Tervehdys, olen 185cm ja painoa on kertynyt 86kg, kysymykseni onkin että riittääkö tossa kotarissa tehot kuskata minua? Tarkoitan että jaksaako vääntää?
400 kuutionen LC4 taitaa olla melko lussu, ei kuulosta sopivalta SM käyttöön.
edit, perustelut: mulla oli ittellä Suzuki DRZ400S joka painaa suunnilleen saman kuin ko kotari ja heppojakin on samat 40. Suuri osa dertsin omistajista (itseni mukaan lukien) ovat olleet siinä määrin tyytymättömiä että ovat sortuneet virittelyyn. On todennäköistä että tässä kävis samoin.
625cc LC4 on hyvä, siinä on reilusti potkua.
KTM950SE
Kiitti vinkistä!(drzjar1 @ Elo. 20 2007,08:51) kirjoitti
![]()
Ainakin oman käsityksen mukaan tuo 400cc LC-4 on sinänsä sama fillari kuin 625cc (tai siis mallimerkinnältään 640) LC-4, paitsi eri porauksella. Eihän tuo normi lc-4:kään teho-paino suhteeltaan mikään kisamoto ole, joten uskoisin tuon 400cc:n olevan melko kesy.(olijchr @ Elo. 20 2007,08:46) kirjoitti
Toisaalta tietty jos jostakin semmoisen saa erityisen edukkaaseen hintaan, niin eiköhän siihen mene isompi pata heittämällä jos liian lussulta tuntuu. Mun mielestä nettimotossa oli jossain vaiheessa semmonen myynnissäkin, mihin oli tuo isompi kone vaihdettu.
edit:
Tossahan se onkin. Näköjään myyty jo.
Yamaha YZ250F -08
SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )