Moro!
Oisko kellään myydä mustia muoveja tai linkkiä mistä saa suht. edukkaasti?
myös takapään sievennystä ajattelin minivilkkujen ja rek. kilpitelineen voimin, mutta saisiko noihin valmiina settinä tuota telinettä vilkkuineen?
Bikeworldin kautta joskus muoveja kyselin ja sanoivat hinnaksi noin 200 e. Tarrasarja pitää sit erikseen vielä ostaa, jos sellasen haluaa.(Hessu83 @ Kesä. 30 2011,23:45) kirjoitti
Onkos muilla smc:n omistajilla kummoinen välys vaihdepolkimen liikkeessä? Itse aloin asiaa ihmettelemään kun saattaa ykkönen pudota välillä pois päältä jos hiukankaan huonommin kenkii sisään tai välivapaa 5.vaihteella löytyy helpostikin. Mittailin vähän niin pystysuunnassa noin 15mm ja sivusuunnassa noin 8mm klappia. Normaalia? Kun on aiemmin tottunut suzukien välyksittömiin polkimiin.
Taitaa meikeläiselläkin jonkinmoine välys pystysuuntaan olla. Mikään jaappaanialais laatikkohan se ei ole, mut että sivusuuntaanki välys? Enpäs ole moista vielä tavannu, vai liikkuuko se poljin siinä akselin päässä sen 8mm vai koko akseli?(svheebo @ Heinä. 11 2011,20:11) kirjoitti
Välivapaa 5. ja 6. vaihteen välissä taitaa olla jonkinmoinen tyyppivika (tai ominaisuus). Todella harvoin se kyllä itellä löytyy, varmaan kaks kertaa lipsahtanu. Vaihteet ei ole tippunu pois päältä, ainakaan vielä.
690 SMC
Pelkkä poljin siinä lotaa,akselissa ei ole välystä. Onkohan se poljin jotenkin esim laakeroitu siihen akseliin tai..no selvinee kun irrottaa,onko siinä jotain kulunutta/rikkoutunutta osaa. Mutta tosiaan kun polkimen päästä kiinni ottaa ja liikuttelee niin melkoinen liikerata on ilman että pykälä menee päälle![]()
Kannattanee ottaa se poljin irti ja tarkistaa että sekä akselissa että polkimessa on rihlat kunnossa ja puhtaat.
Ja takaisin laittaessa varmistaa että kaikki tarvittavat prikat yms tilbehöörit on mukana.
Poljin irroitettu,jo irrotettaessa ajattelin että onhan löyhästi kiinni. Siitä se lotaaminen johtui,puhdistus,tarkistus,kaikki rihlat ok,uutta rasvaa kehiin ja ruuviluukite pulttiin,kiristys 10 nm ja parempi kuin uusi. Tarvinee lisätä tämäkin kohta vaikkapa edes viikkottaiseen tarkistukseen.
heh, itellä kans vaihdepoljin löysty matkalla mutta muistelin täältä just lukeeneeni ko issukan ja sormella pyörittelin tienpäällä vähän tiukemmalle
sd:ssä sentää mahtu tuo kotarin työkalusetti penkin alle, mut smc:ssä on tiukilla tilat.
Onko jollain tallessa smc muovien power partsien koodit, tarkoitus vähän tutkailla millanen hinta tulis valkoiselle tai mustalle katesarjalle. Toki jos jollain on tarjota käytettynä, niin kiinnostusta olis ostaa pois.
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
Musta katesarja:(MatKa @ Heinä. 19 2011,21:33) kirjoitti
-765.08.013.000 / 30 Rear Fender
-765.08.041.000 / 30 Side Fairing left
-765.08.042.000 / 30 Side Fairing right
-765.08.050.000 / 30 Spoiler Left
-765.08.051.000 / 30 Spoiler Right
-765.08.001.000 / 30 Headlight Mask
-773.08.210.000 / 30 Front Fender
30 on mustan värikoodi, ja oranssi on 04. Valkoisena noita kaikki ei välttämättä löydy.
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Miettiny noita enskavanteita kottaraiseen, niin onko tietoa miten noiden yhteensopivuus. 690enskan vanteet menevät varmaankin heittämällä, mutta esim EXC125 sarjoja on useampikin tarjolla, mutta mietityttää yhteensopivuus..
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
ois hyvä kotka vailla kouluttajaa. http://www.nettimoto.com/ktm/smc/1169841
ktm superduke 990 -07 "faselift"
Moi,
Täällä olis tarjolla esim. SMC:n sopivaa kunnon lukitusta edullisesti, jos tarpeen säilyttää laitetta yleisissä tiloissa:
Myynti-ilmoitus
Pahoittelut mainostuksesta, mutta ehkä tämän pyörämallin katoamistaipumuksen myötä sallittavissa tämän kerran... *![]()
FXSB & ZX10R
Miten pitkiä matkoja ootte Kotkalla taittanu? Meneekö esim. tuollaiset muutaman sadan kilometrin siirtymät kuinka![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
SMC:stä ei suoraa kokemusta, mutta pikku Dukella ajanut yhden reissun n. 410 km päivätahtia kahtena päivänä peräkkäin. Persehän siinä puutuu, mutta mopon päällä pääsee liikkumaan ja venyttelemään hyvin, eli ei mitenkään huono pyörä matkantekoonkaan... Kunhan pysyy poissa motareilta.(-kepa- @ Heinä. 29 2011,08:56) kirjoitti
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
250km on varmaan pisin matka mitä on tullu ajettua yhtä soittoa, mitä nyt tankata piti kerran. Nii ja ajan säästämiseks tuli ajettua ihan moottoritietä joku 50km, tosin vaan joku reilu 115 km/h. Persehän siinä puutuu on se satula sen verran kova ja kapea, mut omalla kohalla ihan lyhytki tauko auttaa ja taas on ku ei oliskaa. Välillä ku seisoo tapeilla ja muuten vähän vaihtaa asentoa ja liikkuu, nii sekin jeesaa. Ei tosiaan mikään tourinkimopo mut kyllä sillä satunnaiset pidemmätki siirtymät heittää.(-kepa- @ Heinä. 29 2011,08:56) kirjoitti
690 SMC
Viime viikon viron lenkillä kaveri ajoi 6vrk/~1900km 690 endurolla.(-kepa- @ Heinä. 29 2011,08:56) kirjoitti
Reitiltä löytyi väyliä vaihtelevasti motareista polkuihin, ja vauhdit sen mukaisia.
Tavararulla ja 5L varakanisteri tarakalla, nappularenkaat alla.
Hyvin näytti sujuvan kun perässä ajelin.
Itse on tullut ajettua yhteen suuntaan 507 kilometriä yhdessä päivässä ja pyöränä on ollut 690 supermoto(-kepa- @ Heinä. 29 2011,08:56) kirjoitti
![]()
KTM 690 LC4 SUPERMOTO -08
KTM 450 SX RACING -03
Tulee tosiaan itselle 18v täyteen tossa ens kevään puolella ja tällänen kottarainen ois tarkotuksena hankkia kun sen verran mahtavalta vaikuttaa. Olis vaan semmosta kysyttävää että on kellään tietoa pyörän rekisteröinnistä 25kw, eli miten kuristus tapahtuu ja paljon tulisi prosesille hintaa? Ja jos sen kurin menee sitten poistamaan niin mikä on todennäköisyys jäädä tästä kiinni ja millasta sanktiota seuraa? Ja sitten vois joku mukava henkilö listata jotain "pakollisia" osia tai toimenpitäitetä mitä pyörään pitäis tehdä/hankkia.
Täällä yksi vannoutunut kyykkymies vaihtoi supermotoon. En olisi uskonut, että tätä tulee tapahtumaan vielä jokin aika sitten. Alkoi vaan vauhdit kasvaa liian koviksi jo mutkapätkilläkin ja rajoitusten mukaan ajaminen ei meinannut onnistua enää, kun se oli niin kuolettavan tylsää ottaen huomioon pyörän potentiaalin. Kortin lähtökin oli useaan otteeseen uskomattomasta tuurista kiinni, ettei se jäänyt poliisien huostaan.
Kotarin kanssa takana vasta pari sataa kilometriä, mutta kokoajan tuntuu paremmalta, jopa ne lailliset nopeudetkin *Onhan se niin erilainen kokemus kilokyykyn jälkeen. Nyt voi vielä vähän poiketa maastoonkin joka tuo paljon lisää hauskuuskerrointa.
Pyörä siis KTM 690 SMC '10
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Jos joku tarvitsee vakio änkkää tai toista katesarjaa, niin ottakaa yhteyttä.
Pyöräni varastettiin ja nyt myyn varastoon jääneitä osia pois.
Myynti-ilmoitus
Paljonko teillä on kustantanut tämä 7500 km huolto pyörään? 690 SMC '10 kyseessä ja tämä on ensimmäinen vähän kattavampi huolto.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Huomenna kanssa katsomaan josko kilokyykky vaihtuisi ´10 smc:hen.
Jos löytyisi sitä ajamisen hauskuutta jostain järkevältä nopeusalueelta kalustomuutoksen myötä.
Talvesta, minkälaisella rengastuksella talveen? 17"+17" nappulat välikelin nastoilla, voisiko jopa toimia?
21" enskavanteen saanee eteen teettämällä muutamat holkit akselille ja jarrulevylle, ainakin ameriikan foorumeilla noin meinasivat. Sivutuotteena se että kun eturengas siirtyy 3mm sivuun ei pyörä enää kulje suoraan.
08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
Toimii... Pitoa niillä ei ole millään alustalla kuin juuri sen verran että pystyssä pysyy. Eli saa suttailla riittävästi ja kuski viihtyy. 17" läski etunen nastoilla on sitten tosi huono ajettava, mutta kyllä senkin kanssa pärjää kunhan oppii luottamaan siihen sopivasti.(iirot @ Elo. 21 2011,21:51) kirjoitti
Asfaltilla noilla välikelin renkailla ei ole muuta keinoa ajaa mutkissa kuin kunnolla luisussa tai erittäin hiljaa taluttaen. Välimaastoa ei oikein ole...![]()
Supermoto
Kyllä noilla välikelin nastoilla pärjää, takasena ainakin ihan toimiva.
Viime talvi meni ihan rattoisasti kun oli tuollainen takana, kokonaan tuolla lyhyemmällä nastalla, ja enskapiikit edessä.
Huomattavasti rauhallisempi kovalla alustalla kuin pitkä piikki.
Pitoa kuitenkin parammin kuin ihan auton nastoilla varustetussa renkaassa.
BW:ssä maksoin 15000 km huollosta noin 200 euroa. Nyt tulossa 20000 km huolto ja arvioivat sen noin 400 euron hintaiseksi. Huom, näissä hinnoissa ei ole sitten kulutusosia mukana. Mulla on 2008 malli ja siinä eka kattavampi huolto oli 10000 km. Tuossa sinun 2010 mallissa venat säädetään tod.näk. vasta 15000 km nurkilla. Korjatkaa jos olen väärässä. Eli luulisin että hinta pyörii lähempänä 200-300 euroa kuin 400 euroa.(-kepa- @ Elo. 21 2011,20:41) kirjoitti
Jep, tässä on vähän pidemmät huoltovälit kuin vähän vanhemmissa. 7500 km huollossa on ainakin venttiilien tsekkaus. Itsellä ei kilometrimäärä tule vielä ihan täyteen, mutta aikaväli sen sijaan tulee täyteen ja ylittyykin.(ruumis @ Elo. 22 2011,08:49) kirjoitti
Bikeworldista tuli vastaus, että 310€ sisältäen osat ja voiteluaineet sekä 200 min työtä. Vähemmän kuin osasin odottaa.
Paljonko porukka on näiden mittariin saanut kilometrejä? Miten nämä ylipäätänsä kestää? Suurin mittarilukema on tainnut olla 17 000 km mitä olen myynnissä olleessa 690:ssä nähnyt.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Mulla on nyt 19700 km mittarissa eikä mitään suurempaa vikaa ole koskaan ollut. Mittari ainoastaan vaihdettu takuuseen kosteuden imemisen takia sekä kartta ajettu uudestaan sisään epämääräisen tyhjäkäynnin takia.(-kepa- @ Elo. 22 2011,13:05) kirjoitti
Mulla on 690SM:ssä (sama kone käsittääkseni) mittarissa kohta 20tkm eikä mitään oikeita ongelmia. Sama mittarivika, kerran bensapinnan anturi vaihdettu, cmasin aikana bensapumppu vaihdettu sivuäänen takia.
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987