02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Se mikään pirulainen oo.. Lähinnä hyvin käyttäytyvä skootteri kun vähän jälkeen alun kun kaikki alka olemaan hypppysissä.
Ja alkaa hetkenpäästä vituttaan kun konetehoa ei oo riittävästi. Mutta se liittyy siihen voimantunteen kontrolliin. Siihenkin on tosin lääkkeet, 16 piikkinen kiekko eteen on ihan pakollinen modaus alkuun. Mutta ennenkuin häikäistyy kaikkien kuolaamasta lc8sista niin säätää jouset ja vaimennukset oikoseksi ja vaihtaa vaikkapa jarrunesteet niin siitä se lähtee.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Toi on mahtava laite kyllä. Vaimolla on ollu tollanen nyt 3 vuotta, ja tänä aikana mulla on ollu mm. Yamaha V-Max (uusikoppanen), Ducati Multistrada 1200, Triumph Tiger Sport 1050 sekä MV Agusta Brutale 1078RR... Ja käsi sydämmellä täytyy sanoa, että vaimon kottarainen hakkaa nuo kaikki tämän maan tiestöllä. Se on jotenki vaan niin simppelin toimiva laitos et aina vetää naaman näkkärille ku pääsee sarviin.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
On viikko menty kyllä naama näkkärilläEn ole tuota voiman puutetta huomannut vaikka busan eduksi 75 heppaa... lienee painolla ja välityksillä tekemistä. Tuo 16 piikkinen ratas pitää kyllä kokeilla. Tarvitseeko takaratas ja ketjukin vaihtaa, kun 1000 km ajettu? Ja lisää tyhmiä kysymyksiä, pitääkö ketju katkaista että saa rattaan paikoilleen
![]()
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Ei tarvii katkasta ketjua sen enempää kuin renkaankaan vaihdossa. Esim pudotat vaan ketjun takarattaan päältä pois nii jo luulis homman onnistuvan.
Takajarrulla pidät takarenkaan jumissa kun ketju vielä paikoillaan niin saat sen eturattaan pultin auki ja sitten vasta keju löysälle.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Mikäs tämmöisessä on kiinnitystapana?
Mulla on tommonen samanlainen teline kun tuossa niin meneekö siihen suoraan?
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kyllä sen eturattaan vaihtaa voi, mulla ollu tapana vaihdella 10-12 tuhannessa eturatas kun se tahtoo kulua enemmän niin takarattaalla ja ketjulla pääsee toisen mokoman sit vielä. Kyllä säätövara luulis riittävän ton yhden piikin pienemmän eturattaan, ainakin Adventuressa on riittänyt.
Asennusohjeen löysin englanniksi, jos siitä on hyötyä... Itse en siitä ymmärtänyt
http://www.motoshop.lt/media//wysiwy...000_OM(10).pdf
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Tulipahan mieleen että sytytstulpat pitäisi vaihtaa ja toi etummainen taitaa olla hankala. Saako jäähdyttimen nätisti edestä pois vai pitääkö tehdä purku yläkautta?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Onhan se noinkin mutta en itse kyllä tunne niin suuria summia säästäväni jos vaihdan ja laitan noin 20€ tulppiin. Eli palatakseni alkuperäiseen kyssäriin niin kuinka se etummainen on helpoin vaihtaa?
Nämä siis tilasin.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Näköjään loppuosa tekstistä jäi puuttumaan,, säästöstä ei ollut kyse ollenkaan sillä mopoiluhan harrastuksena on kuin rahaa panis pankkiin. lapioimalla. Mutta se etutulppa ei ole helppo vaihtaa. Jäähdyttimen joutuu irrottaan että tilaa tulee mutta ei tarvitse tyhjentää. letkunpätkällä poimii tulpan.
Helpoiten ja hitaammin onnistuu kun ottaa irti tankin ja ruiskurunko-ilmapoksi paketin. Samalla kannattaa tarkistaa kyllä venttiilitkin kun on levällään valmiiksi. Kotarin huolto-korjaamo cd on hyvä hankinta.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Marmoritiskiltä voi koettaa saisko. Ebayssa ym. nettikaupoissa on myös ollut. Valmiiksi ladattavaa näin uutta en ole nähnyt, 2006 asti taitaa olla uusimmat "ilmaisjakelut".
![]()
Kiitoksia. No niimpäs tietysti tuoltahan tuo. Vielä vähän hakusessa tämä tilpehöörin hakeminen tähän härveliin.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
En ole varma oliko näitä purkuosa pdf:fiä jo linkitetty tänne, mutta siinä tapauksessa uusintoa.
http://ktmracing.co.il/_Uploads/dbsA...990SMT-ABS.pdf
Kevxtx:n suositut modiohjeet. Suora latauslinkki, eli lataa suoraan pdf:nä koneelle:
http://dc528.4shared.com/download/7V...MT_Mod_Boo.pdf
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Nyt sain KotKotin kotia ja ekat lenkit heitetty. Miten sitä malttaa ens kevättä ootella![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tässä eturatasta vaihdellessa meinas olla ongelma rattaan irroituksessa ja löysin tälläisen kuvallisen ohjeen. Helpotti ainakin omalla kohdalla. Ei tarvinnut ottaa koko takarenkaan pulttia irti että sai ketjun takarattaalta, riitti kun ruuvasi ketjunkiristimen täysin auki.
http://supermoto.pifpaf.net/viewtopic.php?f=1&t=5291
Loistava työkalu pultinavaukseen oli Einhellin akku/tupakansytyinvirralla toimiva pulttipyssy. Hinta tais olla 30 euron luokkaa ja toiminut monta vuotta. Ei tarvinnut pönkätä takarengastakaan millään kiinni kun pulttipyssy tekee lyhyitä ns. avaavia iskuja.
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Kyllä kyllä tuon voi tehdä niin monella tavalla että huhhu. Mulla tallilla paineilmapyssy ja sillä sen kivasti kanssa rusauttaa auki jne... jne. Mutta kuten huomasti niin eipä ole kummonen homma. Muuttuko mopo mieluisammaksi?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tosiaan yllättävänkin helposti sai vaihdettua. Voi olla tosin että kotarissa vähän löysemmällä pultti kuin tietyissä malleissa. Ei vielä päässyt kunnolla testaamaan vaikutusta ajamiseen kun kaikki tiet märkiä. Hiljaisessa vauhdissa meno ainakin tasoittui, johtuen ilmeisesti isommista kierroksista.
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Onko sulla Lambdat jo tapettu?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ei ole Lambdat tapettu, kun tuneecu-kaapeli minkä tilasin oli viallinen... uusi jo tulossa. O2-sensori sekä 2. ja 3. vaihteen rajoitinkin olis tarkoitus poistella.
Amaunun vinkistä laitoin vaihteen vapaalle kun pulttipyssyllä availin, juurikin tuota ketjua vasten takarenkaan ollessa vielä maassa.
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA