Nuo bilteman on siinä mielessä hyvät, että eivät juuri tärise. Toisaalta kuva on laaja, mikä johtaa siihen, ettei niillä näe pieneksi jääviä yksityiskohtia yhtä tarkasti kuin kohteita suurentavilla peileillä. Itse pidän kuitenkin siitä, että takana tapahtuvat asiat ovat laajalti tiedossa ja yksityiskohtia jos tarvii, niin käännyn ja katson. Tärinä ja sen kautta sumea kapea-alainen kuva on kaikista ärsyttävin vaihtoehto. Samoin kun tottuu siihen, ettei näkökentässä ole edessä lähellä mitään esteitä, niin vaikea hyväksyä silmäkulmiin enää vakiopeilejä.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Tuokin on hyvä idea ei taida hirveästi täristää
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Hyvältä näyttää, käsisuojat on hyvä paikka peileille ja HDB:n käsisuojia/peilejä olen himoinnut mitta hinta ei houkuta tilaamaan settiä: http://www.highwaydirtbikes.com/HDB_...&ref=NexGen_00
Kylätason kurapyöräilijä.
Kertokaahan mistä kannattaa hankkia etuhaarukan stefat? Toinen vuotaa niin varmaan molemmat kannattaa vaihtaa?
Ktm 690 smc -08![]()
Toki molemmat. Itse pistin myös pölysuojat uusiksi varalta, kun kerran auki piti ottaa ja eivät kauheita maksaneet. Orkkisosia käytin, mutta liekö sillä väliä juurikaan, että mitä ja mistä.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
2. Itse en näe että kotariin olisi PAKKO hommata mitään lisävarusteita, toimii hyvin aikalailla vakiona. Itsellä oli hankinta listalla pyörää hommatessa: Pohjapanssari jos eksyy vähän metsään päin, slipari että saa pikkasen ääntä laitteesta ettei kuulosta mopolta, sekä välitykset -1/+3 niin saa mukavaa katu pyörittelyä.
3. Viime kesänä kävin sellaiset 3000 kilsaa ajamassa ruottin puolella ja ostin sitä varten kotarin oman putkilaukun taaksen ja nakkasin hyvän repun selkään, hyvin tuolla matkustaa kunhan vaan asennoituu hommaan oikealla tavalla, kyllä sillä perseen saa niin puuduksiin mutta sellanen max. 400 kilsaa on ihan ajettava pätkä. Vanha pyörä (z750) ei ollut kyllä sen erikoisempi matka ominaisuuksiltaan. Ajelin vielä tuon pätkän noilla välityksillä ja mikäs tuolla ajellessa. Vaatii enemmän asennetta maantie ajoon mutta määränpäässä onkin sitten mukava ajella kyliä pitkin
4. Matka-ajossa oli itsellä käytössä Pirellin Mt-60 corsat ja ei pahaa sanottavaa, paitsi että kuluuhan nuo aika vauhdilla matka-ajossa. Tosin piiiitkä ja leviä hymy löyty siinä kohtaa kun oli tietyömaa ja löyty sellainen 17 kilsaa hiekka pätkää väliltä, niin johan sai naku kaveria ootella kun ite paineli sitä reipasta satasta
Summa summarum, riippuu paljon omasta päästä ja asenteesta. Itse kuitenkin haluan kylillä räppäillä menemään niin se on jostain pois. Jos ostat kunnon matka pyörän niin se on pois kylä neppailusta..
<p>Ktm 690 Smc -> Pure pleasure!</p>
mahtaako tämä fiideo jo täällä ollut, mutta on kyllä aika sekoilua. Ei oikein tiedä itkeäkö vai mitä. Välillä nauratti ja tuli epätodellinen olo, jotta onko tämmöisiä sankareita olemassa ihan oikeasti? Eeppista shi- eikun saissea.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Olipas se surkeaa kun yritti ajaa niin kuin noilla vespoilla on suunniteltukin ajettava, eikä pysynyt edes aina pystyssä. Lakiakin rikkoi räikeästi.
Kannattaisi tuonkin kaverin hommata turvaliivit, ajaa aina hieman alle rajoitusten ja pitää vespa pystyssä niin voisi sitten muutaman vuoden päästä julistautua reilusti keskimääräistä paremmaksi kuskiksi ja alkaa opettamaan muitakin vaikka tällä foorumilla...![]()
Supermoto
Juu no ei tässä ajatus ollut verrata omiin "taitoihin" vaan sitä että kaverin mouhotus oli välillä huikeaa ja se, että ihan aikuisten oikeasti kaverilla voi olla noutaja tulossa jos enemmälti tota kaidetta päin ajoa harrastelee. Vahinkoja sattuu ja arviointivirheitä sattuu ei siinä mitään.
Ja toki tuota mieluummin katselee kuin peräkkäin hyristelyä, mutta mutta... meitä on moneen junaan.
Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
Ylikovaa niin kääntyilee ei toimi joka kerta, mutta sitä en itse tässä kritisoi. Kovaa kaveri vetää ja ehkä ajaa paljon, jolloin välillä sattuukin. Moni kaatohan tuossa on useammasta kulmasta kuvattu ja näkyy moneen kertaan, joten eri kaatoja ei ole noin montaa mitä videolla. Se mikä minulla pistää silmään on useammassa failissa tapahtuva pistefiksaatio/hartialukko, kun ilmiselvästi näkyy, että kääntyisi kyllä. Esim kaiteeseen mennessä saa pysäytettyä eli kääntyisi kyllä jos vain ei tulisi noita aivojumeja. Noh varmistusvenytyksiä tulee joskus kaikille, mutta nurin toistuvasti sellaisesta on jo iso miinus propseissa. Ja ei - en ole parempi kuski.
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Ei muuta kun hieno Ktm![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tollaselle spedelle pitäisi laittaa 25kw kartta niin kauaksi aikaa kun oppii ajamaan, itsesuojeluvaisto ja pyöränhallinta on molemmat aika kateissa...
Kylätason kurapyöräilijä.
Tiedä miten kieli poskessa tuo on kasattu, mutta vähän
totisemmin katsellessa tuossa kyllä kiteytyy aika moni
ja monen katumopoilijan perusongelma.
Ei minkäänlaista tuntumaa laitteeseen..... ja kun
"sporasta" esim. etuteli vähänkin putoaa kiskoilta.... taas mentiin..
Ihan vaan rennosti muutama päivä hiekalla paskarinkiä.... vaikka Pappa-Tunskalla.....
ja mopoiluun on aivan eri näkökulma.
"Kovalla ja jyrkkärajaisella" pidolla asvaltilla aloittelussa on yksinkertaisesti
tuo "kuuseen kurkottaa-katajaan kapsahtaa väistämätön juttu käytännön tasolla
suurimmalle osalle.
On melkein sama, kun ukko ilman mitään vesihiihtokokemusta lyötäisi jonkkaan
kellumaan ja siitä pitäisi lähteä vetämään "paljasjaloin".
Hommassa on alkuun liian pienet limiitit, eikä mitään tuntumaa.
Hauskaahan tuollaista sivusta on seurata jos ei siinä pahemmin satu kun
että tulee tavarat housuihin.
Tuohon "tuntumaan" on aivan turha sotkea mitään vetomiesjuttuja tai kierrosaikoja.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Parhaat palat, monessa kohtaa on renkaan pito limitillä....
Aika perus perseilyä mitä osa tekee, kun saa "tehokkaamman" pyörän alle.
Vaikka ei ole suomesta, mutta tuossa on yksi syy miksi noita kortti luokkia rukataan. No löytyy niitä myös sitten vanhemmalla iälläkin, ei kaikki ole tuollaisia. Mutta on tuollainen pelleilly ajanut asiaa eteen päin ja tietyski kun pystytään myös samalla rahastaa.
Ja nyt sitten kun ymmärretään että on vähän rahakkaampi, niin sitten ruikutetaan.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tän videon jälkeen kaveri näki että myyntiin tuli uus SDR, pisti SMC:n myyntiin
ja mietti että " its time to tame the beast"![]()
Amerikkaa
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuosta on helppo olla samaa mieltä, ehkä paras katurengas mitä tällä hetkellä on motoon saatavana. Pari settiä pyöri alla ja ainoa valittamisen aihe oli kuskin munattomuus käyttää renkaiden loistavaa pitoa hyväkseen
Jos vielä tulee motot alle niin muuta kumia en edes harkitse alle laittavani, toimii asfaltin lisäksi hiekalla mainiosti kunhan tajuaa pitää paineet maltillisina.
Kylätason kurapyöräilijä.
.......Näin se menee.
Oikeat vermeet oikeaan paikkaan ja hommaan.
Motolla "räkimisessä" on merkittävämpi tekijä
renkaan ja sen rungon "vakavuudessa" kuin
"liirum-laarum" ehkä hieman paremmassa
absoluuttisessa pidossa. (RR/rata/kierrosaika)
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuo kausikin on tullut avattua niin laitetaan tämä hiipimisvideo tännekin. Turha odottaa keulimista tai tohotusta. Vaimolla oli auto niin jollain piti mennä töihin
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Tossa on munaa kun motoilla vedetään jäisiä teitä pitkin
Viime viikonloppuna pojan kanssa ajettiin pyörät kotiin talvisäilöstä vastaavissa olosuhteissa, liukasta oli ja alkumatka oli aika jännä. Renkaina katunappulat ja paineet 0.8 molemmissa päissä, pito oli yllättävän hyvä mutta mitään hätästä ei arvannut tehdä.
Kylätason kurapyöräilijä.
Yön aikana lähtenyt etelähelsingistä kadunvarresta varkaiden matkaan yksi kappale näitä. Muistakaahan lukita omanne ketjulla lähimpään lyhtypylvääseen. Hide yo kids. Hide yo wife.
Näin se kausi taas aukesi.
Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
Honda CBR600F 2003 (Myyty)
KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)