Sivu: 57 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 747555657585967 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1681:stä 1710:een 2518:sta
  1. #1681
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Eipä kyllä haittaa miltä ne peilit näyttää, pääasia että näkee niistä ja ei tärisi paljoa. No pitää kokeilla jossain vaiheessa, tangon alapuoli peilejä.....
    Nuo bilteman on siinä mielessä hyvät, että eivät juuri tärise. Toisaalta kuva on laaja, mikä johtaa siihen, ettei niillä näe pieneksi jääviä yksityiskohtia yhtä tarkasti kuin kohteita suurentavilla peileillä. Itse pidän kuitenkin siitä, että takana tapahtuvat asiat ovat laajalti tiedossa ja yksityiskohtia jos tarvii, niin käännyn ja katson. Tärinä ja sen kautta sumea kapea-alainen kuva on kaikista ärsyttävin vaihtoehto. Samoin kun tottuu siihen, ettei näkökentässä ole edessä lähellä mitään esteitä, niin vaikea hyväksyä silmäkulmiin enää vakiopeilejä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  2. #1682
    yksi variaatio bilteman peileistä, eli laikkasin noista tuon tangonpään nippelin irti ja pultilla käsisuojaan. teen ehdottomasti toistekkin jos tulee pyörä josssa käsisuojat.

    baotian 50
  3. #1683
    Tuokin on hyvä idea ei taida hirveästi täristää
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  4. #1684
    Hyvältä näyttää, käsisuojat on hyvä paikka peileille ja HDB:n käsisuojia/peilejä olen himoinnut mitta hinta ei houkuta tilaamaan settiä: http://www.highwaydirtbikes.com/HDB_...&ref=NexGen_00
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #1685
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Tuokin on hyvä idea ei taida hirveästi täristää
    ei täryyttänyt tuossa 2 pyttysessä ainakaan.
    miinukseksi voi toki laskea että jos ajovauhti nousi yli 150km/h(suljetulla alueella toki) niin meinasi kääntyä näyttämään hieman alas...
    baotian 50
  6. #1686
    Kertokaahan mistä kannattaa hankkia etuhaarukan stefat? Toinen vuotaa niin varmaan molemmat kannattaa vaihtaa?

    Ktm 690 smc -08
  7. #1687
    Toki molemmat. Itse pistin myös pölysuojat uusiksi varalta, kun kerran auki piti ottaa ja eivät kauheita maksaneet. Orkkisosia käytin, mutta liekö sillä väliä juurikaan, että mitä ja mistä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  8. #1688
    Lainaa Anatooli kirjoitti Katso viesti
    Hola! Erilainen kysymys. Olen ajatellut vaihtaa osittain genreä ja suuntana olisivat hiekkatiet. BMW-miehenä tietysti pitäisi päätyä BMW:en mutta mallisto ei jotenkin kokonaisuutena iske. Gessu on melkoinen laiva ja kutistetut on vähän saman tyylisiä. Joskus nuoruudessa oli haaveena Yamahan XT, mutta sekin on melkoinen lihava porsas. Havaitsin sitten, että 690 Kotarissa olisi suunnilleen samat tehot Kw:ssa kun Yamuussa Hp:ssa. Näyttää vielä täällä olevan kaiken lisäksi melko aktiivinen merkkikohtainen osallistuminen.

    Pari kysymystä käytännön asiantuntijoille:


    2. Mitä lisävarusteita on PAKKO ostaa?

    3. Onko noilla oikein matkustettu? Siis vaikka Alppilandiaan, kestääkö prse ja kantti muutoinkin esim. moottoritiesiirtymiä?

    4. Onko olemassa "sekarenkaita" joilla tulisi toimeen "aktiivisessa" ajossa asfaltilla ja sen lisäksi hiekkateitä ajelleen?
    2. Itse en näe että kotariin olisi PAKKO hommata mitään lisävarusteita, toimii hyvin aikalailla vakiona. Itsellä oli hankinta listalla pyörää hommatessa: Pohjapanssari jos eksyy vähän metsään päin, slipari että saa pikkasen ääntä laitteesta ettei kuulosta mopolta, sekä välitykset -1/+3 niin saa mukavaa katu pyörittelyä.

    3. Viime kesänä kävin sellaiset 3000 kilsaa ajamassa ruottin puolella ja ostin sitä varten kotarin oman putkilaukun taaksen ja nakkasin hyvän repun selkään, hyvin tuolla matkustaa kunhan vaan asennoituu hommaan oikealla tavalla, kyllä sillä perseen saa niin puuduksiin mutta sellanen max. 400 kilsaa on ihan ajettava pätkä. Vanha pyörä (z750) ei ollut kyllä sen erikoisempi matka ominaisuuksiltaan. Ajelin vielä tuon pätkän noilla välityksillä ja mikäs tuolla ajellessa. Vaatii enemmän asennetta maantie ajoon mutta määränpäässä onkin sitten mukava ajella kyliä pitkin

    4. Matka-ajossa oli itsellä käytössä Pirellin Mt-60 corsat ja ei pahaa sanottavaa, paitsi että kuluuhan nuo aika vauhdilla matka-ajossa. Tosin piiiitkä ja leviä hymy löyty siinä kohtaa kun oli tietyömaa ja löyty sellainen 17 kilsaa hiekka pätkää väliltä, niin johan sai naku kaveria ootella kun ite paineli sitä reipasta satasta

    Summa summarum, riippuu paljon omasta päästä ja asenteesta. Itse kuitenkin haluan kylillä räppäillä menemään niin se on jostain pois. Jos ostat kunnon matka pyörän niin se on pois kylä neppailusta..
    <p>Ktm 690 Smc -&gt; Pure pleasure!</p>
  9. #1689
    mahtaako tämä fiideo jo täällä ollut, mutta on kyllä aika sekoilua. Ei oikein tiedä itkeäkö vai mitä. Välillä nauratti ja tuli epätodellinen olo, jotta onko tämmöisiä sankareita olemassa ihan oikeasti? Eeppista shi- eikun saissea.

    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  10. #1690
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    mahtaako tämä fiideo jo täällä ollut, mutta on kyllä aika sekoilua. Ei oikein tiedä itkeäkö vai mitä. Välillä nauratti ja tuli epätodellinen olo, jotta onko tämmöisiä sankareita olemassa ihan oikeasti? Eeppista shi- eikun saissea.


    Joo kyl toi on aikamoista menoa. Kuinkakohan monta kertaa toi pyörä on ollu kylellään. Paras ku ajelee noita tienvarsikaiteita päin
    ZX-10R----> 690smc-r
  11. #1691
    Olipas se surkeaa kun yritti ajaa niin kuin noilla vespoilla on suunniteltukin ajettava, eikä pysynyt edes aina pystyssä. Lakiakin rikkoi räikeästi.

    Kannattaisi tuonkin kaverin hommata turvaliivit, ajaa aina hieman alle rajoitusten ja pitää vespa pystyssä niin voisi sitten muutaman vuoden päästä julistautua reilusti keskimääräistä paremmaksi kuskiksi ja alkaa opettamaan muitakin vaikka tällä foorumilla...
    Supermoto
  12. #1692
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Olipas se surkeaa kun yritti ajaa niin kuin noilla vespoilla on suunniteltukin ajettava, eikä pysynyt edes aina pystyssä. Lakiakin rikkoi räikeästi.

    Kannattaisi tuonkin kaverin hommata turvaliivit, ajaa aina hieman alle rajoitusten ja pitää vespa pystyssä niin voisi sitten muutaman vuoden päästä julistautua reilusti keskimääräistä paremmaksi kuskiksi ja alkaa opettamaan muitakin vaikka tällä foorumilla...
    +1

    Mieluummin näitä kattelee kun jotain (huomio)liivijengin letkakruisailuja
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  13. #1693
    Juu no ei tässä ajatus ollut verrata omiin "taitoihin" vaan sitä että kaverin mouhotus oli välillä huikeaa ja se, että ihan aikuisten oikeasti kaverilla voi olla noutaja tulossa jos enemmälti tota kaidetta päin ajoa harrastelee. Vahinkoja sattuu ja arviointivirheitä sattuu ei siinä mitään.

    Ja toki tuota mieluummin katselee kuin peräkkäin hyristelyä, mutta mutta... meitä on moneen junaan.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  14. #1694
    Ylikovaa niin kääntyilee ei toimi joka kerta, mutta sitä en itse tässä kritisoi. Kovaa kaveri vetää ja ehkä ajaa paljon, jolloin välillä sattuukin. Moni kaatohan tuossa on useammasta kulmasta kuvattu ja näkyy moneen kertaan, joten eri kaatoja ei ole noin montaa mitä videolla. Se mikä minulla pistää silmään on useammassa failissa tapahtuva pistefiksaatio/hartialukko, kun ilmiselvästi näkyy, että kääntyisi kyllä. Esim kaiteeseen mennessä saa pysäytettyä eli kääntyisi kyllä jos vain ei tulisi noita aivojumeja. Noh varmistusvenytyksiä tulee joskus kaikille, mutta nurin toistuvasti sellaisesta on jo iso miinus propseissa. Ja ei - en ole parempi kuski.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  15. #1695
    Ei muuta kun hieno Ktm
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  16. #1696
    Tollaselle spedelle pitäisi laittaa 25kw kartta niin kauaksi aikaa kun oppii ajamaan, itsesuojeluvaisto ja pyöränhallinta on molemmat aika kateissa...
    Kylätason kurapyöräilijä.
  17. #1697
    Tiedä miten kieli poskessa tuo on kasattu, mutta vähän
    totisemmin katsellessa tuossa kyllä kiteytyy aika moni
    ja monen katumopoilijan perusongelma.

    Ei minkäänlaista tuntumaa laitteeseen..... ja kun
    "sporasta" esim. etuteli vähänkin putoaa kiskoilta.... taas mentiin. .

    Ihan vaan rennosti muutama päivä hiekalla paskarinkiä.... vaikka Pappa-Tunskalla.....
    ja mopoiluun on aivan eri näkökulma .

    "Kovalla ja jyrkkärajaisella" pidolla asvaltilla aloittelussa on yksinkertaisesti
    tuo "kuuseen kurkottaa-katajaan kapsahtaa väistämätön juttu käytännön tasolla
    suurimmalle osalle.

    On melkein sama, kun ukko ilman mitään vesihiihtokokemusta lyötäisi jonkkaan
    kellumaan ja siitä pitäisi lähteä vetämään "paljasjaloin".

    Hommassa on alkuun liian pienet limiitit, eikä mitään tuntumaa.
    Hauskaahan tuollaista sivusta on seurata jos ei siinä pahemmin satu kun
    että tulee tavarat housuihin .

    Tuohon "tuntumaan" on aivan turha sotkea mitään vetomiesjuttuja tai kierrosaikoja.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #1698
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tiedä miten kieli poskessa tuo on kasattu, mutta vähän
    totisemmin katsellessa tuossa kyllä kiteytyy aika moni
    ja monen katumopoilijan perusongelma..
    Parhaat palat, monessa kohtaa on renkaan pito limitillä....
    Aika perus perseilyä mitä osa tekee, kun saa "tehokkaamman" pyörän alle.
    Vaikka ei ole suomesta, mutta tuossa on yksi syy miksi noita kortti luokkia rukataan. No löytyy niitä myös sitten vanhemmalla iälläkin, ei kaikki ole tuollaisia. Mutta on tuollainen pelleilly ajanut asiaa eteen päin ja tietyski kun pystytään myös samalla rahastaa.
    Ja nyt sitten kun ymmärretään että on vähän rahakkaampi, niin sitten ruikutetaan.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  19. #1699
    Tän videon jälkeen kaveri näki että myyntiin tuli uus SDR, pisti SMC:n myyntiin
    ja mietti että " its time to tame the beast"
    Amerikkaa
  20. #1700
    Lainaa Inlinee kirjoitti Katso viesti
    Tän videon jälkeen kaveri näki että myyntiin tuli uus SDR, pisti SMC:n myyntiin
    ja mietti että " its time to tame the beast"
    UZAAAAA........

    Veikkaanpa että nyt kuului jossain Helsingin liepeillä...... AUTS .
    ....vaikka et välttämättä siihen tauluun ollut heittämässäkään
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #1701
    Viihdyttävää! Tässä näki hyvin miten hyvin noi akseli sliderit suojaa.
  22. #1702
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Viihdyttävää! Tässä näki hyvin miten hyvin noi akseli sliderit suojaa.
    samoin kuinka kallellaan noilla conteilla voi mennä tai ei voi mennä. Semmoset ois tulossa kun pilot poweriin alkoi mennä radalla luotto.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  23. #1703
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    samoin kuinka kallellaan noilla conteilla voi mennä tai ei voi mennä. Semmoset ois tulossa kun pilot poweriin alkoi mennä radalla luotto.
    En kattonut onko Conti attack sm, ne kuulema on slicksien jälkeen parhaat, siis motossa. Näin moni on kehunut niitä
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  24. #1704
    Tuosta on helppo olla samaa mieltä, ehkä paras katurengas mitä tällä hetkellä on motoon saatavana. Pari settiä pyöri alla ja ainoa valittamisen aihe oli kuskin munattomuus käyttää renkaiden loistavaa pitoa hyväkseen

    Jos vielä tulee motot alle niin muuta kumia en edes harkitse alle laittavani, toimii asfaltin lisäksi hiekalla mainiosti kunhan tajuaa pitää paineet maltillisina.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  25. #1705
    .......Näin se menee.

    Oikeat vermeet oikeaan paikkaan ja hommaan.

    Motolla "räkimisessä" on merkittävämpi tekijä
    renkaan ja sen rungon "vakavuudessa" kuin
    "liirum-laarum" ehkä hieman paremmassa
    absoluuttisessa pidossa. (RR/rata/kierrosaika)
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  26. #1706
    Tuo kausikin on tullut avattua niin laitetaan tämä hiipimisvideo tännekin. Turha odottaa keulimista tai tohotusta. Vaimolla oli auto niin jollain piti mennä töihin

    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  27. #1707
    Tossa on munaa kun motoilla vedetään jäisiä teitä pitkin

    Viime viikonloppuna pojan kanssa ajettiin pyörät kotiin talvisäilöstä vastaavissa olosuhteissa, liukasta oli ja alkumatka oli aika jännä. Renkaina katunappulat ja paineet 0.8 molemmissa päissä, pito oli yllättävän hyvä mutta mitään hätästä ei arvannut tehdä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #1708
    Enskan muovinen pohjapanssari maksaa muistaakseni noin 40€.
  29. #1709
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Enskan muovinen pohjapanssari maksaa muistaakseni noin 40€.
    Näin, seuraavat osat tarkalleen ottaen:

    Underride Protection: 76503090044
    Mounting bolts & bushings: 56401040000
    Screws: 60035001000 x 2 kpl
    FXSB & ZX10R
  30.  
  31. #1710
    Yön aikana lähtenyt etelähelsingistä kadunvarresta varkaiden matkaan yksi kappale näitä. Muistakaahan lukita omanne ketjulla lähimpään lyhtypylvääseen. Hide yo kids. Hide yo wife.

    Näin se kausi taas aukesi.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
Sivu: 57 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 747555657585967 ... ViimeinenViimeinen