Varmaan pitäis putket puottaa pois. Ihte en sitä viithiny ruveta tekemään niin sahasin rautasahalla sieltä takapuolelta suojan halki (huomaat kyllä mistä kohasta kannattaa sahata). Nätisti sai venyttämällä pois. Ja uusille tein tietty samoin ja hyvin istuu ja pysyy eikä kukaan huomaa niissä mitään outoo.(eniro @ Elo. 19 2009,11:43) kirjoitti
Isot pojat varmaan ottais putket alas, mut näin meikäläisen maalaisjärellä hoitu tämä homma.![]()
Tuutti Honda
juu puukko heilahti ja siisti tulikyllä näin amatööriasentaja joutuu oikoo tälläsissä paikoissa
ja kiitoksia vastauksesta![]()
-Honda CB750 vm.-75
-Suzuki GSX-R 1000 K8
-KTM 690 enduro 08
-kawasaki zx-6r 04
-honda nsr 125 91
-yamaha yz80 92
-helkama ax 91
Ollos hyvä.(eniro @ Elo. 19 2009,22:33) kirjoitti
Joo, mun mielestä ihan järkeenkäypä oikasu tässä tapauksessa.![]()
Tuutti Honda
Nyt sitä saa...
http://www.nettimoto.com/827794
Hieno on!(villero @ Elo. 23 2009,10:07) kirjoitti
Saako kysyä, miksi haluat vaihtaa?
FXSB & ZX10R
Kiitos.(TeeMies @ Elo. 23 2009,18:53) kirjoitti
Vaihto on käynyt mielessä lähinnä vaihtamisen ilosta. Edessä on myös muutto uuteen kaupunkiin ja pikkasen tourinkimpi peli olisi hyvä nurkkiin tutustumiseen... Mikään pakko / hoppu tässä ei ole, mutta hintapyynti on minusta ihan kohtuullinen, myös ostajalle.
ai että... Just möin trumpan pois ja lupasin itelle ettei pyörää kuin ehkä kesän parin päästä mutta tää jotenkin nosti kuumeen taas pintaan. Muutenkin SMC:tä ajatelliu seuraavaks pyöräks.(villero @ Elo. 24 2009,17:39) kirjoitti
Just tollanen sopivasti mausteltu pikkumusta ilman mitään fucking racing tarroja.
Hieno on peli ei voi muuta sanoa..
1300cc Suzuki
Vähän sama vika Rahikaisella... Hiukan tuo mietityttää, että tuo 2800 kilsaa on tosi vähän jopa minun pyöränvaihtorytmilläni *(Roadkill @ Elo. 24 2009,17:58) kirjoitti
![]()
Siksi olisi kiinnostanut kuulla, että johtuuko tuo kenties
- pettymyksestä pyörämallin suhteen
- tyypillisestä takuuvaihdetusta mittaristosta (nollilla uusi)
- vai kenties yber-anti-tourinkiominaisuuksista...
Kerro lisää! *
EDIT: Hintapyyntösi kuullostaa minustakin ihan kohtuulliselta!
FXSB & ZX10R
Kyllä taitaa itelläkin lähteä trumppa vaihtoon keväällä ja tuollaista sitten tilalle. Hieno on ja hinta kohillaan
K750 -61
Pyörä on otettu ajoon tasan vuosi sitten elokuussa ja 08 sillä ajettiin alle 300km. Minä olen ajanut loput kilometrit tänä kesänä. Mittaristo on alkuperäinen, eikä siinä ole vielä merkkiäkään sumentumisesta. Muutenkin smc on toiminut kuin aurinkokello Saharassa.
Omia kilometrejä on rajoittanut 10-12 tunnin päivät Mersun ruorissa ja huima kahden päivän kesäloma. Pitää varmaan ajaa enemmän kilometrejä, ettei ostajat epäile vilunkia.; )
Hehe, sori jos kuullostin epäilevältä Tuomaalta, se ei ollut tarkoitus - kunhan hämmästelin neitseellisiä kilsoja(villero @ Elo. 24 2009,21:09) kirjoitti
![]()
FXSB & ZX10R
Vähän sama homma meikäläiselläkin, kuin Villerolla. Ei pahemmin ole kilsoja tullut ei.. ~ 3500km tänäkesänäAika vaan ei riitä ja sitten kun vielä joutusen kaverin tallissa säilyttämään niin kynnys lähteä pikkulenkeille on suhteellisen suuri. Vaan ehkä sitä tulee tässä loppukaudella reilusti enemmän ajettua kun asuinympäristöä vaihtuu ja siellä paremmat ( "turvallisempi" ) säilytysympäristö, joten voi töihinkin sitten päristellä *
![]()
04 Buell xb12s
Tää onkin niin suolesta, että noita vehkeitä ei uskalla pihoilla säilyttää!
Kysynkin nyt, että onko kellään mitään oikeasti järeää lukitusta toteutettu SMC:n turvaamiseen? Ehkä sellaista ranteenpaksuisella ketjulla valotolppakiinnitystä tms... Onko tossa mopossa hyviä koloja mistä saa ketjun läpivietyä esim. runkon läpi?
FXSB & ZX10R
^ samaa pitäs kans ruveta miettimään, siis kunnon ketjua ja mihin sen pärrässä pujottelis. Uudessa mestassa kun on mulla katospaikka ja järeä teräspylväs hyvin hollilla![]()
04 Buell xb12s
Mulla on viety smc jo kaks kertaa. Eiköhän se vielä kerran pöllitä tänäkin vuonna.Muuten loistopyörä, mutta aivan liian helppo varastaa...ajonesto vois olla hieno ominaisuus. Se tankolukkokin on aivan vitsi.
Sattuuko kukaan tarvitsemaan hyväkuntoista Akrapovicin sliparia tuohon härveliin? Jos kiinnostaa niin voi laittaa vaikka ensin yksityisviestiä täällä.
juhvelström
Paljonkohan näitä mopoja on rekisteröity suomeen? Vissii aika reilusti. Meinaan vaa että tyytyväisyys täytyy olla aika hyvä ku ei niitä niin paljon myynnissä ole...
ktm superduke 990 -07 "faselift"
Onko kenelläkään kokemusta Pirellin MT60 RS Corsa -rinkuloista ja erityisesti niiden pidosta kuivalla asfaltilla?
juhvelström
On ihan hyvä kumi. Pitää hyvin oikeestaan alustalla, ku alustalla. Isot pojat vetää radallakin noilla. Eli luulis hyvin pitävän kuivalla asvaltillakin. Soralla pitää paremmin, ku silee katukumi. Jos ajot taas on enempi asvaltilla niin ostaisin sileen kumin. Tai itseasiassa vaikka ajan nytkin enempi soralla niin päädyin sileeseen kumiin.(juhvi @ Syys. 03 2009,01:17) kirjoitti
![]()
Tuutti Honda
Mitäs kaikkea pitää tilailla kun tarttis saada talveksi 690 enduron vanteet kiinni tohon SMC:hen?
Riittääko pelkän 690 Enduron vanteet mihin sitten vaihtaa SMCen vetopakan ja etu- ja takajarrulevyt?
Vai tartteeko duunailla jotain spacereitä ja holkkeja johonkin väliin.
Jees jees ja poks poks
Morjensta vaan,
Huomisaamun ohjelmaan kuuluu uuden enskan hakeminen eilisen koelenkin aiheuttaman loisto fiiliksen takia ;)
Näillä on tarvinnut fiilistellä aiemmin, muttei enää huomenna ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pwLQp...eature=related
Onneksi olkoon, hienon pelin hommasit!(Horstmeister @ Syys. 03 2009,12:09) kirjoitti
Itselle tuo SMC on oikea valinta vertikaalirajoitteisuuden takia...
PS: Hieno videokin, noita on paljon lisää tuolla tuubissa, noita hiekkavetoja - upeeeeta
FXSB & ZX10R
Täydellinen valinta Horstmeisterilta!
Onnittelut uuesta moposta. Voin luvata ettet tuu pettymään!![]()
Tuutti Honda
Joulu tuli...
Jamppa soitti että, peli on kunnossa tuu hakeen.... Suitsa sai kyytiä jo 5 minuutin päästä espooseen päin...
edit:
Tosi jännä härveli 1000 gsx-r jälkeen...
saas nähdä mahtuuko vajaan suitsan tilalle... ;)
Mökkimopo: Tarvitse enduron vanteet ja kaksi aluslevyä. Vanteet menee heittämällä, kun otat holkit SMC:stä. Aluslevyt laitat jarrusatulan pulttien alle, jolloin satula siirtyy pari milliä ulospäin akselista, ja näin ollen myös vähän irti pinnoista. Saatat joutua hiomaan 0.5mm jarrusatulasta, sen huomaat kun ensin laitat noilla rikoilla mopon nippuun ja ajat vähän. Jos jarrusatulaan jää jälkeä, näytä vähän hiomalaikkaa jäljen kohtaan. Ja ei tarvitse pelätä että se Brembo hajoaisi noin pienestä hiomisesta, siinä on yli 5mm seinämää.
Niin, jos sinulla on vakio kilpiteline paikallaan, ensimmäinen hyppy tai patti tuhoaa rekisterikilven kun se jää nappuloihin kiinni, kilpi taipuu sisäänpäin, ja kun se heilahtaa takaisin huomaat kun takavilkku lentää kypärän vierestä eteesi. Kirjoitan meinaan kokemuksesta.
Onko noi aluslevyt ihan normi prikkoja vai jotain kotaritavaraa?(skuikka @ Syys. 03 2009,21:09) kirjoitti
Tarkoitatko etu- vai takajarrusatulaa?
Pitää varmaan ensi kuussa pistää tilaus vetämään kuhan nyt ensin saa mopon toimimaan kannen avarruksen ja nokan vaihdon jälkeen lisäksi kun sais tuneboyn Australiasta tänne peräpohjolaan niin pääsee sen kanssa vääntämään.
Pakko soon vähän hehkuttaa *
Oli meinaan kottarainen takarinkulan vaihdossa tänään ja samalla vaihtu eturatas hampaan verran pienemmäks ja perskele, ero on aivan törkeen suuri!! Nyt tuntuu aivan uskomattoman hyvälle välitykset ja koko vekottimen ajotuntuma - aivan eri vekotin nyt *
Suosittelen !
04 Buell xb12s
saman tyylinen juttu täällä mutta, vain endurolla. Hain eilen ja nyt rullattu 170km. Sika makee peli.
Kelpaa pärtsätä normitiellä, kivaa on silläkin, mutta niin on kuin sorallakin. Alkaa olemaan likainenkin, latasin tänään hiekkatiellä reilulla vauhdilla lätäkköjen läpi![]()
Nyt sujuu noilla väläreillä jo isomman heittäminen tupaan kuin itsestään..vain kerran meinas mennä seljälleen *![]()
04 Buell xb12s