Sivu: 2 / 77:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2299:sta
  1. #31
    Hyvän diilin oot saanu ku akran mökäpöntön saanu vielä kylkiäisiks..-> kateellinen. *

    Mut joo, tohon kilpitelinehässäkkään vielä palaten, tommonenkin ratkasu on olemassa: kilpiteline, jäljelle jää edelleen vilkkujen modaus.

    ootko muuten välityksiä vaihtanu? joku -1 edestä ja +2 taakse vois olla aika jees!
    ex Buell Xb12S
  2. #32
    katsos katsos... toihan näyttää toimivalta ratkaisulta. jotain juuri tuollaista oonkin kaivannu. en oo vaihtanu välityksiä, moni sitä kyllä on suositellu.... pitäisköhän. ei sitä tosiaan niitä huippuja hirveesti kaipaa, kun ei noi motarit jostain kumman syystä iske ;)
  3. #33
    Joo eipä tonne motarille kauheesti oo hinkua. Kaveri kerto että tehny ite kyseiset modaukset ja nostaa kolmosella ihan kivasti kaasulla. Tosin pyöränä prestige, mutta lähellä kuitenkin.
    ex Buell Xb12S
  4. #34
    Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
    - rundari jumitti 3000rpm kohdalle ( korjaantu kun irroitti piuhat akusta )
    - tankki menee vaihtoon kun kusee bensaa ulos korkin kupeesta.
    - pätki pidemmässä kiihdytyksessä vakiona
    - sammuili jarrutuksen jälkeen vakiona
    - uuden softan kanssa rykii ja nykii yms. ei käy nätisti/saatika toimi. kiinni käynyt leovince ja vakioputki. kummallakaan ei toimi asiallisesti.

    Softa tuupattu Racing bike sidecar Oyssä. ilmoittivat muuten että kuun loppuun menee että saa pajalle. mopolla ajettu alta 1000km ja vikaa enemmän kuin....
  5. #35
    Lainaa (santtu-cbr @ Touko. 16 2008,18:56) kirjoitti
    Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
    Kyllähän nyt täysin uusissa malleissa tuppaa oleen jonkinlaisia lastentauteja. Onneks on takuu...
    Pain is just weakness leaving the body
  6. #36
    Juua ainahan jotain vikaa voi uusiin tulla mutta näinkin reilusti. Takuu tietty korvaa mutta jos huoltoaikoja saa heikosti ja uusi pyörä on käytännössä ajokelvoton ja seisoo talissa niin... Missä muualla huolletaan kottaraisia pk-seudulla?
  7. #37
    Lainaa (santtu-cbr @ Touko. 16 2008,19:13) kirjoitti
    Juua ainahan jotain vikaa voi uusiin tulla mutta näinkin reilusti. Takuu tietty korvaa mutta jos huoltoaikoja saa heikosti ja uusi pyörä on käytännössä ajokelvoton ja seisoo talissa niin... Missä muualla huolletaan kottaraisia pk-seudulla?
    Njoo, mutta totuushan on se että kotarin laatu nyt ei ihan vielä yllä japsien tasolle. Taitaapi kaikissa paikoissa olla pitkät jonot tällä hetkellä...

    Kannattais kokeilla sitä softan latausta uudestaan, jos se vaikka auttais.



    Pain is just weakness leaving the body
  8. #38
    Lainaa (santtu-cbr @ Touko. 16 2008,18:56) kirjoitti
    Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
    - rundari jumitti 3000rpm kohdalle ( korjaantu kun irroitti piuhat akusta )
    - tankki menee vaihtoon kun kusee bensaa ulos korkin kupeesta.
    - pätki pidemmässä kiihdytyksessä vakiona
    - sammuili jarrutuksen jälkeen vakiona
    - uuden softan kanssa rykii ja nykii yms. ei käy nätisti/saatika toimi. kiinni käynyt leovince ja vakioputki. kummallakaan ei toimi asiallisesti.

    Softa tuupattu Racing bike sidecar Oyssä. ilmoittivat muuten että kuun loppuun menee että saa pajalle. mopolla ajettu alta 1000km ja vikaa enemmän kuin....
    Mulla kanssa 690 SM:ssä rykii tasakaasulla ajettaessa. Akran softan jälkeen alko tekemään tota. Akran putket kiinni. Luulenpa että käy ihan liian laihalla ainaki osakaasulla. Vittu käyn kohta lyömäs orkkissoftan takasin, ni saa ainaki kunnolla kone kakkua. Samassa mestassa tuupattu ku sulla.

    Ajattelin et vois käydä penkittelemässä, ni näkis pikkusen miltä se käyrä näyttää. Vois pyytää vetää tasakaasuvetojaki.
    Jos sulle tulee joku tolkku tohon hommaan, ni paa vaik yv:tä jos jaksat.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    KTM 690SM Prestige 2007
  9. #39
    Meikäläisellä toiminut taasen hyvin pyörä. ainut pikku vika on , että mittari imaissut vähän jotain pölyä sisäänsä. ja tosiaan mulla myös kerran sammunut pienen kaasun avaamisen jälkeen kytkin pohjassa. mittaristo tosiaan kuulemma vähän on mitä on. pitää pistää takuuseen jos rupeaa enemmän sumenemaan.
  10. #40
    Muakin tosiaan kiinnostais käydä penkissä mittaamassa. pistäkäähän tuloksia jos käytte. laitan sitten itse tuloksia kun saan mopon penkitettyä.
  11. #41
    ja jos penkissä käydään niin samaan pitäs viedä että saa vertailua käyntiin ja mieluiten samaan aikaankin...
  12. #42
    Lainaa (santtu-cbr @ Touko. 16 2008,18:56) kirjoitti
    Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
    - rundari jumitti 3000rpm kohdalle ( korjaantu kun irroitti piuhat akusta *)
    - tankki menee vaihtoon kun kusee bensaa ulos korkin kupeesta.
    - pätki pidemmässä kiihdytyksessä vakiona
    - sammuili jarrutuksen jälkeen vakiona
    - uuden softan kanssa rykii ja nykii yms. ei käy nätisti/saatika toimi. kiinni käynyt leovince ja vakioputki. kummallakaan ei toimi asiallisesti.

    Softa tuupattu Racing bike sidecar Oyssä. ilmoittivat muuten että kuun loppuun menee että saa pajalle. mopolla ajettu alta 1000km ja vikaa enemmän kuin.... *
    Myisivät vain korjaustaitoisille niin ei mene ajokausi ootellessa... vähän niinkuin Lada.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  13. #43
    Kyllähän noita korjaisi jos ei tuota elektroniikkaa puskettaisi joka vessaan ( eihän se uusi ladakaan ole enää vanhan pyöreälamppusen veroinen/helppo korjata kotipajassa? ) . Pyörä käy jo huomattavasti nätimmin. Tyhjää sen sai käymään kun peitti putsarikotelosta ilmanotton. Siinä oli sitten ruksutellut 15min ja sammuksiin tämän jälkeen. vedot taas palasi ja suurimmat häikätkin sen myötä. Edelleen sammuu esim endotessa tai kovemmassa jarrutuksessa. pätkii myös pidemmässä vedossa...



  14. #44
    Lainaa (puppetmaster @ Huhti. 21 2008,13:33) kirjoitti
    Jotenkin mietityttää tuo "kaasunavausrajotin" 2-3vaihteella, sm:ssä ymmärrän sen olemassa olon jos siinä ei kerran ole map-selectoria. mutta luulis hitossa sen poistuvan smc:ssä jos map-valitsemen kääntää aseentoon 2, eli advanced ( äärimmäinen kaasuun vastaavuus). ?

    paskasti toteutettu jos näin on.....
    no, kai se on vaan kokeiltava(piuha irti-piuha kiinni-piuha irti jne) ja kuviteltava sitten olemattomia, tiedä näistä.....
    Enkä ainakaan näe tuolle samallaisia perusteita kuten vrt. mazda 3 mps jossa 1 ja 2 vaihteen tehot on rajotettu jottei vetonivelet mene solmuun ennenaikojaan. Joku keulimisenestoyritys haiskahtaa pahasti.

    Oonko siis käsittäny oikein että 1 asennolla n. 70% tehoista ja 2 ja 3 asennolla täydet tehot, mutta hiukan erilaisella annostelulla?
    990 SM -08
  15. #45
    Lainaa (NinjaSamu @ Touko. 26 2008,09:46) kirjoitti
    Enkä ainakaan näe tuolle samallaisia perusteita kuten vrt. mazda 3 mps jossa 1 ja 2 vaihteen tehot on rajotettu jottei vetonivelet mene solmuun ennenaikojaan. Joku keulimisenestoyritys haiskahtaa pahasti.
    Superdukessa vastaavan rajoittimen tarkoitus on ainakin pitää äänet kurissa 2. ja 3. vaihteella pienemmissä nopeuksissa, esimerkiksi kaupungissa. Huipputehoahan rajoitin ei niinkään leikkaa vaan nimenomaan ala- ja keskirekisterin syöttöä.



    Yamaha R6R 06 --> *KTM 990 SUPER DUKE 07
  16. #46
    joo melusaasteen pienentämiseen se munkin käsityksen mukaan on rajoittimet laitettu. vissiin joku euro3 taimikälie standardi homma.
    Tehonsäätönamiskasta tosiaan se nro. 2 on se joka siinä valitsimessa pitää olla. 1. leikkaa hevosia pois ja 3. on ns. standardi ja olisko siinä muistaakseni vielä 4. huonolaatuiselle menovedelle, jolla ei saa pitkään ajaa?? näin muistelisin.
  17. #47
    Ovatko muut smc:n omistajat huomanneet, että moottori "tikittää" ikävästi? Kuullostaa siltä, että nokkaketju ääntäisi..onkohan näin ja onkohan normaalia. En osaa sanoa onko ääni lisääntynyt kilometrien mukana vai onko sitä vain ruvennut nyt kuuntelemaan tarkemmin. Ilmeisesti moottori ei kuitenkaan kaikkein hiljaisimmasta päästäkään ole. En ole vielä vienyt ensihuoltoon, mutta pitää varmaan kysellä siellä tarkemmin.
  18. #48
    kyllähän tuo ääniä pitää mullakin... naksuttelua yms. mutta hyvin toimii. edellinen pyörä oli zx6R , jossa oli myös jonkin verran niitä" sivuääniä". Mutta kyllähän tuo ktm metelöi vielä enempi koneen osalta.
  19. #49
    Pitää ääntä täälläkin, mutta ei kannata huolestua..pientä tikittelyä ja sirinää kuuluu. Laitat siihen sen sliparin ni ei tarvii sitä koneen rallattelua kuunnella niin paljoa
    ex Buell Xb12S
  20. #50
    Kaverin smc tuli eilen maahantuojalta takaisin ja suutin oli ollut tukossa. vika ei ollut sitten sen kummallisempi. Nyt vain kovaa ajoa ellei sekin vaihdu husabergiin... Jos jotakuta kiinnostaa smc niin voi paiskata privalla vaikka. Tankki menee viellä takuuseen tässä pelissä. Katsokaa te muut ne 3 ruuvia korkin "kaulasta" että ovatko tiukalla.
  21. #51
    Joo se slipari ois nopea korjaus R1:n piti kans mulla samanlaista rallatusta, mut siihen ois pitäny vaihtaa kai nokkaketjun kiristäjä. SMC:ssä varmaan eri juttu ja tuskin vaarallista.
  22. #52
    Kyllä täälläkin kuuluu kovia sivuääniä. Huollon äijä sano että kuuluu LC4 koneen "ominaisuuksiin". Sliparin ku laitoin ni sivuäänet peittyy...
    Ilman hauskaakin voi olla viinaa!
  23. #53
    Minkäs merkkisiä slipareita olette laittaneet pyöriinne? Kotka laskeutuu pihalle lähipäivinä ja naapurin mummot pitäs saada hereille!! Myyjäliike tarjos akraa,mutta hinta oli aikas suolanen.. Kattelin tuossa,että FMF-merkkisiä putkia sais ameriikan poijjilta aika etullisesti.Alu-slipari 191€+kulut ja verot/tullit..alkukäyriäkin saatavilla. Saa nähä onko meikäläisen mopossa miten paljon vikoja..Innolla toki odotan uutta peliä ja sitä uskomattoman kevyttä ajettavuutta kyykkymopojen jälkeen!
  24. #54
    Onko muuten Duke 3:ssa sitä kartanvaihto namiskaa? Kaverille vaan pitäis kattoa että on oikeassa asennossa, eli ymmärtääkseni kakkoskohdassa (?). Mistä toi muuten löytyy, jos löytyy?
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    KTM 690SM Prestige 2007
  25. #55
    kyl siin dukessakin on namiska. luulis löytyvän suht samoista paikoista kuin smc:ssä. eli penkin alla siinä akun ja sulakeboksin välimaastossa sellainen kumipäällystetty noppa, jonka voi vetää ylös. ja nro.2 on oikea asento.
  26. #56
    Lainaa (xlr8 @ Kesä. 10 2008,16:28) kirjoitti
    kyl siin dukessakin on namiska. luulis löytyvän suht samoista paikoista kuin smc:ssä. eli penkin alla siinä akun ja sulakeboksin välimaastossa sellainen kumipäällystetty noppa, jonka voi vetää ylös. ja nro.2 on oikea asento.
    Tänks, täytyy mennä kattoo joutuuko kääntelemään.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    KTM 690SM Prestige 2007
  27. #57
    Onko kukaan hankkinut pyöräänsä slidereita akseleihin?? .... Mistä....Paljon???...neuvoja??
  28. #58
    Mie hommasin 690 SM:ään sliderit. Hintaa tais tulla yhteensä (etu + taka) noin 80 euroa tms. Otin ktm:n alkuperäiset, saapi jokaisesta ktm:ää myyvästä liikkeestä. Jos ei ole hyllyssä, niin sit tilaavat. Tarvikkeena en parista liikkeestä kysymällä löytänyt, joten hommasin nuo orkkikset.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  29. #59
    jepjep. pitänee itsekin kysästä tuosta bw:stä josko niillä olis.
  30.  
  31. #60
    Mihin hintaan lähtee smc:n 1000 km huolto? Onko jo kokemuksia?
Sivu: 2 / 77:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen