Sivu: 15 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 2518:sta
    Onko kellään kokemusta kisanokasta smc 690:een? Mistähän moisen herkun saisi tilattua? Muistaakseni nettimotossa oli jossakin vaiheessa pyörä myynnissä johon oli kisanokka vaihdettu.
    Lainaa (donald79 @ Heinä. 07 2009,14:04) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta kisanokasta smc 690:een? Mistähän moisen herkun saisi tilattua? Muistaakseni nettimotossa oli jossakin vaiheessa pyörä myynnissä johon oli kisanokka vaihdettu.
    Olisiko 690 Rallye Replican nokka?

Kotarin osanumero 76236010044
    tuolla "KTM lc4 690 Supermoto" -ketjussa on puhuttu nokista ja niiden vaihdoista..
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Lainaa (vtwin @ Heinä. 07 2009,14:25) kirjoitti
    tuolla "KTM lc4 690 Supermoto" -ketjussa on puhuttu nokista ja niiden vaihdoista..
    Joo niin on ja voin sanoo, et meikäläisen osalta se keskustelu on varsin asiantuntevaa...
    Mullahan oli siinä 690 smotossa ja nyt tässä endurossakin se nokka vaihettuna. Endurolla en ajanu vakiona metriäkään ja smotollaki hyvin vähän, et vähän on vaikee verrata.
    Luulen ettei kukaan tule katumaan nokan vaihtoa. Eikä se oo ees kovin kallis operaatio. Asennettuna varmaan jossain 250e hujakoilla.
    Tuutti Honda
    Hyvä se nokka on. Muuttuu ihan toiseksi mopoksi sen vaihdon jälkeen...
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    tuo nokkahomma on muakin tosiaan kiinnostanu... en ole paljoa siitä tietoa löytäny, mutta onko se duke3 :n nokka joka smc :tä laitetaan piristämään vai?? ja jos joku osais valottaa sen hyödyistä ja haitoista, jos niitä on.... eli nostaako se huipputehoja vai kenties koko alueelta??vääntö??yms.
    !!! rallye replica!! nyt vasta huomasin... ihan uus juttu mulle.
    Tilattu rälli replika-nokka.
    Lainaa (donald79 @ Heinä. 08 2009,17:27) kirjoitti
    Tilattu rälli replika-nokka.
    Oikein!

Tuli ihteki vähä tilailtua tossa alkuviikosta...
    Motosetti ja kaksin kappalein smc etulokareita (musta ja oranssi).
    Tuutti Honda
    Jätkät vaan herkuttelee mä oon vielä kahen vaiheilla tost nokast... Auttaako se ralli nokka yhtään ala/ keskialueen potkuun??
    hei kertokaas ny noviisille mistä paikoista olette ostaneet noita kilkkeitä, kun en tiedä oikein yhtäkään mestaa
    Lainaa (cabron @ Heinä. 09 2009,08:47) kirjoitti
    hei kertokaas ny noviisille mistä paikoista olette ostaneet noita kilkkeitä, kun en tiedä oikein yhtäkään mestaa
    Lähimmältä KTM myyjältä kannattaa kysellä. Hyllyssä ei välttämättä paljoo ole, mut tilaamalla saa mitä vaan eikä nuo toimitusajat montaakaan päivää ole. Hinnatkin saa suht hyvin neuvoteltua kohilleen.
    Tuutti Honda
    Lainaa (xlr8 @ Heinä. 09 2009,07:54) kirjoitti
    Jätkät vaan herkuttelee mä oon vielä kahen vaiheilla tost nokast... Auttaako se ralli nokka yhtään ala/ keskialueen potkuun??
    Niinku cmas jo toteskin, niin ihan eri pyörä nokan vaihon jälkeen. Ja hei, se jätkä tietää 690 mopoista kaiken!

Kuten sanottu niin mun on vaikee verrata, mut muistan sen tunteen ja korviin asti venyneen hymyn, ku lähin ekaa kertaa nokan vaihon jälkeen ajamaan 690 smotolla.

Varmasti se on sen 250e väärti! Eikä tarvi, ku jättää kerran baarissa käymättä niin saat sillä rahalla nokan paikalleen.

Ja hei, sehä on RALLI nokka. Mulla oli pienenä rallilenkkaritkin ja niillä pääs paljon kovempaa, ku muilla ja ruopiki vielä v*tun makeesti!
    Tuutti Honda
    Ei saatana!!! Kuulostaa liian houkuttelevalta. Osasit kauko kyllä vakuuttaa mut sen nokan tarpeellisuudesta. Täytyy varmaan viikonloppuna jättää pubit väliin...
    Lainaa (xlr8 @ Heinä. 09 2009,12:17) kirjoitti
    Ei saatana!!! Kuulostaa liian houkuttelevalta. Osasit kauko kyllä vakuuttaa mut sen nokan tarpeellisuudesta. Täytyy varmaan viikonloppuna jättää pubit väliin...
    Hyvä!

Ehottomasti pubit väliin! Niin päätin ihtekin tehä koko kesän osalta. Ennemmin laittaa mopoon ne rahat.
    Tuutti Honda
    Ei se nokka alapuolen vääntöä paranna. Siirtää tehoja korkeammille kierroksille tietty. Mutta putkilla, kartalla ja nokalla saa alapäänkin parempaan kuosiin kuin vakiossa. Pelkällä nokalla ei alapäähän parannusta tule, ehkä jopa huonontaa hieman, mutta enpä ole moista haitaksi kokenut. 4500 rpm:n jälkeen alkaa sitten tapahtua enemmänkin ja kone kiertää loppuun saakka huomattavan kevyesti. Tämmöset on omat havainnot siis.

Ja kauko kusettaa tuon mun tietämyksen osalta. Suuruudenhullu kaveri
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Hei,hei,hei...pubit ja moottoripyöräily on ihan eri harrastuksia ;) Pitäähän se nyt ulkoillakin
    Lainaa (donald79 @ Heinä. 11 2009,16:03) kirjoitti
    Hei,hei,hei...pubit ja moottoripyöräily on ihan eri harrastuksia ;) Pitäähän se nyt ulkoillakin
    Rikkaan ja hyväkuntosen miehen puhetta.
    Tuutti Honda
    mikäs muuten se musta muovilevy oikein on, joka pyörän mukana tuli? Kokoa jotain 15x25cm.
    Lainaa (kauko @ Heinä. 12 2009,14:27) kirjoitti
    Lainaa (donald79 @ Heinä. 11 2009,16:03) kirjoitti
    Rikkaan ja hyväkuntosen miehen puhetta. *
    Joo ei
    Tommonen tuli meikäläisen endurosta.

Peili pitäis vielä vaihtaa, mut sitäkin tärkeempi vaihtokohde on jalka. Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
    Tuutti Honda
    hyvältä näyttää! niin tosiaan ..enduron jalka on pidempi siis. ja uus jalka on tietääkseni 100++ euroa! kuinkas korkea se enduro on uutena? onko sama kun smc. vai peräti korkeampi vai olikos siinä pienempi jousto?
    peileistä... mulla on tällaiset mallia minimini..[/IMG] näkyy vähän heikosti, mutta siellä ne on kahvasuojissa.
    Enduro on 2cm matalampi, ainakin joustoiltaan. Endurossa on käsittääkseni tuuman pitempi jalka. Taitaa mennä rälläkkä hommiks jos noin perkuleesti maksaa se jalka.

Mites oikeen oot toteuttanu ton peilihomman?
    Tuutti Honda
    SMC endurovanteilla ja korkeilla nappuloilla kestää pystyssä alkuperäisellä jalalla. Kovin kallellaan se on joten ei sitä nyt hirveän pehmeisiin paikkoihin voi pysäköidä jalalle.
    joo noi peilit on muistaakseni merkkiä powermadd ja vissiin tarkoitettu enempi kelkka- ja mönkkäritouhuihin. mutta menee ne tohonkin kiinni.. eli poralla reikää kahvasuojaan ja kiinnityskamat onkin mukana pussissa.( pultti ja mutteri). rehellisyyden nimissähän noista ei mitään näe. peili on mallia convex eli kupera ja siten pienentää maisemia rajusti.
    Lainaa (xlr8 @ Heinä. 19 2009,08:59) kirjoitti
    joo noi peilit on muistaakseni merkkiä powermadd ja vissiin tarkoitettu enempi kelkka- ja mönkkäritouhuihin. mutta menee ne tohonkin kiinni.. eli poralla reikää kahvasuojaan ja kiinnityskamat onkin mukana pussissa.( pultti ja mutteri). rehellisyyden nimissähän noista ei mitään näe. peili on mallia convex eli kupera ja siten pienentää maisemia rajusti.
    Nii vähä arvelinkin ettei mitään näe niistä. Sen verran on mummoutta meikäläisessä, et jotain siitä peilistä sais näkyäkin.
    Luulen, et hetki heilahtaa ennenku mun mopossa peili vaihtuu.
    Tuutti Honda
    Lainaa (skuikka @ Heinä. 18 2009,12:11) kirjoitti
    SMC endurovanteilla ja korkeilla nappuloilla kestää pystyssä alkuperäisellä jalalla. Kovin kallellaan se on joten ei sitä nyt hirveän pehmeisiin paikkoihin voi pysäköidä jalalle.
    Hyvä tietää. Eiköhän tuo mun mopon jalka saa maistaa rälläkkää jossain vaiheessa. V*tuttaa, ku joka kerta parkkiin jättäessä pitää hirvee taistelu käyä sen kanssa, et saa pysymään pystyssä.
    Tuutti Honda
    peileistä; laita SMC:n peili, on vähän sirompi varsi, muuten sama. hinta 22 eur kpl.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
    Lainaa (vtwin @ Heinä. 19 2009,21:15) kirjoitti
    peileistä; laita SMC:n peili, on vähän sirompi varsi, muuten sama. hinta 22 eur kpl.
    Juu, näin on ollu tarkotuskin uuesta asti.
    Unohtu vaan nyt tilata noitten kaikkien muitten roippeitten mukana eikä hyllyssä ollu sellasta.
    Noh, eipä paljoo menoo haittaa.
    Tuutti Honda
Sivu: 15 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen