Sivu: 33 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 2518:sta
  1. #961
    Lainaa Tctic kirjoitti Katso viesti
    Onko 690 smc liian pieni 100kg ja 186cm ukolle? Kovasti tekisi mieli hommata sellainen leluksi. Uuteen ei taida ihan rahat riittää, vaikka ei tuo 11t€ nyt ihan mahdoton hinta ole.
    Ei ole. Nimimerkillä 192cm ja 130kg
  2. #962
    Kiitos. Seuraava kysymys. SMC vai Enduro? E taisi olla helpompi modata motoksi kuin SMC enduroksi.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  3. #963
    Lainaa Tctic kirjoitti Katso viesti
    Onko 690 smc liian pieni 100kg ja 186cm ukolle?
    Ei ole.

    T. 188 cm ja 95 kg
  4. #964
    Jos jollain on myynnissä 690 SMC / Enduro, niin pistäkääs privaa. Voisin ostaa pois.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #965
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Jos jollain on myynnissä 690 SMC / Enduro, niin pistäkääs privaa. Voisin ostaa pois.
    Nettimotossa näyttäisi olevan jokunen.
  6. #966
    Lainaa Tctic kirjoitti Katso viesti
    Kiitos. Seuraava kysymys. SMC vai Enduro? E taisi olla helpompi modata motoksi kuin SMC enduroksi.
    Jos pähkäilisin noiden välillä ottasin nyt enskana, mahtaa olla aika jäykkä tuo smc.

    Saa nähä miten tuo etenee nyt talvella, tarkoitus laittaa etee 21" ja taakse perus 17" enskapiikeillä
    Shiftailua tuo kaipaa jos vakio levyllä menee, tosin ei ole itelläkään vielä alla..
    http://www.qubar.se/2011/05/ktm-690-...convert-guide/
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  7. #967
    Enduron 21/18 vanteille löytynee kohtuu laaja valikoima kumeja, ihan kisakelpoisista nappuloista puhtaisiin katukumeihin, piikkikumeja unohtamatta.
    Eli ääni endurolle.
  8. #968
    Lainaa MatKa kirjoitti Katso viesti
    Shiftailua tuo kaipaa jos vakio levyllä menee, tosin ei ole itelläkään vielä alla..
    http://www.qubar.se/2011/05/ktm-690-...convert-guide/
    Itellä on 21" eturengas moton etunapa johon on pinnotettu 1,6 x 21" vannekehä.
    Vähän piti jarrusatulan kylestä hio pois että mahtuu pyörimään niin ettei pinnat hipaise satulaan.
    Ei vaatinut ainakaan mun tapauksessa mitään shimmailua yli 300 km tänä talvena jo ajanut ja hyvin toimii.
    Takana on orkkis 17" motovanne ja 130 nappularengas enskanastoilla sekin toimii ihan riittävästi metsäteillä ja jääradallakin tuli viime lauantaina ajeltua 90km
    Viimeksi muokannut: mökkimopo; 28.02.2012 klo 09:52.
  9. #969
    Lainaa Tctic kirjoitti Katso viesti
    Onko 690 smc liian pieni 100kg ja 186cm ukolle? Kovasti tekisi mieli hommata sellainen leluksi. Uuteen ei taida ihan rahat riittää, vaikka ei tuo 11t€ nyt ihan mahdoton hinta ole.
    Ei ole. T: 108 kg ja 187 cm
  10. #970
    Lainaa mökkimopo kirjoitti Katso viesti
    Itellä on 21" eturengas moton etunapa johon on pinnotettu 1,6 x 21" vannekehä.
    Vähän piti jarrusatulan kylestä hio pois että mahtuu pyörimään niin ettei pinnat hipaise satulaan.
    Ei vaatinut ainakaan mun tapauksessa mitään shimmailua yli 300 km tänä talvena jo ajanut ja hyvin toimii.
    Takana on orkkis 17" motovanne ja 130 nappularengas enskanastoilla sekin toimii ihan riittävästi metsäteillä ja jääradallakin tuli viime lauantaina ajeltua 90km
    Nyt itelläki tuo vm2005 husabergin etuvanne paikoillaan ja positiivisesti yllättyneenä että tosiaan tuota shiftailua ei tarvinnu tehä ollenkaan. Jarrusatula valmiiksi kiilteli paikasta mihin 1 pinna hipaisi(edellisellä omistajalla oli 690E setti). Pikkusen hiontaa satulaan että on varaa ja piikit alle. Aika tuskaton homma tuo on kunhan hommaa vaa enskavanteen jossa paksumpi akseli(vaihtuko se ktm/husa 2004?). Itellä kans 21"/17".
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  11. #971
    Mites tuo mittari tunataan 21" vanteelle(length muuttaa), jostain on jääny kuva että nuo asetukset olis valittavissa suoraan mittarin softasta ilman suurempia kikkailuja?
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  12. #972
    Ei tietoa. Ite hetken sitä hämmästelin enkä löytänyt. Pikasesti päättelin et näyttää noin 10km/h alle ja tyydyin siihen...
    Jos löydät mistä muutetaan niin kerro ihmeessä
  13. #973
  14. #974
    Mistäköhän tuollaiseen -12vm smc:hen kannattaa kysellä putkistoa/sliparia kun tuli tuollainen ostettua ja pitäähän se putkisto aina vaihtaa äänten ja ulkonäön takia
  15. #975
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Mistäköhän tuollaiseen -12vm smc:hen kannattaa kysellä putkistoa/sliparia kun tuli tuollainen ostettua ja pitäähän se putkisto aina vaihtaa äänten ja ulkonäön takia
    No en nyt varmaks mene sanomaan, mutta eiköhän tuohon mene samat putket ku vanhempiinki joten:

    Kokoputkistoja ei taida tehdä muut kun Akrapovic, joka on aivan järkyttävän kallis ainakin omalle kukkarolle. Kaiken lisäks mitat ja muodot taitaa olla identtiset vakion kanssa, ainoastaan materiaali on eri, eli eipä siitä muuta hyötyä taida olla kun pieni painonsäästö ja rispektiä nakkikiskalla.
    Saattaa olla, että FMF tekee kans kokonaista putkistoa.
    Mutta jos kerran akran putki vaimentajaan asti on identtinen vakion kanssa, ni vakio lienee siis hyvä ja ei varmaankaa tarvii vaihtaa ellei sitten ole pari tonnia ylimäärästä rahaa.

    Slipareita nyt tekee ainaski: Akrapovic, Leovince, Remus, MIVV, FMF, SC-Project, Wings.
    690 SMC
  16. #976
    Lainaa Kusti1 kirjoitti Katso viesti
    No en nyt varmaks mene sanomaan, mutta eiköhän tuohon mene samat putket ku vanhempiinki joten:

    Kokoputkistoja ei taida tehdä muut kun Akrapovic, joka on aivan järkyttävän kallis ainakin omalle kukkarolle. Kaiken lisäks mitat ja muodot taitaa olla identtiset vakion kanssa, ainoastaan materiaali on eri, eli eipä siitä muuta hyötyä taida olla kun pieni painonsäästö ja rispektiä nakkikiskalla.
    Saattaa olla, että FMF tekee kans kokonaista putkistoa.
    Mutta jos kerran akran putki vaimentajaan asti on identtinen vakion kanssa, ni vakio lienee siis hyvä ja ei varmaankaa tarvii vaihtaa ellei sitten ole pari tonnia ylimäärästä rahaa.

    Slipareita nyt tekee ainaski: Akrapovic, Leovince, Remus, MIVV, FMF, SC-Project, Wings.
    Jovain, mutta mistäköhän niitä putkistoja saa tilattua, kun en ole oikein löytäny vaikka oon ettiny netistä. Tai sitte oon vaan sokea...
  17. #977
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  18. #978
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Jovain, mutta mistäköhän niitä putkistoja saa tilattua, kun en ole oikein löytäny vaikka oon ettiny netistä. Tai sitte oon vaan sokea...
    Korjataanpas sen verran, että kyllä noita kokoputkistoja tosiaan tekee muutki esim. Remus.
    Akraa saa varmaan esim. Bikeworldistä. Ainakin joskus Storm on tainnut myydä Leovincee. Tosiaan SC-Projectia ja Wingsiä saa tilattua suoraan niiden nettisivuilta, ilmeisesti myös Remusta ja FMF:ää.
    Sitä en sitten tiedä, että mistä halvimmalla saa.
    690 SMC
  19. #979
    itsellä on 2011 mallissa akran slipari muistaakseni hintaa oli n.500€ bikewordillä sain tosin halvennusta kun ostin mopon kanssa samassa.

    Vaikutus on varmasti enimmäkseen psykologinen koventuneen äänen johdosta mutta kyllä mielestäni eron huomaa
    selvästi kaasuun vastaavuudessa, keula ainakin tuntui välittömästi herkemmältä putken vaihdon johdosta Varmasti asiaan suuresti vaikuttaa putken vaihdon yhteydessä vaihdettu akran karttakin

    Ja ilman killeriä kyllä rupee melkeen välillä jo hävettämään koska meteli on aikas infernaalinen!!

    kuvassa näkyy ero vakio änkkäriin






    lähikuvaa



    Wingssin putkea monet ainakin jenkki foorumeilla hehkuttelee tiedä sitten onko noissa muuta eroa kun ulkonäkö
    kun suoria putkia ovat kaikki tyynnin wingsin putki taitaa olla ulkomitoiltaan hieman ainakin pienempi.
    BRAAAAPB...
  20. #980
    Tulipa viikolla haettua tuollainen 690 smc-r vm-12 haettua talliin. Sais tuo kesä vaan tulla nopeasti kun saanu ajettua vasta 1.5km töissä terminaalissa ympyrää
  21. #981
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Tulipa viikolla haettua tuollainen 690 smc-r vm-12 haettua talliin. Sais tuo kesä vaan tulla nopeasti kun saanu ajettua vasta 1.5km töissä terminaalissa ympyrää
    Tuollainen on itsellänikin ollut mielessä. Pitäisi päästä koeajolle ja vertaamaan, että miten paljon erilainen tuo on verrattuna aikaisempaan 2010 malliin joka itselläni oli. Lähinnä moottorin osalta kiinnostaa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  22. #982
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Tuollainen on itsellänikin ollut mielessä. Pitäisi päästä koeajolle ja vertaamaan, että miten paljon erilainen tuo on verrattuna aikaisempaan 2010 malliin joka itselläni oli. Lähinnä moottorin osalta kiinnostaa.
    Joo ei tuosta moottorista kyllä osaa mitään sanoa, muuten kyllä tuntu laite oikein ketterältä kun lavojen välissä pujotteli Putkistoa alkanu katteleen netistä, niin varmaan voi mille tahansa pöntölle ohjelmoida tuon akran ohjelman ja kuitenkin pelaa? Pohjoisessa paikallinen liike vaan tuntuu veloittavan aika paljon ohjelmoinnista kun kyselin hintoja niin vastaus oli että 150-200€...
  23. #983
    Lainaa J.Kosmine kirjoitti Katso viesti
    itsellä on 2011 mallissa akran slipari muistaakseni hintaa oli n.500€ bikewordillä sain tosin halvennusta kun ostin mopon kanssa samassa.

    Vaikutus on varmasti enimmäkseen psykologinen koventuneen äänen johdosta mutta kyllä mielestäni eron huomaa
    selvästi kaasuun vastaavuudessa, keula ainakin tuntui välittömästi herkemmältä putken vaihdon johdosta Varmasti asiaan suuresti vaikuttaa putken vaihdon yhteydessä vaihdettu akran karttakin

    Ja ilman killeriä kyllä rupee melkeen välillä jo hävettämään koska meteli on aikas infernaalinen!!

    kuvassa näkyy ero vakio änkkäriin


    Wingssin putkea monet ainakin jenkki foorumeilla hehkuttelee tiedä sitten onko noissa muuta eroa kun ulkonäkö
    kun suoria putkia ovat kaikki tyynnin wingsin putki taitaa olla ulkomitoiltaan hieman ainakin pienempi.
    Wink Wink Wingsin saa tilattua mittojen mukaa, ilman lisämaksua, itse tilasin todella lyhyenä smc:hen, tosin pyörä on jo myyty, ja siitä tulikin mieleen että tarviiko joku osia.

    Ylimääräisenä olisi ainakin musta maski, kaatumatatit akseleihin, eturatas 16, kytkinnestesäiliön kansi, vilkkuja, orkkkis kilpiteline oikea kahvasuoja, kuvia b-myyntiosiossa tai laita viestiä, halvalla lähtee.
  24. #984
    Lainaa Kafuusti kirjoitti Katso viesti
    Joo ei tuosta moottorista kyllä osaa mitään sanoa, muuten kyllä tuntu laite oikein ketterältä kun lavojen välissä pujotteli Putkistoa alkanu katteleen netistä, niin varmaan voi mille tahansa pöntölle ohjelmoida tuon akran ohjelman ja kuitenkin pelaa? Pohjoisessa paikallinen liike vaan tuntuu veloittavan aika paljon ohjelmoinnista kun kyselin hintoja niin vastaus oli että 150-200€...
    Rollon Tarvikekeskuksella superdukeen akran kartta makso 50€ toissakesänä huollon yhteydessä, sieltä varmaan saa akran pöntön kotariin samalla. Aikalailla on hinnat noussu vuodessa jos 150-200€, kun ilmeisesti oot ton R sieltä hakenu?

    Pari vkl aikana kertyny vajaa 300km auratuilla mettäteillä 21"/17" piikeillä ja nyt tuskailee vaan kun lumet meinaa sulaa alta
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  25. #985
    Lainaa MatKa kirjoitti Katso viesti
    Pari vkl aikana kertyny vajaa 300km auratuilla mettäteillä 21"/17" piikeillä ja nyt tuskailee vaan kun lumet meinaa sulaa alta
    Minkä merkkinen, mallinen ja kokonen on toi sun takarengas?
  26. #986
    Lainaa mökkimopo kirjoitti Katso viesti
    Minkä merkkinen, mallinen ja kokonen on toi sun takarengas?
    Minusta se on Kingssin 510-17, pitää varmistaa kunhan muistaa. Turhan leveä on tuo smc vanne ja pyöreys kärsii.. Pitää alkaa metsästään jotain sopivaa 18" takavannetta.
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  27. #987
    Lainaa MatKa kirjoitti Katso viesti
    Minusta se on Kingssin 510-17, pitää varmistaa kunhan muistaa. Turhan leveä on tuo smc vanne ja pyöreys kärsii.. Pitää alkaa metsästään jotain sopivaa 18" takavannetta.
    mulla oli tommottis gummi http://www.mitas.eu/index.php?strank...d=420&pid=2893
    tolla pysty jo ajelemaan suht hyvin mut samaa vikaa oli et turhan leveä oli vanne mut samalla mennään ens talvi jos ei halvalla löydy 18" enskavannetta.
  28. #988
    Mikäs vanne tuossa uudenmallin smc:ssä on takana? Ongelmana on tuossa omassa exc:ssä että kaikki 160 leveet renkaat ei mahdu pyörimään. Vanne on 5 tuumanen. Pirelli Diablo oli asennettuna 162mm leveä, ja vastaava michelin asennetuna 185mm. Nyt ajatellu tuota Dunlopin mutanttia, kovasti sitä kehuttu. Uskoisin että menee mun rata-ajoissa. Mutta mahtuuko pyörimään?

    Jos jollain tarvetta 1200km ajetulle MT 60 corsalle 120/60 17, niin olis ylimääräsenä. Satuin ruuvaa viimesyksynä michelin pilotin tieltä pois, eikä enää tarvetta. Myös uusi 160/60 levee michelin löytyy tallista, käytetty pukilla ja todettu että kahnaa swingii sekä ketjuihin kiinni-> ajamaton. Nämä saa kaksinumeroisella summalla->YV
    KTM SMR 450 2013 #168
  29. #989
    Lainaa ZaDi kirjoitti Katso viesti
    Mikäs vanne tuossa uudenmallin smc:ssä on takana? Ongelmana on tuossa omassa exc:ssä että kaikki 160 leveet renkaat ei mahdu pyörimään. Vanne on 5 tuumanen. Pirelli Diablo oli asennettuna 162mm leveä, ja vastaava michelin asennetuna 185mm. Nyt ajatellu tuota Dunlopin mutanttia, kovasti sitä kehuttu. Uskoisin että menee mun rata-ajoissa. Mutta mahtuuko pyörimään?

    Jos jollain tarvetta 1200km ajetulle MT 60 corsalle 120/60 17, niin olis ylimääräsenä. Satuin ruuvaa viimesyksynä michelin pilotin tieltä pois, eikä enää tarvetta. Myös uusi 160/60 levee michelin löytyy tallista, käytetty pukilla ja todettu että kahnaa swingii sekä ketjuihin kiinni-> ajamaton. Nämä saa kaksinumeroisella summalla->YV
    laitettu YV
    KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .

  30.  
  31. #990
    Osaako joku jo kertoa, että miten paljon erilainen on moottoriltaan ja alustaltaan uusi 690 SMC R, kun verrataan aikaisempaan malliin?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Sivu: 33 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen