Sivu: 18 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 778:sta
  1. #511
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..
    Ne on noi twinit semmoisia.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #512
    Ja näihin kuviin.......
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #513
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..
    Se mikään pirulainen oo.. Lähinnä hyvin käyttäytyvä skootteri kun vähän jälkeen alun kun kaikki alka olemaan hypppysissä.

    Ja alkaa hetkenpäästä vituttaan kun konetehoa ei oo riittävästi. Mutta se liittyy siihen voimantunteen kontrolliin. Siihenkin on tosin lääkkeet, 16 piikkinen kiekko eteen on ihan pakollinen modaus alkuun. Mutta ennenkuin häikäistyy kaikkien kuolaamasta lc8sista niin säätää jouset ja vaimennukset oikoseksi ja vaihtaa vaikkapa jarrunesteet niin siitä se lähtee.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  4. #514
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..
    Toi on mahtava laite kyllä. Vaimolla on ollu tollanen nyt 3 vuotta, ja tänä aikana mulla on ollu mm. Yamaha V-Max (uusikoppanen), Ducati Multistrada 1200, Triumph Tiger Sport 1050 sekä MV Agusta Brutale 1078RR... Ja käsi sydämmellä täytyy sanoa, että vaimon kottarainen hakkaa nuo kaikki tämän maan tiestöllä. Se on jotenki vaan niin simppelin toimiva laitos et aina vetää naaman näkkärille ku pääsee sarviin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  5. #515
    On viikko menty kyllä naama näkkärillä En ole tuota voiman puutetta huomannut vaikka busan eduksi 75 heppaa... lienee painolla ja välityksillä tekemistä. Tuo 16 piikkinen ratas pitää kyllä kokeilla. Tarvitseeko takaratas ja ketjukin vaihtaa, kun 1000 km ajettu? Ja lisää tyhmiä kysymyksiä, pitääkö ketju katkaista että saa rattaan paikoilleen
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  6. #516
    Ei tarvii katkasta ketjua sen enempää kuin renkaankaan vaihdossa. Esim pudotat vaan ketjun takarattaan päältä pois nii jo luulis homman onnistuvan.

    Takajarrulla pidät takarenkaan jumissa kun ketju vielä paikoillaan niin saat sen eturattaan pultin auki ja sitten vasta keju löysälle.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  7. #517
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvii katkasta ketjua sen enempää kuin renkaankaan vaihdossa. Esim pudotat vaan ketjun takarattaan päältä pois nii jo luulis homman onnistuvan.

    Takajarrulla pidät takarenkaan jumissa kun ketju vielä paikoillaan niin saat sen eturattaan pultin auki ja sitten vasta keju löysälle.
    Kiitos täytyy testata, jos saat tuon peukalon hetkeksi muualle kuin keskelle kämmentä... Nyt täytyy vaan pohtia malttaako odotella että ketju ja rattaat niin kuluneet, että muutenkin pitää vaihtaa. Ai niin pitääköhän ketjua lyhentää kuitenkin, kun yks piikki vähemmän?
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  8. #518
    Mikäs tämmöisessä on kiinnitystapana?

    Mulla on tommonen samanlainen teline kun tuossa niin meneekö siihen suoraan?

    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #519
    Lainaa Crankcase kirjoitti Katso viesti
    Kiitos täytyy testata, jos saat tuon peukalon hetkeksi muualle kuin keskelle kämmentä... Nyt täytyy vaan pohtia malttaako odotella että ketju ja rattaat niin kuluneet, että muutenkin pitää vaihtaa. Ai niin pitääköhän ketjua lyhentää kuitenkin, kun yks piikki vähemmän?
    Kyllä sen eturattaan vaihtaa voi, mulla ollu tapana vaihdella 10-12 tuhannessa eturatas kun se tahtoo kulua enemmän niin takarattaalla ja ketjulla pääsee toisen mokoman sit vielä. Kyllä säätövara luulis riittävän ton yhden piikin pienemmän eturattaan, ainakin Adventuressa on riittänyt.
  10. #520
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mikäs tämmöisessä on kiinnitystapana?

    Mulla on tommonen samanlainen teline kun tuossa niin meneekö siihen suoraan?

    Asennusohjeen löysin englanniksi, jos siitä on hyötyä... Itse en siitä ymmärtänyt

    http://www.motoshop.lt/media//wysiwy...000_OM(10).pdf
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  11. #521
    Lainaa petebandit kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sen eturattaan vaihtaa voi, mulla ollu tapana vaihdella 10-12 tuhannessa eturatas kun se tahtoo kulua enemmän niin takarattaalla ja ketjulla pääsee toisen mokoman sit vielä. Kyllä säätövara luulis riittävän ton yhden piikin pienemmän eturattaan, ainakin Adventuressa on riittänyt.
    Kiitoksia, laitetaan vaihtaen
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  12. #522
    Lainaa Crankcase kirjoitti Katso viesti
    Asennusohjeen löysin englanniksi, jos siitä on hyötyä... Itse en siitä ymmärtänyt

    http://www.motoshop.lt/media//wysiwy...000_OM(10).pdf
    No tattista! Tämä vastasi kysymykseen hienosti. Laukun mukana pitäs siis tulla kiinnike mikä kiinnitetään takalaukun telineeseen ja toinen laukunpohjaan. Aion ymmärtää että saan omaan levyyn sen hienosti kiinni.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #523
    Tulipahan mieleen että sytytstulpat pitäisi vaihtaa ja toi etummainen taitaa olla hankala. Saako jäähdyttimen nätisti edestä pois vai pitääkö tehdä purku yläkautta?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #524
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Tulipahan mieleen että sytytstulpat pitäisi vaihtaa ja toi etummainen taitaa olla hankala. Saako jäähdyttimen nätisti edestä pois vai pitääkö tehdä purku yläkautta?
    Paljonko kilsoja mittarissa?
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  15. #525
    Lainaa amaunu kirjoitti Katso viesti
    Paljonko kilsoja mittarissa?
    15tkm.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16. #526
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    15tkm.
    Varmaan moni on eri mieltä mutta jos huolto-ohjelmasta takuun jälkeen pitää alkaa karsimaan, tulpat on minun mielestä noilla kilsoilla aika turhat vaihtaa. Nykytulpat on aika hyviä ja aika huono tuuri saa olla että pimenee.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  17. #527
    Onhan se noinkin mutta en itse kyllä tunne niin suuria summia säästäväni jos vaihdan ja laitan noin 20€ tulppiin. Eli palatakseni alkuperäiseen kyssäriin niin kuinka se etummainen on helpoin vaihtaa?

    Nämä siis tilasin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #528
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Onhan se noinkin mutta en itse kyllä tunne niin suuria summia säästäväni jos vaihdan ja laitan noin 20€ tulppiin. Eli palatakseni alkuperäiseen kyssäriin niin kuinka se etummainen on helpoin vaihtaa?

    Nämä siis tilasin.

    Näköjään loppuosa tekstistä jäi puuttumaan,, säästöstä ei ollut kyse ollenkaan sillä mopoiluhan harrastuksena on kuin rahaa panis pankkiin. lapioimalla. Mutta se etutulppa ei ole helppo vaihtaa. Jäähdyttimen joutuu irrottaan että tilaa tulee mutta ei tarvitse tyhjentää. letkunpätkällä poimii tulpan.

    Helpoiten ja hitaammin onnistuu kun ottaa irti tankin ja ruiskurunko-ilmapoksi paketin. Samalla kannattaa tarkistaa kyllä venttiilitkin kun on levällään valmiiksi. Kotarin huolto-korjaamo cd on hyvä hankinta.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  19. #529
    Lainaa amaunu kirjoitti Katso viesti
    Kotarin huolto-korjaamo cd on hyvä hankinta.
    Mistäpä kannattasi hommata?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #530
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mistäpä kannattasi hommata?
    Marmoritiskiltä voi koettaa saisko. Ebayssa ym. nettikaupoissa on myös ollut. Valmiiksi ladattavaa näin uutta en ole nähnyt, 2006 asti taitaa olla uusimmat "ilmaisjakelut".

  21. #531
    Kiitoksia. No niimpäs tietysti tuoltahan tuo. Vielä vähän hakusessa tämä tilpehöörin hakeminen tähän härveliin.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #532
    En ole varma oliko näitä purkuosa pdf:fiä jo linkitetty tänne, mutta siinä tapauksessa uusintoa.

    http://ktmracing.co.il/_Uploads/dbsA...990SMT-ABS.pdf


    Kevxtx:n suositut modiohjeet. Suora latauslinkki, eli lataa suoraan pdf:nä koneelle:

    http://dc528.4shared.com/download/7V...MT_Mod_Boo.pdf
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  23. #533
    Nyt sain KotKotin kotia ja ekat lenkit heitetty. Miten sitä malttaa ens kevättä ootella
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #534
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Nyt sain KotKotin kotia ja ekat lenkit heitetty. Miten sitä malttaa ens kevättä ootella
    Toivotaan että lumi tulee myöhään tänä vuonna
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  25. #535
    Tässä eturatasta vaihdellessa meinas olla ongelma rattaan irroituksessa ja löysin tälläisen kuvallisen ohjeen. Helpotti ainakin omalla kohdalla. Ei tarvinnut ottaa koko takarenkaan pulttia irti että sai ketjun takarattaalta, riitti kun ruuvasi ketjunkiristimen täysin auki.

    http://supermoto.pifpaf.net/viewtopic.php?f=1&t=5291

    Loistava työkalu pultinavaukseen oli Einhellin akku/tupakansytyinvirralla toimiva pulttipyssy. Hinta tais olla 30 euron luokkaa ja toiminut monta vuotta. Ei tarvinnut pönkätä takarengastakaan millään kiinni kun pulttipyssy tekee lyhyitä ns. avaavia iskuja.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  26. #536
    Kyllä kyllä tuon voi tehdä niin monella tavalla että huhhu. Mulla tallilla paineilmapyssy ja sillä sen kivasti kanssa rusauttaa auki jne... jne. Mutta kuten huomasti niin eipä ole kummonen homma. Muuttuko mopo mieluisammaksi?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #537
    Tosiaan yllättävänkin helposti sai vaihdettua. Voi olla tosin että kotarissa vähän löysemmällä pultti kuin tietyissä malleissa. Ei vielä päässyt kunnolla testaamaan vaikutusta ajamiseen kun kaikki tiet märkiä. Hiljaisessa vauhdissa meno ainakin tasoittui, johtuen ilmeisesti isommista kierroksista.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  28. #538
    Onko sulla Lambdat jo tapettu?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #539
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kyllä kyllä tuon voi tehdä niin monella tavalla että huhhu. Mulla tallilla paineilmapyssy ja sillä sen kivasti kanssa rusauttaa auki jne... jne. Mutta kuten huomasti niin eipä ole kummonen homma. Muuttuko mopo mieluisammaksi?
    Pulttipyssyllä hakkaisin mieluummin ketjua kuin vaihteiston rattaita vasten. Vetoakselin inertia on aika pieni.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  30.  
  31. #540
    Ei ole Lambdat tapettu, kun tuneecu-kaapeli minkä tilasin oli viallinen... uusi jo tulossa . O2-sensori sekä 2. ja 3. vaihteen rajoitinkin olis tarkoitus poistella.

    Amaunun vinkistä laitoin vaihteen vapaalle kun pulttipyssyllä availin, juurikin tuota ketjua vasten takarenkaan ollessa vielä maassa.
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
Sivu: 18 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen