Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mikäköhän mahtaapi olla? Potkasemalla pörähtää käyntiin, mutta kun starttaa niin ei tapahdu mitään! Kerran tai kaksi kuului pieni naksaus penkin alta. Ensiksi luulin että akku on sökö ,mutta tietenkin ostin uuden ja sama homma jatkuu. Viisasta apua tarvitaan,sulakkeet näyttäis olevan ok.
    KTM SMT 990 LE 2010
  2. #2
    Startin rele hajonnut?
  3. #3
    Lainaa (Eetu @ Marras. 27 2007,18:30) kirjoitti
    Startin rele hajonnut?
    No siltähän se vaikuttaa! Mahtaakohan rele olla ihan normaali vai joku KTM:n(tyyliin 658 euroa+alv)?
    KTM SMT 990 LE 2010
  4. #4
    Lainaa (arppi @ Marras. 27 2007,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Eetu @ Marras. 27 2007,18:30) kirjoitti
    Startin rele hajonnut?
    No siltähän se vaikuttaa! Mahtaakohan rele olla ihan normaali vai joku KTM:n(tyyliin 658 euroa+alv)?
    Tai ainakin haiskahtaisi siltä.Ei se naksahda silleen kunnolla miten rele yleensä naksahtaa.
    KTM SMT 990 LE 2010
  5. #5
    Aprilia talk

    Lopussa vinkkiä millä testata yms.
    Mikä vaan rele käy, kunhan kestää tarpeeksi Ampagea (>100-150A)
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  6. #6
    kevyt työntää metsässä sanotaan kun ei starttaa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #7
    Kui niin tyyliin KTM tavaraa 658e+alv?
    Eihän kotarin osat maksa mitään :S
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  8. #8
    Muistaakseni tuollaisen starttireleen saa kaupasta omakseen alle 30e uhrauksella... (alkuperäinen, vanhempaan LC4 koneeseen, tuskin kalliimpi muihinkaan malleihin)

    Jos vika ei ole vielä selvinnyt, kannattaisi mitata akun + navan ja startin + navan välinen jännite ero startatessa.

    Edelleen jos kyse on LC4 koneesta, tuon startin irroitus ja aukaisu/puhdistus ei ole kummoinenkaan homma edes pyörän omilla työkaluilla.
    Ja kannattanee tehdä vaikka ihan ajan kuluksi joskus.

    Tai rohkeasti (lue VAROVASTI) kokeilemaan tukevalla kaapelilla suoraan akun + navasta startin + napaan, jos pyörähtää vika löytyy releestä tai sen johdoista.



  9.  
  10. #9
    Kyllähän se vika löytyi ja se oli hapettunut maajohto! Piti vaan hakea pidemmän kautta,näköjään! Ja kottarainen vaihdettiin katupyörään, pitää katsella sitäkin puolta.
    KTM SMT 990 LE 2010