Sivu: 6 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 2518:sta
    On muuten komee peli perke*e. Noiden lämpösuojien uus väri sopii tohon teemaan paremmin ku alkuperäsen värisinä, priima!

Oliks noi muut kuvat otettu Lavangosta? Kylhän se kotari pikkasen ilmaa on saanu
    aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. joo lämpösuojat maalasin ihan perus spraylla. toivottavasti kestää, eikä rupee kuplimaan. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??
    Komee peli noilla muoveilla - ei voi muuta sanoa!
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    On kyllä hieno! Täytyis tommonen akran pönttö hommata itsekin ja jotain teippiä katteisiin.. ehkä talvella, ellei ajele!
    Honda CRF 250 L
    HarMi:n avatar
    Liittyi Aug 2006
    Ei kopioi toisten avattaria
    Lainaa (xlr8 @ Elo. 24 2008,21:37) kirjoitti
    aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??
    Mä olen menossa Lavangon motoradalle huomenna tiistaina töiden jälkeen. Olis hienoa nähdä SMC tositoimissa. Voin kuvata kännykkäkypäräkameralla menoa jos vain vanhalla LC4 enskamotolla pysyn perässä.
    Routaisten peltojen pehtoori
    Lainaa (habanero @ Elo. 25 2008,19:43) kirjoitti
    Lainaa (xlr8 @ Elo. 24 2008,21:37) kirjoitti
    aa... joo lavangostapa hyvinkin. pari kertaa käyny ajelemassa... hauskaa hommaa. seuraavalla rata reissulla varmaan selviää..??
    Mä olen menossa Lavangon motoradalle huomenna tiistaina töiden jälkeen. Olis hienoa nähdä SMC tositoimissa. Voin kuvata kännykkäkypäräkameralla menoa jos vain vanhalla LC4 enskamotolla pysyn perässä.
    eiköhän sillä enskalla pysy . Mäkin ihan aloittelija vielä. kuulostaa kyllä hyvältä. huomenna vois mennäkin ajamaan. ite ehtisin sinne noin neljän- viiden väliin.
    HarMi:n avatar
    Liittyi Aug 2006
    Ei kopioi toisten avattaria
    Lainaa (xlr8 @ Elo. 25 2008,23:10) kirjoitti
    Lainaa (habanero @ Elo. 25 2008,19:43) kirjoitti
    eiköhän sillä enskalla pysy . Mäkin ihan aloittelija vielä. kuulostaa kyllä hyvältä. huomenna vois mennäkin ajamaan. ite ehtisin sinne noin neljän- viiden väliin.
    Mä ehdin sinne samoihin aikoihin, jos ei töissä tule mitään yllätyksiä.
    Routaisten peltojen pehtoori
    690 SMC varastettu. Että siihen loppu se hauskuus...
    Lainaa (donald79 @ Syys. 05 2008,09:24) kirjoitti
    No voi perse, oliko ketjullla kiinni? Mistäpäin lähti?
    Honda CRF 250 L
    Lainaa (YLLE @ Elo. 25 2008,16:17) kirjoitti
    On kyllä hieno! Täytyis tommonen akran pönttö hommata itsekin ja jotain teippiä katteisiin.. ehkä talvella, ellei ajele!
    Mulla olis tuollainen myynnissä, katso nettivaraosasta.

Ainoa jälki näkyy pöntön takapäässä olevan hiilikuidun reunassa, todella mitätön.

Linkki

Orggilaisille omakustannehintaan 350€.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)
    On toi SMC aivan sairaan hyvän näköinen mustilla muoveilla. Melkein pärjää 2005-2006 Prestigelle.
    "The Slow And Pathetic"
    Eipä ollut kummemmin kiinni..vain tankolukossa...eli tavallaan oma moka siis.Onneksi on kasko.
    Lainaa (donald79 @ Syys. 05 2008,09:24) kirjoitti
    no voi perkele!! kaskolla sitte uus ens kesäks?? Mistä muuten vietiin?
    ..voisitteko laittaa tämän ketjun lukkoon tai vaikka tuhota.. meinaa tulla nimittäin yli 10000 euron lovi pankkitilille, kun noita kuvia kattelee.. törkeen hieno peli tuo SMC. *

juu, ja koeajolle en varsinkaan mene.. onneks näytti koeajopäivät täälä meidän seudulla jo olleen viime viikolla. *huh*
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Mites porukalla on ajojen laita? pitkälle talveen asti, vai... Mulla jo tallissa mopo, mutta jos aurinkoisia hyviä päiviä tulee niin ajoon vaan. mustat deco setit tuli tossa liimattua ja öljyt vaihdettu talveks. Etu jarru olis seuraavana listalla. Mieli tekis hankkia koko racing setti ( motomaster, bering... ), mutta vähän kalliiks menee.
    Lainaa (xlr8 @ Loka. 11 2008,11:05) kirjoitti
    Etu jarru olis seuraavana listalla. Mieli tekis hankkia koko racing setti ( motomaster, bering... ), mutta vähän kalliiks menee.
    Mitä vikaa etujarrussa on? Jos jotain haluaa parantaa (hifistellä), niin joku radiaalipuristin vaan yläpäähän ja homma bueno. Mut levyä en ainakaan lähtis vaihtaan...
    Pain is just weakness leaving the body
    ... joo kyllä siinä teho on ihan ok, mutta ärsyttävää sykkimistä kahvasta vaan tulee hitaammissa jarrutuksissa. oon putsaillu kenkää ja naputellu levyä vapaaksi, mut ei oikein toimi silti... oisko vinkkejä??
    Ettei olisi jarrulevyt kierot. Mulla vaihdettiin Megamotossa jarrulevyt, kun etujarru nypytti. Oli tullut uusi malli levyistä ja kiinnikkeistä, joten kai niissä jokin suunnitteluvirhe oli.
    Dixi et animam levavi
    joo kierolta ne ainakin jarrutuksissa tuntuu, mutta silmällä en tahdo sitä havaita. jotenkin se nypytys on kyl saatava loppumaan. se on niiin ärsyttävää kun etupää jojoilee eestaas joka valoissa ja mutkissa kun jarruttaa niin se vasta hassulta tuntuukin.
    Tää on ainoa pärrä mikä tällä hetkellä aiheuttaa vaihtokuumetta

Saakeli...

pitäisköhän..
    1300cc Suzuki
    Lainaa (xlr8 @ Loka. 11 2008,12:20) kirjoitti
    ... joo kyllä siinä teho on ihan ok, mutta ärsyttävää sykkimistä kahvasta vaan tulee hitaammissa jarrutuksissa. oon putsaillu kenkää ja naputellu levyä vapaaksi, mut ei oikein toimi silti... oisko vinkkejä??
    Jos tota sykkimistä esiintyy ainoastaan hitaassa vauhdissa jarruttaessa ei se välttämättä johdu kierosta levystä. Omalla kohdalla kaikissa smotoissa mitä olen omistanut (muutettu DR650, KTM SMC660 ja Husse SM510R) on tota sykkimistä esiintynyt. Kaikkiin olen levyn vaihtanut ja ainoastaan DR:n kohdalla ongelma oli siinä. Se kyllä tosiaan tärräsi ihan kunnolla kovemmassa jarrutuksessa.

Mitä nyt tuolta ulkomaisilta foorumeilta olen lueskellut niin ilmeisesti erityisesti Brembon jarrupaloista saattaa jäädä matskua levyyn johonkin kohtaan mikä taasen jumittaa jarrutettaessa. Neuvona on tullut levyn hiomista hiekkapaperilla mutta itse en ole kokeillut. Luulisi nyt että kun palat vaihtaa ja jarruttelee kunnolla niin ajaisi saman asian.

Tossa mun nykyisessä pyörässä (sm510r) tota sykkimistä esiintyy nimenomaan hitaassa jarrutuksessa. Kokeilin levyä, satulaa ja mäntiä putsailla mutta eipä sillä vaikutusta ollut. Vaihdoin Brakingin piparilevyyn ja ehkä alkuun sykkimistä ei esiintynyt mutta vähän ajan päästä ilmeni uudelleen. Tietty kun levyn vaihtaa niin aluksi jarrutusteho on mitä on ylipäätään. Paloja (Brembot) en vaihtanut vielä tuossa vaiheessa vaan vähän myöhemmin. Uusilla paloilla sykkiminen väheni jonkin verran mutta ei täysin poistunut. Nyt tosin on sen verran vähäistä että en jaksa asiasta stressata. Varsinkin kun sitä esiintyy todellakin hitaassa, kevyessä jarrutuksessa. Kovissa jarrutuksissa kaikki pelaa kuten pitää. Ehkä sitä hiekkapaperia voisi jossain välissä koittaa jos jaksaa.

SMC660:ssä myös sykkimistä oli hitaassa jarrutuksessa. Silloinkin levyn vaihdoin ja jonkin aikaa ok mutta vähän ajan päästä taas, aika lievänä tosin. En muista vaihdoinko paloja silloin.

Niin juu ja tuon Hussen alkuperäisen levyn purin osiin ja ainakaan lasipöydälle laitettaessa ei levy näyttänyt olevan kiero.
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
    Lainaa (Zetus @ Loka. 11 2008,23:56) kirjoitti
    Lainaa (xlr8 @ Loka. 11 2008,12:20) kirjoitti
    Jos tota sykkimistä esiintyy ainoastaan hitaassa vauhdissa jarruttaessa ei se välttämättä johdu kierosta levystä. Omalla kohdalla kaikissa smotoissa mitä olen omistanut (muutettu DR650, KTM SMC660 ja Husse SM510R) on tota sykkimistä esiintynyt. Kaikkiin olen levyn vaihtanut ja ainoastaan DR:n kohdalla ongelma oli siinä. Se kyllä tosiaan tärräsi ihan kunnolla kovemmassa jarrutuksessa.

Mitä nyt tuolta ulkomaisilta foorumeilta olen lueskellut niin ilmeisesti erityisesti Brembon jarrupaloista saattaa jäädä matskua levyyn johonkin kohtaan mikä taasen jumittaa jarrutettaessa. Neuvona on tullut levyn hiomista hiekkapaperilla mutta itse en ole kokeillut. Luulisi nyt että kun palat vaihtaa ja jarruttelee kunnolla niin ajaisi saman asian.

Tossa mun nykyisessä pyörässä (sm510r) tota sykkimistä esiintyy nimenomaan hitaassa jarrutuksessa. Kokeilin levyä, satulaa ja mäntiä putsailla mutta eipä sillä vaikutusta ollut. Vaihdoin Brakingin piparilevyyn ja ehkä alkuun sykkimistä ei esiintynyt mutta vähän ajan päästä ilmeni uudelleen. Tietty kun levyn vaihtaa niin aluksi jarrutusteho on mitä on ylipäätään. Paloja (Brembot) en vaihtanut vielä tuossa vaiheessa vaan vähän myöhemmin. Uusilla paloilla sykkiminen väheni jonkin verran mutta ei täysin poistunut. Nyt tosin on sen verran vähäistä että en jaksa asiasta stressata. Varsinkin kun sitä esiintyy todellakin hitaassa, kevyessä jarrutuksessa. Kovissa jarrutuksissa kaikki pelaa kuten pitää. Ehkä sitä hiekkapaperia voisi jossain välissä koittaa jos jaksaa.

SMC660:ssä myös sykkimistä oli hitaassa jarrutuksessa. Silloinkin levyn vaihdoin ja jonkin aikaa ok mutta vähän ajan päästä taas, aika lievänä tosin. En muista vaihdoinko paloja silloin.

Niin juu ja tuon Hussen alkuperäisen levyn purin osiin ja ainakaan lasipöydälle laitettaessa ei levy näyttänyt olevan kiero.
    Kuulostaa tutulta. kiitti hyvästä vinkistä. täytyy kokeilla ensiapuna putsata taas kaikki perusteellisesti ja sit laittaa uudet palat. viimeeks kun putsasin, niin vähän aikaa kaikki toimi eli teoria brembon paloista vois olla oikea. eikös stormilta saanut EBC paloja... ne vissiin on hyvät?
    Juu, Stormilta itsekin EBC:n HH palat tohon Husseen hain. Omasta mielestä ovat paremmat kuin alkuperäiset. Toivottavasti saat sykkimisen katoamaan. Itteä tietty vähän harmittaa että tuli tohon(kin) uusi levy hankittua kun vanha mitä ilmeisimmin ei ollut kiero. No, onhan toi piparilevy ainakin hyvän näköinen jos ei muuta
    Yamaha YZ250F -08
    SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
    Lainaa (xlr8 @ Loka. 11 2008,16:33) kirjoitti
    joo kierolta ne ainakin jarrutuksissa tuntuu, mutta silmällä en tahdo sitä havaita. jotenkin se nypytys on kyl saatava loppumaan. se on niiin ärsyttävää kun etupää jojoilee eestaas joka valoissa ja mutkissa kun jarruttaa niin se vasta hassulta tuntuukin.
    Mulla täysin sama ongelma 690SM:ssä. Oon kans ajatellu, et levy on kiero, mut ei se vissiin sit siitä johdu. Nimen omaan hitaissa jarrutuksissa nytkyttää, mikä on tuolla kaupungilla todella ärsyttävää. Kovemmissa vauhdeissa ei ongelmaa. Oonki ruvennu käyttää hitaissa jarrutuksissa pelkästään takajarrua. PRKL!
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Täällä on melkein joka jannulla näissä vehkeissä vielä takuu voimassa. Ei muuta kuin liikkeeseen vaan. Kyllä jumaliste takuun pitäis mun mielestä hoitaa tommoset asiat. Olipa sitten syynä palat, levy tai ei-enää-niin-kelluva-levy.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Paljos porukalla on vakuutusmaksut ko härveliin? Iski kuume moiseen aikas pahasti, vaihtotarjouksia oon kysellyt ja lompakon kannalta pahalta näyttää *
    Rupesin nyt sit tietysti leikkimään nuilla vak.laskureilla..järkytykseks huomasin jotta ainakin Pohjolalla ja Turvalla olis lähes/ on samaa luokkaa kuin tossa mun tonniFasussa * *Miten hitossa voi olla mahd. jos tosta (kotarista) löytyy tehoa vain reilut 60 hummaa ja painoa lähes satakiloa vähemmän kuin fasussa..hinta melkein sama...ei jymmarra.

04 Buell xb12s

Wuuhaa, täälläkin nyt sitten onnellinen uuden kotarin omistaja *

Jammu jäi liikkeeseen ja nyt odotellaan tiistaita jotta pyörän voi hakea. Pikkasen syyhyttää päästä ajelemaan, tuli meinaan saatua esimakua pyörästä koe-ajon merkeissä...hieno laite, täytyy sanua *
    04 Buell xb12s

Onneksi olkoon uudesta moposta. Kylmiä kelejä varten sitten kahvasuojat + kahvalämppärit vaan kehiin, niin tarkenee
    aika kaponen mopo isolla miehellä uppoaa satula persvakoon.
    SUZUKI B-KING
  30.  
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 18 2008,16:12) kirjoitti
    aika kaponen mopo isolla miehellä uppoaa satula persvakoon.

Paikalla vaikoilemassa?
    04 Buell xb12s

Sivu: 6 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen