Sivu: 16 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 2518:sta
    Morjensta tännekkin vähästä aikaa *

tulipahan kokeiltua kottaraisen touring ominaisuuksia ja voi kyllä todeta jotta kyllä se perssiis ainakin meikäläisellä siihenkin tottuu * Reissuhan ei ollu kuin Helsinki - Kuopio - Lappeenranta - Helsinki..pikkuteitä tietenkin ja kilsoja kertyi reilu tuhat kilomeetteriä. Nyt on sitten reissun jälkeen takagummi on sliksinä keskeltä ja takakate pilalla kun siihen repun tälläsin kypäräverkolla ( hyvin muuten pysyi, voin suositella ) ja edelleen bensaa vuotaa se korkki, on nyt siis mattapintainen se kate.

Racingbike lupasi tuon tankinkorkki hommelin hoitaa ja nyt saavat lisähommaa kun se mittaristokin kosteutta sisäänsä imas.

Näin täällä ja pärrä vaan istuu enstistäkin paremmin "hanskaan"!
    04 Buell xb12s

Hommasin juuri 690 smc.n ja mietin että mitä kaikkea pitäisi sen
    salkun sisältää, pitäisikö olla huoltokirja ja joku varaosalehti?

Itsellä ei ollut huoltokirjaa eikä varaosalehteä,
    ohjekirja ja työkalut löytyi.

Ja pyörä oli uusi.
    Hornet 600-> VTR1000F-> Z750-> Voskhod 150cc-> CBR600F-> VTR1000F-> VN1500 Classic-> 690 SMC- TL1000R
    Lainaa (dlspade @ Heinä. 27 2009,17:47) kirjoitti
    Hommasin juuri 690 smc.n ja mietin että mitä kaikkea pitäisi sen
    salkun sisältää, pitäisikö olla huoltokirja ja joku varaosalehti?

Itsellä ei ollut huoltokirjaa eikä varaosalehteä,
    ohjekirja ja työkalut löytyi.

Ja pyörä oli uusi.
    Varaosalehestä en tiiä, mut huoltokirja nyt ainaskin pitäis löytyä.
    Mullaki jäi vaikka mitä liikkeeseen enduron ostaessani takajalkatapeista lähtien... Kynä oli sm:n laukussa tässä ei tainnu olla. Harmi.

Soittele sinne myyjälle niin lähettävät sulle postissa puuttuvat kamat.
    Tuutti Honda
    Minkä laisia matkoja ootte näillä ajanu. Tuntuu että tolla omalla z-lla kaan ei jaksa paljoo yli 100 km yhellä istumalla. Kiinnostais vaihtaa tommusee mut epäilyttää että onko siitä oikeesti muuhun ku torin kiertoon?
    ktm superduke 990 -07 "faselift"
    Lainaa (mikok @ Heinä. 30 2009,21:00) kirjoitti
    Minkä laisia matkoja ootte näillä ajanu. Tuntuu että tolla omalla z-lla kaan ei jaksa paljoo yli 100 km yhellä istumalla. Kiinnostais vaihtaa tommusee mut epäilyttää että onko siitä oikeesti muuhun ku torin kiertoon?
    Kait se on vähä ajajasta kiinni. Ja reiteistä. Oon suht kivasti saanu kilometrejä mittariin, vaikka meinaakin perse puutua yms. Välillä, ku nousee seisomaan niin helpottaa ja vähä roikottelee jalkoja sillon tällön. Mulla on ehkä vähä pahaki tapa olla jalottelematta muuten, ku tankkausten yhteydessä.
    Viime sunnuntaina tuli +430km mittariin ja kerran istahin tankkauksen yhteydessä sämpylälle. Noistakin kilometreistä suurin osa oli soraa (asvaltti on niiiiin pyllystä), kävin ajamassa noita rallipätkiä läpi.
    Muutamaa päivää aikasemmin tuli 570km mittariin saman päivän aikana. Sitä edeltävänä viikonloppuna muistaakseni 670km... Vajaassa kahessa viikossa tuli +2000km. Pakko vielä sanoo, et mun ajo ei todellakaan oo mitään selkä suorana mummoilua. Eikä mitään kaahaustakaan, vaan sellasta normisettiä tälläselle mopolle...
    Aktiivisemmassa ajossa, et kerkee huomata mitään puutumisia tms.
    Isommilla teillä ajelu on murhaa millä tahansa mopolla.
    Ei varmaan pitäis sanoo tätä, mut jos et jaksa Zetalla vetää paljoo päälle 100km niin tuskin tälläkään. Tosin jos painut tällä mopolla sinne missä se on omimmillaan niin sata kilsaa hujahtaa niin ettet huomaakaan!
    Tuutti Honda
    no joo se siinä kiinostaakin että vois paukutella missä vaan. Nuo pikitiet turhauttaa niin nopeesti että ei mitään järkeä. Suoralla tiellä 90 kmh köröttelyä... Eikä se puutumien nyt niin paha asia oo...
    Lainaa (mikok @ Heinä. 31 2009,08:47) kirjoitti
    no joo se siinä kiinostaakin että vois paukutella missä vaan. Nuo pikitiet turhauttaa niin nopeesti että ei mitään järkeä. Suoralla tiellä 90 kmh köröttelyä... Eikä se puutumien nyt niin paha asia oo...
    Puutuminen ei tosiaankaan oo paha.
    Tuskin tulet katumaan jos mopon vaihat. Mulla oli Z 750 ekana pyöränä ja kilometrejä tuli todella vähän. Ei vaan napannu. Kun vaihoin sen 690 supermotoon niin aukes se meikäläisen makuun oleva maailma. Tää 690 SMC/enduro on vielä hauskempi. Todella monikäyttöpyörä. Upee soralla ja mutkasella asvalttipätkällä.
    Lainasin pari iltaa sitten kaverin Harlikkaa ja n.170km lenkin loppuvaiheilla olin jo ihan kypsä "isolla" tiellä köröttelyyn.
    Tuutti Honda
    Itse tuli ajettua 690 supermotolla vähän aika sitten 1038 kilometrin lenkki ja ainoo oli toi perceen pikkuinen puutuminen, mutta tauot sen korjasi ja pieni venyttely ja taas matka jatkui Hämeenkyrö - Nokia - Kajaani väli ja sitten vielä piti takaisin tulla täydellinen pyörä suomen olosuhteisiin hienoo oli!
    KTM 690 LC4 SUPERMOTO -08
    KTM 450 SX RACING -03
    tuli heitettetyä 690 enskalla (jossa motovanteet alla) viikon reissu keski/etelänorjaan ihan soiva reissupyörä!! perse kesti yllättävän hyvin eikä ajo muutenkaan tuntunut liikaa työltä vaikka kilometrejä reissussa kertyi ruotsissa&norjassa reilut 2500km!! oli mulla tosin 1,6cm solumuovi pehmusteena remmeillä satulassa lisäpehmusteena. pientä säätöö oli tosin koska putkikassi ja teltta kulki mukana mopon perässä pitkittäin ja missähän se tankki sijaitsee matka motareilla ei niin herkkua koska vauhtia ei viitsi nostaa yli 120 tuulen repimisen takia...serpentiineillä ja kapeilla&hyvillä norjan teillä kotari oli kuin kotonaa aijai sitä pauketta serpentiini nousuissa ja laskuissa
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
    Mites muute, täristääkö nää 690 yhtä pajon ku ne vanhat lc4:set? Tai ei varmaa yhtä paljon mut minkä verran? häiritseekö?

Mitä teknisiä eroja muuten on endurolla ja motolla? endurossa ei vissii oo matkustajan jalka tappeja jne...

Osaako joku kertoa voiko akrapovicin ruiskukartan laittaa vaikka vakioputki on vielä kiinni jonkun aikaa ennenkuin slipari tulee maailmalta?
    Hornet 600-> VTR1000F-> Z750-> Voskhod 150cc-> CBR600F-> VTR1000F-> VN1500 Classic-> 690 SMC- TL1000R
    Lainaa (mikok @ Elo. 03 2009,20:06) kirjoitti
    Mites muute, täristääkö nää 690 yhtä pajon ku ne vanhat lc4:set? Tai ei varmaa yhtä paljon mut minkä verran? häiritseekö?

Mitä teknisiä eroja muuten on endurolla ja motolla? endurossa ei vissii oo matkustajan jalka tappeja *jne...
    En oo vanhalla lc4:lla ajanu, mut olen käsittäny ettei täristä yhtään siihen verrattuna. Ei oo mua haitannu vähäset täritykset. Pitäähän sen mopon tuntua perseen alla! ;)

SMC:ssä on 2cm enemmän joustoja, ku endurossa. Muuten nuo on kait aikalailla samanlaiset.
    Päädyin enduroon, koska siinä on otteessa myös motovanteet, kun taas SMC:n otteessa ei ole endurovanteita.
    Matkustajan jalkatapit tulee myös enduroon. Onkohan joku ihan oikeesti laittanu ne kiinnikin...
    Tuutti Honda
    Joskus oon miettiny et mikäköhän olis lopullinen summa jos hakis mopotttimen ulkomailta. Tässä saksan tarjontaa...

http://suchen.mobile.de/fahrzeu....ngMode=

Liekkö ruotsissa minkä hintasia?
    Te jotka olette hommanneet supermotoon enskan vanteet niin mistä olette ostaneet ja paljonko on ollut hinta, kävin kysymässä paikalliselta jälleenmyyjältä ja hinnaksi vanteille tulisi 1100 euroa, kuulosti jotenkin kovalta tuo hinta....?
    Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.
    Lainaa (donald79 @ Elo. 06 2009,09:54) kirjoitti
    Oliko täällä joku vaihtanut sen rally replican nokan?Kiinnostais tietää mitä tuli hintaa asennuksineen.Pelkkä nokka maksaa kuulemma jo sen 260 euroa.

Racingbike side carista kun kysyin niin noin 700 euroa vaihdettuna.
    Lainaa (dlspade @ Elo. 06 2009,11:32) kirjoitti
    Lainaa (donald79 @ Elo. 06 2009,09:54) kirjoitti

Racingbike side carista kun kysyin niin noin 700 euroa vaihdettuna.
    No ei helvetissä voi olla 700e!?!
    Ei voi muistaa paljonko on tullu maksettua siitä vaihosta, ku se on molemmilla kerroilla tehty mopokaupan yhteydessä, mut työt ei paljoo kyllä ollu. Ekalla kerralla taisin saaja sen tyyliin nokan ovh. sisältäen asennuksen.
    Missään nimessä se asennus ei voi olla yli 400e. Vai voiko?!
    Ehkä kannattaa kysästä jostain muualtakin sitä hintaa jos toi 700 on oikein kuultu.
    Tuutti Honda
    Itse kun en ole moottoriin liittyviä remppoja tehnyt niin en osaa sanoa miten iso työ oikeasti tuo nokan vaihto on.

Näin minulle sanottiin:

Rally replica nokka 263 euroa
    Vaihtotyö 6-7 työtuntia à 60e
    SM:ään sain nokan asennettuna alta 300 eurolla. Jämsässä. Huollon yhteydessä.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    miten lähelle renkaan sivukanttia olette saaneet kulumisjäljen aikaiseksi, ts kuinka paljon olette saaneet kallistettua ennenkuin lähtee kyljelleen? Edit: ja takasesta puhe.

Ja onko radalla vai normiteillä väännetty?

Kiinnostaisi tietää... *

Lainaa kirjoitti
    Itse kun en ole moottoriin liittyviä remppoja tehnyt niin en osaa sanoa miten iso työ oikeasti tuo nokan vaihto on.

Näin minulle sanottiin:

Rally replica nokka 263 euroa
    Vaihtotyö 6-7 työtuntia à 60e
    Tilasin äsken ja asennetaan huollon yhteydessä myös. Toi 10t huoltoineen asennustyö hitusen yli 500€. Pitänee paikkansa jos erikseen asennuttaa. Siis tohon nokanhinta päälle.
    Seppo (nimi muutettu)
    Onkohan noissa putken lämpösuojissa pysynyt se normaali kilikali maali? mieli tekis maalailla mustaksi, kun ei vielä ole raaskinut ostaa noita hiilari palikoita.
    Lainaa (kauko @ Heinä. 15 2009,22:46) kirjoitti
    Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
    Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (jjake @ Elo. 12 2009,12:41) kirjoitti
    Onkohan noissa putken lämpösuojissa pysynyt se normaali kilikali maali? mieli tekis maalailla mustaksi, kun ei vielä ole raaskinut ostaa noita hiilari palikoita.
    Kyllä mulla on hyvin pysyny. pohjamaali, väri + lakka... ja pysyy. maalina oli jotain ihan halvinta huoltiskamaa.
    Lainaa (ek@ @ Elo. 12 2009,12:57) kirjoitti
    Sen verran rouheesti madaltu koko mopo, et jalalle laittaessa jää melkeen suoraan seisomaan. Ei mitään toivoo seisottaa sitä päivää parkkiksella tollein.
    Saisiko sitä jalan stopparia työstettyä sen verran, että menisi eteenpäin enemmän, jolloin samalla jalka "lyhenisi".
    Jaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy.
    Tuutti Honda
    Lainaa (kauko @ Elo. 12 2009,22:35) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Elo. 12 2009,12:57) kirjoitti
    Jaa-a, voipi olla ei tullu tutkittua. Onneks on mukava naapuri joka napsas rälläkällä pätkän jalasta pois ja hitsaili vielä rikan pohjaan kiinni. Mattamustaa käläkälää päällekin laitto vielä. Tuskin kukaan huomaa eroo orkkikseen. 3cm (joo tiiän, et smc:n jalka on tuuman lyhyempi) lähti siitä ja nyt seisoo nätisti. Siis mopo. Tiiä sit miten enskavanteilla könöttää, mut samapa tuo voi meinaan hetki heilahtaa ennen, ku siihen ne alle eksyy. *
    samalla tavalla hoidettu...toimii
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
    Kyllä on mahtava fiilis, leovincen putki tuli tänään ja onnesta soikeana
    pakettia auki repimään, sitten pönttöä käsissä pyöritellessä huomasin
    että pönttö on väärä! Kaikki muut osat oikeita mutta itse pönttö jotain
    ihan muuta kun pitäisi. Helvetin italiaanot!
    Onneksi putki hankittu suomalaisesta liikkeestä niin pääsee helpommalla
    tuon vaihtamisen ja reklamoinnin kanssa.
    Ajelitko dlspade eilen Kilon huitteilla puoli viiden aikoihin? Näkyi teippivanteinen SMC siellä suunnalla. Itse piti hakea autoa ilmastointirempasta pois - hintaa tuli 695,- voi kun oli halpaa. Mut kun pääsi aamulla taas töihin pätkyttämään omalla SMC:llä niin ei uituta enää juur ollenkaan, hehee.

Anyways, toivotaan, että saat oikean vaimentajan nopeasti ja paikalleen. Äänet muuttuu mukavasti *
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
    Lainaa (maakus @ Elo. 14 2009,10:54) kirjoitti
    Ajelitko dlspade eilen Kilon huitteilla puoli viiden aikoihin? Näkyi teippivanteinen SMC siellä suunnalla.
    Enpä ollut minä.

Duunin jälkeen putken kanssa liikkeeseen valittamaan, pelottaa
    vaan vastaus että "ei meillä ole noita enempää varastossa"
  30.  
    miten 690 endurosta saa etuputkiensuojat irti eli olen vaihtamassa niitä mustiin?? ne ei mahdu tulee pois pelkästään eturenkaan irrottamalla ja suojien ruuvit avaamalla..
    -Honda CB750 vm.-75
    -Suzuki GSX-R 1000 K8
    -KTM 690 enduro 08
    -kawasaki zx-6r 04
    -honda nsr 125 91
    -yamaha yz80 92
    -helkama ax 91
Sivu: 16 / 84:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen