Kiitos. Seuraava kysymys. SMC vai Enduro? E taisi olla helpompi modata motoksi kuin SMC enduroksi.
Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
Jos jollain on myynnissä 690 SMC / Enduro, niin pistäkääs privaa. Voisin ostaa pois.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Jos pähkäilisin noiden välillä ottasin nyt enskana, mahtaa olla aika jäykkä tuo smc.
Saa nähä miten tuo etenee nyt talvella, tarkoitus laittaa etee 21" ja taakse perus 17" enskapiikeillä![]()
Shiftailua tuo kaipaa jos vakio levyllä menee, tosin ei ole itelläkään vielä alla..
http://www.qubar.se/2011/05/ktm-690-...convert-guide/
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
Enduron 21/18 vanteille löytynee kohtuu laaja valikoima kumeja, ihan kisakelpoisista nappuloista puhtaisiin katukumeihin, piikkikumeja unohtamatta.
Eli ääni endurolle.
Itellä on 21" eturengas moton etunapa johon on pinnotettu 1,6 x 21" vannekehä.
Vähän piti jarrusatulan kylestä hio pois että mahtuu pyörimään niin ettei pinnat hipaise satulaan.
Ei vaatinut ainakaan mun tapauksessa mitään shimmailua yli 300 km tänä talvena jo ajanut ja hyvin toimii.
Takana on orkkis 17" motovanne ja 130 nappularengas enskanastoilla sekin toimii ihan riittävästi metsäteillä ja jääradallakin tuli viime lauantaina ajeltua 90km
Viimeksi muokannut: mökkimopo; 28.02.2012 klo 09:52.
Nyt itelläki tuo vm2005 husabergin etuvanne paikoillaan ja positiivisesti yllättyneenä että tosiaan tuota shiftailua ei tarvinnu tehä ollenkaan. Jarrusatula valmiiksi kiilteli paikasta mihin 1 pinna hipaisi(edellisellä omistajalla oli 690E setti). Pikkusen hiontaa satulaan että on varaa ja piikit alle. Aika tuskaton homma tuo on kunhan hommaa vaa enskavanteen jossa paksumpi akseli(vaihtuko se ktm/husa 2004?). Itellä kans 21"/17".
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
Mites tuo mittari tunataan 21" vanteelle(length muuttaa), jostain on jääny kuva että nuo asetukset olis valittavissa suoraan mittarin softasta ilman suurempia kikkailuja?
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
Ei tietoa. Ite hetken sitä hämmästelin enkä löytänyt. Pikasesti päättelin et näyttää noin 10km/h alle ja tyydyin siihen...
Jos löydät mistä muutetaan niin kerro ihmeessä
Olisko näissä jotain kokeilemisen arvoisia ohjeita?
Mistäköhän tuollaiseen -12vm smc:hen kannattaa kysellä putkistoa/sliparia kun tuli tuollainen ostettua ja pitäähän se putkisto aina vaihtaa äänten ja ulkonäön takia![]()
No en nyt varmaks mene sanomaan, mutta eiköhän tuohon mene samat putket ku vanhempiinki joten:
Kokoputkistoja ei taida tehdä muut kun Akrapovic, joka on aivan järkyttävän kallis ainakin omalle kukkarolle. Kaiken lisäks mitat ja muodot taitaa olla identtiset vakion kanssa, ainoastaan materiaali on eri, eli eipä siitä muuta hyötyä taida olla kun pieni painonsäästö ja rispektiä nakkikiskalla.
Saattaa olla, että FMF tekee kans kokonaista putkistoa.
Mutta jos kerran akran putki vaimentajaan asti on identtinen vakion kanssa, ni vakio lienee siis hyvä ja ei varmaankaa tarvii vaihtaa ellei sitten ole pari tonnia ylimäärästä rahaa.
Slipareita nyt tekee ainaski: Akrapovic, Leovince, Remus, MIVV, FMF, SC-Project, Wings.
690 SMC
Tuolta sc projectia http://www.sc-project.com/indexhome_eng.htm
.....Teoista mies tunnetaan!
Moto morini corsaro 1200 '09-ex
Z1000 ´07-ex
Korjataanpas sen verran, että kyllä noita kokoputkistoja tosiaan tekee muutki esim. Remus.
Akraa saa varmaan esim. Bikeworldistä. Ainakin joskus Storm on tainnut myydä Leovincee. Tosiaan SC-Projectia ja Wingsiä saa tilattua suoraan niiden nettisivuilta, ilmeisesti myös Remusta ja FMF:ää.
Sitä en sitten tiedä, että mistä halvimmalla saa.
690 SMC
itsellä on 2011 mallissa akran slipari muistaakseni hintaa oli n.500€ bikewordillä sain tosin halvennusta kun ostin mopon kanssa samassa.
Vaikutus on varmasti enimmäkseen psykologinen koventuneen äänen johdosta mutta kyllä mielestäni eron huomaa
selvästi kaasuun vastaavuudessa, keula ainakin tuntui välittömästi herkemmältä putken vaihdon johdostaVarmasti asiaan suuresti vaikuttaa putken vaihdon yhteydessä vaihdettu akran karttakin
Ja ilman killeriä kyllä rupee melkeen välillä jo hävettämään koska meteli on aikas infernaalinen!!
kuvassa näkyy ero vakio änkkäriin
lähikuvaa
Wingssin putkea monet ainakin jenkki foorumeilla hehkuttelee tiedä sitten onko noissa muuta eroa kun ulkonäkö
kun suoria putkia ovat kaikki tyynnin wingsin putki taitaa olla ulkomitoiltaan hieman ainakin pienempi.
BRAAAAPB...
Tulipa viikolla haettua tuollainen 690 smc-r vm-12 haettua talliin. Sais tuo kesä vaan tulla nopeasti kun saanu ajettua vasta 1.5km töissä terminaalissa ympyrää![]()
Joo ei tuosta moottorista kyllä osaa mitään sanoa, muuten kyllä tuntu laite oikein ketterältä kun lavojen välissä pujotteliPutkistoa alkanu katteleen netistä, niin varmaan voi mille tahansa pöntölle ohjelmoida tuon akran ohjelman ja kuitenkin pelaa? Pohjoisessa paikallinen liike vaan tuntuu veloittavan aika paljon ohjelmoinnista kun kyselin hintoja niin vastaus oli että 150-200€...
Wink Wink Wingsin saa tilattua mittojen mukaa, ilman lisämaksua, itse tilasin todella lyhyenä smc:hen, tosin pyörä on jo myyty, ja siitä tulikin mieleen että tarviiko joku osia.
Ylimääräisenä olisi ainakin musta maski, kaatumatatit akseleihin, eturatas 16, kytkinnestesäiliön kansi, vilkkuja, orkkkis kilpiteline oikea kahvasuoja, kuvia b-myyntiosiossa tai laita viestiä, halvalla lähtee.
Rollon Tarvikekeskuksella superdukeen akran kartta makso 50€ toissakesänä huollon yhteydessä, sieltä varmaan saa akran pöntön kotariin samalla. Aikalailla on hinnat noussu vuodessa jos 150-200€, kun ilmeisesti oot ton R sieltä hakenu?
Pari vkl aikana kertyny vajaa 300km auratuilla mettäteillä 21"/17" piikeillä ja nyt tuskailee vaan kun lumet meinaa sulaa alta![]()
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
mulla oli tommottis gummi http://www.mitas.eu/index.php?strank...d=420&pid=2893
tolla pysty jo ajelemaan suht hyvin mut samaa vikaa oli et turhan leveä oli vanne mut samalla mennään ens talvi jos ei halvalla löydy 18" enskavannetta.
Mikäs vanne tuossa uudenmallin smc:ssä on takana? Ongelmana on tuossa omassa exc:ssä että kaikki 160 leveet renkaat ei mahdu pyörimään. Vanne on 5 tuumanen. Pirelli Diablo oli asennettuna 162mm leveä, ja vastaava michelin asennetuna 185mm. Nyt ajatellu tuota Dunlopin mutanttia, kovasti sitä kehuttu. Uskoisin että menee mun rata-ajoissa. Mutta mahtuuko pyörimään?
Jos jollain tarvetta 1200km ajetulle MT 60 corsalle 120/60 17, niin olis ylimääräsenä. Satuin ruuvaa viimesyksynä michelin pilotin tieltä pois, eikä enää tarvetta. Myös uusi 160/60 levee michelin löytyy tallista, käytetty pukilla ja todettu että kahnaa swingii sekä ketjuihin kiinni-> ajamaton. Nämä saa kaksinumeroisella summalla->YV
KTM SMR 450 2013 #168
Osaako joku jo kertoa, että miten paljon erilainen on moottoriltaan ja alustaltaan uusi 690 SMC R, kun verrataan aikaisempaan malliin?![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa