Sivu: 49 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 2518:sta
    ContiAttack SM:llä pääsee varmuudella 4000km jos ei aina vedä tuppi nirin, sen verran pääsin tässä pk-seudulla huristelemalla ja vähän jäi pintaa kun myin motot eteenpäin. Toki ne saa loppuun parissa tonnissa väärillä paineilla ja jatkuvilla suorakiihdytyksillä, paineet kohdalleen ja välttää tuppi nurin ohjaustanko suorassa niin rengas kestää vähän kauemmin.

Jos pidon kustannuksella haluaa kestävää rengasta niin kai sitä voi sitten lipsutella jollain tourinkirenkaalla.
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Lainaa Anzzi kirjoitti Katso viesti
    http://www.aliexpress.com/snapshot/237617822.html

Tuollaista kiinashittiä laitoin tänään tilaukseen. Shorty- malliset oranssina tietty ja mustilla säätöpalikoilla. Myyjän mukaan löytyy SMC R sopivat hilut. Palataan sopivuuteen kun joskus saapuvat.
    Otin maksullisen rahdin, niin pääsee vielä tänä suvena asentelemaan.
    Eipä tule istuvuustietoa näistä kahvoista. Myyjä ilmoitti, ettei sopivia löydykään. Onneksi huomattiin tässä vaiheessa.
    Onko järkevän hintaisia sarjoja tiedossa?
    KTM 690 SMC R
    Suzuki B-King
    Beta 450 RR
    KTM RC8
    Kawasaki ZX-9R
    Honda CB 1300F
    Itseä kiinnostaisi myös lyhkäsemmät vivut,etenki jarruvipu.
    Minulla oli edellisen omistajan jäljiltä lyhyt jarrukahva. Kytkinpuolellahan lyhyt toimii hienosti ja normaalissa ajossa lyhyt jarrukahvakin toimii. Isolla moottoriradalla kävikin sitten kynäniskalle niin, ettei tarkkaa jarruvoimaa enää loppupäivästä vakiojarrupaloilla saanut aikaan parilla sormella. Osittain kuskin syytä, osittain liian voimattoman kahvan ja täksi kaudeksi tilalle tuli ihan alkuperäisen mittainen puristin. Ja jo nousee perä koko ratapäivän ilman että kuski on treenannut voimaa välillä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
    Lainaa Jasso_Salamela kirjoitti Katso viesti
    Itseä kiinnostaisi myös lyhkäsemmät vivut,etenki jarruvipu.
    Sama juttu, mieluusti laittais lyhkäsemmät vivut, itselle mieluummin kytkin vipu kuin jarruvipu.. Kellään tietoa?
    <p>Ktm 690 Smc -&gt; Pure pleasure!</p>
    Enkös mä sivulle 47 laittanut linkin saksalaiseen verkkokauppaan mistä saa alkuperäistä Maguran kytkinkahvaa pitkänä tai pätkänä 30€+pk?

Muutaman kanssa kun olen jutellut lyhyestä kytkinkahvasta niin parhaan saa kuulema kun tekee ite, tai sitten modaa lyhennettyä kahvaa. Kuuleman mukaan melkein poikkeuksetta lyhennetty kahva on vähän liian pitkä ja päätypallo väärän muotoinen, painaa pikkurilliä/etusormea kun puristaa kahvan pohjaan.

Jos lyhentämiseen päätyy niin kahva rautasahalla lyhyeksi, pään muotoilu ja karjennus. Sitten vaikkapa Biltemasta epoksimassaa mistä muotoilee näppärän nupikan kahvan päähän ja se on siinä. Enemmän käytännöllisyyttä, vähemmän blingiä. Samalla tavalla tuli tehtyä kattumisten jälkeen mopojen kahvat pokien mopoihin ja hyvin pelitti. http://www.biltema.fi/fi/Rakentamine...itayte-361301/
    Laitoin alkuviikosta sc-projectin pöntön kiinni ja nyt arvelutta ajella että käykö vaarallisen laihalla kun kartat on vakiot? Ilmanputsari on alkuperäinen. Heti kun löytyy sen verran paalua nii penkkii säätämään.
    690 smc-r 2012
    Ei tarvii välttämättä säätää penkissä. Hommaat piuhan pyörän/läppärin väliin ja lataat valmiit kartat: http://www.tuneecu.com/

Paitsi jos sulla on 2013 malli, siihen ei vielä ole karttoja julkisessa jakelussa. Vaihtoehtona on viedä pyörä huoltoon missä siihen ladataan oikeat kartat, maksaa noin 60-100€ paikasta riippuen.

Huollossa on kerrottu että putken voi vaihtaa ilman muita muutoksia, mutta jos samalla vaihtaa suodatinkannen niin uusien karttojen lataus on välttämätöntä.

Aika harva käyttää peliä penkissä säädöissä, lähes poikkeuksetta pyöriin ladataan valmiit kartat, joko ite tai sitten huollossa.
    Lainaa Matara kirjoitti Katso viesti
    Hitto, on kyllä hyvän oloset vehkeet jos käy reissussa. Hieman on hakusessa tuollaiset mutta ku ei anna lompakko tällä hetkellä periksi.

Nuo ilmeisesti TÄYTYY laittaa myös noista matkustajan kauhukahvojen rei'stä läpi? kun mulla yksi osainen se takalokari ilman niitä reikiä..
    <p>Ktm 690 Smc -&gt; Pure pleasure!</p>
    Lainaa JNMJL83 kirjoitti Katso viesti
    Nuo ilmeisesti TÄYTYY laittaa myös noista matkustajan kauhukahvojen rei'stä läpi? kun mulla yksi osainen se takalokari ilman niitä reikiä..
    Etkä ymmärtääkseni tulekaan löytämään katteenpalasta jossa k.o. reiät valmiina löytyisivät. Itse porailin ja veistin kahvat paikoilleen, enkä ole foorumien perusteella ainoa.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
    Takaloksu tulee reiättömänä ja nostokahvat pussissa pyörän mukana. Katteen alapuolelta löytyy merkit mihin kohtan pitää reiät tehdä, kartiopora on tässä rokrok.
    Ennen meinasin kakkospyöräks tommosta 690 SMC:tä. Nyt ei oo edes ykköspyörää.

Pelaiskohan tommonen SMC hauskanpitovehkeenä kesäsin.. 3 kertaa käyny koeajamassa ja aina vaan ns "mixed fiilings" Melkein samat kiksit saa käyttöautollakin.

Pelaako soralla ja mettässä mitenkään?
    1300cc Suzuki
    Näääh, se mitään metässä pelaa, samat "mixed fiilings" kiksit saat siellä skutassa käyttöautolla...

Miksi pitää ostaa SMC jos on tarkoitus ajaa soralla ja metässä?
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Näääh, se mitään metässä pelaa, samat "mixed fiilings" kiksit saat siellä skutassa käyttöautolla...

Miksi pitää ostaa SMC jos on tarkoitus ajaa soralla ja metässä?
    Täytyy siis varmaan kattella jotain ihan muutakuin valkokilpistä seuraavaks Jotenkin kuvittelin että olisi tuo laite pelannut edes soralla jotenkin. No se hoituu autollakin.
    1300cc Suzuki
    Soralle Enduro ja kaupunkirassiksi/pikiteille SMC.

Enskassa on hieman pehmeämpi alusta ja 21/18 pyörät alla joten toimii paremmin soralla ja metässä kun SMC, ja ainahan siihen voi ostaa motovanteet jos niitä kaipaa.
    Mä oon aina kuvitellu että enduro ja SMC on ns sama asia mutta eri vannekombinaatio?
    1300cc Suzuki
    Suurin ero SMC/Edurossa on keula ja sen geometria, SMC:ssä keula on täysin erilainen kun enskassa, myös takakepin setupeissa on eroja. Vaikka ne on "samoja" pyöriä niin ajossa huomaa että ne on tehty erilaiseen ajoympäristöön. Enduro on näistä kahdesta monipuolisempi ja helpompi muuttaa motoksi kun SMC enskaksi.
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Suurin ero SMC/Edurossa on keula ja sen geometria, SMC:ssä keula on täysin erilainen kun enskassa, myös takakepin setupeissa on eroja. Vaikka ne on "samoja" pyöriä niin ajossa huomaa että ne on tehty erilaiseen ajoympäristöön. Enduro on näistä kahdesta monipuolisempi ja helpompi muuttaa motoksi kun SMC enskaksi.

Tämä oli juurikin se syy miksi päädyin Enduroon. Moto vanteet tuli hommattua samointein. Tosin täytyy myöntää että Enska "asetuksella" On tullut enemmän ajeltua. Mutta joka tapauksessa todella hauska pyörä.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Mulla oli kanssa motot mutta myin ne pois kun katunappuloilla oleva enska on mielekkäämpi, ei ole niin väliä minne suunnistaa, samoilla renkailla voi ajaa pikeä/hiekkaa/polkuja/savipohjaista krossirataa jne. Äskenkin kävin ajamassa parin tunnin seikkailun, polkujen päästä löytyi pari telttaa ja aamukusella oleva krapulaisen näköinen herrasmies
    Kiitoksia koheltajalle varmistuksesta että voin ajella tolla sliparilla ilman kartan muutkosia olis tarkotus lyodä toi evo1 ilmanputsarin kansi kiinni, nii ne varmaan huollossa laittaa sen evo1 kartan? Vai onko niillä eri kartat kun tuolla tune ecun sivuilla? pyörä on 2012
    Viimeksi muokannut: jeppos; 19.06.2013 klo 04:40.
    690 smc-r 2012
    Huollossa? Mitä nää sliparin tai ilmanputsarin kannen asennusta varten huoltoon viet, kestää kokonaiset puoli tuntia tehdä itse! Muutama ruuvi auki...

Vai jäikö multa tästä jotain oleellista lukematta?

(kartan vaihtoon en ota kantaa, siihen kuitenkin tarvitsee piuhat..)
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
    Lainaa peacemake kirjoitti Katso viesti
    Huollossa? Mitä nää sliparin tai ilmanputsarin kannen asennusta varten huoltoon viet, kestää kokonaiset puoli tuntia tehdä itse! Muutama ruuvi auki...

(kartan vaihtoon en ota kantaa, siihen kuitenkin tarvitsee piuhat..)
    joo enköhän mä sen kopan siihen saa kii meinasin kartan vaihtoa huollossa..
    690 smc-r 2012
    Lainaa peacemake kirjoitti Katso viesti

joo olin kirjottanu ton vähän huonosti..
    690 smc-r 2012
    TuneEcun sivuilla olevat kartat on samat mitä ne huollossa laittaa. Siellä olevat kartat on imuroitu jonkun pyörän ECU:sta ja laitettu yleiseen jakoon.
    Moro!

Pitää pikkusen pompata tuolta SM puolelta, kun niin paljon samaa tekniikkaa kuitenkin. Onko kellään hajua tällasesta, johon eilen törmäsin mun 690 SM Prestigessä:

Laitoin virrat päälle, niin mittarin näytössä alhaalla pyöri jotain ihme tekstejä normaalin lenght 1820 sijaan. Siinä oli jotain soft ja sitte numeroita, ja joku muu teksti+ numeroita, mutta en kerinny huomaa mitä. Pyörä toimi muuten normaalisti, mutta mittarin kello oli siirtynyt aikaan 12:00. Hmmz, outoa.

Sitte huomasin sellasen, että muutaman kerran, kun yritin käynistää vaihde silmässä, ei inashdustakaan, ikäänkuin olisi ollut tappokytkin offilla. Muutamalla kerralla lähti sitten ihan normisti. Mikähän senkin aiheuttaa?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Ainakin LC8 vehkeissä tuo on seurausta jännitteen tippumisesta, joko akku on finaalissa tai joku liitos löysällä (aloita tarkistaminen akun navoista) tai sitten ei lataa (mittaa latausjännite).
    Ex: KTM 990 SM R
    Ex: VTR1000F FireStorm
    Ex: VFR750F
    Lainaa kooma kirjoitti Katso viesti
    Ainakin LC8 vehkeissä tuo on seurausta jännitteen tippumisesta, joko akku on finaalissa tai joku liitos löysällä (aloita tarkistaminen akun navoista) tai sitten ei lataa (mittaa latausjännite).

Ok, tänks. Pitääpä tsekata.
    Minulla akku luovutti nyt keväällä. Muistan nähneeni tuon soft tekstin jossain välissä ja kellokin näytti yhtäkkiä väärin. Olisiko joku softreset. Lopulta tahmeiden starttien jälkeen kuului viikon seisonnan jälkeen naks. Illan vielä ajeli ja starttaili kun kaapeleilla kaveri auttoi käyntiin (meni vissiin nolliin virta eikä lykäämälläkään herännyt). Seuraavana aamuna 0,0V yleismittarilla. 45e motonettiin ja taas mennään.

Minulla lipsahti talvisäilössä vanha akku matalajännitteiseksi flashaysmokan yhteydessä. Muuta ei tarvittu.

ps. Ottakaa se sulake pois kun flashaatte ;)
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  30.  
    Jees, pitää huomisella mittailla jännitteet ja latausjännite. Akun ostoksi se taitaa mennä. Nyt kun otit puheeksi, niin aavistuksen laiska on toi käynnistyminen. Akku taitaa olla orkkis ja 16000km taulussa. Hyvin se on siis palvellu. Jaa motonetistä saa 45e. Pitääpä katella sieltä. Noi orkkikset on aika suolasissa hinnoissa.
Sivu: 49 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen