Sivu: 9 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 2518:sta
  1. #241
    Eipä ole tullut tutkittua missä SMC:n katti on, mutta tuo "MAINTAINS THE STOCK KAT" tarkoittaa vapaasti suomennettuna, että alkup. katti säilyy kokoonpanossa sliparin asentamisen jälkeenkin.
  2. #242
    Lainaa (Duneon @ Loka. 27 2008,22:14) kirjoitti
    Pakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.

    E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
    Kävin kattelemassa tota sun entistä pyörää. Multahan pöllittiin reilu kuukaus takaperin toi sm ja nyt ois smc kiikarissa Vakuutus rahat pitäs saada tällä viikolla. Kun myyjä käytti sitä siinä niin joutu parikyt sekkaa starttaamaan ennen ku lähti tulille, onkohan siinä ollu tommosta vai onko pitkään seisonu? Ja mites ne kilsat , kun sitä mittariahan oli vaihdettu. Ois muutama muukin kysymys jos jaksat vastailla niin laitanko yyveetä vai turistaanko täällä?
  3. #243
    Laittelin sulle yv:llä jo jotakin.
  4. #244
    Lainaa (nijnorz @ Loka. 28 2008,18:32) kirjoitti
    Lainaa (Duneon @ Loka. 27 2008,22:14) kirjoitti
    Pakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.

    E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
    Kävin kattelemassa tota sun entistä pyörää. Multahan pöllittiin reilu kuukaus takaperin toi sm ja nyt ois smc kiikarissa * *Vakuutus rahat pitäs saada tällä viikolla. Kun myyjä käytti sitä siinä niin joutu parikyt sekkaa starttaamaan ennen ku lähti tulille, onkohan siinä ollu tommosta vai onko pitkään seisonu? Ja mites ne kilsat , kun sitä mittariahan oli vaihdettu. Ois muutama muukin kysymys jos jaksat vastailla niin laitanko yyveetä vai turistaanko täällä?
    Tuosta käynnistämisestä ainakin itse huomasin sen, että kaasua ei kannata antaa yhtään! Mikäli kaasua vääntää, niin saa sahata reilusti kauemmin..
    04 Buell xb12s

  5. #245
    Minulla on ainakin vahva tunne siitä ,että se katti sijaitsee sen vakiopöntön sisällä.Eli lähtee,kun pönttö lähtee.. Tuskin se sinne alkukäyrästöönkään mahtuu.Ja näyttäs tuo leon vaimennin senverran pieneltä,että ei sinne mitään kattia mahdu. Akran pönttö on ainakin niin suora,että voi helposti tarkistaa pakoventtiileiden kunnon.. Ei voi muuta sanoa kun,että on ollu hauska kesä tämän mopon kanssa! Ei mitään vikoja/huomauttamista..
  6. #246
    Se on siellä vakiopöntön alkuosassa, näkyy kun katsoo sisään etupäästä.
    Niin ja v-mäinen irrottaa, ja irrotus tekee äänistä kovin huvittavat.
  7. #247
    Vincento haettu * *Yleisesti tarkastellen voi kyllä melkein sanua että ei siellä tod. mitään kattia ole, leviä ja pitkä pyöreä reikä päästä- päähän saakka..luulisi äänimaailman olevan kohillaan kohta *
    04 Buell xb12s

  8. #248
    Lainaa (villero @ Loka. 28 2008,18:11) kirjoitti
    Pikkasen polttelee nuo oranssit ketjut, mutta mites se oranssin värin näkyvyys. Väri varmaan pysyy ketjuissa kiinni, mutta mites se ketjujen huolto/ylläpito? Onko noista ketjuvahoista tarpeeksi läpinäkyviksi?
    joo. kyllä ne oranssit ketjut on sen verran härskit, et joutuu kyll vaihtaa niihin kun aika tulee. samalla varmaan sitten sellainen stealth sprocket oranssilla keskispiderillä ja teräs hampailla.
  9. #249
    mopo tosiaan jo talviteloilla, mutta kävin nykäsemässä uudet teipit kiinni....
  10. #250
    Mistäs nuo teippisetit on peräisin? Ostettu tarrasarja vai teetetty? Komeen näköinen peli tuokin.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  11. #251
    Nätti peli! Teippisarja on ilmeisesti kotarin oma ja tarkoitettu juurikin noille mustille muoveille..
    Honda CRF 250 L
  12. #252
    jeps. teipit on ktm:n omat. Oli ihan mielenkiintoista asentaa, kun noita kulmia on jonkun verran muoveissa, mut ihan hyvä tuli.
  13. #253


    Ei tää mitään tarroja kaipaa. Kilpiteline, peilit ja vaimennin vaihtoon, niin kylä kelpaa...
  14. #254
    Woehan helevetti mitkä mökät siitä Vincentistä lähtee *

    Testirundin jälkeen oli kyllä pakko skruuvata killeri paikoilleen, vaikkakin äänet oli enemmän kuin miehekkäät. Niillä
    soundeilla ei vaan tule naapurisopu pysymään, joten...

    Taitaa olla niin avara tuo että täytyy ensitilassa käydä se akran softa siihen laitattamassa..saattaa nyt
    ihan arvaamatta kone vaan sammua tyhjäkäynnillä ja nopiasti kaasua antaessa.
    Persdynon mukaan tosiaan olis puhtia hieman enemmän ja etenkin "sitkeyttä".


    edit: niin ja se katti on tosiaan vakiopöntön alkupäässä...



    04 Buell xb12s

  15. #255
    hieno on kyllä ihan mustanakin pyörä. onkos porukalla ehdotuksia peilien suhteen? katselin sellaisia tangon alle tulevia, mut ei oikein löytyny suomesta ainakaan ja hintaa oli julmetusti( tais olla convex merkkiset ).
  16. #256
    Nyt olisi piikit alla, vähän turhan aikaista mutta ei malttanut odottaa..

    Hyvin venyi 5.10 leveä rengas tolle 5.0 vanteelle.. Tuolla 4-kuvaa renkaista KLIK.

    Kävin jo soramontulla ajelemassa, todella vakaa 21" eturenkaalla.. sais tulla jo lunta!
    Honda CRF 250 L
  17. #257
    Lainaa (xlr8 @ Marras. 02 2008,10:28) kirjoitti
    ( tais olla convex merkkiset ).
    .... niin toi convex taitaakin vaan meinata sitä, että lasi on hiukka kupera peilissä . mutta advancedperformanceaccessories nimisessä puljussa on ihan nätin näköisiä peilejä. jos jostain vaan sais saman tyyliset??... halvemmat siis.
  18. #258
    Lainaa (xlr8 @ Marras. 02 2008,10:28) kirjoitti
    onkos porukalla ehdotuksia peilien suhteen?
    Pois vaa kokonaa..niillä mitää tee.
    Ilman hauskaakin voi olla viinaa!
  19. #259
    Lainaa (YLLE @ Marras. 02 2008,19:44) kirjoitti
    Nyt olisi piikit alla, vähän turhan aikaista mutta ei malttanut odottaa..

    Hyvin venyi 5.10 leveä rengas tolle 5.0 vanteelle.. Tuolla 4-kuvaa renkaista KLIK.

    Kävin jo soramontulla ajelemassa, todella vakaa 21" eturenkaalla.. sais tulla jo lunta!
    Mites alusta? Millanen vetää kunnon patilla?

    Siis ihan vaan uteliaisuuttani kyselen koska juuri eilen sattumalta juteltiin ja mietittiin kaverin kanssa, jotta onkohan 690 endurossa ihan eri sisuskalut ja öllit keulassa ja esim. eri jousi takana. Näin voisi ainakin olettaa, koska smc:ssä on varsinkin takapää aikas "järeällä" jousella varustettu. Huvikseen ja ajankuluksi säädettiin meikäläisen pärrästä takapää niin löysälle kuin mahd. ja verrattiin sitä sitten samaisen kaverin enskamallin 300 exc:n takapäähän..ero oli aika järkyttävä. Kummankin veikkaus oli testin jälkeen se, että tuo meikäläisen smc:n takapää todennäköisimmin läpsisi perseelle kunnon pattia tarjotessa *
    Tosin ei kyllä tällä mahalla ja kunnolla paljoo patille tarjota, mutta jos...



    04 Buell xb12s

  20. #260
    Mä hautasin nastarengasprojetin just tuon alustan takia. SM:ssäkään ei saa alustaa niin herkäksi kuin se pitäis olla talvikäytössä, jos vähänkään poikkeaa pattisemmalle tielle. Talvella kun ne soratietkään ei ole niin sileitä, niin ongelmia siitä tulee kovalla & lyhyellä jousituksella. Ei saa pitoa, vaikka ois miten piikkiä alla. Toisekseen eipä tuossa oman takahaarukassa varmaan edes mahtuisi pyörimään kunnon enskanastoilla varustettu kumi - SMC:ssä tilanne on varmaan kokonaan toinen.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  21. #261
    ^ Toinen epäilystä herättävä asia oli koneen alakerta, aika aran näköinen. Ei loppujen lopuksi ole niin ihmeellinen se maavara tossa ja ai että kun valuu tippa poskea pitkin kun sen mettäpolulla kunnolla johonkin kiveen täräyttää * Siinä mielessä vanhassa vara parempi - kehtorunko on rok & pop!

    Jossain jäärätä touhussa smc vois olla..hmmm..mielenkiintoinen laite *
    04 Buell xb12s

  22. #262
    Eikö sillä voi ajaa talvella siten ettei se särkyisi
    SUZUKI B-KING
  23. #263
    Lainaa (AF-1 @ Marras. 03 2008,11:42) kirjoitti
    Eikö sillä voi ajaa talvella siten ettei se särkyisi
    Sääli on sairautta *
    04 Buell xb12s

  24. #264
    määmuuta mut sitä vaan et saahan sen rakkineen rikki kesälläkin kun ajelee metsäautoteillä
    Eikö toi laite ole tarjotettu ensisijaisesti kadulle, sinänsä sama onko kadun päällä jää vai asvaltti kunhan on renkaat on sen mukaan
    SUZUKI B-KING
  25. #265
    Eiköhän ton alustan saa säätämällä kohdilleen. Puristusvaimennusta riittävästi ulosjoustossa, niin ei pitäisi potkia takaisin. Tosin liikaa ei saa kääntää, rupeaa muuten jousi pakkaantumaan kovassa röykyssä.

    Eiköhän toi mun talviajo ole enimmäkseen pientä mutkaista tietä ja sladissa ajelua.. Huomenna täytyy lähteä soramontulle ajelemaan, siellä ei nastat kulu!
    Honda CRF 250 L
  26. #266
    Lainaa (AF-1 @ Marras. 03 2008,19:19) kirjoitti
    määmuuta mut sitä vaan et saahan sen rakkineen rikki kesälläkin kun ajelee metsäautoteillä
    Eikö toi laite ole tarjotettu ensisijaisesti kadulle, sinänsä sama onko kadun päällä jää vai asvaltti kunhan on renkaat on sen mukaan
    Ei ja ei... Tutustuppa ihan rauhassa esim. 690 Enduroon, SMC:n lannan katkuiseen kaksoisveljeen. Näiden kahden pyörän erona on lähinnä erilainen vannekoko. SMC:n voi käydä hakemassa KTMn oman metallisen pohjapanssarin, jolloin ne pikkukivet yms. eivät pääse vahingoittamaan tuota kaunista kisamoottoria, jos tuota ryhmäkanneketjua on uskominen... Se suurempi ongelma on vaan se, että kuka haluaa aiheuttaa niitä pieniä naarmuja pakasta vedettyyn itävaltalaiseen taideteokseen.

    Mistä muuten niitä muovisia mustia pohja"panssareita" saa ostettua? Minä en ainakaan löytänyt niitä tuolta Powerparts-listoilta...
  27. #267
    Lainaa (villero @ Marras. 09 2008,11:36) kirjoitti
    Mistä muuten niitä muovisia mustia pohja"panssareita" saa ostettua? Minä en ainakaan löytänyt niitä tuolta Powerparts-listoilta...
    Joka ktm kaupasta! Tilaat vain 690 enduron vakiopohjapanssarin, eikä ole kallis.

    76503090000 näkyi olevan varaosanumero panssarin sisäpuolella, en kyllä netistä löytänyt sillä mitään!



    Honda CRF 250 L
  28. #268
    Lainaa (YLLE @ Marras. 09 2008,11:44) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Marras. 09 2008,11:36) kirjoitti
    Mistä muuten niitä muovisia mustia pohja"panssareita" saa ostettua? Minä en ainakaan löytänyt niitä tuolta Powerparts-listoilta...
    Joka ktm kaupasta! Tilaat vain 690 enduron vakiopohjapanssarin, eikä ole kallis.

    76503090000 näkyi olevan varaosanumero panssarin sisäpuolella, en kyllä netistä löytänyt sillä mitään!
    Jes, kiitos ja kumarrus, pitää huomenna käydä Klaukkalasta hakemassa tuollainen.

    Nyt kun on meneillään perän siistiminen, ja pitäisi keksiä miten ja mihin tulevat minivilkut tulevat? Kilpi on nyt sovitettu pyörään nätisti niihin alkuperäisen hässäkän reikiin. Toisaalta eipä tässä nyt ole vielä mikään kiirus, kun Vincekin pitäisi ensin saada Saksasta pyörään kiinni, jotta näkisi mihin ne tuulet puhaltaa.



  29. #269
    Lainaa (villero @ Marras. 09 2008,18:55) kirjoitti
    Lainaa (YLLE @ Marras. 09 2008,11:44) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Marras. 09 2008,11:36) kirjoitti
    Mistä muuten niitä muovisia mustia pohja"panssareita" saa ostettua? Minä en ainakaan löytänyt niitä tuolta Powerparts-listoilta...
    Joka ktm kaupasta! Tilaat vain 690 enduron vakiopohjapanssarin, eikä ole kallis.

    76503090000 näkyi olevan varaosanumero panssarin sisäpuolella, en kyllä netistä löytänyt sillä mitään!
    Jes, kiitos ja kumarrus, pitää huomenna käydä Klaukkalasta hakemassa tuollainen.

    Nyt kun on meneillään perän siistiminen, ja pitäisi keksiä miten ja mihin tulevat minivilkut tulevat? Kilpi on nyt sovitettu pyörään nätisti niihin alkuperäisen hässäkän reikiin. Toisaalta eipä tässä nyt ole vielä mikään kiirus, kun Vincekin pitäisi ensin saada Saksasta pyörään kiinni, jotta näkisi mihin ne tuulet puhaltaa.
    Kanattaa olla tarkkana mihin ne vilkut laittaa. Duneonilla muistaakseni aluks hieman kärysi vilkut, kun Vince lämmitti.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  30.  
  31. #270
    Joo se kävi niillä alkuperäsillä vilkuilla, kun ne tuli sen verta ulos vrt. minivilkut. Tosin ois nekin voinut paskarrella jotenkin fiksummin kait ni ei ne olis välttämättä palanu.
Sivu: 9 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959 ... ViimeinenViimeinen