Sivu: 7 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 2518:sta
  1. #181
  2. #182
    Kuinkas moni täällä ajelee sumeisella mittaristolla?

    Syyskuun alusta olen odotellut uutta mittaristoa, mutta eipä ole vieläkään tullut.

    Meinasin vain, että onko muut saaneet mittaristot vaihdettua ja minkälaisella aikataululla?
    Honda CRF 250 L
  3. #183
    Sillon kun itsellä oli sama ongelma, sain vaihdettua mittarin ensihuollon yhteydessä. Olin tosin ilmottanut tulevasta toimenpiteestä etukäteen. Takuusen meni.

    ps. mittari oli sumuton vajaan tonnin, jonka jälkeen rupesi vetämään usvaan uudestaan.
  4. #184
    Lainaa (Duneon @ Loka. 19 2008,16:27) kirjoitti
    ps. mittari oli sumuton vajaan tonnin, jonka jälkeen rupesi vetämään usvaan uudestaan.
    Sanoivat liikkeessä, että olisi parannettu tätä uutta mallia. Ei kuulemma pitäisi mennä sumuiseksi enään.

    Täytyy kohta ruveta virittelemään jotain kosoa tai sigmaa.
    Honda CRF 250 L
  5. #185
    ^ Kosolta tullut tämmöönen aika näppärä enskamittaristo

    Linkki nettikauppaan
  6. #186
    Lainaa (-dq- @ Loka. 19 2008,19:35) kirjoitti
    ^ Kosolta tullut tämmöönen aika näppärä enskamittaristo

    Linkki nettikauppaan
    Aika fiksun näköinen mittaristo ja kaiken lisäksi halpa!

    Tänään kävin hakemassa uuden mittariston, pääsee viikonloppuna asentelemaan ja kokeilemaan.

    Kiitoksia vain lähiseudun ktm-kauppiaille, hienosti hoidatte homman!
    Honda CRF 250 L
  7. #187
    Kotka haettu ja ei kaduta Jammun vaihto tuohon, ei sitten pätkääkään! Pitkästä aikaa nautin ajamisesta jopa sateessa *
    Kotimatkalla erehdyin sitten pysähtymään erään liikkeen pihaan, morjenstamaan tuttua myyjää. Se olikin selkeä virhe, sillä ko runkku * (yllättäen) onnistui kauppaamaan LeoVincen pönikän tuohon kotariin.. Joten sitä odotellessa siis *
    04 Buell xb12s

  8. #188
    Onnea uuden mopon johdosta. loisto ostos. itsellä yhden kesän ollu ja paljon hauskempaa ollu, kun vanhalla kawan 6r:llä. ja kyllähän siihen tosiaan se putken vaihto tekee eetvarttia.
  9. #189
    Lainaa (xlr8 @ Loka. 21 2008,19:26) kirjoitti
    Onnea uuden mopon johdosta. loisto ostos. itsellä yhden kesän ollu ja paljon hauskempaa ollu, kun vanhalla kawan 6r:llä. ja kyllähän siihen tosiaan se putken vaihto tekee eetvarttia.
    Vielä liikkeestä hakiessa oli vähän semmonen ajatus ja fiilis että mitäs helkuttia sitä taas on tullut tehtyä ja ajateltua, mutta muutaman kilomeetterin jälkeen se hymy ajaessa palasi korville..pitkästä aikaa.

    ----------------------

    Onkos porukka muuten säätänyt tuota jollaan tapaa pelkän sliparin vaihdon jälkeen? Vai onko tossa niinkin "fiksu" ruisku jossa pelivarat riittäs tarpeeks tjtn?
    04 Buell xb12s

  10. #190
    Lainaa (Inkku @ Loka. 21 2008,23:34) kirjoitti
    Onkos porukka muuten säätänyt tuota jollaan tapaa pelkän sliparin vaihdon jälkeen? Vai onko tossa niinkin "fiksu" ruisku jossa pelivarat riittäs tarpeeks tjtn?
    Ei oo säädetty vielä mut Acran sliparilla db-killeri paikallaa miul ainakii käy laihalla. Ei hirveesti haittaa mut tasakaasulla ajellessa nykivää menoa. Keväällä sit penkkii...
    Ilman hauskaakin voi olla viinaa!
  11. #191
    Lainaa (Ratanaula @ Loka. 22 2008,03:01) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Loka. 21 2008,23:34) kirjoitti
    Onkos porukka muuten säätänyt tuota jollaan tapaa pelkän sliparin vaihdon jälkeen? Vai onko tossa niinkin "fiksu" ruisku jossa pelivarat riittäs tarpeeks tjtn?
    Ei oo säädetty vielä mut Acran sliparilla db-killeri paikallaa miul ainakii käy laihalla. Ei hirveesti haittaa mut tasakaasulla ajellessa nykivää menoa. Keväällä sit penkkii...
    Ookei. Onko tietoa tarviiko P.kommanderia väliin, vai saako tyyliin ladattua suoraan kartan tohon?


    P.s. Pahoitteluni vaan kaikille jos on typeriä kysymyksiä, on vaan eka omistamani smoto ja ruiskuvehje *
    04 Buell xb12s

  12. #192
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,07:20) kirjoitti
    Ookei. Onko tietoa tarviiko P.kommanderia väliin, vai saako tyyliin ladattua suoraan kartan tohon?
    KTMllä on oma softa minkä saa ladattua suoraan tohon, joku vajaan puolen tunnin homma KTM-huollossa



    Pain is just weakness leaving the body
  13. #193
    Lainaa (mekanik @ Loka. 22 2008,07:43) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,07:20) kirjoitti
    Ookei. Onko tietoa tarviiko P.kommanderia väliin, vai saako tyyliin ladattua suoraan kartan tohon?
    KTMllä on oma softa minkä saa ladattua suoraan tohon, joku vajaan puolen tunnin homma KTM-huollossa
    Ymmärsin että niiltä löytys vain Akran kokorännille tarkotettu softa * Täytyy vaikka soitella vantaan BW:n huoltoon ja kysellä, mitä he sanuvat noista softista jne. Hyvä olis jos ei sen enempiä tarviis duunailla. Tosin parashan lopputulos varmaan ajettavuuden/hyötysuhteen kannalta tulis jos pyörän penkkiin veis..mutta, mutta..
    04 Buell xb12s

  14. #194
    joo kyllä niillä on kartat putkistolle ja pelkälle pöntöllekin. itseäkin kiinnostais joku säätölaite tolle ruiskulle. pcTä ei kait vielä saa?? tune boyn kuulemma saa ja se olis siitä hyvä ettei tarttis sitä boxii jättää pyörään , kun tossa smc.ssä on sitä tilaa niukanlaisesti.
  15. #195
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,08:56) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Loka. 22 2008,07:43) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,07:20) kirjoitti
    Ookei. Onko tietoa tarviiko P.kommanderia väliin, vai saako tyyliin ladattua suoraan kartan tohon?
    KTMllä on oma softa minkä saa ladattua suoraan tohon, joku vajaan puolen tunnin homma KTM-huollossa
    Ymmärsin että niiltä löytys vain Akran kokorännille tarkotettu softa *
    No se akran softa on juurikin se KTM:n oma Sama softa on sliparille ja kokorännille.
    Pain is just weakness leaving the body
  16. #196
    Lainaa (mekanik @ Loka. 22 2008,17:56) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,08:56) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Loka. 22 2008,07:43) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Loka. 22 2008,07:20) kirjoitti
    Ookei. Onko tietoa tarviiko P.kommanderia väliin, vai saako tyyliin ladattua suoraan kartan tohon?
    KTMllä on oma softa minkä saa ladattua suoraan tohon, joku vajaan puolen tunnin homma KTM-huollossa
    Ymmärsin että niiltä löytys vain Akran kokorännille tarkotettu softa *
    No se akran softa on juurikin se KTM:n oma * Sama softa on sliparille ja kokorännille.
    Mnoniin, kiitos tästä *
    04 Buell xb12s

  17. #197
    Lainaa (YLLE @ Elo. 13 2008,17:47) kirjoitti
    Lainaa (xlr8 @ Elo. 13 2008,16:14) kirjoitti
    mistäs muuten tilasit mustat muovit mopoon?? mulla on kans suunnitelmissa mustaks muuttaminen tossa talven aikana. *Mitäs maksoi muuten??
    Tuolta motopalvelusta tilasin ja 200€ kustansi. Tuli hommattua ihan soratieajelua varten (on sitten virheettömät jemmassa).

    Tuolla pari kuvaa OrgAlbumi. Aika jännä toi oranssi läiskä etulokarissa, oranssissa lokarissahan toi kohta on musta.
    Hommasitko YLLE tuon alakatteen/suojan samasta puljusta kuin muovisarjan ja paljos moinen härpäke kustansi?

    Oon yrittäny samanlaista metsästää, mutta heikoin tuloksin. Peltistä kyllä löytys, hintaan yli 100e ja aikas ruman näkösiä vielä *



    Niin ja jos joku viittis kertoa suurinpiirtein sivunumeron jolla tuo 2-3 vaiht. rajottimen poisto-ohjeet kerrotaan, olisin kiitollinen. Ei tarviis silmät punasena kahlata koko topikkia lävitte, tällä hetkellä menossa sivulla 7/31...
    Kyse siis linkistä joka johtaa sivuille mistä pitäs ohjeet löytyä, ja linkki on siis tämän topikin ensimmäisellä sivulla.
    04 Buell xb12s

  18. #198
    1. Poista penkki
    1.1 Poista vasen sivukate
    1.2 Poista eturattaan suojamuovi
    2. Bongaa eturattaan suojamuovin takana oleva musta sensori josta lähtee johtonippu
    (vaihteen Neutraali asento sensori + 2. ja 3. vaihteen sensori)
    3. Seuraa johtoa ylemmäs...
    4. Vastaan tulee liitin...
    5. Homman helpottamiseksi poista nippusiteet jotta saat pelivaraa.
    6. Avaa liitin. Uros ja naaras erilleen.
    7. Se missä on uroslattapinnit otetaan työnalle
    8. Etsi pieni kellosepän talttaruuvari noin 1mm leveä
    9. Johtojen värit jotka irroitat -> KeVi (KeltaVihreä) ja SiPu (SiniPunainen)
    10. Talttaruuvari tungetaan liittimen sisäpuolelta. Latta mallinen pinni.
    10.1 Tunge talttaruuvari siihen väliin missä näkyy ikäänkuin kaksi kynttä
    (kynsien yläpuolelle ja liittimen rungon väliin, se vapauttaa lattapinnin lukituksen)
    11. Ota toiseen käteen vaikka kärkipihdit/lattapihdit jonka päihin olet laittanut erkkateippiä.
    (Erkkaa siksi ettet riko johdon eristettä.)
    11. Vedä varovasti kärki-/lattapihdeillä johto liittimineen ja vesieristeineen pois.
    12. Suojaa lattapinnit kutistesukalla(älä anna lämpöä) ja erkkateipillä.
    (ei lämpöä->kutistesukat helpompi poistaa jos pitää jostain syystä palauttaa piuhat omille paikoilleen)
    12.1 Liittimeen jää siis yksi piuha -> vaihteen neutraaliasennon sensori
    12.1 Sulje liitin uros/naaras yhteen. Erkkaa paketti siistiksi.
    12.2 Asenna katkomasi nippusiteet.
    12.3 Asenna sivukate
    12.4 Laita penkki paikoilleen
    12.5 "Ready to Race"

    kuva pinneistä, jotka nyppäät irti. Älä poikkase piuhoja.
  19. #199
  20. #200
    Inkku: Alakate on 690 enduromallista ja maksaa 31€. Pitäisi löytyä joka ktm kaupasta, tilaavat jos ei löydy.

    Rajoittajan poisto on helppo, kun ettii vain oikean väriset piuhat koneelta tulevasta johtosarjasta (KeltaVihreä ja SiniPunainen). En muistaakseni purkanut mitään katteita.
    Honda CRF 250 L
  21. #201
    Tuli tehtyä ns. Inkut ja Suzuki tulee jäämään liikkeeseen ja tilalle tulee tämä! Voi pojat miten se poltteleekin!
  22. #202
    Lainaa kirjoitti
    Jos tota sykkimistä esiintyy ainoastaan hitaassa vauhdissa jarruttaessa ei se välttämättä johdu kierosta levystä. Omalla kohdalla kaikissa smotoissa mitä olen omistanut (muutettu DR650, KTM SMC660 ja Husse SM510R) on tota sykkimistä esiintynyt. Kaikkiin olen levyn vaihtanut ja ainoastaan DR:n kohdalla ongelma oli siinä. Se kyllä tosiaan tärräsi ihan kunnolla kovemmassa jarrutuksessa.
    Tuttu vaiva joka ilmenee ajoittain...levyn ja napakappaleen pyöreissä prikan näkösissä kappaleissa moskaa ja pintaruostetta.

    Aina sillon tällön käyn jokasen läpi, pultti läpi "prikasta" ja toiselle puolen mutteri kireälle, sitten vaan räikällä pyörittää pultin päästä ja samalla putsisprayta levyn ja prikan väliin, ruostelitkua alkaa valumaan...

    kun pyörii vapaasti ja kevyesti, eikä ruostetta valu niin puhdas on taas pelaa, noin pari kuukautta..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
  23. #203
    Lainaa (villero @ Loka. 23 2008,19:34) kirjoitti
    Tuli tehtyä ns. Inkut ja Suzuki tulee jäämään liikkeeseen ja tilalle tulee tämä! Voi pojat miten se poltteleekin!
    mä katselin sitä siellä kaupassa ja ihmettelin sitä et miks 100km ajetussa on muovit täysin naarmuilla
    SUZUKI B-KING
  24. #204
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 23 2008,21:15) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Loka. 23 2008,19:34) kirjoitti
    Tuli tehtyä ns. Inkut ja Suzuki tulee jäämään liikkeeseen ja tilalle tulee tämä! Voi pojat miten se poltteleekin!
    mä katselin sitä siellä kaupassa ja ihmettelin sitä et miks 100km ajetussa on muovit täysin naarmuilla
    Näissä vehkeissä naarmut menoa haittaa *

    Tere tulemast joukkoon Villero ja onnittelut uuden mopon johdosta *
    04 Buell xb12s

  25. #205
    Lainaa (YLLE @ Loka. 23 2008,15:03) kirjoitti
    Inkku: Alakate on 690 enduromallista ja maksaa 31€. Pitäisi löytyä joka ktm kaupasta, tilaavat jos ei löydy.

    Rajoittajan poisto on helppo, kun ettii vain oikean väriset piuhat koneelta tulevasta johtosarjasta (KeltaVihreä ja SiniPunainen). En muistaakseni purkanut mitään katteita.
    Höh, BW:n (espoo) varaosatiskillä tarjos vaan jotaan helkutan kallista peltistä suojaa * Mutta kiitos infosta! Yritän vaikka Vantaan pisteestä saada sen.

    Rajotin modi tulikin jo tehtyä. Mielestäni eron kyllä huomaa, tuntus pirteämmin lähtevän esim. kolmosella tasakaasulta nopeaan kiihdyttäessä. Vielä kun sais sen änärin & softan tohon, niin sitten alkais kulkupuoli varmaan tyydyttämään...ainakin hetkeksi *
    04 Buell xb12s

  26. #206
    ....kunnes vittu tää mee minnee papattaa vaan ja haet litrasen takas
    SUZUKI B-KING
  27. #207
    Lainaa (Inkku @ Loka. 23 2008,21:21) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 23 2008,21:15) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Loka. 23 2008,19:34) kirjoitti
    Tuli tehtyä ns. Inkut ja Suzuki tulee jäämään liikkeeseen ja tilalle tulee tämä! Voi pojat miten se poltteleekin!
    mä katselin sitä siellä kaupassa ja ihmettelin sitä et miks 100km ajetussa on muovit täysin naarmuilla
    Näissä vehkeissä naarmut menoa haittaa *

    Tere tulemast joukkoon Villero ja onnittelut uuden mopon johdosta *
    Kiitos kiitos. Niitä naarmuja, joita esim kengät aiheuttavat on kovin vaikea välttää. Varsinkin jos pyörä on esittelyhuoneessa, ja persjalkaset janipetterit päättävät poistua pyörän selästä vähän miten sattuu, niin siinähän niitä syntyy. Musta pyörä on musta hyvässä ja pahassa. Niin ja nuo KTMn katteet ovat sen verta edullisia, että mitä sitä nyt muutamista "arvista" välittämään.

    Kyllä näillä vajaatehoisillakin voi pitää hauskaa, ja jotkut jopa valitsevat näitä pyöriä noiden ylipainoisten tonnisten sijaan.
  28. #208
    Lainaa (AF-1 @ Loka. 23 2008,21:38) kirjoitti
    ....kunnes vittu tää mee minnee papattaa vaan ja haet litrasen takas
    Epäilen suuresti, mutta koskaanhan ei pidä sanua ei koskaan *

    Uskoisin kuitenkin jotta se litranen olisi tulevaisuudessa joko A) kunnon matkavessa tai B) tyyliin kilvetön Rykkönen. Kumpikaan noista ei kotaria pysty ihan het sivuuttamaan..niin hauska laite se on *
    04 Buell xb12s

  29. #209
    lopettakaa nyt jo tämä hehkuttaminen..

    Vannoin etten mene paikalliseen koeistumaan, ja huomenna olen kuitenkin menossa.. en _varmana_ ota kypärää + muita vermeitä mukaan, etten vaan missään tapauksessa pysty koeajamaan. Nimittäin senjälkeen olisis vielä vaikeampi olla ostamatta...
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  30.  
  31. #210
    ^ Eiköhän niiltä tarvittaessa löyry vermeitä senverta lainaks..tai sit myyvät sulle uuden pyörän JA uudet ajovermeet *
    04 Buell xb12s

Sivu: 7 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen