Sivu: 8 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 2518:sta
    tätä minä pelkään.

täytyy haudata lompakko takapihalle ennen lähtöä. (ja ajokortti).
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Hyvä äijät, joka jannulle vain kotari alle!

Tuli tilattua 21" käytetty etuvanne ja satapiiki nimisestä liikkeestä 21/17 välikelin piikkirenkaat.. eli kausi jatkuu läpi talven!

edit:korjattu liikkeen nimi

Honda CRF 250 L
    Lainaa (YLLE @ Loka. 24 2008,17:03) kirjoitti
    Tuli tilattua 21" käytetty etuvanne ja kisarenkaalta 21/17 välikelin piikkirenkaat.. eli kausi jatkuu läpi talven!
    Paljos moiselle paketille tuli hintaa? Ja millaset kumit hommasit (kuvia, speksejä)?

Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Thuota thuota..vähän nyt häiritsee semmonen homma kuin että kierrokset ei tunnu kaasuteltaessa heti putoavan normi tyhjäkäynnille. Siis jos vaikka vapaalla pistän jenkhat 3 tonniin ja päästät kaasun, jää rundit hetkeksi n. 2200 rundiin ja siittä laskeutuvat sitten normi tyhjäkäynnille. En muista olisiko ollut näin jo uudesta, tänään vain hokasin moisen "oireen". Rajotin modi siis tehty ja penkin alta karttasäätö laitettu 2:seen ( advanced asento ).

Onko normi homma, vai bongasinko kenties ensimmäisen vian?? *
    04 Buell xb12s

Oisko kylmän ilman ongelmia? Anna pyöriä 15 min tyhjäkäyntiä, niin ECU opettaa itte ittensä uusiksi. Joskus auttaapi asiaan.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    täytyypä hoomenna kokeilla..mutta se ei siis ole normaalia että tekee noin?

Muuten kyllä pelittää enemmän kuin hyvin...
    04 Buell xb12s

Ei se normaalia käsittääkseni ole. Mun peli (SM siis) menee huoltoon jossain vaiheessa. Tyhjäkäynti laukkaa pitkin pitäjiä, enemmän juttua siitä tuolla SM-ketjussa. Mutta ei kai se niin vakavaa ole. Huoltoliikkeen työntekijän Dukekin heiluttelee tyhjäkäyntiä puoleen ja toiseen. Ei se niin vakavaa ole ja aina voit kysellä huoltopaikasta. Jos niillä on tietoa, niin kaikkihan menee takuuseen kuitenkin.
    Okei, hyvä tietää Vaikka eihän näma yksmukiset ikinä käsittääkseni ole ihan tasakäyntisiä olleetkaan, ainakaan pari mitä olen joskus omistanut. Eiköhän se ecu varottele valollansa jos jotain suurempaa ongelmaa pukkaa
    04 Buell xb12s

cmas: etuvanne oli 200€ ja piikit on kings:n nappularenkaat H.240-300€ (riippuen nastojen määrästä).

Paikka oli tosiaan http://www.satapiikki.fi/, sieltä löytyy kuvia! Ei kisarengas, minkä ekana kirjoitin..
    Honda CRF 250 L
    Meinasin ekana noille 17" hommata piikit, mutta vähän enemmän on tarjontaa tolle 21-tuumaiselle.

Renkaissa on rallinastat ja 240 nastaa per rengas. Laitan sitten joskus kuvia näytille, kun joskus saan renkaat alle (ja kunhan nyt tulevat, tänään vasta tilattu).
    Honda CRF 250 L
    mistä vehkeestä se 17" vanne on ja kuinka leveä? 18" olisi valtava tarjonta renkaista, 17" löytyy ehkä kapeita kyllä. Mulla on enskapiikit 21/18 talveksi ja ne on mahtavat pikkuteillä kun on lunta tai jäätä, mutta asfaltilla ei pidä mitään. Jääradalla ne taas ei pidä. Rallinastat voi olla hyvä kompromissi jos on asfalttia ja ihan etelässä saattaisi riittää pienemmätkin?

Katsoin nyt tuota linkkiä ja nuo välikelin renkaathan olisi mahtavat!

Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 25 2008,09:48) kirjoitti
    mistä vehkeestä se 17" vanne on ja kuinka leveä?
    Vanne on smc:n oma 5.00-17, olin pihi ja ostin vain ison etuvanteen .
    Honda CRF 250 L
    Pitäisi nyt lähteä rööri-ostoksille, mutta mitä ostaa ja mistä? Akra, Wings, LeoVince, FMF ja Remus ovat löytyneet erinäisistä lähteistä. Löytyykö vielä jotain muita huomion arvoista slipareita/putkistoja?
    Kiitos cmas ecu -vihjeestä! Nyt pelittää taas moitteetta, ja itse asiassa tyhjäkäyntikin muuttui ihan toiseksi..

04 Buell xb12s

Tuolla olisi halvat vanteet ja piikkirenkaat. http://www.nettivaraosa.com/713989, jos joku meinaa talvella ajella.

Ostaisin itse, mutta kerkesin tilaamaan jo muualta!

Honda CRF 250 L
    Lainaa (Inkku @ Loka. 25 2008,20:10) kirjoitti
    Kiitos cmas ecu -vihjeestä! Nyt pelittää taas moitteetta, ja itse asiassa tyhjäkäyntikin muuttui ihan toiseksi..
    Hyvä, että ratkes noin pienellä tuo ongelma
    Lainaa (YLLE @ Loka. 26 2008,19:37) kirjoitti
    Tuolla olisi halvat vanteet ja piikkirenkaat. http://www.nettivaraosa.com/713989, jos joku meinaa talvella ajella.

Käykö muka suoraan heittämällä paikoilleen?
    04 Buell xb12s

etujarrusta en tiedä, mutta muuten kyllä
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa (Inkku @ Loka. 26 2008,21:02) kirjoitti

Käykö muka suoraan heittämällä paikoilleen? *

Etunen käynee suoraan.
    Takavanne tarvitsee levityspalat jarrulevylle ja takarattaalle.
    Lisäksi takavanteesta puuttuu vaimenninkumi, jonka jälkeen siirtymät ovat aikalailla epämukavia.

690 enduron vanteet menevät heittämällä paikoilleen.

mitenkä hankala no ois sovittaa sm:mään?
    KTM 690sm
    MC B-Squad
    tix-72: samat ohjeet sm:n kanssa..
    Lainaa (aki70 @ Loka. 27 2008,18:08) kirjoitti
    Etunen käynee suoraan.
    Takavanne tarvitsee levityspalat jarrulevylle ja takarattaalle.
    Lisäksi takavanteesta puuttuu vaimenninkumi, jonka jälkeen siirtymät ovat aikalailla epämukavia.

690 enduron vanteet menevät heittämällä paikoilleen.
    Honda CRF 250 L
    Nyt pukkaa tyhmää (ehkä, kai) kysymystä...eli ziigailin huvikseni minkäs näkönen tuleva Leo Vince sbk on tuossa smc:ssä ja törmäsin tekstiin "SBK SLIP-ON KTM LC4 SMC 690 (08) -E- OVAL EVOII ALUMINIUM MAINTAINS THE STOCK KAT" niin käsitinkö nyt oikein että tuo änäri pitää sisällään katin? vai olenko nyt ihan hakoteilla? *

Mikäli tossa katti on, niin taitaa olla turha kampe muuten kuin äänien kannalta...vai onko jollaan sama änäri ja huomasiko jonkin näköisen eron ajettavuuden kannalta?
    04 Buell xb12s

Pakko vastata, sillä mulla oli kotarissa just toi kyseinen leo vinssin putki + akran mappi. Mitään todisteita mustaa valkoisella ei ole, mutta ainakin persedynon perusteella vääntöä ja paukkua ylemmäksi tuli lisää. Äänet ei muuten tosta putkesta sitten lopu kesken, ilman db-killereitä rupesi korvat soimaan parin tunnin kuluessa.

E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
    Lainaa (Duneon @ Loka. 27 2008,22:14) kirjoitti
    E-hyväksytty putkihan tuo on, joten katti löytyy. Mee kokeileen mun vanhaa kotkaa Hoghaussiin, jossa se on vaihtopyöränä tällä hetkellä.
    Pääh. Ei se katti siihen e-hyväksyntään vaikuta. Ei mulla mitään kattia Akroissa oo ja kummasti meni papereihin E-hyväksyttynä.
    Akroissa ois pitäny ainakin ostaa erikseen jotkut kattipalat (280e ).

Hiukan epäilen että siin Leossa on putken mukana kattia, vai onko sittenkin?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Niin..kyllä oikein usko että E-hyväksyntä olis mitenkään katin kanssa tekemisissä, taitaa vaan olla äänien kanssa yhteyksissä. Näin mutu- tietona ja olettamuksena, perustuen lähinnä siihen että on killerin kanssa E- hyväksytty ja ilman sitten ei..tiedä sitte *

Mutta hyvä kuitenkin tietää että edes jollain tapaa vaikuttas positiivisesti tuon koneen henkimaailmaan, jokseenkin kun on havaittavissa lievää ahdistusta tuolla vakioänärillä. Ja parempi hengittävyys on tässä tarkotuksena, ei pelkästään äänet.
    04 Buell xb12s

Ok. Saatoin puhua sitten ihan vähän kakkaa ton katin puolesta. Enivei, ihan varteenotettava vaihtoehto toi pönttö on.
    katti voi olla ja onkin usein muualla kuin vaimentimessa. E-hyväksyntä ei siis takaa Euro3-hyväksyntää, joka vaatii katin.
    Täytyy vähän ziigata sitä änäriä sitten kun saan sen..odottavan aika on pitkä *

Mistäs ulkom. liikkeistä porukka on tilannu rompetta omiin kottaraisiin?
    04 Buell xb12s

Lainaa (mikkoyli @ Loka. 28 2008,12:47) kirjoitti
    katti voi olla ja onkin usein muualla kuin vaimentimessa. E-hyväksyntä ei siis takaa Euro3-hyväksyntää, joka vaatii katin.
    Jep. SMC:stä en oo varma, mutta SM:ssä se katti on ainakin vaimentimen peräosassa, eli lähtee mukana, jos vaihtaa pöntöt.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  30.  
    Jotenkin musta tuntuu, että se SMCn katti olisi siellä vaimentimessa SM:n tavoin. Ainakin tuo alkuperäinen vaimennin on kuin pieni kamiina jo lyhyemmän ajon jälkeen. Muutenkin se painaa lähes tuplat slipareihin verrattuna, ja ehkäpä se lisäpaino johtuu osaksi juuri siitä katalysaattorista.

Pikkasen polttelee nuo oranssit ketjut, mutta mites se oranssin värin näkyvyys. Väri varmaan pysyy ketjuissa kiinni, mutta mites se ketjujen huolto/ylläpito? Onko noista ketjuvahoista tarpeeksi läpinäkyviksi?
Sivu: 8 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6789101858 ... ViimeinenViimeinen