Sivu: 18 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 2518:sta
  1. #511
    Ei sitten käy laihalla, ainakaan alhaalla... napautettu penkin alta härveli kolmoselle.

    Tyhjäkäynniltä pikku kaasun räppäystä ja kun laittaa käden putken taakke, käsi on kohta musta...

    Laitoin eilen leovincen kannun kiinni, äänet on komiat ;)
  2. #512
    Lainaa (Inkku @ Syys. 05 2009,07:58) kirjoitti
    Nyt sujuu noilla väläreillä jo isomman heittäminen tupaan kuin itsestään..vain kerran meinas mennä seljälleen *
    eli 14 edessä ja takana normi?
  3. #513
    Lainaa (Horstmeister @ Syys. 05 2009,21:39) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Syys. 05 2009,07:58) kirjoitti
    Nyt sujuu noilla väläreillä jo isomman heittäminen tupaan kuin itsestään..vain kerran meinas mennä seljälleen *
    eli 14 edessä ja takana normi?
    15 edessä ja takana normi. Alkuperäinen kuin on 16 piikkinen..
    04 Buell xb12s

  4. #514
    Onko ton SMC:n penkin alla tilaa edes pienelle riippulukolle ja sanotaan, metrin pätkälle kettinkiä?
    Vai onko enemmän tyyppiä "rekisteriote"
    FXSB & ZX10R
  5. #515
    kyllä se aikas ahdas on, veikkaan ettei kyllä mikään kettinki mahu.
    04 Buell xb12s

  6. #516
    Lainaa (Inkku @ Syys. 09 2009,08:25) kirjoitti
    Lainaa (Horstmeister @ Syys. 05 2009,21:39) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Syys. 05 2009,07:58) kirjoitti
    Nyt sujuu noilla väläreillä jo isomman heittäminen tupaan kuin itsestään..vain kerran meinas mennä seljälleen *
    eli 14 edessä ja takana normi?
    15 edessä ja takana normi. Alkuperäinen kuin on 16 piikkinen..
    Ok, kits. 14:lla varmaan kippais yli helpolla niin kuin Ducatin 1098. mahdoton vehje ykkösellä.. melkein pääsi edellisvuonna yllättämään...
  7. #517
    Ei mahu penkin alle kyllä yhtään mitään.
    Onko kukaan kokeillu oikeesti 14 piikkistä ratasta tähän? Lähinnä enduromeiningeissä kaipais lyhyempiä välityksiä.
    Tuutti Honda
  8. #518
    Kysytään asiaa nyt tässäkin topikissa. Onko kellään antaa lyhyeen koeajoon smc:tä Pohjois-Pohjanmaalla? Lähin liikkeessä oleva on Seinäjoella eikä sinne asti kiinnostaisi lähteä koeajolle.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  9. #519

    R.I.P.
    Liittyi Jun 2005
    ESPOO
    Lainaa kirjoitti
    Pitää varmaan ensi kuussa pistää tilaus vetämään kuhan nyt ensin saa mopon toimimaan kannen avarruksen ja nokan vaihdon jälkeen lisäksi kun sais tuneboyn Australiasta tänne peräpohjolaan niin pääsee sen kanssa vääntämään.
    Eikös nuita tuneboyita saa myös ihan suomesta ja hyvinkäältä, hintaakin noin 300 €.
    Ultrafast KTM machine .
  10. #520
    Lainaa (kauko @ Syys. 10 2009,12:39) kirjoitti
    Onko kukaan kokeillu oikeesti 14 piikkistä ratasta tähän? Lähinnä enduromeiningeissä kaipais lyhyempiä välityksiä.
    Joo, elikkäs tuli tilattua 14/52 rattaat mopottimeen. Saattaapi hiukan muuttua meiningit.
    Tuutti Honda
  11. #521
    No niin, nyt kotiutui sitte tännekin tuo vekotin... Aijai kun ei malttais välillä tulla kotiin nukkumaan *


    Semmonen kyssäri: Onks toi tosiaan noin hepponen toi tankolukitus? Se nuljuu, eikä tavallaan selkeästi "lukitu" mitenkään kunnolla. Voisi kuvitella, että naksahtas poikki mokoma yhdestä rivakasta nykäisystä *



    FXSB & ZX10R
  12. #522
    ^ Ompa mahottoman porno kuva! Oikeen huokasin äänen tuon nähessäni.

    Aika rimpula tuo lukko taitaa olla. Mulla mopo viettää yönsä tallissa niin ei oo tullu niin kiinnitettyä huomiota.

    nimim. lähteekohtaruuvaamaanoranssitmuovitmopoonkiinni
    Tuutti Honda
  13. #523
    Kiitti Kauko,

    Joo eikös sulla oo kahden väriset muovit - niitähän on mukava swappailla fiiliksen mukaan... Joutuu vissiin itsekin jossain vaiheessa panostamaan noihin mustiin, vaikka oonkin selkeesti enemmän oranssi - vaihtelu virkistää!
    FXSB & ZX10R
  14. #524
    Sekottakaa niitä muoveja. Hittooko sen pitää olla kokonaan musta tai kokonaan oranssi. Uskalla olla erilainen nuori & kokeile eri yhdistelmiä kauko!
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  15. #525
    Lainaa (cmas @ Syys. 12 2009,19:50) kirjoitti
    Sekottakaa niitä muoveja. Hittooko sen pitää olla kokonaan musta tai kokonaan oranssi. Uskalla olla erilainen nuori & kokeile eri yhdistelmiä kauko! *
    Heh, mistä arvasit, et näin meinasinkin tehä!
    Piti jo tänään ruveta tsuumaileen noita, mut meniki elokuvien parissa tämä ilta. Eli huomenissa alkaa armoton sekottelu. Aika selkee visio jo onkin, mut en paljasta sitä vielä...

    TeeMiehellä tulee olemaan hauska loppusyksy.
    Tuutti Honda
  16. #526
    Lainaa (Dege @ Syys. 11 2009,19:21) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Pitää varmaan ensi kuussa pistää tilaus vetämään kuhan nyt ensin saa mopon toimimaan kannen avarruksen ja nokan vaihdon jälkeen lisäksi kun sais tuneboyn Australiasta tänne peräpohjolaan niin pääsee sen kanssa vääntämään.
    Eikös nuita tuneboyita saa myös ihan suomesta ja hyvinkäältä, hintaakin noin 300 €.
    Kuka ny minnekkään hyvinkäälle jaksaa lähtee... helpompaa se on tilaa suoraan kotiin hintakin oli ihan abouttiaralla ihan sama.
    ps. jos kiinnostaa sitä sun kikkaretta säätää niin tilaa ittelles koodit niin voit lainaa sitten piuhaa...
  17. #527
    MOro

    Käsi pystyyn kenellä on pamahtanut enskasta kilpiteline poikki hieman kiinnitysruuvien yläpuolelta?

    Mökkitiellä siis pamahti poikki la aamupäivästä kun, pääsin perille ihmettelin että, mihin helkkariin se kilpi on jäänyt - onneksi tosiaan omalle mökkitielle.

    Joku valuvirhe varmaan... BW here I come

    PS. Nyt muuten takana 670km. Sika makee peli, hauska ajaa ja menee motarillakin 140km/h heittämällä (elämys tuokin) 100-120km/h ihan ok mennä, mutta tylsää... Missä ne kunnon vanhan ajan hiekkatiet... ;)
  18. #528
    Lainaa (Horstmeister @ Syys. 13 2009,22:37) kirjoitti
    Käsi pystyyn kenellä on pamahtanut enskasta kilpiteline poikki hieman kiinnitysruuvien yläpuolelta?
    Jos kyse on siitä ihme orkkishässäkästä niin käsi pystyyn kuka ei oo nakannu alkutekijöikseen sitä nurkkaan?

    Ei vaan, onhan noita paukkunu. Taitaa rengas ottaa kilpeen kiinni sisään joustaessaan.
    Mut eipä tossa muuta, ku laitat kilven siihen mihin se oikeesti kuuluiskin (joo joo kilpikulmat plaaplaa) ja vilkut siihen kylkeen. Tästäkin topicista löytyy varmasti kuvia aiheesta.
    Tuutti Honda
  19. #529
    Mietin tossa että mitä eroa on endurolla ja enduro r:llä?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  20. #530
    Lainaa (mikok @ Syys. 14 2009,21:34) kirjoitti
    Mietin tossa että mitä eroa on endurolla ja enduro r:llä?
    R:ssä 2cm pisemmät joustot ja rouheemmat renkaat. Muovit ja mittaristo erilainen. Eipä noissa nyt niin hirveesti eroja ole.
    Tuutti Honda
  21. #531
    noni!! nyt on vissiin ajot ajettu tältä kesältä. viime yönä joku kehveli yritti ottaa mopoa itselleen pariin otteeseen! ekalla kerralla meni virtalukko. tokalla ( kun virkavalta oli jo lähtenyt pois ) meni taka jarrulevy, vanne, rengas ja xena lukko. Eli pitäkää huoli mopoistanne. Epätoivoisia ja kovakouraisia varkaita liikkeellä helsingin seudulla.

    xenan ansiosta kyllä mopotin säästyi, mutta oli ne senkin hiljaiseks saanu.
  22. #532
    per##¤4le! Se kaveri on todella tarvinnu sitä, jos se saman yönä yrittää kahteen otteeseen samaa pyörää. Aika kova porkkanakuume ollu kaverilla!
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  23. #533
    Hmm täs olen miettinyt hankkivani KTM SMC:n jossain vaiheessa, mut jos se on noin haluttua tavaraa pitkäkynsien keskuudessa, alkaa mietityttämään, et voiko tollasta hankkia lainkaan. Vai tuleeko luettua vain kaikki mahdottomat jutut .ORG:n sivustoilta?
  24. #534
    Lainaa (ibu @ Syys. 18 2009,17:25) kirjoitti
    Hmm täs olen miettinyt hankkivani KTM SMC:n jossain vaiheessa, mut jos se on noin haluttua tavaraa pitkäkynsien keskuudessa, alkaa mietityttämään, et voiko tollasta hankkia lainkaan. Vai tuleeko luettua vain kaikki mahdottomat jutut .ORG:n sivustoilta?
    xlr8: Osanottoni, toi jos mikä saa kyrsimään KUNNOLLA! Ja vielä pitää tulla rikkomaan paikat perään...

    Kyllä noita Kotareita pöllitään, sehän on jo ihan selviö - ei pelkästään näitä palstan valikoituja vastoinkäymisiä.
    Mutta itse olen nyt ainakin näistä tarinoista järkyttyneenä köyttänyt kunnon ketjulla ton vehkeen AINA kun sen jonnekin parkkeeraan. Aina löytyy "vapaa puhelinpylväs"!
    FXSB & ZX10R
  25. #535
    Näin maalla asuvana en voi oikein ottaa kantaa tohon varastelu asiaan. Vaikee kuvitella, et sen takia jättäisin näin mahtavan mopon ostamatta.
    Tänään tuli veivattua parisen tuntia sänkicrossia ja voi pojat, et oli hauskaa! Uudet välitykset tuli testattua samalla. Tiesurauttelua noilla ei varmaan kauaa jaksais, vaikka toisaalta ylinopeuksia ei kovin helposti tulis vejettyä. Kutosella satasen vauhissa kierroksia 6000.
    Ja keulii!
    Tuutti Honda
  26. #536
    Lainaa (kauko @ Syys. 18 2009,21:16) kirjoitti
    ...Kutosella satasen vauhissa kierroksia 6000. *
    Ja keulii! * ...
    Uskon!
    FXSB & ZX10R
  27. #537
    Lainaa (Duneon @ Loka. 23 2008,12:23) kirjoitti
    1. Poista penkki
    1.1 Poista vasen sivukate
    1.2 Poista eturattaan suojamuovi
    2. Bongaa eturattaan suojamuovin takana oleva musta sensori josta lähtee johtonippu
    (vaihteen Neutraali asento sensori + 2. ja 3. vaihteen sensori)
    3. Seuraa johtoa ylemmäs...
    4. Vastaan tulee liitin...
    5. Homman helpottamiseksi poista nippusiteet jotta saat pelivaraa.
    6. Avaa liitin. Uros ja naaras erilleen.
    7. Se missä on uroslattapinnit otetaan työnalle
    8. Etsi pieni kellosepän talttaruuvari noin 1mm leveä
    9. Johtojen värit jotka irroitat -> KeVi (KeltaVihreä) ja SiPu (SiniPunainen)
    10. Talttaruuvari tungetaan liittimen sisäpuolelta. Latta mallinen pinni.
    10.1 Tunge talttaruuvari siihen väliin missä näkyy ikäänkuin kaksi kynttä
    (kynsien yläpuolelle ja liittimen rungon väliin, se vapauttaa lattapinnin lukituksen)
    11. Ota toiseen käteen vaikka kärkipihdit/lattapihdit jonka päihin olet laittanut erkkateippiä.
    (Erkkaa siksi ettet riko johdon eristettä.)
    11. Vedä varovasti kärki-/lattapihdeillä johto liittimineen ja vesieristeineen pois.
    12. Suojaa lattapinnit kutistesukalla(älä anna lämpöä) ja erkkateipillä.
    (ei lämpöä->kutistesukat helpompi poistaa jos pitää jostain syystä palauttaa piuhat omille paikoilleen)
    12.1 Liittimeen jää siis yksi piuha -> vaihteen neutraaliasennon sensori
    12.1 Sulje liitin uros/naaras yhteen. Erkkaa paketti siistiksi.
    12.2 Asenna katkomasi nippusiteet.
    12.3 Asenna sivukate
    12.4 Laita penkki paikoilleen
    12.5 "Ready to Race"

    kuva pinneistä, jotka nyppäät irti. Älä poikkase piuhoja.
    Postasit minun tekstiä www.matkaendurot.net foorumilta 690 ketjusta. Olisi suotavaa että laitat lähdetiedon linkin etkä pitäisi
    tietoa omanasi.
  28. #538
    Meneekö 690 enduro r mallin valomaski tähän smc malliin helposti kiinni? Vai tuleeko jotenkin smc mallissa mittaristo tielle? Onko kukaan yrttänyt sovittaa?
  29. #539
    sattuuko kellään olemaan ylimäärästä valomaskia myytävänä valoineen päivineen(voi laittaa YV:tä)? tai mistähän vois tilata uuden edukkaasti?
  30.  
  31. #540
    Kyllä muuten tuli moposta vieläkin hauskempi vekotin kannen avarruksen ja nokan vaihdon jälkeen. Ei tolla enään pysty millään ajamaan kiltisti paria kilometriä pidempää...
Sivu: 18 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 816171819202868 ... ViimeinenViimeinen