>Nyt pukkaa tyhmää (ehkä, kai) kysymystä...eli ziigailin huvikseni >minkäs näkönen tuleva Leo Vince sbk on tuossa smc:ssä ja >törmäsin tekstiin "SBK SLIP-ON KTM LC4 SMC 690 (08) -E- OVAL >EVOII ALUMINIUM MAINTAINS THE STOCK KAT" niin käsitinkö nyt >oikein että tuo änäri pitää sisällään katin? vai olenko nyt ihan >hakoteilla?
Eiköhän tuo tarkoita sitä, että vakio KAT säilyy.
Edit: höhöh, olinpa jäässä. Asiastahan on jo täällä jauhettu..
Virheellistä tietoa. Ei missään noissa viriputkissa ole kattia sisällä. Akraan sen saa lisäosana, maksaa kuitenkin mansikoita. Jos se viriputki on semmoinen, että siitä näkyy kauhee rööri läpi ja painoa on 3 kiloa vähemmän ja pituutta about puol metriä vähemmän kuin orkkissliparilla, niin ei kyllä tartte odotella, että siinä ois kattia mukana![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Minkä hintanen on kyseiseen pyörään vakuutus? Mieli tekis vaihdella pyörää ensi kesäksi. Ja jos vaihto tulee niin kyseessä juurikin s-moto.![]()
superjopo
Aika kallis tehoisekseen. Pohjolan, Nordean, Tapiolan ja Fennian laskureihin voi kokeilla 148kg/46kW arvoilla, minkä hintaista kokonaisuutta sieltä tarjotaan. Myös pikkuputiikit pitäisi jaksaa kysäistä. Tällä hetkellä meikäläisellä menee*täyskaskoon +1100e Nordeaan 20/60 boonuksilla. Toki jos asuisi H:gin ulkopuolella ja olisi aikuisen ikäinen, niin eiköhän sitä pääse jo helposti alle tuon maagisen tonnin rajan. Joku päivä vielä pistän meikäläisen "Pihtiputaan" mummon moponi haltijaksi, niin johan sitä puolittuisi vakuutusmaksut...(yusub @ Marras. 24 2008,14:42) kirjoitti
Tarkkaan en muista, mut mulla oli joku 700-800 euron väliin. Bonarit oli 30/70 ja vakuutukset Turvassa.(yusub @ Marras. 24 2008,14:42) kirjoitti
edit: pitihän se kattoa vanhoista vakuutuspapereista tarkka luku, 640 euroa. Ei paha.
690 SM. Vantaa, 50/50%. 520e vuosi, ilman seisontavakuutusta. Turvassa on.
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Täyskaskolla,smc,50/70% bonuksilla,ilman seisontaa 423€/vuosi.Ei todellakaan paha..Hintaan tietty vaikuttaa susirajan takana oleva asuinpaikka,ikämiesvähennyksiä ei vielä tule.. Ja veritas on virma.En nyt varmaksi muista mitä kaikkia "lisäherkkuja" tuo hinta sisälsi,kun en ihan niitä virallisia sopimuslappuja jaksanu kaivella esiin.
Kiitokset vastauksista pointti oli kysymykselle vaan et kuinka halpa on vuosi...? Ja vahvasti siltä näyttää et ens kesänä moto alla kyykys 1300e vuosi ja pohjola meinas nostaa viel!!!![]()
superjopo
Kannattais harkita yhtiöiden kilpailuttamista. Kuulostaa aika kalliilta, vaikka ei bonuksia vielä olekkaan kertynyt. Ottaa yhen päivän asiaks ja kiertää muutamat yhtiöt paikan päällä kyselemässä. Niin oon ite saanu parhaat tarjoukset. Tapiolalla ja Turvalla ollu mulla aina halvimmat hinnat.(villero @ Marras. 24 2008,18:29) kirjoitti
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
Jossain vaiheessa se kilpailutus pitäisi taas jaksaa tehdä, mutta eipä sillä näin talven tullen ole mitään väliä, kun se rahastus keskittyy sinne kesäkaudelle... Turvasta muuten tarjottiin puhelimessa 1200e vakuutusta KTM:n. Samaa summaa tarjottiin myös pienen kotilon vakuuttamiseen, mikä on myös aika hurja hinta 1.3-litraiseen ikuiseen timanttiin.(Marshal @ Marras. 26 2008,21:22) kirjoitti
Taisipa olla jtn 700e/v vakuutukset kottaraiseen...ja Turvasta.
Keskitin kaik vakuutukset heille...
04 Buell xb12s
Jos jotain kiinnostaa käyttämätön Leo Vince vaimennin 690:n, laittakaa viestiä meikäläiselle. Paketti on ainoastaan avattu ja sisältö katsottu päteväksi.
250e, ja voin tuoda sen koti/työpaikan ovellesi H:gin seudulla!
Mites porukka on ratkaissut onkkelman rek.kilven valon piuhan suhteen? Kylmästi poikki vai katteiden purku ja liittimestä irti jostakin?
Olen siis ottamassa sen muovisen kilpijatkohärpäkkeen pois jne.
04 Buell xb12s
Ite purin katteita sen verran, että sain sen laitettua sinne takakatteen alle piiloon. Vähän erkkaa ympärille ja hyvä tuli.
^ mutta siis jätit niin että se valo palaa siellä katteen sisällä?
04 Buell xb12s
Otin polttimon irti ja laitoin sen parempaan talteen. En kylläkään muista enää missä se on![]()
Mä taisin ottaa sen piuhan kokonaan irti. tulee muistaakseni vastaan liitin siinä hiukka ennen akkua.
okei, sitähän vähän minäkin![]()
04 Buell xb12s
kellään kokemusta kuvan PowerBomb- putkista? Onko oikeasti mitään hyötyä jne.
Ja sivusto josta löysin moisen: KLIK
ja toinen moinen, mutta MegaBomb *nimellä KLIK
Itseä lähinnä kiinnostais se, että onko tosiaan oikeasti kummoinen hyöty ja poistaiskos tuo inhottavan sammuilun valoissa. LeoVincentto kun moista aiheuttaa ilman killeriä ajettaessa..
04 Buell xb12s
Tässä olis B-foorumilta pöllitty linkki, jonka perusteella KTM:ltä olisi tulossa korjaus tuohon ongelmaan. Omaani en ole kyllä saanut vielä sammumaan, mutta hyvä jos nämä lapsukset saataisiin pois esim. -09 pyöristä suoraan.(Inkku @ Joulu. 12 2008,18:00) kirjoitti
Mä olen luullut, ettei tuo SMC:n alkukäyrä olisi niin ahdas, että se muodostaisi erityisempää virtausongelmaa. Tietty tollanen Megabomb olisi ihan äijä, mutta tuskinpa se tuota sammuilua ratkaisee. Akran ruiskukarttahan on se eka ratkaisu laihalla käymiseen.
No siis mulla rupes sammuilemaan vasta kun vaihdoin änärin ja kun siitä ottaa killerin irti. Vakio änärillä ei ollu mitään ongelmia, muuta kuin että jäi välillä tyhjäkäynti hetkeksi yli 2krpm. Vika tosin "korjaantui" kun annoin ecun säätää itsensä uudestaan *
Kiitos linkistä, täytyy kevväällä huollossa narista ja kysellä "päivityksiä/ nuita korjauksia" *![]()
04 Buell xb12s
Myyty tämän ilmoituksen perusteella Itä-Helsinkiin. Nyt voisi sitten miettiä, kumpi SC Projectin vaimennin näyttää paremmalta...(villero @ Marras. 29 2008,20:19) kirjoitti
Nyt lähtisi mustat muovit todella edulliseen hintaan http://www.nettivaraosa.com/738389.
H.100€ Nopeimmalle! 040-5842097 M Y Y T Y
Honda CRF 250 L
Tietääkös kukaan miten takuulle käy sliparia laittaessa? Eikös noiden Powerpartsien pitäis säilyttää takuu, ainakin periaatteessa (eli siis Akran sliparia)?
^ Omien kokemusten perusteella ei vaikuta takuuseen millään tavalla. Lähes jokaiseen pärrään oon sliparin vaihtanu *
edit: tosin omistan ensimmäistä kertaa kottaraisen...
04 Buell xb12s
Sirisee/säriseekö jos kilven suoraan pulttaa?
04 Buell xb12s
En ole ainakaan huomannut. On tossa kilven alla ohut muovi, mikä on keskeltä kiinni lokarissa (eli ei pelkästään noilla kahdella näkyvällä pultilla).(Inkku @ Tammi. 21 2009,19:13) kirjoitti
Honda CRF 250 L
No hellvata, kaippa se täytyy sitten uskaltaa suoraan pultata, muoviläpyskän kera joka jäikin sopivasti ylimääräseks vakiotelineestä *
Vilkut meinasin laittaa kans samalla tavalla kuin sulla tossa kuvassa..
04 Buell xb12s