös osaavat muokkaa AFR:än avulla FI-kartat uuteen uskoon.
Saako 2014 mallissa eliminoitua absia pois takajarrulta?
Kylätason kurapyöräilijä.
Tuossa vähän nopeutettua videota, tuossa näyttää että saisi pois
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Hyvä juttu, näistä pyöristä häviää ajettavuus jos takajarrua kontrolloi joku muu kuin kuski. Ihan hyvää kyytiä näyttää äijät vetävän tossa videossa![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
Joo ja jos kattoo sitä tarkemmin, niin jostain syystä vähän videota nopeutettu![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tolla palikalla saa absit takanakilta tai vaikka kokonaan pois.
http://shop.ktm.com/com_en/powerpart...moto&year=2014
Eikös toi mokkula ole 1190 Adventure only?
Mistä päättelet että video on nopeutettu?
Kylätason kurapyöräilijä.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Jäänne kuvauksessa.
http://www.motokeidas.com/shop/tuott...ke-60312953000
Tämä kyllä tympii uusien pyörämallien kehityksessä. Jätetään tahallaan asia pois valikosta, jotta voidaan myydä satasen dummylaatikko.
edit. Onneksi tässä ei ole tehty niin![]()
Viimeksi muokannut: mjtee; 03.04.2014 klo 08:27.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Hyvä juttu että saa tarvittaessa mokkulalla jarrut kuntoon, absilla nämä pyörät on sama kun yrittäisi syödä nakkeja ilman hampaita![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
tuosta videon nopeutuksesta.....En ole joka huomasi, mutta nyt tiedän miksi se tuntuu.
Se FPS-luku on varmaan korkeampi kuin normaalisti tuollasesta kuva kulmasta näytettävää videota![]()
Viimeksi muokannut: Husky510; 02.04.2014 klo 10:11.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Joo, sama ilmiö tuli taannoin katsoessa ekoja bondeja hienolta 100Hz telkkarilta, näytti nopeutetulta kotivideolta.
Silmät on tottuneet liian paskaan oli silloinen netistä kaivamani selitys.![]()
Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
Honda CBR600F 2003 (Myyty)
KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
Lueskelin vähän käyttöohjekirjaa ja sieltä selvisi että ABS kytketään pois päältä mittaristosta. Tuo myytävä lisäpalikka on siis normaalikäytössä turha jos riittää että toiminnon saa pois kun pyörä on sammutettuna. Uutena mittaristosta löytyy vaihdenäyttö. Tänään tilasin powerparts vilkut, toimitus kesäkuussa (!)
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Vielä parempi ettei tarvii ostaa lisämokkulaa. Kun saat kilometrejä niin mielenkiinnolla odottelen kokemuksia ruiskun ja kaasun toiminnasta. Onko saatu se kiusallinen "taajamanykiminen" sekä kaasun kulmikkuus parannettua tässä seitsemännessä vuosikerrassa?
Kylätason kurapyöräilijä.