Sivu: 6 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 778:sta
  1. #151
    Edelleenkään mielestäni noita Bags Connectionin tankkilaukkuja ei tähän SMT:hen saa millään kiinni kun siinä ei ole tuollaista pulteilla kiinni olevaa korkin kehystä? Edellisessä pyörässä kyllä oli ja olisin tähänkin halunnut.

    Minä olen tankin aina täyttänyt ihan siihen korkin aukon alareunaan asti eikä mitään ylivuotoja ole ollut. Sikäli mietin onko Kottarikuskilla jotain ihan onkelmaa. Mutta täyttöastetta on vähän vaikea kuvata ja sikäli ymmärtää miten kukakin täyttää. Pitää varmaan ottaa kuva ensi kerralla...
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  2. #152
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 04 2009,21:30) kirjoitti
    Edelleenkään mielestäni noita Bags Connectionin tankkilaukkuja ei tähän SMT:hen saa millään kiinni kun siinä ei ole tuollaista pulteilla kiinni olevaa korkin kehystä? Edellisessä pyörässä kyllä oli ja olisin tähänkin halunnut.
    OK, enpä tuota tiennyt.

    Edit: Nyt kun oikein otti silmän käteen ja katsoi noita kuvia, niin tosiaan tuon korkin kehyksen takia edellinen postaukseni onpi aivan turha...



    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  3. #153
    No sitähän tässä vähän kuittailin että kun asia on jo edellisellä sivulla käsitelty kerran
    Mutta kyllä minäkin noita mielelläni suosittelen kaikkeen mihin sopii
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  4. #154
    Joo, luetunymmärtäminen taitaa olla meikäläisellä heikoissa kantimissa
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  5. #155
    Onko tuossa suojapussissa millainen tuo kiinnitys? Taustalevy?
    Minä olen vain tuossa netin varassa, pitäis päästä hiukan käpistelmään noita niin vois tehdä noita ostopäätöksiä. Iphone tulee vasta syyskuun alussa joten ei niin kiire sen suhteen ole.
    Toi kotarin tankkilaukku muuten makso 100 euroa. Ei kuitenkaan aivan paha hinta vastaaviin verrattuna.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  6. #156
    Sait tosi halvalla sen laukun kyllä. Minä pulitin 120 ja ovh-lapussa luki jotain 138 ja risat.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #157
    Täytyy myöntää että todella sain laukun halvalla. Olet näköjään itärajan kieroksella, minulla myös kävi mielessä taistelijantalon vierailu. Käväisen sunnutaina kuitenkin pohjanmaalla hiukan sukuloimassa/kahvilla ja samantien takaisin ettei pääse moottori jäähtymään suotta
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  8. #158
    Jees, tänään palauduin kotio kun kilomeetterit tulivat täyteen. Tai ylikin tietysti jo, mutta kun ei aja viikkoon niin huoltoon viedessä on vielä alle 8000. Onneksi on toinenkin pyörä.
    Noin 2050 km tuli neljän päivän kiepsahduksessa. Enempikin olisi hyvin ehtinyt ja kauempanakin poiketa kun kerran lähti mutta tällä kertaa näin.

    Taas tuli todettua SMT:n olevan juuri oikea peli minulle matkakäytössäkin. Tai siis sillä voi mukavasti ajaa isojakin teitä kovaa silloin kun on pakko, ja sitten on taas kiva ajaa vielä kovempaa pieniä teitä
    Etenkin tuo jousitus on täysin lumonnut minut loistavalla toimivuudellaan suomalaisilla routavaurioisilla teillä, se imee kaiken niin elettömästi että tien kunto on melkein se ja sama.
    Lienen oletettua keskivertokuskia vähän kevyempi joten minulla vakiosäätö on mielestäni juuri passeli eli vähän sporttisempi kuin hieman kookkaamman alla, eli alusta ei "lölly" kovemmassakaan ajossa mutta on silti erittäin mukava.
    Itse asiassa ajelin sorateilläkin joltisenkin verran ja siinäkin tuo jousitus auttaa kummasti pitämään pyörät maassa niin ettei katurenkaiden pito ulosmittaudu tarpeettomasti. Vaikken "osaakaan" soralla sen kummemmin ajaa niin silti tuolla soitteli sellaista 80:n keskinopeutta ja hauskaa vain oli. Itse asiassa matkan parhaita anteja olikin tuo soralla ajamisen hauskuuden löytäminen. Raatteen tielläkin sain selvästi pelonsekaista "rispektiä" ulkomaisilta autoturisteilta kun tulin tuplavauhtia vastaan

    Pohjois-Karjalassa nuo itäisimmät kolminumeroiset olivat *hauskoja. Oulun korkeudella sen sijaan tiet käyvät aika tylsiksi. Kolminumeroisillakin on jatkuvasti satasen rajoitus ja kilometrien mittaisia suoria, ja pitäisi yrittää pysyä hereillä kun jostain tulee aina se yksi poro kun sitä vähiten odottaa. Yhtä sain minäkin taas väistää ihan tosissaan.

    Tiistaina palelin koko päivän kun Venäjältä tuppasi jokin odottamaton kylmä ilmamassa ja oli 14-16 eikä 20-22 kuten luvattiin. Ei kuitenkaan ollut niin kylmä että olisi saanut aikaiseksi kaivaa lisää vaatteita esiin joten piti palella koko päivä...
    Keskiviikko alkoi huolestuttavasti kun aamulla Joensuussa oli 11-12 astetta ja tihkutti vettä. Iltapäiväksi kuitenkin selkeni ja lämpeni.
    Eilen ja tänään olikin sitten koko päivän ikävän kuuma tekstiilipuvussa, hellerajan pinnassa Oulun korkeudellakin saati etelämpänä tänään.

    Pohjoisen suorilla teillä tasaisesti jurnuttaessa (120:tä pääosin) sain kulutuksen 5,7 kieppeille satasella eli bensavalon syttymään vasta 280km nurkilla.

    Meinasin reittikartan väsätä Google Mapsillä mutta eihän siihen saa läheskään tarpeeksi kauttapisteitä. Otin kuvakaappauksen MapSourcesta ja panin sen tuonne kuvien sekaan, näkee siitäkin nyt osapuilleen missä on oltu.

    Tuolla on kuvakokoelma
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  9. #159
    Joku on näköjään hommannut ne alulaatikot

    Ei näytä minusta pahalta ollenkaan.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  10. #160
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 07 2009,20:51) kirjoitti
    Itse asiassa ajelin sorateilläkin joltisenkin verran ja siinäkin tuo jousitus auttaa kummasti pitämään pyörät maassa niin ettei katurenkaiden pito ulosmittaudu tarpeettomasti. Vaikken "osaakaan" soralla sen kummemmin ajaa niin silti tuolla soitteli sellaista 80:n keskinopeutta ja hauskaa vain oli. Itse asiassa matkan parhaita anteja olikin tuo soralla ajamisen hauskuuden löytäminen. Raatteen tielläkin sain selvästi pelonsekaista "rispektiä" ulkomaisilta autoturisteilta kun tulin tuplavauhtia vastaan
    Sieltä se tuleva matkaenduro kuski pikkuhiljaa kuoriutuu esiin *

    Eivaan, sopivalla kalustolla suomessa on ihan järjetön määrä hienoja teitä ajettavana.
    Siis niitä päällystämättömiä tahi muuten ns. huonopintaisia.

    Möhköenduro renkaat alle ja sorateitä koluamaan *

    ps. kovin oli tutun näköisiä paikkoja kuvissa, siltoja ja puolustusasemia...



  11. #161
    Nooh, eipä nyt innoituta liikaa. Sitäkin mietin pitkään että tohtiiko taakse laittaa tuollaisen sport touring -renkaan puhtaan sportin tilalle. Se oli juuri ennen tuota reissua niin että tositestit tiukoissa mutkissa on vielä tekemättä.
    Mutta myönnetään että aloin suunnitella seuraavaksi eturenkaaksi Pilot Power 2CT:n sijaan Scorpion Synciä jossa lienee hieman supermoto-henkeä eli sinänsä pehmeä ja asfaltilla mainiosti pitävä sporttikumi mutta sen verran kuviota ettei ole sentään ihan 100% avuton soralla kuten tuo minimaalisilla vesiurilla varustettu Misukka varmaan olisi. Sikäli voisin kuvitella sen soveltuvan satunnaisiin sorapoikkeamiin sotkematta silti asfalttiominaisuuksia.

    Missä tuo tunneli muuten on? Muistelen nähneeni ennenkin siitä kuvia.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  12. #162
    Noi scorpin syncit näyttäis tosiaan just sopivilta!!

    Kuka ehtii kokeilla ensin??
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  13. #163
    noi Scorpion syncit oli omassa ensiasennus renkaina. Sen verran hyviltä tuntui meikäläisen ajoihin että laitoin uuden samanlaisen taakse. Pitää hiekallakin yllättävän hyvin ja eivätkä vierasta nopeaa asfalttikaan. Voin suositella. En ainakaan löytänyt mitään vastaavaa rengasta 180 leveänä.
    KTM 950 SM
  14. #164
    SM:ssä juu on nuo tehtaalta, SMT:ssä ContiSportAttackit.

    Ilmeisesti nuo taka-Syncit kestävät vain sen viitisen tonnia minkä sporttitakaset yleensäkin?

    Saa nähdä mitä tuolla etusella vielä ilkeää ajaa, joku kolmisen milliä siinä taitaa olla vielä kuviota eli tonni-pari varmaan vielä irtoaa (nyt siis joku 7800 ajettu), tosin kohtapuoliin ei kovin märällä enää oikein uskalla.



    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  15. #165
    Juu Scorpion Syncithän on sm-perusmallissa ensiasennusrenkaana. Varmaan muuten tosi hyvät rinkulat, mutta toi kilometrien kestävyys ei ole kaksinen. Kyllä mulla 5tkm kohdalla vielä vähän on pintaa (vajaa milli mittapalaan), mut yli 7tkm ei varmasti päästä.

    Toi kulutuskestävyys on mulle kynnyskysymys, kyllä kymppi pitää takanakillakin päästä. Seuraavaksi otan alle Michelin Pilot Road kakkoset, joista on aiempaa kokemusta. Ei nuo syncätkään niin kauhean aukileikatut ole, eiköhän se soratieajo suju roadeillakin. Luisuu minkä luisuu, sladihan on hauskaa. Ja asfaltilla se pito nyt ei mun ajoilla tule millään nakeilla vastaan.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #166
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 09 2009,19:16) kirjoitti
    Missä tuo tunneli muuten on? Muistelen nähneeni ennenkin siitä kuvia.
    Pönttövuoren vanha rautatietunneli...

    Jonkinlainen kesän hittikohde matkaenduro kuskien keskuudessa

    Ihan ajamisen arvoinen pätkä jos sattuu noilla nurkilla liikkumaan.
  17. #167
    ^Täytyy pitää mielessä, pitäähän tässä kaikenlaista päiväreissua ainakin vielä kehitellä.

    Pari hajatelmaa lisää tuolta matkalta.

    Kahvalämppäreitä tosiaan yhtenä aamuna tarvitsi, mutta niissä on se sama vika/ominaisuus kuin lähes kaikissa, eli se isompi teho on nopeasti naurettavan kuuma, mutta kun kääntää "perusteholle", jonkin minuutin päästä ei enää huomaa onko lämppärit ollenkaan päällä vaikka kädessä on melko ohuet sporttiset hanskat. Alle 10 asteessa tuo "normaali käyttöteho" on täysin hyödytön.
    Edellisessä pyörässä oli kolmeasentoinen säätö jossa oli myös se sopiva väliteho mutta nuo ovat kovin harvassa.
    Syksyllä luultavasti saa taas käyttää "tulihanskoja" niin hankalat kuin ne ovatkin.

    Tankkilaukku on monessa suhteessa erittäin toimiva ja kätevä.
    Kun sen asentaa niin että juuri ja juuri ja saa tankin korkin auki niin se ei ihan tule tielle vakioajoasennossa(ni). Laajennusmahdollisuutta en käyttänyt.
    Kotimatkalla kävin sen verran kunnon mutkapätkillä että totesin sen haittaavan niillä suosimaani hieman "dynaamisempaa" ajoasentoa eli istumista vähän edempänä eteen nojautuneena, kyynärpäät jo joltisenkin verran koukussa.
    Tankkilaukun valjaat vaikeuttavat myös vakiovarusteisen kypärälukituksen käyttöä jonkin verran. Jättäessäni pyörän vähän pitempään jonnekin missä se ei ollut valvottavissa heitin hanskat laukkuun päällimmäiseksi ja panin potan vaijerilla kiinni pyörään.
    Tällöin aloin myös kaivata olkahihnaa laukkuun, käsikahvasta mukana ronttaaminen käy äkkiä hermoille kun se ei kuitenkaan ole mikään hinttipussi vaan enemmän jo repun kokoluokkaa.

    Kypärävaijeria on vaikea pujottaa "koukkuun" ottamatta penkkiä kokonaan irti (ja silloinkin), ja vaijerin terävistä päistä tulee joka kerralla haavoja sormiin.
    Ensi kerralla laukun taskuun tulee mukaan erillinen vaijerilukko, joka tällä kertaa jäi liian optimoinnin takia kotiin.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  18. #168
    ^Mulla erillinen vaijerilukko, joka kulkee koko ajan mukana. Sopiva kiinnityskohta löytyi mulla takapytyn vierestä vasemmalta puolelta rungosta. Eli tommonen prisman fillarin vaijerilukko. Sen pikku teline suunniteltu kiinnitettäväksi johonkin fillarin rungon putkeen. Aivan yhtälailla käy siis myös kotarin kolmioputkirunkoon, mukavasti löytyy aukkoja siinäkin. Potan jätän aina peilin päälle ja vaijerilukon vedän ohjaustangon kiinnityskohdan alitse.

    Kahden edellispyörän kanssa pelannut penkinalusvaijerin kanssa ja lopulta kyllästynyt. Systeemi on hankala ja aikaavievä käytännössä, ei siitä pääse mihinkään.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  19. #169
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 10 2009,22:17) kirjoitti
    Tällöin aloin myös kaivata olkahihnaa laukkuun, käsikahvasta mukana ronttaaminen käy äkkiä hermoille kun se ei kuitenkaan ole mikään hinttipussi vaan enemmän jo repun kokoluokkaa.
    Eikös tuossa laukussa tullut olkahihnaa mukana?
    Muissa kotarin tankkilaukuissa tuommoinen on muistaakseni ollut vakiona.

    Ja noissa aikaisemmissa kuvissakin sellainen näyttäisi olevan?
  20. #170
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 10 2009,22:30) kirjoitti
    Eikös tuossa laukussa tullut olkahihnaa mukana?

    Ja noissa aikaisemmissa kuvissakin sellainen näyttäisi olevan?
    Juuri tässä mallissa jostain syystä ei ole. Kuva:



    Siinä toisessa, pienemmäksi mainostetussa mutta kalliimmassa laukussa näyttää olevan olkahihna, eli tässä:



    Samoin siinä FAMSAn laukussa josta vertailun vuoksi panin kuvan saattaa olla, kuvasta ei osaa sanoa ihan varmasti.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  21. #171
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 10 2009,22:17) kirjoitti
    Edellisessä pyörässä oli kolmeasentoinen säätö jossa oli myös se sopiva väliteho mutta nuo ovat kovin harvassa.
    Portaaton PWM-säätö...

    Edellisissä kahvanlämppäreissä oli tuollainen kunnes kotari ravisteli muutaman komponentin irti piirilevyltä *

    Nyt on selkeä on/off säätö...



  22. #172
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 10 2009,22:39) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Elo. 10 2009,22:30) kirjoitti
    Eikös tuossa laukussa tullut olkahihnaa mukana?

    Ja noissa aikaisemmissa kuvissakin sellainen näyttäisi olevan?
    Juuri tässä mallissa jostain syystä ei ole. Kuva:



    Siinä toisessa, pienemmäksi mainostetussa mutta kalliimmassa laukussa näyttää olevan olkahihna, eli tässä:



    Samoin siinä FAMSAn laukussa josta vertailun vuoksi panin kuvan saattaa olla, kuvasta ei osaa sanoa ihan varmasti.
    Kuva ja laukku mukaan ja suutarin juttusille...

    Famsan laukussa on hihna, tungettuna sivutaskujen "läppien" alle piiloon.



  23. #173
    Olkahihnan puute on harmi tuossa isonmassa laukussa. Vielä parempi olisi viilekkeet jotta saisi selkään repuksi. Pitääpä olkaa kehitellä ohuet viilekkeet tohon laukkuun.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  24. #174
    Lainaa (kotterokuski @ Elo. 09 2009,19:57) kirjoitti
    Noi scorpin syncit näyttäis tosiaan just sopivilta!!

    Kuka ehtii kokeilla ensin?? *
    Scorpion syncit on hyvät kumit.

    Kumiveikolla on varmaan yks pari hyllyssä.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  25. #175
    Entäs se kulutuskestävyys? 5000 kilometriä on kuitenkin aika vähän. Minäkin joutuisin vaihtamaan 3-4 settiä kaudessa. Jokin kompromissirengas tulisi löytää.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  26. #176
    Mulla kesti takarengas n. 8000km ja ei ollut vielä aivan sileä keskeltä. Eturengas vielä vähintään puolikuntoinen. Seuraavassa vaihdossa mahdolisesti menisivät molemmat renkaat vaihtoon samaan aikaan.
    KTM 950 SM
  27. #177
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Aika laihalle kuulostaisi joku about 6 tkm tommoselle kumille, pitäisihän tuon kympin mennä. Mulla on 990 smr:ssä alkuperäinen Dragon Supercorsa Pro -setti alla ja kilsoja vaihtelevalla ajolla vähän vajaa 5 tonnia. Ei ole vaihto ajankohtaista vielä kummassakaan päässä, ensi kauden asioita vissiin.



    1000
  28. #178
    Lainaa (Hannula @ Elo. 11 2009,16:45) kirjoitti
    Aika laihalle kuulostaisi joku about 6 tkm tommoselle kumille, pitäisihän tuon kympin mennä. Mulla on 990 smr:ssä alkuperäinen Dragon Supercorsa Pro -setti alla ja kilsoja vaihtelevalla ajolla vähän vajaa 5 tonnia. Ei ole vaihto ajankohtaista vielä kummassakaan päässä, ensi kauden asioita vissiin.
    Oman smr:n Supercorsa meni vaihtoon 4000 km kieppeillä. Viimeiset 2-3 milliä hävisi n. 200 km matkalla.

    Perjantaina olisi tarkoitus mennä Scorpion sync markettiin kauppoja hieromaan.
  29. #179
    No nyt on 7,5 huolto tehty ja koneessa "viralliset" Motorexit. Ei tosin ajossa huomaa mutta lompakko kiittää ja tulee hyvä mieli.

    Kotimatkalla kävin testaamassa Pilot Road 2 -takasta mutkapätkillä enkä siitä mitään vikaa oikein saanut keksittyä. Jostain tiukemmista kurveista oikein innolla ulos kaasuttaessa olin aistivinani jotakin joka saattoi olla aavistuksenomaista lipsumista mutta luultavammin vetovätyksen vilkasta mielikuvitusta. Eiköhän tuolla pärjäillä.

    Tosin viikon päästä saa viedä uudestaan huoltoon.
    Etujarru on "nypyttänyt" sangen pahasti. Hitaassa vauhdissa saa etupään nylkyttämään ylös-alas niin ettei voi esim. valoihin pysähtyessä oikein etujarrua käyttää. Kovemmassa vauhdissa ja/tai kovempaa jarruttaessa täristää/ravistaa inhasti joka on paitsi epämiellyttävää, tuskin esim. lisää pitoa tiukan paikan tullen.
    Etulevyt todettiin huollossa "omituisesti kuluneiksi" ja levyt ja palat vaihdetaan takuuseen.
    Kuulemma ei ole näissä juuri vastaavaa esiintynyt. *
    Ihan minun tuuriani koska edellisessä pyörässä oli aivan vastaava ongelma. (Tosin toisessa pyörässäni ei ole, joten vika ei riipu sarvissa kiinni.)
    Eiköhän se tuolla vaihtelulla tule nyt kuitenkin kerralla kuntoon <koputtaa puupäätä>
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  30.  
  31. #180
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tympeysmies @ Elo. 14 2009,19:34) kirjoitti
    No nyt on 7,5 huolto tehty ja koneessa "viralliset" Motorexit. Ei tosin ajossa huomaa mutta lompakko kiittää ja tulee hyvä mieli.

    Kotimatkalla kävin testaamassa Pilot Road 2 -takasta mutkapätkillä enkä siitä mitään vikaa oikein saanut keksittyä. Jostain tiukemmista kurveista oikein innolla ulos kaasuttaessa olin aistivinani jotakin joka saattoi olla aavistuksenomaista lipsumista mutta luultavammin vetovätyksen vilkasta mielikuvitusta. Eiköhän tuolla pärjäillä.

    Tosin viikon päästä saa viedä uudestaan huoltoon.
    Etujarru on "nypyttänyt" sangen pahasti. Hitaassa vauhdissa saa etupään nylkyttämään ylös-alas niin ettei voi esim. valoihin pysähtyessä oikein etujarrua käyttää. Kovemmassa vauhdissa ja/tai kovempaa jarruttaessa täristää/ravistaa inhasti joka on paitsi epämiellyttävää, tuskin esim. lisää pitoa tiukan paikan tullen.
    Etulevyt todettiin huollossa "omituisesti kuluneiksi" ja levyt ja palat vaihdetaan takuuseen.
    Kuulemma ei ole näissä juuri vastaavaa esiintynyt. *
    Ihan minun tuuriani koska edellisessä pyörässä oli aivan vastaava ongelma. (Tosin toisessa pyörässäni ei ole, joten vika ei riipu sarvissa kiinni.)
    Eiköhän se tuolla vaihtelulla tule nyt kuitenkin kerralla kuntoon <koputtaa puupäätä>
    Olikos tuossa SMT:ssä Brembon monoblogit jarrusatuloina? Jos on, niin voin kokemuksesta kertoa, että ovat aika pirun herkät lialle. Männät liikkuu jarrusatulassa ihan hyvin, mutta jarrupalan ympärille kerääntyvä lika jumittaa palan ajan kanssa niin, että se jää aavistuksen kantamaan levyä vasten. Ongelma ilmenee sitä useammin, mitä kuluneemmat jarrupalat ovat. Nimim. taas talliin putsailemaan jarruja.

    Vähän asian vierestä meni, mutta olkoon vinkkina kaikille joilla etujarru aavistuksen nypyttää varsinkin hitaissa vauhdeissa kevyesti jarrutettaessa.
    Superbike #7
Sivu: 6 / 26:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen