Mä tein 3mm alumiinista tollasen kilpitelineen joka ruuvataan lippaan kiinni. Ruuvaamisen aikana kannattaa samalla lämmittää lippaa niin että se muotoutuu eikä jää jännitykseen, voi muuten katketa tärinästä/osumasta, samalla voi vähän taivuttaa lippaa pystympään. Hiilikuidusta tein telineen rekkarivalolle, sen voi tehdä myös vaikka 1mm alumiinista tai sopivasta muovista. Rekkarivalona on Motonetin led-valo, pirun hyvä, e-hyväksytty ja maksaa vajaa 11€.
Vilkut on eBaystä, voin ottaa kuvia toteutuksesta kun kerkeen/jaksan/muistan/viittin
![]()
Kylätason kurapyöräilijä.
Olipas kiva ajella kadulla nuilla motovanteilla (itselläni siis enduro malli, ei SMC)sorallakin todella vakaat!
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Jos jollakulla on tarvetta smc-r:lle niim täältä löytyy
Ktm 690Enduro/smc -12vm
Komento takaisin. Onhelmat johtui siitä että siirsin viime vuoden pyörän setupit uuteen pyörään ja ne ei sitten toimikkaan uudessa mopossa, iskareissa on jotain ero shimmityksissä. Kun alusta on nyt hinkattu kohdalleen niin paineina toimii taas 1.9/1.8. Kovemmilla paineilla takarengas kuluu silmissä kantikkaaksi joten älkää laittako ContiAttack SM:ään yli 2.0 paineita.
Hassuinta on se että huollossa oli laitettu noinkin kovat paineet renkaisiin, joko heillä on ollut mittari rikki tai sitten ei ole tiedetty paljonko pitää laittaa. KTM 690 SMC-R:ssä on samat renkaat ja tehdas suositus on 2.0/2.0.
Kylätason kurapyöräilijä.
Mulle tuli eilen uudet conti SM:t alle ja niihin oli laitettu 2.2/2.5 ja tuntuu kyl kieltämättä aika kovalta koko alusta "kovassa vauhdissa" niillä paineilla. Täytyy kokeilla se 2/2. Muuten on kyllä törkeen hyvän tuntuset renkaat kurvailuun.
Kylätason kurapyöräilijä.
Hyvä kuulla hienoa palauttetta noista renkaista. Itsellekkin tulossa nuo renkaat![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Uutta ilmettä pakoputkeen ja kauhukahvatkin asensin.
![]()
Suzuki SV650S 2007 (Myyty)
Honda CBR600F 2003 (Myyty)
KTM 690 SMC 2008 (Varastettu)
Triumph Street Triple R 2012 (Myyty)
KTM 690 Duke 2008 (Ajossa)
Tässä on minun peli. Onko teillä kokemusta LV slipparista? Olisi muuten tarjolla 375e:lla
Kiitos vastauksista etukäteen.
KTM 690 SMC-R "13
Saksasta tilaamalla ebaysta tulee 260€ kotiin kannettuna muutamassa päivässä. Mä ainakin tykkään että on hyvännäköinen ja hyvät papatuksetkin lähtee.
Tossa vielä linkkikin:
http://www.ebay.com/itm/LeoVince-Aus...item35b3c158f7
Mulla oli 690 Endurossa aikanaan LV.
jonkun aikaa sillä ajelin, mutta piti aika kovaa ääntä, jopa silloin kun sielä oli se kuristuslaippa paikallaan.
No, tilasin sitten Wingsin(suoraan valmistajalta) ja se oli paljon maltillisempi.
Näkeehän sen jo vaimentimien pituudesta, kumpi vaimentaa enemmän..![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Wingsin ääni on ainakin originaalivilloilla matala ja miellyttävä. Väliputken seinämissä on jotain sellaista hainevää kierteellä joka kai laittaa pakopulsseihin jonkin kierteen sukeltaessaan vaimentimeen. (väliputki) Pöntön tyhjennyttyä viime keväänä kemorassa oli havaittavissa, että värkin mitat ja muotoilu tekevät sen, että kotari on varsin hiljainen osakaasulla alle 4000rpm tasossa - siis vaikka vaimentimessa ei ole mitään sisällä. Silloin ja myös uudelleenpakkaamisen jälkeen on kuitenkin myönnettävävä, että isolla killerillä tuppi nurin ääni on melko repivä vaan eipä se mitään haittaa![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Onko se tälläinen.
Jos on tämä, niin se toimii kuin pitää
Vielä noista renkaista, Conti sm attack. Onko koot edessä 120/70-17/takana:160/60-17. Eli voi laitta samat ilmanpaineet![]()
Viimeksi muokannut: Husky510; 13.05.2013 klo 18:03.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Juuri ton kokoiset SM:än mulla on ja paineita olen hakenut renkaisiin 1.8-2.0 välille, jostain noilta kantturoilta pitäisi löytyä. Paineiden hienosäätö jatkuu kun saan uuden takarenkaan, ei ole kankaiden esiintulo kaukana joten ajellaan välillä rupulikumeilla.
Kylätason kurapyöräilijä.
Jos joku on ajellut Kemorassa 690:sellä niin millaisia aikoja kierroksella? 1:28-1:30 meni viime kesänä pienistä kysymysmerkeistä huolimatta turvallisen varmasti. Tarkoitus yrittää totisemmin parin viikon päästä. Sormet ristissä kelin puolesta. Viimeksi ahdisti ikivanhaa paistoa oleva kulunut corsa III edessä ja spagettihandulla loppui sormista voima lyhyen jarrukahvan kanssa. Edelleen katurenkailla menossa (pilot power nyt myös edessä), mutta jarrukahva on nyt vakiopituinen.
Jarrukava on muuten 900SS Ducatin ja maksoi pari kymppiä: Ebay
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Viikonloppuna vähän pyöränkiillotusta ja sensellaista. Ja Leovince toimii ihan hyvin.
Yks toteutus takavilkkujen asennuksesta.
![]()
Viimeksi muokannut: Jurz4; 13.05.2013 klo 21:04.
Toi uusi smc-r on kyllä makein katumoto supermoto![]()
Viimeksi muokannut: Husky510; 13.05.2013 klo 20:19.
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Eilen jäin tielle, vilkkukoodi näyttää "katkos/oikosulku maahan polttoainepumpun ohjauspiirissä". Ei lähde käyntiin.
Purin akun tms pois ja vaihdoin polttoainepumpun releen ja tarkistin sulakkeen, en löytänyt mitään. Pyörällä on ajeltu noin 22000 ja 09 malli, onko ajatuksia mistä voisi lähteä vikaa etsimään?
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Polttoainepumppu vaihtoon vaan . Virran kun laittaa päälle niin ei pidä surinaa niin rikki on.
Ultrafast KTM machine .
Ok kiitoksia vinkistä, pumppu taitaa olla tankissa, onko paha homma vaihtaa? Täytyy huomenna hakea motopalvelusta pumppu.
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Mulla meni aikanaan sm690 :sestä se pumppu. Tankki van tyhjäks ja irti, muusta en tiedä tossa sun pyörässä,mutta ei varmaankaan mahdoton tehtävä.
Ultrafast KTM machine .
Tässä pari linkkiä mistä saat uutta pumppua ja filsaa vähän edullisemmin. Kotarin omat aika hinnoissa.
http://www.ktmtwins.com/ca-cyclework...l-pump-upgrade
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/vie...d=171030137041
Nyt taas pelittää.pumpusta oli katkennut miinusnapa mihin liitin tulee kiinni. Sai korjattua eikä itse pumpussa ollut vikaa. Olihan tuossa vähän hommaa mutta aika paljon säästyi, korjaamo olisi laittanut varmaan uuden pumpun.
KTM 690 SMC 09--->SMC-R 2014
Tarvis lyhennetyty jarru/kytkinkahvat, sopiiko tähän 690 Duken kahvat? Niitä näyttäisi saavan eBay:stä sopivaan hintaan ja valikoimaa on paljon.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw...evers&_sacat=0
Kylätason kurapyöräilijä.
Dukessa taitaa olla erilainen kytkin jos mä oikein muistan. Ainoat saman pariset mitä mä oon löytäny niin on nämä ja ne on mulla pyörässä kiinni. http://www.a-lmotorsports.com/Produc...le-levers.aspx