Sivu: 26 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 2518:sta
  1. #751
  2. #752
    ... Paljon vakio smc kulkee mittarin mukaan vakio välityksillä??



    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  3. #753
    Terve, nyt olis mun tallissakin -09 SMC ja tuntuu olevan mahtava peli ajella. Ensimmäisenä ongelmana tullut sellanen ettei vaihdeanturi ei tunnista vapaata kunnolla. Vapaa kyllä löytyy mutta vipua pitää liikutella ylös/alas joka kerta että saa vapaavalon palamaan. Tänään tarkistin vielä ettei sinne edelliset omistajat ole tehneet 2&3 vaihteiden rajoittimen poistoa ja siinä sählännyt jotain mikä olisi rikkonut anturin.. Selailin foorumia läpi mut eipä osunut kohdalle missä olis ollut puhetta tällasesta ongelmasta.
  4. #754
    Muutaman vuoden tauon jälkeen taas kotari pihassa!...On tuo 690 smc aika eri peli kun 625 smc! *
    Onko pk-seudulla mitään paikkoja missä voisi suht. turvallisesti harjotella "tassun nostoa", jotta säästyisi suuremmalta häpeältä jos käy vahinko?
  5. #755
    No nii nyt on ensimmäiset ajot heitetty. Huippu laite. Pikase on tehoa enemmän ku hussen 610:ssä Pari asiaa jäi mietityttämään. Kuuluuko sarvissa olla kuinka paljon väljää kun Virtalukko heitettään rattilukkoasentoon? Tuntuu aika heiveröiselle. Entä paukuttaako muilla putkessa kuinka paljon kaasua löysätessä kiihdytyksen jälkeen? Paikallaan on akra ja siinä killeri mitä on pikkase leikelty. Mappi pitäs olla päivitetty...
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  6. #756
    Lainaa (mikok @ Huhti. 14 2011,11:37) kirjoitti
    No nii nyt on ensimmäiset ajot heitetty. Huippu laite. Pikase on tehoa enemmän ku hussen 610:ssä Pari asiaa jäi mietityttämään. Kuuluuko sarvissa olla kuinka paljon väljää kun Virtalukko heitettään rattilukkoasentoon? Tuntuu aika heiveröiselle. Entä paukuttaako muilla putkessa kuinka paljon kaasua löysätessä kiihdytyksen jälkeen? Paikallaan on akra ja siinä killeri mitä on pikkase leikelty. Mappi pitäs olla päivitetty...
    Tuohon ohjauslukon "väljyyteen", ni iteltä löytyy ainaski. Kääntyy tanko melkei suoraan vaikka on lukossa...
    690 SMC
  7. #757
    Sinne meni! Varkaat kävi vierailulla ja mukaan lähti KTM SMC 690 -09! Ja ei ollut kun kolmas allekirjoittaneelta varastettu KTM. Nyt vähän kiukuttaa!!!! *
    Pitäkää varanne, on nuo kotarit aika haluttua tavaraa näköjään!

    nimim. "olihan se viikon jo ajossa"
  8. #758
    No johan...tarvii sitten pitää omaa visusti tallissa jos sellaisen saan. Parkkikseltako veivät vai?
  9. #759
    Lainaa (Hessu83 @ Huhti. 16 2011,21:06) kirjoitti
    Sinne meni! Varkaat kävi vierailulla ja mukaan lähti KTM SMC 690 -09! Ja ei ollut kun kolmas allekirjoittaneelta varastettu KTM. Nyt vähän kiukuttaa!!!! *
    Pitäkää varanne, on nuo kotarit aika haluttua tavaraa näköjään!

    nimim. "olihan se viikon jo ajossa"
    Been there, seen that... Todellisen syvältä! :hanuria

    Oliko sulla millaiset lukitukset mopossa kun lähti? :
    FXSB & ZX10R
  10. #760
    Kerrostalon sisäpihalta lähti...

    Tankolukko, virtalukko ja lisänä ketjulukolla talon seinässä kiinni.

    Ja paikka on suojassa satunnaisilta ohikulkijoilta. Pistää vaan miettimään, että onko rekisteritietojen perusteella haettu pyörän kotiosoite ja kytätty sopivaa hetkeä?!

    Kyllä tympii!
  11. #761
    Lainaa (Hessu83 @ Huhti. 16 2011,21:45) kirjoitti
    Pistää vaan miettimään, että onko rekisteritietojen perusteella haettu pyörän kotiosoite ja kytätty sopivaa hetkeä?!
    Voi hyvinkin olla mahdollista. Joku on tietty edellisenä yönä käynyt ensin tsekkaamassa millaset työkalut se vaatii ja seuraava yönä noudettu pois.

    Otan osaa.
  12. #762
    Tuli sitten hankittua ensimmäiseksi pärräksi SMC. Tänään tehty kaupat, keskiviikkona haku kotiin.
  13. #763
    Eilen lähti edellinen pyörä,suzuki gsx-r 1000 k5 kohti uusia haasteita ja tilalle olen hakemassa otsikon mukaista kotaria. Yhdessä pyörässä mitä katselen oli käyty poistamassa kaasuläpän vikakoodi,mistä moinen voisi johtua,onko oikeasti vikaa jossain vai vaan ominaisuus että koodeja välillä tulee? Huoltomies oli kysellyt että jääkö vaan tyhjäkäynnille ja ei anna ottaa kierroksia kun valo palaa,näin ei kuitenkaan tee...pyörällä ajettu noin 5000 km. Perjantaina olisi pyörän haku edessä,mutta pitäisikö tuosta huolestua?
  14. #764
    Noh,itse itselleni vastaten,soitto huoltoon ja sielt' sanottiin että vähän piti vaan hienosäätää tps anturia.
  15. #765
    Lainaa (Hessu83 @ Huhti. 16 2011,21:45) kirjoitti
    Kerrostalon sisäpihalta lähti...

    Tankolukko, virtalukko ja lisänä ketjulukolla talon seinässä kiinni.

    Ja paikka on suojassa satunnaisilta ohikulkijoilta. Pistää vaan miettimään, että onko rekisteritietojen perusteella haettu pyörän kotiosoite ja kytätty sopivaa hetkeä?!

    Kyllä tympii!
    Voihan perse, todella vittumainen homma. Itseltäni lähti viime kesänä Hussen supermoto, joka oli saatu edellisenä iltana rekisteriin. Neljä yötä ehti viettää kerrostalon pihassa.
    Mistäpäin Helsinkiä muuten vietiin?

    Oma SMC on ollut tähän asti firman parkkihallissa kulunvalvonnan takana turvassa. Nyt olisi aika siirtyä kesäsäilytykseen, mutta sellaista lukitussysteemiä ei taida olla minkä kanssa saisi yönsä täysin rauhassa nukkua jos mopo on pihalla. Onneksi saan mopon todnäk talliin, eipä haittaa vaikka maksaa hieman enemmän.
    KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
    Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
  16. #766
    Meilahdesta lähti.

    Vituttaa kun on jo kolmas varastettu kotari.
    Tässähän on nyt 30 päivää aikaa miettiä tulevan pyörän varkaudenestoa...Olisiko ehdotuksia?
  17. #767
    Yks asia missä keveydestä on todellakin haittaa

    Varmaan paras vaihtoehto olis olla panostamatta varkaussuojaan ja ottaa asenne et lähtee jos lähtee mutta kasko tietenkin kunnossa.

    Varmasti kyrsii jos 3 menny jo.

    300kg painonen HD/wingi/rocketti? Olis igorilla ja ivanilla edes vähän hommaa kun joutuu ottaan pjotrinkin mukaan et saa nostettua.
    1300cc Suzuki
  18. #768
    Lainaa (ruumis @ Huhti. 17 2011,20:08) kirjoitti
    Lainaa (Hessu83 @ Huhti. 16 2011,21:45) kirjoitti
    Pistää vaan miettimään, että onko rekisteritietojen perusteella haettu pyörän kotiosoite ja kytätty sopivaa hetkeä?!
    Voi hyvinkin olla mahdollista. Joku on tietty edellisenä yönä käynyt ensin tsekkaamassa millaset työkalut se vaatii ja seuraava yönä noudettu pois.

    Otan osaa.
    Kannattaa soittaa AKE:lle ja pyytää osoitetietojen luovutuskielto. Ei maksa mitään ja on nopea toimenpide. Mielestäni saisi oletuksena olla, että osoitetietoja ei tuolta luovuteta kaikille.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  19. #769
    Juu, luovutuskiellosta löyty joku lomakekin AKE:n sivuilta.

    Onko kokemuksia (2-suuntaisista) hälyistä? Saako SMC:hen mahtumaan kaikki palikat?
  20. #770
    Lainaa (Hessu83 @ Huhti. 21 2011,19:32) kirjoitti
    Juu, luovutuskiellosta löyty joku lomakekin AKE:n sivuilta.

    Onko kokemuksia (2-suuntaisista) hälyistä? Saako SMC:hen mahtumaan kaikki palikat?
    GPS/GSM häly voisi olla aika tehokas mutta vie pienestä akusta virrat melko nopeesti. Paikannukseen perustuva hälytys vie virtaa melkoisesti koska joutuu aina aktivoimaan GPS:n että saa sijaintitiedot. Virtoja kun ne varkaat ei laita päälle paikan päällä ja kun pyörä on viety pois on aikaa etsiä se hälytinkin siitä pois kytkettäväksi. Niin piiloon kun sitä ei saa.
    ---
    KTM RC8, TGB 525 Target
    Ex: Honda CBF-1000, TGB 425 Blade
  21. #771
    Nyt on tallissa -08 smc. Kyssäri heräsi,onkos tuossa sellaiset vanteet että ei tarvii sisäkumeja vai pääseekö harjoittelemaan rengasrautahommia. Rengasliikkeet ei vissiin tee sisäkumillesten vaihtoja?
  22. #772
    Eikös tubeless pinnavanteet tullut noihin vasta myöhemmin?
    Eli tuossa olisi ihan sisäkumilliset?

    Enpä ole kuullutkaan että eivät liikkeessä vaihtaisi sisäkumillisiin renkaita.
    Liene syytä vaihtaa liikettä jos ei moinen ns. ammattilaisilta onnistu.

    Toisaalta, raudoilla vaihtuu renkaat nopsasti, riippumatta siitä onko liikkeet auki vai ei.
  23. #773
    On siinä sisukat. Kuvittelisin rengasliikkeiden vaihtavan sellaisiakin.
    Etenkin motovanteilla tuo vaihto on kyllä niin helppo homma että jos on vartin matka rengasliikkeeseen, ei kannata.
    Jos et ole ennen tehnyt, ota rälläkkä ja pätki kaikki saatavilla olevat rengasraudat alle 20cm pitkiksi, äläkä väännä niilläkään kovaa.
  24. #774
    Ok,kiitos tiedosta. Hitto,on sellainen kutina että tuon pyörän kanssa tulee kivaa. Värkillä mittarissa vasta n.5500 km,alkuperäinen etukumikin paikallaan,taakse myyjä oli laittanut uuden pilot roadin,se on kyllä syvältä mutta ajetaan pois. Ei nyt ihan kamalaa ollut ajaa 400km asfalttitietä kotiin,ihan loppumatkasta vähän alkoi arse puutumaan. Kotiintulomatkan mukavin hetki kenties kun vähän oikaisin uuden moottoritien pohjan kautta Johonkin soratie kimppa-ajeluun pitänee tuppautua mukaan. Nyt vähän kahvia mukiin ja talliin katselemaan tarkemmin kampetta,takavalon"lasi" pitäisi uusia ja jotkut vilkut kehitellä taakse kun ei vissiin orkkikset mahdu akran kanssa. Ei kellään satu sitä takavalon muovia olemaan ylimääräisenä?
  25. #775
    Mietin tuosa että oliko näissä 690:ssä joku oppiva ruisku juttu. Olin joskus lukevinani että pitää tyhjäkäynnillä pitää joku aika ja sitten tekee jotakin? Vai muistanko väärin?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
  26. #776
    Lainaa (mikok @ Huhti. 24 2011,20:05) kirjoitti
    Mietin tuosa että oliko näissä 690:ssä joku oppiva ruisku juttu. Olin joskus lukevinani että pitää tyhjäkäynnillä pitää joku aika ja sitten tekee jotakin? Vai muistanko väärin?
    15 min tyhjäkäyntiä, ilman kaasua, kylmällä konella aloittaen.
  27. #777
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 24 2011,20:31) kirjoitti
    Lainaa (mikok @ Huhti. 24 2011,20:05) kirjoitti
    Mietin tuosa että oliko näissä 690:ssä joku oppiva ruisku juttu. Olin joskus lukevinani että pitää tyhjäkäynnillä pitää joku aika ja sitten tekee jotakin? Vai muistanko väärin?
    15 min tyhjäkäyntiä, ilman kaasua, kylmällä konella aloittaen.
    ... Ja sit???
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  28. #778
    Lainaa (ESKIL @ Huhti. 25 2011,19:26) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 24 2011,20:31) kirjoitti
    Lainaa (mikok @ Huhti. 24 2011,20:05) kirjoitti
    Mietin tuosa että oliko näissä 690:ssä joku oppiva ruisku juttu. Olin joskus lukevinani että pitää tyhjäkäynnillä pitää joku aika ja sitten tekee jotakin? Vai muistanko väärin?
    15 min tyhjäkäyntiä, ilman kaasua, kylmällä konella aloittaen.
    ... Ja sit???
    Virrat avaimesta pois niin pitäisi olla tyhjäkäynti kohdillaan.

    Kaasukahvan resetointi yms. juttua lontooksi...
  29. #779
    ... Laitetaans lukasten, minä kiitän...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  30.  
  31. #780
    Moikka,

    Olisi nyt myynnissä uudenkarhea SMC sellaista halajavalle, lisätietoja allekirjoittaneelta (kukaties Org- alennuskin )

    Nettimotoon linkki

    Itse aion suunnata offroadimpaan seuraavaksi, mutta kyllä merkissä pysytään!
    FXSB & ZX10R
Sivu: 26 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676 ... ViimeinenViimeinen