Joo hyvät lenkit käytii nykäsee Marshalin ja SamSamin kaa, semmonen sopiva marssivauhti vai miten se ny oliJoku kerta pitää ehdottomasti ottaa uusiks.
Donald79:
Sitä Leovincen sliparia ei ainakaan Stormista oo saatavilla ennen syksyä, tai näin ne ainakin väitti..ite hain Allraitista ja se oli vimonen kipale. Mistä oot kyselly pönttöä?
Onko muuten Duneonia kaduttanut isosta katumoposta "pieneen" supermotoon vaihto? Itse suhailen vielä DR-Z400:lla, mutta nyt alkaa tuo raha polttelemaan sen verta taskuissa että isompaa on saatava. Itseasiassa olen kyllä ollut pirun tyytyväinen tuohon DR-Z:n hallittavuuteen ja hauskuuteen, mutta toisaalta en ole tonnisia(tai yli) kokeillut, eikä nuo perhanan lakipykälät oikein sitä sallikaan vielä tänä kesänä.
Täytyy myöntää ettei oo kaduttanut ollenkaan. Tottakai tonnisessa kyykyssä on se oma viehätys ku vääntää siiman kireelle motarin rampissa tms...mutta lähinnä ton kotarin käsiteltävyys ja räyhähenki on just se kaivattu ominaisuus, niinku iteki mainitsit. Ja ihan tarpeeks lujaa tollakin pääsee tykittelee, esmes mutkapätkillä ajan tolla lujempaa ku tonnisella kyykyllä..
Joo ei tosiaan oo minuakaan kaduttanu vaihto 636 kawan vaihto supermotoon. Onhan se kiva se "paskat housuun efekti" kaasua väännettäessä, mutta mutkissa se kotari on loistava ja itse henk. koht. tykkään mutkaisista teistä ennemmän kuin suorista.
... ja maanantaina 5000 huolto. samalla tulee 15t eturatas![]()
Duneon: Kysyin eilen Oolraitista ja olit tosiaan vieny sen vimosen kipaleen. Kuulemma 2 - 3 viikkoa on heillä toimitusaika. En vielä laittanu tilaukseen kun pitää vähän tarkistella ton lompakon kestävyyskuntoa, mutta luultavasti tilaan kuitenkin.
Reilu 7000km kesti takarengas, joten misukan pilot power 2ct lyötiin taakse. Toivottavasti toimii yhtä hyvin ku pirelli dragon supercorsa proot.
Ainii, oliko xlr8 pyörä Larussa huollossa?
jep. siellähän se bw:ssä oli huollossa. hain just pois ja heitin pikku lenkin.... täytyy sanoa että se 15 piikkinen eturatas oli tosiaan kannattava ostostosi paljon fiksumman oloiset välit on nyt ja keulakin on jotenkin kevyemmän oloinen
![]()
No niin.. Pikkuhiljaa alkaa tilillä esiintymään sen kokoisia summia, että voisin aloittaa SMC:n metsästyksen. Jos siis talliltasi löytyy kiva ja oikeasti myynnissä oleva 690 SMC, niin saa laittaa yv:tä. Mitään ylihintaa en sitten lähde käytetystä maksamaan, koska tässä on nyt väännetty duunia siihen tahtiin, että heikommat pois tieltä(loppuviikko 16 tunnin päiviä, hiukka ylitöitä)
onnea metsästykseen!! motopalstallahan muutama oli, mut on vähän ihmeelliset hinnat tosiaan :o
Ei näistä kukaan halua luopua.. Alkaa olemaan mieleinen peli, välitykset 15/45 ja pirelli mt60 corsat alla.
Sorateillä todella mahtava ajaa, vielä kun MUSTA katesatsi saapuu..
Honda CRF 250 L
mistäs muuten tilasit mustat muovit mopoon?? mulla on kans suunnitelmissa mustaks muuttaminen tossa talven aikana. Mitäs maksoi muuten??(YLLE @ Elo. 13 2008,08:01) kirjoitti
Tuolta motopalvelusta tilasin ja 200€ kustansi. Tuli hommattua ihan soratieajelua varten (on sitten virheettömät jemmassa).(xlr8 @ Elo. 13 2008,16:14) kirjoitti
Tuolla pari kuvaa OrgAlbumi. Aika jännä toi oranssi läiskä etulokarissa, oranssissa lokarissahan toi kohta on musta.
Honda CRF 250 L
ai saatana. aika törkeen hieno mustana. vähän tollanen stealth lookki. ( vaikka tutkassa taitaa silti näkyä ).pitää laittaa tilaukseen.(YLLE @ Elo. 13 2008,17:47) kirjoitti
Kyllä taas tuli hiki ajellessa, mettäautotiet ja hiekkatiet läpi.. on se vain hienoa!(xlr8 @ Elo. 13 2008,18:17) kirjoitti
Kannattaa samalla tilata toi muovinen pohjapanssari (endurosta), maksaa huimat 31€
Honda CRF 250 L
+1(xlr8 @ Elo. 13 2008,18:17) kirjoitti
Aivan sairaan makeen näkönen. Toi on kyl ihan ehdoton kitti kaikille SMC omistajille. Näyttää kohta melkein yhtä makeelta ku SM Prestige![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Vielä kun siitä prestigestä sais ne hiton valuvanteet kuutamolle, niin sekin näyttäisi sentään supermotolta eikä matkapyörältä(Marshal @ Elo. 13 2008,21:58) kirjoitti
![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Mitkä renkaat sulla on tossa alla? ja onko minkälaiset soralla, kuluuko asfaltilla?(YLLE @ Elo. 13 2008,17:47) kirjoitti
Pirelli mt60 corsat näemmä. Kuulemma on aika pehmeää seosta ja kuluu asvaltilla suht nopeaan ja kuumenee paljon, saattaa aiheuttaa pidon lipsumista. -> Toiset tykkää toiset ei.
Seka-ajossa varmasti ihan toimiva ratkasu.
mullakin olis takarenkaan vaihto edessä. ajattelin laittaa vielä yhden supercorsan , koska toi etu näyttää siltä et se vois ehkä kestää toisen takasen. ( oon tykänny kyseisistä), sen jälkeen oon myös miettiny vähän tiuhempaa kuviointia.... tai sit vaan pilot power 2ct:t. enemmän tulee kuitenki kaupungissa ajettua. mutta radalla olis kiva jos siellä hiekkaosuudella olis parempi pito... vaikeeta...
Pirelli MT60 tosiaan alla, nynetmotosta tilasin yhden etusen ja kaksi takasta, maksoi kotiovelle tuotuna 360€. Juuri väänsin alle, niin kestävyydestä en tiedä. Yleensä katupyörissä menny renkaat 6tkm loppuun edestä ja takaanta. Kotarissa oli 3tkm jälkeen orginaali takanen lopussa. Ajotyylistähän se taitaa olla pitkälle kiinni.(jjake @ Elo. 14 2008,21:08) kirjoitti
Ai, niin.. soralla todella mahtavat renkaat, alkuperäisillä ei tehnyt siellä mitään.
Honda CRF 250 L
Sama homma edessä joko kuvioo lisää renkaaseen tai pilot power 2ct:t alle, ehkä valinta taipuu kuitenkin 2ct:n kannalle, mustat muovit on kanssa tilauksessa heti kun budjetti antaa myöden.(xlr8 @ Elo. 14 2008,22:26) kirjoitti
joo mäkin annoin periksi ja tilasin muovit eilen. saa nähdä kauan menee postissa. ei malttais odotella.
Renkaista puheenollen: Kannattaa muuten kokeilla semmoisia renkaita kuin Avon Distanzia. Noista on sm-versiot ja ne kestää ajoakin. Toimii soralla aivan loistavasti eikä ole mitään valittamista ollut asfaltillakaan. Renkuloilla ajettu nyt noin 3500 km ja etunen on kuin uusi. Takasessa on kulumaa, mutta siinäkin pintaa jäljellä ainakin vielä 2000 km:n matkalle, jos malttaisi ajella nätisti. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen. Avon Distanziat
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
cmas: Joku pohjapanssari kannattaa varmaan laittaa, kun soralla varmasti ajelet. Onnistunut kuva!
Jokos xlr8:lla on muovit kiinni?
Honda CRF 250 L
Ei oo muovit tullu viel(YLLE @ Elo. 21 2008,09:48) kirjoitti
. Ajattelin vaihtaa öljyt ja suodattimet samalla, kun laitan muovit. sit vaihtuu myös suodattimen kansi sellaiseen nätimpään. Pitää nääs laitella sit niitä oransseja pikku yksityiskohtia muuten mustaan pyörään, et tunnistaa vielä oikean merkkiseksi
![]()
No niin no. Varmaan kannattais... Kaikkee kannattais tehdä, mut ei oo kaikkeen rahaa. Ja harvoin mä oon missään ollu möyrimässä. Yleensä vaan ihan soratieajelua eikä metässä rämpimistä(YLLE @ Elo. 21 2008,09:48) kirjoitti
![]()
perkeles! ei taida linkki toimia... en oo aikasemmin kuvia laittanu. yritetääs uudelleen...