Linkin takaa löytyy kotarin omia laukkuja ja muuta powerparts sälää. Kerran tilannut useampia tuotteita ja oli todella nopea toimitus ja ystävällinen palvelu.
http://www.motokeidas.com/shop/tuott...0990-supermoto
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
^Kiitos paljon ja koittakaa kestää edes hetki mun tulevia typeriä kysymyksiä.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Itsekin uusi SMT leirissä... viikon vanha pyörä pihassa, joten samoja kysymyksiä tulossa täältäkin![]()
KTM 990 SMT
ex. Hayabusa
ex. 1250FA
Jahas eli kottarais kunkut tympääntyy meihi alta .. no minkä vaan![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mä otin vakiolaukuista kiinnikkeet irti ja siirsin ne Holan Nomada pro II laukkuihin jotka tilavuudeltaan 31litraa.
Pari viikkoa ne vasta on olleet kiinni ja pysyneet ongelmitta .
2017 R1200GS Rallye
Kiitos Paroni! Kyllä me (minä) varmaan ootetaan ens suveen. Mutta juu pitäs varmaa johonkin letkaan pitkästä aikaa samaan aikaan yhtyä.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nyt se on tapahtunut ja KTM on ostettu. Ensi viikolla saan itse koneen kotiin.![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Piti jo aikaisemmin varoitella että ei kannata mennä koeajolle millään LC8 pohjaisella ellei ole valmistautunut ostamaan. Kokemusta on, useammaltakin kerralta.
Tämä 990 SMT voisi olla ihan kiinnostava joskus....
Enivei hyviä kilometrejä uuden tuttavuuden kanssa, alkuun kestovirne naamalla voi aiheuttaa särkyä naamalihaksissa. Virne säilyy mutta kipuun tottuu ajan kanssa![]()
No tietoinen koeajo tämä oli. Olen 2 vuotta LC8 laitteesta haavellut ja en ole käynyt koeajolla... Nyt olin koeajoon valmis ja kuinka kävikään![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ja kovat sivulaukut tuntuu olevan hinnoissaan
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jos ei karu ja kantikas ulkomuoto häiritsee, niin alu-laukkuja saa kohtuu hintaan...
Ei jymmarrä Suche im DÄRR-Shop
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ratkasin asian tilaamalla sw evot ja käytän vanhoja laukkujani. Takalaukun kyllä tarttisin.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
SMTee.. Sellanen mopo mitä vois kutsua aidoksi syrjähypyksi,, mutta mitä muistelee jälkikäteen ja saattaa hankkia uuestaan vaikkei oikeasti sellaista tarvittiskaan.
5,5 litraa normiajossa. 2,2- 2,5x rata-ajossa. Kone on KANTTIlaatikko mihnä kyllä tottuu jos haluaaa. MP-maailman parhaat jarrut mitä vastaan tulllu. Ainoa mopo missä pään voi kääntää rauhassa taakke kattomaan mitä tapahtuu ja edelleen tietää mihinä mopo menee eli geometriat ainakin allek kohillaan. Uus advekään ei omaa sellaista viskeraalista tuntemusta ja yhteyttä elementtiin missä smtssä pääsee osaks. Jos poliiseilla olis noita niin mopomiiteissä olis meno kuin 80 luvulla. kjäh.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Nii ja mulla hakkaa vastaan se että oikeasti noita lootia tartten kun pitää kaunotarelle alppeja ja kauniita Kroatian maisemiakin näytellä..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
SMT:n herkullisuus kokretisoituu kunnolla vasta kun olet ajellut sillä pari tuusaa ja sit loikkaat takas tollasen möhkön kimppuun. Tuntuu kuin yrittäs raiskata veltolla vehkeellä siirtolohkaretta...
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Upea laite ja jopa siihen nyt ylenpalttiselta tuntuvaan moottorijarruun addiktoituu kun sen kanssa tulee sinuiksi.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Hissukseen alan käsittämään kaikki lc8 höpinät.... tuntuu aikas pirulaiselta..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!