Sivu: 22 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 2518:sta
  1. #631
    Sama täällä 180km ajettu eihän tota voi myydä

    onneksi ei menny kaupaksi mikä lie mielenhäiriö kun pistin myyntiin
    690 kottarainen
  2. #632
    Täällä kans pyörä herätelty tänään talviunilta
    KTM SMC690 -08
  3. #633
    Lainaa (tuho @ Maalis. 31 2010,22:42) kirjoitti
    Täällä kans pyörä herätelty tänään talviunilta :)
    Hyvinkö pörisee?
    juhvelström
  4. #634
    Kiitos necbose ja Mattson...nyt en ainakaan käy vaan vähän kokeilemassa *

    Samat myynti-aikeet oli/ on mielessä kun pitäs kylppäriremppaa ruveta miettimään...
    04 Buell xb12s

  5. #635
    Lainaa (juhvi @ Huhti. 01 2010,07:20) kirjoitti
    Lainaa (tuho @ Maalis. 31 2010,22:42) kirjoitti
    Täällä kans pyörä herätelty tänään talviunilta
    Hyvinkö pörisee?
    Vanha pönttö vielä kiinni *
    Hyvin pörisee silti



    KTM SMC690 -08
  6. #636
    Aijaijai kun se suti, keuli, poksu ja paukku taas niin komiasti *
    04 Buell xb12s

  7. #637
    Onko kukaan vaihtanut pyöräänsä lyhyempiä kytkin ja jarrukahvoja?
  8. #638
    Paljonko SMC 690 vakiomoottoriin saadaan lisää heposia vaihtamalla rallynokka + akran tai jonkun muun putket., ja onko jotain muuta jippoa tehon lisäykseen. Ei musta tuntuu tietoa vaan todellista.*

    MP-Maailman 4/2010 oli tehoputkivertailu (pyörä kawa Z 750) ja eniten tehoa tuotti MIVV jälkeen jäi akra , leo vince , arrow ym.
    Näyttää Mivvillä olevan smc:n pönttökin, onko jollain kokemusta?



  9. #639
    en oo vaihtanu lyhkäsempiä vipuja, mut kytkinvivusta katkasin yli puolet pois...paljon parempi räppäillä, ku voi etu-/etu- ja keskisormella napauttaa kytkintä eikä se hakkaa nimetöntä joka näpäytyksellä muutaman tunnin kun kikkailee ja joutuu kytkintä jonkun verran räppään nin alkaa täys mittasella vivulla olemaan ne sormet kipeenä joilla ei kytkimeen kosketa Jarrupuolelle en oo tehny mitään, vaikka vaatis sinnekkin vähän lyhkäsempää vipua...hyviä vaihtoehtoja voi ehdottaa
  10. #640
    Lainaa (sepix @ Huhti. 08 2010,07:36) kirjoitti
    Paljonko SMC 690 vakiomoottoriin saadaan lisää heposia vaihtamalla rallynokka + akran tai jonkun muun putket., ja onko jotain muuta jippoa tehon lisäykseen. Ei musta tuntuu tietoa vaan todellista.*

    MP-Maailman 4/2010 oli tehoputkivertailu (pyörä kawa Z 750) ja eniten tehoa tuotti MIVV jälkeen jäi akra , leo vince , arrow ym.
    Näyttää Mivvillä olevan smc:n pönttökin, onko jollain kokemusta?
    mulla kannen avarrus, nokka, akran kokoputkisto ja tuneboyn säädettävä ruiskuohjelma . bike worldin penkissa 71hp

    Kaverilla kannen avarrus, sama nokka, leo vincen slipari, akran ruiskukartta. 65hp samassa penkissä
  11. #641
    Lainaa (necbose @ Maalis. 31 2010,14:41) kirjoitti
    Sama täällä 180km ajettu eihän tota voi myydä

    onneksi ei menny kaupaksi *mikä lie mielenhäiriö kun pistin myyntiin *
    Perkeles, ihan ku meikäläisen suusta.
    Viime yönä tulin reissusta ja oli tiet sulanu sillävälin mukavaan kuntoon ja tänään veivasin 180 kilsan lenkin sivukylillä. Voi veljet että oliki mukavata!

    Onneks ei kukaan hyväkskäyttäny talvista mielenhäiriötäni (käytin muuten samaa sanaa orgin myynti-ilmotuksessa).

    Se on kesä nyt!
    Tuutti Honda
  12. #642
  13. #643
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 09 2010,02:14) kirjoitti
    Eikös siinä mopon kyljessä ole vihjeenä että Kaduttaisi Tämän Myyminen... *
    Ka näimpäs onkin!
    Tuutti Honda
  14. #644
    Onko tietoa:

    kun vaihdetaan tuo ns. kisanokka-akseli, niin muuttuuko ajoitukset, eli vaatiiko ruisku tai sytytys uudelleen säädöt?
  15. #645
    Lainaa (sepix @ Huhti. 10 2010,09:24) kirjoitti
    Onko tietoa:

    kun vaihdetaan tuo ns. kisanokka-akseli, niin muuttuuko ajoitukset, eli vaatiiko ruisku tai sytytys uudelleen säädöt?
    Ei tarvitse mitään säädellä!
  16. #646
  17. #647
    Kun kuumennat muovia, eikös se kovetu ja mene poikki helpommin?

    Tyhmä kysyy kun ei tiedä,
    Turbo Bandit
  18. #648
    Tuntuu joustavan samanlaisesti kuin ennenkin. Kuumennetaan vain senverran, että muovi alkaa taipua.

    Näkyy tuolla kavereilla olevan tyylikkäimpiäkin ratkaisuja tuohon rekisterinkilven kiinnityksiin oikealla kulmalla ja ylemmäksi.
  19. #649
    Paljonko teillä on kierroksia tyhjäkäynnillä?
  20. #650
    Lainaa (Otto-79 @ Huhti. 12 2010,20:35) kirjoitti
    Paljonko teillä on kierroksia tyhjäkäynnillä?
    Yleensä seilaa jonnin verran, mutta siinä 1,5-2krpm *
  21. #651
  22. #652
    oivoivoivoi...taitaa käydä niin jottei tota raaskikkaan myydä * Aivan liian * laite..
    04 Buell xb12s

  23. #653
    Ny oon viikon verran omistanu smc690 ja noin 400 kilsaa pöristelly. on se vaan kiva laite! tulis vaan lämpösemmät kelit, niin pääsis treenaileen.
  24. #654
    joo kotkaan on tullu 300km. mites ootte malttanu ajella sisään ku tuntuu et kone alkaa elää vasta ku viisari lähentelee kuutta..?
    KTM smc 690 -10
  25. #655
    600km saatu mittariin jo täällä ja hauskaa on

    Oon huomannu yhden oudon ilmiön tuossa tasanopeutta ajellessa, esim. 80-90km/h vaikka 5. vaihteella niin tuntuu eteneminen tapahtuvan aaltomaisesti ja pieni värähdys tulee mukaan.

    Ensin tulisi mieleen ketjunkireys.. Esim. liian löysällä ja tämän takia tapahtuu ruoskaisu??..
    Vai johtuuko koneen kovasta tasapainotuksesta...

    Ketjun eri kireyksiä testattu, eipä juurikaan muutosta..

    Mites muilla? Onko vaan ominaisuus

    Tai sitte mun päässä ei ole kaikki kohdallaan, mikä ei olis mikään ihme...
  26. #656
    n.800km veivattu enduro r ainoa muutos motovanteet

    joo ei mikään mukava ajaa hiljaa

    mutta kun pitää kierrokset kovahkona niin on mahtava peli

    ei muutakuin pienempää sisään ja hanaaa
    690 kottarainen
  27. #657
  28. #658
    Lainaa (Falle @ Huhti. 19 2010,02:13) kirjoitti
    Oon huomannu yhden oudon ilmiön tuossa tasanopeutta ajellessa, esim. 80-90km/h vaikka 5. vaihteella niin tuntuu eteneminen tapahtuvan aaltomaisesti ja pieni värähdys tulee mukaan.
    itellä en oo huomannu tuommosta.. mutta vapaa vitosen ja kutosen välissä löytyy..
    KTM smc 690 -10
  29. #659
    Kun kahtoo tän sivun ekaa viestiä niin voisi melkeinsä aatella, et mielenhäiriöstä on kehittynyt vakava aivovamma.

    Hieno enduro motosetillä tästä.
    Tuutti Honda
  30.  
  31. #660
    mites tuo 2-3 vaihteen rajotin hommeli, ku seurailin nuita ohjeita mitkä oli täällä vaan ei sieltä satu minun silimiin sen värisiä johtoja?? ei oo semmosta "sokia hymiöä" laittaa tähän.. ja oon purkanu näkösälle kaikki. ja mopo on smc -10
    t:SIpu KEvi sokia(ko)
    kiitos
    KTM smc 690 -10
Sivu: 22 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen