Sivu: 45 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 2518:sta
  1. #1321
    Paha mennä sanoo mitään noista contin sm kumeista ennenku on testannu, tulee kuitenki seuraavaks alle. Nyt mul on contin road attack 2 ja se on ihan hyvä 1,8 paineella asvaltilla.
  2. #1322
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Luke690 kirjoitti Katso viesti
    Paha mennä sanoo mitään noista contin sm kumeista ennenku on testannu, tulee kuitenki seuraavaks alle. Nyt mul on contin road attack 2 ja se on ihan hyvä 1,8 paineella asvaltilla.
    Aika suurella todennäköisyydellä tuo Road attack toimii paremmin kun paine on lämpimänä siinä 2,3-2,5 haarukassa tai kadulla korkeampikin. Oikeastaan Dunlopin NTec kumit taitaa olla ainoita, jotka ihan oikeasti toimivat reilusti alle 2bar paineilla ja niissäkin vain takanen on tarkoitettu ajettavaksi matalalla paineella. Lisäksi nykyisellään Pirellin (voi olla muitakin valmistajia) ratatakaset toimii tuossa 1,65-1,75bar haarukassa, mutta katurenkaalle tuo on kyllä liian vähän.
    Superbike #7
  3. #1323
    Ok, täytyy heti mennä lisäämään ilmaa ja testaamaan. Rattaita täytyis uusia niin oliko se nyt niin että 16/44 rattaat on todettu hyviks katu/mutkapätkä ajeluun? Ootteko joutunu vaihtaa noita takanavan vaimennus kumeja koskaan? Pyörällä ajettu 24 000 ja tuntuu
    siltä että ottaa aika paljon löysiä pois jostain aina kun avaa kaasua moottorijarrutuksesta.
  4. #1324
    Jos ne vaimennuskumit ei ole selvästi kuluneet, navassa ei tunnu väljää ja napa menee napakasti paikalleen niin eiköhän ne kumit vielä siellä pelitä. Mulla on motoilla 15-42 välit ja ne on aika hyvät sekakäyttöön, kokeilin 15-45 välejä ja ne sopii taas paremmin pelkälle mutkatiellä ja radalle, noilla väleillä pyörästä tuli agressiivisemman oloinen.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  5. #1325
    Minkä pituinen ketju pitää olla noilla 15/45 rattailla? Riittääkö 110? Oon katellu D.I.D ja RK:n XW ketjuja. Hyviä vai huonoja?
  6. #1326
    En muista yhtään, 15/45 on Enduron vakiovälit jos siitä on apua. Ketjujen hyvyyksistä en mene sanomaan mitään, lopputulos voi olla sama kun öljy keskusteluissa
    Kylätason kurapyöräilijä.
  7. #1327


    Niin ettei kukaan nyt oleta, että eeppistä keulintaa ja pommitusta luvassa niin sanottakoon, että kyse on kaasuvasteen pehmentämisestä osakaasulla. Ei nylkytä montuissa ja menee tasavauhtia hiljaakin.




    tinyurl.com/tune-ecu
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  8. #1328
    Toi EP kartta ei sitten toimi 2013 Enduro mallissa, siinä on täysin erilaiset kartat kun aiemmissa malleissa. Tolla kartalla kaasusta tulee erittäin agressiivinen ja hyökkäävä, sinänsä ihan hauska mutta äärimmäisen rasittava ajaa normi ajoa.

    '013 mallin Endurossa soft kartta on kaikista mukavin ajaa ja runtua löytyy kun tuppea käntää, veikkaan että kaasutuntuma on hyvin lähellä kuvassa olevan kartan tuntumaa. 2012 malleista eteenpäin kaikki kartat on 100% karttoja, ainoastaan kaasun progressio on erilainen karttojen välillä. Sinänsä mun mielestä hölmöä että ne on pudottaneet sen aiemman 42% soft kartan pois uudemmista vehkeistä, sen pois jääminen vähentää pyörän monikäyttöisyyttä aika paljon.

    Omaan pyörään latasin 25kw mapin ja se toimii moitteetta '013 mallissa. Vastaa aika pitkälti vanhempien mallien soft-mappia ja mukava ajaa ihan normi ajoa ruuhkasuomen pikiteillä. Oikeastaan aika hauska myös syheröllä mutkatiellä, voi vetää tuppi nurin eikä vauhdit nouse älyttömäksi, on kun piristetyllä WR250X:llä ajaisi.

    Löytyykö -12-13 SMC-R:än omistajia? Voisitko mitata sivujalan pituuden kiinnityspultin keskeltä jalan kärkeen. Motoilla Enduron jalka on liian pitkä ja ajattelin tehdä siitä helposti jatkettavan/lyhennettävän version.
    Viimeksi muokannut: Koheltaja; 01.05.2013 klo 08:37.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  9. #1329
    Tuli eilen hankittua -12 SMC R, joten saan tämän päivän aikana toimitettua sivujalan mitan tänne jos ei joku muu sitten ennätä ensin.
    Viestiketjuja on kahlattu ahkeraan läpi, mutta vielä on epäselvyyttä. Onko näissä -12 mallisissa vielä jotain legendaarisia katkottavia johtoja, jotta kaikki rajoittimet pikkuvaihteilta poistuu? Mopossa on jo Akran mappi jos vaikuttaa asiaan?
    Näin entisenä B-King omistajana salaa toivon, että paukkua sais jostain hiukan lisää , toki keula tuntuu nyt jo mukavan kevyeltä, eikä vauhditkaan karkaile samalla sinne autobahn lukemille.
  10. #1330
    Ei tarvii katkoa tai irroittaa vaihdeanturin johtoja, ei ole mitään merkitystä niiden irroituksella, kokeiltu on. Sulla on Akra-map joten siinä on myös slipari vaidettu? Vielä kun laitat avaran ilmansuodattimen kannen niin saat koneen hereille 3000rpm lähtien, avara koppa maksaa joku 30-35€. Eipä sille oikein muuta ole tehtävissä, tai on, EVO2 kitti, sillä saa lisää löylyä koneseen yläkierroksille.

    Jos näillä vehkeillä paukku loppuu kesken, on tie liian leveää ja suoraa
    Kylätason kurapyöräilijä.
  11. #1331
    Itellä on nyt viikon ollu uus smc-r, ei ole hetkeäkää ostos kaduttanu
    Mutkatiellä ihan älyttömän mukava vetää ja paukkua ihan riittävästi sinne ainakin, edellinen pyörä oli zx-10r että teholukemissa kuitenkin aika suuret erot.. akran pönttö, mappi ja filtteri laitettiin jo kotariin uutena kiinni. Maanantaina olis tonnin huolto jos sen jälkee uskaltais sit ottaa vähän enemmän löylyä irti!
    ZX-10R----> 690smc-r
  12. #1332
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvii katkoa tai irroittaa vaihdeanturin johtoja, ei ole mitään merkitystä niiden irroituksella, kokeiltu on. Sulla on Akra-map joten siinä on myös slipari vaidettu? Vielä kun laitat avaran ilmansuodattimen kannen niin saat koneen hereille 3000rpm lähtien, avara koppa maksaa joku 30-35€. Eipä sille oikein muuta ole tehtävissä, tai on, EVO2 kitti, sillä saa lisää löylyä koneseen yläkierroksille.

    Jos näillä vehkeillä paukku loppuu kesken, on tie liian leveää ja suoraa
    Kyllä tuossa noi yllä olevat asiat on jo tuunattu. Hyvin tuo kyllä liikkuu kun pysyy kapeilla teillä ja poissa motarilta. Se olikin hankinnan pääasiallinen syy.
    Kireempää kärsää vois jossain kohtaa laittaa ja teettää kantta jossain velholla.
  13. #1333
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti

    Löytyykö -12-13 SMC-R:än omistajia? Voisitko mitata sivujalan pituuden kiinnityspultin keskeltä jalan kärkeen. Motoilla Enduron jalka on liian pitkä ja ajattelin tehdä siitä helposti jatkettavan/lyhennettävän version.
    Mittasin 335 mm sen pultin kohdalta joka toimii akselina ja siitä jalan uloimpaan kärkeen. Helpompi mittauspiste on se palautusjousen alapään lenkki. Sen keskeltä samalla mittaustavalla sain lukemaksi 220 mm.

    edit: tuntuu tuo motonkin jalka omaan makuun turhan pitkältä, sais olla aavistuksen enempi kallellaan. Kotona tulee pidettyä kyllä pukeilla ja hiekkaalustalla retkillä on kulma varmaa aika sopiva. Tasaisella asfaltilla jää laite melko pystyyn...
    Viimeksi muokannut: Anzzi; 02.05.2013 klo 22:56.
  14. #1334
    te ketkä omistatte sc-projectin niin onko teillä koko ränni vai pelkkä slipari? sc projectin omilta sivuilta en löytäny ku pelkän vaimentimen mutta ktm twins myy koko ränniä.. aika outoo??
    690 smc-r 2012
  15. #1335
    eikö tää ole pelkkä vaimennin jos oikein lontoota ymmärään http://www.sc-project.com/ktm_690_smc_12_e.htm
    690 smc-r 2012
  16. #1336
    Vasta ostin SMC-R, ja on nyt ajettu 400km

    Toimiiko WINGS vaimennin vakio ohjelmalla? Paljonko maksaa ohjelman laittaaminen liikessa?
    KTM 690 SMC-R "13
  17. #1337
    Lainaa jeppos kirjoitti Katso viesti
    eikö tää ole pelkkä vaimennin jos oikein lontoota ymmärään http://www.sc-project.com/ktm_690_smc_12_e.htm
    Tuo on pelkkä pönttö joo, eikä sc projectilta mitään muuta saakkaan pako puolelle. Ktmtwins myy kans pönttöä vaikka ne kutsuu sitä systeemiks. Ei siinä mainita missään et siihen tulis alkumutkaa. Pidä vaan se vakio alkukäyrä, ei siin mitään vikaa oo, sc pönttö siihen niin hyvä tulee. Akran alkumutka maksaa about 700 niin jos tehoja on hakemassa niin laittaisin ne rahat kiinni kannen viilaamiseen ja karttaan.
  18. #1338
    Itselläni lähti tänään italiasta valumaan oma SC-Project. Ajattelin taiteilla siitä jonkinlaisen asennuskollaasin ja kertoa sitten avaramman kannen ja softapäivitysten jälkeen mielipiteitä.

    Nykyisellään, vaikka kuinka puhuin että vakio on meikälle riittävä, lähinnä nolottaa pysähtyä valoihin kun on niin nuhaisen ja mekaanisen kuuloinen. Tuon SC-Projectin kanssa olisi sitten laillinen ainakin paperilla, jos ei desibelien puolesta.
    Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
    Honda CBR600F 2003 (Myyty)
    KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
    Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
    KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
  19. #1339
    Kuinkas leveän renkaan tuonne taakse nyt pysty taas laittaan? Aattelin nuo anakee 3 laittaa alle...
    Ktm 690Enduro/smc -12vm
  20. #1340
    Lainaa Anzzi kirjoitti Katso viesti
    Mittasin 335 mm sen pultin kohdalta joka toimii akselina ja siitä jalan uloimpaan kärkeen. Helpompi mittauspiste on se palautusjousen alapään lenkki. Sen keskeltä samalla mittaustavalla sain lukemaksi 220 mm
    Kiitti mittaamisesta, nyt pitää hakea jalan sisään sopivaa putkea ja muokata jalka kahdelle pituudelle.

    Turbotech teki talvella yhteen 690 Enduroon taikoja ja moottoritehot taisi lähennellä 90hp. Heillä ainakin on tietoa mitä koneelle pitää tehdä.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  21. #1341
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kiitti mittaamisesta, nyt pitää hakea jalan sisään sopivaa putkea ja muokata jalka kahdelle pituudelle.

    Turbotech teki talvella yhteen 690 Enduroon taikoja ja moottoritehot taisi lähennellä 90hp. Heillä ainakin on tietoa mitä koneelle pitää tehdä.
    Mahtaiskohan löytyä sopivan järeätä vanttiruuvia siihen virkaan? Olis ainakin helppo säädellä alustan (jousitus/ maasto) muuttuessa.

    90hv kuulostaa maukkaalta teholta tuohon ajokkiin
  22. #1342
    Oletteko tehneet mitään tolle takalokarille? Jos ottaisi ton kuraläpän jatkeen irti mikä on "irto-osa" ja siirtäisi kilven siihen ylempään läppään suoraan ja laittaisi minivilkut siihen kupeeseen. Reiät pitäis porata vilkuille. Vai miten...?
    ZX-10R----> 690smc-r
  23. #1343
    Lainaa JuhoK kirjoitti Katso viesti
    Oletteko tehneet mitään tolle takalokarille? Jos ottaisi ton kuraläpän jatkeen irti mikä on "irto-osa" ja siirtäisi kilven siihen ylempään läppään suoraan ja laittaisi minivilkut siihen kupeeseen. Reiät pitäis porata vilkuille. Vai miten...?
    Juuri näin. Sinne vaan vilkut silleen ettei suoraan pakarin ulostulon edessä ole. näin
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  24. #1344
    Lainaa mjtee kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin. Sinne vaan vilkut silleen ettei suoraan pakarin ulostulon edessä ole. näin
    No juuri tuolleen. Minivilkkukauppaan siis!
    ZX-10R----> 690smc-r
  25. #1345
    Olisiko porukoilla tarvetta saada madallettua mopoa tuuman verran? Joku pieni kimppatilaus voisi vaikuttaa ostohintaan myönteisesti ja rahti tulisi jaettua muutaman ukon kesken.
    Itsellä olisi tarve saada 1" Koubalink, koska olen syntyperäinen matalajalkainen turkulainen. Voisin selvitellä hintatasoa, jos kiinnostusta löytyy. Eipä siitä painopisteen madaltumisesta varmaan haittaa löydy muutenkaan?Kiinnostuneet voi laittaa sähköpostia mulle anssi.riimi(ät)dnainternet.net
    Viikonpäivät voin päivystää viestejä ja laittaa sitten kiinnostuneista postauksen tänne. Laittakaa sähköpostiinne nickinne täällä. Puhelinnumero voi myös olla tarpeen.
    Itselleni tilaan tuollaisen jokatapauksessa. Hinta tällä hetkellä 150usd + rahti. Kyllä noita jossain varmasti saisi koneistettuakin, mutta niin paljoa en jaksa nähdä vaivaa. Mopo on sen verran hauska laite, että mallipalaa koneistamolle ei ainakaan mun laitteesta oteta irti
    Jos ei viestistä kaikki tajunnu, niin vaikutan Turussa.
  26. #1346
    Onko joku hommannu vilkuille noita adapterijohtoja orkkis liittimille ku ei raaskis noita etupään johtoja vetää poikki ku menee muitten johtojen kanssa saman puristetun liitoksen alle.

    Takavilkkujen piuhat on helppo vaihtaa, jos joku haluu orkkikseks joskus palauttaa ni sinne laitoin suoraan uudet liittimet orkkis piuhoihin.
  27. #1347
    Alkuperäisistä vilkuista johdot poikki ja juottaen uusiin vilkkuihin. Mitä niillä alkuperäisilla appelsiinin kokoisilla hehkulamppuvilkuilla tekee, muuta kun myy ilman liittimiä kympillä jollekkin mopojonnelle?
    Kylätason kurapyöräilijä.
  28. #1348
    Lainaa Anzzi kirjoitti Katso viesti
    Olisiko porukoilla tarvetta saada madallettua mopoa tuuman verran? Joku pieni kimppatilaus voisi vaikuttaa ostohintaan myönteisesti ja rahti tulisi jaettua muutaman ukon kesken.
    Itsellä olisi tarve saada 1" Koubalink, koska olen syntyperäinen matalajalkainen turkulainen. Voisin selvitellä hintatasoa, jos kiinnostusta löytyy. Eipä siitä painopisteen madaltumisesta varmaan haittaa löydy muutenkaan?Kiinnostuneet voi laittaa sähköpostia mulle anssi.riimi(ät)dnainternet.net
    Viikonpäivät voin päivystää viestejä ja laittaa sitten kiinnostuneista postauksen tänne. Laittakaa sähköpostiinne nickinne täällä. Puhelinnumero voi myös olla tarpeen.
    Itselleni tilaan tuollaisen jokatapauksessa. Hinta tällä hetkellä 150usd + rahti. Kyllä noita jossain varmasti saisi koneistettuakin, mutta niin paljoa en jaksa nähdä vaivaa. Mopo on sen verran hauska laite, että mallipalaa koneistamolle ei ainakaan mun laitteesta oteta irti
    Jos ei viestistä kaikki tajunnu, niin vaikutan Turussa.
    Ite kun tilasin tuolta niin jämähti tullin, joten tuli alv ja tulli päälle...
    Mutta parempaan suuntaan meni kun madalsi 1"

    Sivulta 43 näkee mikä on alkuperäisen ja koubalinkin ero. Sanoisin että toi hinta on kohdillaan, ei siinä paljoa säästä jos alkaa verstaalla teettään...?!
    Viimeksi muokannut: Nesmit; 05.05.2013 klo 21:24.
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


  29. #1349
    Lainaa Nesmit kirjoitti Katso viesti
    Ite kun tilasin tuolta niin jämähti tullin, joten tuli alv ja tulli päälle...
    Mutta parempaan suuntaan meni kun madalsi 1"

    Sivulta 43 näkee mikä on alkuperäisen ja koubalinkin ero. Sanoisin että toi hinta on kohdillaan, ei siinä paljoa säästä jos alkaa verstaalla teettään...?!
    Se on selvä et tullin kautta menee ton hintainen ostos. Viimeks kun tuli tavaraa merten takaa, niin meni suunnilleen silleen et dollarihinta = eurot kuluineen kaikkineen. Siitä on reilu vuos aikaa, en ole tarkistanut kurssia nyt enkä muista mikä se oli silloin. Eihän tässä harrastuksessa lasketa ku vasta jälkikäteen jos silloinkaan...
    Madalsitkos keulaa sen n. 19mm mitä suosittelevat ton tuuman palikan kanssa? Ulkonäköjuttu toi ei mun mielestä tässä vehkeessä ole, pikemminkin päinvastoin. Nytkään ei meinaa enää isot mopot tervehtiä kun luulevat vissiin 50cc Derbiks
  30.  
  31. #1350
    Madalsin keulaa sen mitä vakio raiserit antaa periks, aikalailla ton 19mm?
    Mielestäni säily tasapaino...

    Mutta sehän täytyy jokatapauksessa mennä torstaina testaamaan: http://www.ktm.com/fi/uutiset-tapaht...l#.UYdJ58qWiEo
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke


Sivu: 45 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35434445464755 ... ViimeinenViimeinen