Sivu: 29 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 2518:sta
  1. #841
    Olen miettinyt tähän tuota nokan vaihtoa. Kyseessä siis osanumero: 76236010044

    Kertokaapas nyt moisen toimenpiteen tehneet, että kuinka paljon se vaikuttaa pyörään? Osahan ei hirveän kallis ole, mutta työtä sen vaihtamiseen menee jonkin verran.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #842
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 22 2011,17:33) kirjoitti
    Olen miettinyt tähän tuota nokan vaihtoa. Kyseessä siis osanumero: 76236010044

    Kertokaapas nyt moisen toimenpiteen tehneet, että kuinka paljon se vaikuttaa pyörään? Osahan ei hirveän kallis ole, mutta työtä sen vaihtamiseen menee jonkin verran.
    Kuulemma se kelaa kivasti ylemmillä kierroksilla. tuolla juttua: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=880
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  3. #843
    2008-mallinen löytyy täältä. 15 000 km huolto heinäkuussa tehty BW:ssä hintaan 210 euroa.
  4. #844
    Onhan noita näkynyt myynnissä 27 tkm ajettua jne. Luulen että lc4:n kestää "isältä pojalle" kunhan sitä huoltaa,lastentaudit on vuosien mittaan poistettu kun konstruktio on aika vanha. Omassa on nyt taulussa n.14tkm,eikä mitään sanomista. Eikös Seikkailu_R ole ajanut yli 100 tkm jo omallaan...?
  5. #845
    Juu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...

    Molemmat isohkoja nelitahtisia singlejä, vesijäähdytyksellä, muuta yhteistä ei pahemmin taida olla.

    Ja eikai tuota voi mitenkään vanhana konstruktiona pitää, ainakaan luokassaan, 2000-luvun tuote...

    Toisaalta, miksipä ei nuokin kestäisi...



  6. #846
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,20:07) kirjoitti
    Juu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...
    No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päivä
    Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
  7. #847
    Lainaa (svheebo @ Elo. 22 2011,21:05) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,20:07) kirjoitti
    Juu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...
    No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päivä *
    Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
    Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...

    Vanha LC4 vs uusi LC4
  8. #848
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Elo. 22 2011,21:05) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,20:07) kirjoitti
    Juu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...
    No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päivä *
    Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
    Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...

    Vanha LC4 vs uusi LC4
    Millos tuli uusi LC4 ja mikä näiden suurin ero on?



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #849
    Jeps,eroa on...ei edes alakerta ole samanoloinen. Yhteneväisyyksinä taitaa ola lähinnä mallimerkintä "LC4".
    Uskon ja toivon että tuo uudempikin kestää
  10. #850
    Kertokaas mulle, että mitä vittua Mistä voi johtua, että etujarru nypyttää pienissä vauhdeissa? Aivan helvetin ärsyttävä. Käyttänyt takajarrua nyt tuon takia.



    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  11. #851
    kokeile putsata levyä ja vähä niittejä irrotella ni pääsee kellumaan levy. itelläki vähän nypyttää mutta ei ni pahasti että häirittee. Edellisessä pyörässä oli samaa(superduke) ja orkkis jarrupalat vissii likas levyjä ja alko nypyttelee.

    edit: sellanen kuva jääny jostai että jos eturengasta on käyttäny irti ja ei ole ihan "kohillaan" ni aiheuttanu samaa efektiä..

    ..ärsyttävähän tuo nypytys on



    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  12. #852
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 22 2011,21:24) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Elo. 22 2011,21:05) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 22 2011,20:07) kirjoitti
    Juu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...
    No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päivä *
    Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
    Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...

    Vanha LC4 vs uusi LC4
    Millos tuli uusi LC4 ja mikä näiden suurin ero on?
    Suurin ero?

    Täysin uusi kone, ei vaihtokelpoisia osia tuon vanhan kanssa.
    (poislukien pultit yms nippelit)

    Enemmän kuutioita.
    Enemmän tehoa.
    Vähemmän tärinää.
    Ruisku.
    Ei kicksiä.
    6 vaihdetta.
    Ja tietenkin koko pyörä ton koneen ympärillä...
  13. #853
    No nyt kävi näin että kiksu lähti ja talliin papatti ´10 smc.

    Voisin sanoa että tohon perseenravistimeen on rakennettu meikäläisen osalta ainakin nyt jo perinpohjainen viha-rakkaus suhde. Yhteisiä kilometrejähän meillä ei ole takana kuin 160km, mutta näistä 130km on vittu kaatosateessa moottoritiellä.

    Nyt vituttaa, mutta ehkä huomenna jo naurattaa ja voi tuntea sitä omistamisen iloakin.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  14. #854
    Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
  15. #855
    Lainaa (svheebo @ Elo. 23 2011,11:28) kirjoitti
    Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
    Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!
  16. #856
    Lainaa (suige @ Elo. 23 2011,16:20) kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Elo. 23 2011,11:28) kirjoitti
    Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
    Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!
    Iso single on kyllä koneena hieno...
    Ja niiden ympärille on rakennettu äärettömän hauskoja pyöriä.

    Ja ne äänet...
  17. #857
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 23 2011,22:08) kirjoitti
    Lainaa (suige @ Elo. 23 2011,16:20) kirjoitti
    Lainaa (svheebo @ Elo. 23 2011,11:28) kirjoitti
    Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
    Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!
    Iso single on kyllä koneena hieno... *
    Ja niiden ympärille on rakennettu äärettömän hauskoja pyöriä.

    Ja ne äänet... *
    Nyt jo tutun kuuloiset äänet On noi luonteeltaan hienoja koneita.
  18. #858
    lunta odotellessa, saa nähä mitä tästäki tulee *

    21" etee ja vakio 17" taakse enskapiikeillä..
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  19. #859
    Ihmetyttää vähän käytettyjen hintapyynnit *Nettimotossa pyydetään reippaasti yli kaheksaa tonnia monista. On siä ny yks järkevästi hinnoiteltu 09 smc, 7200 pyynti.

    Että semmosta vaan, että mitä mieltä te muut ootte noista käytettyjen hintapyynneistä?



  20. #860
    noita on aika vähän tarjolla, ni hinnat tuntuu olevan sen mukaan.. tollasia 7t pyöriä ei ole montaa ollu nettimotossa vuoden sisällä, yleensä pyynnit ollu 7,5t ja siitä etiäppäin..
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  21. #861
    MatKa:

    Miten toteutat etujarrun tuolla 21" vanteella?

    Kiinnostaa oikeasti koska pakkohan toi on hankeen jumiin saada.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  22. #862
    onko kellään tietoa ku nettivaraosassa olis yhet piikkipyörät vanteineen myynnissä jotka on ollu 640 sm kotarissa, kelpaako ne tähän 690 smc:hen?

    tai miten sopii nuo exc:n vanteet?

    on nuo 690 enduron vanteet vähän suolaisen hintaiset, ku kyselin nii 1700€ pelkät vanteet...
  23. #863
    Lainaa (iirot @ Elo. 24 2011,21:47) kirjoitti
    MatKa:

    Miten toteutat etujarrun tuolla 21" vanteella?

    Kiinnostaa oikeasti koska pakkohan toi on hankeen jumiin saada.
    Tarkotus on laittaa vakio levyllä, ilmeisesti pikku tunausta kaipaa..

    smc to enduro

    Tietääkseni eksekin vanteet käy, kunhan on paksummalla etuakselilla(2003->?) takavanne on pysyny samana.Samanlailla vissii joutuu tunaa noi 690E vanteetki ku husan/exc.



    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  24. #864
    Lainaa (hepe9191 @ Elo. 24 2011,23:01) kirjoitti
    onko kellään tietoa ku nettivaraosassa olis yhet piikkipyörät vanteineen myynnissä jotka on ollu 640 sm kotarissa, kelpaako ne tähän 690 smc:hen?

    tai miten sopii nuo exc:n vanteet?

    on nuo 690 enduron vanteet vähän suolaisen hintaiset, ku kyselin nii 1700€ pelkät vanteet...
    En sitten tiedä paljon noissa on eroa enskapyörien tai rossipyörien vanteisiin, mutta ebaysta ostin rossiin 600e kultasilla navoilla ja mustilla kehillä vanteet.

    Toinen jos haluaa virallisesti ostaa kaupasta niin pistää kyselyä semmoseen kauppaan kuin www.enduroshop.de. Alle tonttuun saa varmasti...

    Vähän voisin väittää, että enskapyörien vanteet meni hyvin pienellä muutoksella paikalleen. Osanumerot ei ole samat, mutta enskat on excelin kehillä, 690 ei vissiin? Johan niissä tulee jo ero osanumeroihin.
  25. #865
    motoseinäjoen mukaan 650 ja 690 keskiöt ainakin oli eri osanumeroilla
  26. #866
    Lainaa (hepe9191 @ Elo. 26 2011,10:28) kirjoitti
    motoseinäjoen mukaan 650 ja 690 keskiöt ainakin oli eri osanumeroilla
    Osanumeron muuttumiseen riittää värin vaihtuminen...

    Jos 625 sxc sovitetut motovanteet saa pikku vaivalla sopimaan superiin niin tuskin tuossakaan mitään laakereiden ja holkkien vaihtoa kummempaa tulee.
    Spaceria jarrulevyille luultavasti kanssa...

    Eikä kotarilla ole 650 mallia...
  27. #867
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 26 2011,10:54) kirjoitti
    Lainaa (hepe9191 @ Elo. 26 2011,10:28) kirjoitti
    motoseinäjoen mukaan 650 ja 690 keskiöt ainakin oli eri osanumeroilla
    Osanumeron muuttumiseen riittää värin vaihtuminen...

    Jos 625 sxc sovitetut motovanteet saa pikku vaivalla sopimaan superiin niin tuskin tuossakaan mitään laakereiden ja holkkien vaihtoa kummempaa tulee.
    Spaceria jarrulevyille luultavasti kanssa...

    Eikä kotarilla ole 650 mallia... *
    640 tarkoitin, my bad
  28. #868
    ite ky kävin dirt bikessä jututtaan,niin mun mielestä ei tarvi ku huolehtia et on paksummalla etuakselilla se etuvanne ni pitäs mennä heittämällä, jos jotain pientä säätöä johtuen levystä smc to enduro *siis kotarin enska vanteet. Muuttuko se nyt 2003 vai 2004
    Tuo oma etuvanne on 2005 husabergin ja pitäs passata, saa nähä sit..



    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  29. #869
    tuossa viime sivulla oli puhetta tuosta pyörän omasta mappi valitsimesta, onko se acran kartta tosiaan vaan sen 2 vaiheen takana, ku itelläki se oli kolmosella ku sen ostin liikkeestä?

    raakasti se nykii kakkos pykälällä mutta ei oikeestaan paljon kiihtyvyyteen tuntunu vaikuttavan. ympäri se meinaa aina keulia, sama kumpi pykälä siellä on
  30.  
  31. #870
    Lainaa (hepe9191 @ Elo. 26 2011,15:17) kirjoitti
    tuossa viime sivulla oli puhetta tuosta pyörän omasta mappi valitsimesta, onko se acran kartta tosiaan vaan sen 2 vaiheen takana, ku itelläki se oli kolmosella ku sen ostin liikkeestä?

    raakasti se nykii kakkos pykälällä mutta ei oikeestaan paljon kiihtyvyyteen tuntunu vaikuttavan. ympäri se meinaa aina keulia, sama kumpi pykälä siellä on
    Se penkin alla oleva valitsin vaikuttaa käsittääkseni vaan kaasun äkäisyyteen, "akran kartta" on sitten ihan eri juttu ja se on kyllä käytössä kummallakin asennolla. Sitä en osaa sanoa mitä se nolla- tai ykkösasento eli huonon bensan/rajoitetun tehon asento tarkalleen ottaen tekee. Kolmosasennossa tuota itsekin pidän kun kaupungissa ajelu on sillä miellyttävämpää.

    t. *Janne
    KTM 1190 Adventure ABS -16
Sivu: 29 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen