Sama täällä 180km ajettu eihän tota voi myydä![]()
onneksi ei menny kaupaksi mikä lie mielenhäiriö kun pistin myyntiin![]()
690 kottarainen
Kiitos necbose ja Mattson...nyt en ainakaan käy vaan vähän kokeilemassa *
Samat myynti-aikeet oli/ on mielessä kun pitäs kylppäriremppaa ruveta miettimään...
04 Buell xb12s
Vanha pönttö vielä kiinni *(juhvi @ Huhti. 01 2010,07:20) kirjoitti
Hyvin pörisee silti
KTM SMC690 -08
Aijaijai kun se suti, keuli, poksu ja paukku taas niin komiasti *![]()
04 Buell xb12s
Paljonko SMC 690 vakiomoottoriin saadaan lisää heposia vaihtamalla rallynokka + akran tai jonkun muun putket., ja onko jotain muuta jippoa tehon lisäykseen. Ei musta tuntuu tietoa vaan todellista.*
MP-Maailman 4/2010 oli tehoputkivertailu (pyörä kawa Z 750) ja eniten tehoa tuotti MIVV jälkeen jäi akra , leo vince , arrow ym.
Näyttää Mivvillä olevan smc:n pönttökin, onko jollain kokemusta?
en oo vaihtanu lyhkäsempiä vipuja, mut kytkinvivusta katkasin yli puolet pois...paljon parempi räppäillä, ku voi etu-/etu- ja keskisormella napauttaa kytkintä eikä se hakkaa nimetöntä joka näpäytyksellämuutaman tunnin kun kikkailee ja joutuu kytkintä jonkun verran räppään nin alkaa täys mittasella vivulla olemaan ne sormet kipeenä joilla ei kytkimeen kosketa
Jarrupuolelle en oo tehny mitään, vaikka vaatis sinnekkin vähän lyhkäsempää vipua...hyviä vaihtoehtoja voi ehdottaa
![]()
mulla kannen avarrus, nokka, akran kokoputkisto ja tuneboyn säädettävä ruiskuohjelma . bike worldin penkissa 71hp(sepix @ Huhti. 08 2010,07:36) kirjoitti
Kaverilla kannen avarrus, sama nokka, leo vincen slipari, akran ruiskukartta. 65hp samassa penkissä
Perkeles, ihan ku meikäläisen suusta.(necbose @ Maalis. 31 2010,14:41) kirjoitti
Viime yönä tulin reissusta ja oli tiet sulanu sillävälin mukavaan kuntoon ja tänään veivasin 180 kilsan lenkin sivukylillä. Voi veljet että oliki mukavata!
Onneks ei kukaan hyväkskäyttäny talvista mielenhäiriötäni (käytin muuten samaa sanaa orgin myynti-ilmotuksessa).
Se on kesä nyt!![]()
Tuutti Honda
Eikös siinä mopon kyljessä ole vihjeenä että Kaduttaisi Tämän Myyminen...![]()
Ka näimpäs onkin!(Seikkailu_R @ Huhti. 09 2010,02:14) kirjoitti
![]()
Tuutti Honda
Onko tietoa:
kun vaihdetaan tuo ns. kisanokka-akseli, niin muuttuuko ajoitukset, eli vaatiiko ruisku tai sytytys uudelleen säädöt?
Kun kuumennat muovia, eikös se kovetu ja mene poikki helpommin?
Tyhmä kysyy kun ei tiedä,
Turbo Bandit
Tuntuu joustavan samanlaisesti kuin ennenkin. Kuumennetaan vain senverran, että muovi alkaa taipua.
Näkyy tuolla kavereilla olevan tyylikkäimpiäkin ratkaisuja tuohon rekisterinkilven kiinnityksiin oikealla kulmalla ja ylemmäksi.
Yleensä seilaa jonnin verran, mutta siinä 1,5-2krpm *(Otto-79 @ Huhti. 12 2010,20:35) kirjoitti
![]()
oivoivoivoi...taitaa käydä niin jottei tota raaskikkaan myydä *Aivan liian *
laite..
04 Buell xb12s
Ny oon viikon verran omistanu smc690 ja noin 400 kilsaa pöristelly. on se vaan kiva laite! tulis vaan lämpösemmät kelit, niin pääsis treenaileen.
joo kotkaan on tullu 300km. mites ootte malttanu ajella sisään ku tuntuu et kone alkaa elää vasta ku viisari lähentelee kuutta..?
KTM smc 690 -10
600km saatu mittariin jo täällä ja hauskaa on![]()
Oon huomannu yhden oudon ilmiön tuossa tasanopeutta ajellessa, esim. 80-90km/h vaikka 5. vaihteella niin tuntuu eteneminen tapahtuvan aaltomaisesti ja pieni värähdys tulee mukaan.
Ensin tulisi mieleen ketjunkireys.. Esim. liian löysällä ja tämän takia tapahtuu ruoskaisu??..
Vai johtuuko koneen kovasta tasapainotuksesta...
Ketjun eri kireyksiä testattu, eipä juurikaan muutosta..
Mites muilla? Onko vaan ominaisuus
Tai sitte mun päässä ei ole kaikki kohdallaan, mikä ei olis mikään ihme...
n.800km veivattu enduro r ainoa muutos motovanteet
joo ei mikään mukava ajaa hiljaa![]()
mutta kun pitää kierrokset kovahkona niin on mahtava peli
ei muutakuin pienempää sisään ja hanaaa![]()
690 kottarainen
Tuolta lisäinfoa www.nettimoto.com/931010
itellä en oo huomannu tuommosta.. mutta vapaa vitosen ja kutosen välissä löytyy..(Falle @ Huhti. 19 2010,02:13) kirjoitti
KTM smc 690 -10
Kun kahtoo tän sivun ekaa viestiä niin voisi melkeinsä aatella, et mielenhäiriöstä on kehittynyt vakava aivovamma.
Hieno enduro motosetillä tästä.
Tuutti Honda
mites tuo 2-3 vaihteen rajotin hommeli, ku seurailin nuita ohjeita mitkä oli täällä vaan ei sieltä satu minun silimiin sen värisiä johtoja?? ei oo semmosta "sokia hymiöä" laittaa tähän.. ja oon purkanu näkösälle kaikki. ja mopo on smc -10
t:SIpu KEvi sokia(ko)
kiitos
KTM smc 690 -10