Ei se pleksin madaltaminen mulla ainakaan tuonut toivottua tulosta vaikka loppupeleissä lyhensin 16cm.
Nappasin koko pleksin suosiolla pois ja pidemmille reissuille mukaan givin pleksi.
Ei se givikään mikään täydellinen ole mutta ainakin parempi kuin vakio,tars varmaan kokeilla sitä pystympään asentamista.
2017 R1200GS Rallye
Ei se wblaa ellei joku paikka paikka kierossa. Eli keula. ja eise ole. Sitten vääntää ne klikkerit sinne sport aseruksiin jaaa hieman yliki. esijännärit niin täysille kuin saa,, jouset vaihtoon todnäk. Silti paluuvaimennus vallanki keulassa jää vajaaksi. Eli samat lääkkeet miitä sdssä niin hyvätuli,
Tai sitte ajaa sillee hiljaa rauhallisesti. tartte säätää mitään. Mutta sdhen verrattuna se on sellainen löysä kameli. Jossa on helvetin hyvät jarrut.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Sanomattakin selvää, että alusta on liian löysä vakiona 89 kg aamupainoiselle, ilman ajokamoja.
Eiköhän se tuokin käy alustahuollossa jossain vaiheessa uudelleen shimmauksessa ja vaihetaan jouset sekä eteen, että taakse sopiviksi niin saadaan kamelin alustaa vähän jäykemmäksi.
Se on vain tämä varustelukierre niin vaarallinen.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tosta vähän luettavaa, sitäpaitti valmis pyörä on aina vähän tylsä.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=4946
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Jep, suosittelen kokeilemaan tätä. Mekin tuomittiin vaimon kans Givi yllättävän huonoksi kunnes hoksattiin kokeilla pystympään asentamista... On kuin eri pleksi tuon modin jälkeen. Eikä tartte paljoa, kyse on muutamista senteistä pleksin yläosasta mitattuna. Tietty tähän varmaan vaikuttaa kuskin pituuskin jonku verran!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hep!
Täällä uusi SMT kuski, BMW vaihtui KTM:ään.
Vakiopleksi tuntuu toimivan ainakin meikäläisen mittaisella n. 180 cm hepulla ihan jees. Rinnasta on paine pois ja kypärässä suhisee suht pyörteetön ilmavirta.
Tämä huomio ainakin verrattuna edellisen pyörän pleksin aiheuttamaan pörinään.
On kyllä mainio laite tuo kaikinpuolin. Kyl tykkään, ainakin toistaiseksi.
Vaihdepolkimesta sen verran, että joudun nostamaan jalkaa painaakseni pienempää vaihdetta ja isompaan vaihtaminenkin taivuttaa nilkkaa tosi ylös.
Laitoin vipua alaspäin mutta alkoikin ottaa kiinni sivutuen kamoihin enkä näinollen saanut ykköstä silmään ollenkaan.
Nyt se on takaisin missä aiemminkin. Onko muilla ollut samankaltaisia kokemuksia ja miten asiaa on saanut parannettua?
Meneehän se noinkin mutta voisi olla paremminkin.
T Marko
Caponord etv 1000
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tuo vakiopleksihän on just hyvä ainakin kun mittaa on komeat 170 senttiä. Luistokytkin on kyllä täälläkin hankinta listalla.
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Noita on kehuttu,, http://www.calsci.com/motorcycleinfo/KTMSMTprod.html
Tossa sitten visuaalisena syy miksi tärisee kypärä. Kotarin muotoiluosastolle ei ilmeisesti ole sattunut ketään joka asiaa ymmärtäisi. Tai sitten tekevät ihan kiusaksi.
http://www.calsci.com/motorcycleinfo...tml#Windshield
rumia noi kyllä on
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Kävin kokeilemassa Klimin Overland ajoasua tuolla helteessä ja hyvä oli sekä pyörä, että ajoasu
Pieni update.
- Normi plexi toimi hyvin Airoh Aviatorin ja crossilasejen kanssa (raikasilma ohjaantui suoraan oikeaan kohtaan, eli ilmanottoaukkoihin)
- Vakio alusta aivan liian löysä vaikka painaumat kohdallaan ja sport asetuksissa vaimennukset 89 kg kuljettajalle eli jäykemmät jouset tulee hankittua sekä eteen, että taakse seuraavassa iskarihuollossa talven aikana
- Akran kartta on ihan p*ska eli menee TuneEcu / dyno hommiksi tämänkin kanssa, että tuosta saa ajettavan
Tilasin silti 20 min ennen ajoja sen Givin Tourin plexin, jos ei sovi itselle niin tulee tänne myyntiin
Onko jollakin hyväksi todettu kartta vakio ilmaboxilla + akran slipareilla killereiden kanssa vai pitääkö lähteä vaihtamaan dna / hooligan boxi, kun niille tuntuu olevan paremmin karttoja ladattavissa suoraan.
-Matti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Tällainen siitä nyt sitten tuli:
Näkyvät modaukset:
-Devilin sliparit (kiitos Muikku)
-lämpösuojat maalattu mattamustaksi
-oranssit runkosuojat
-Keiti-vanneteipit
-parit KTM-tarrat
Lisäksi edellinen omistaja oli laittanut vaihdenäytön (jota ilman ei tulisi enää toimeen) ja vähemmän herkän kaasukahvan.
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Katso karttoja tuosta linkistä;
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=3770
Ja se givin pleksi on kiinnitetty enenmmän pystyasentoon ihan vaan rautapalojen kanssa. Parisenttiset reikäpalat (samaa matskuu ku kaupan kulmarauta mut suoraa mallii) niihin sivussa ylimmäsinä oleviin kiinnitysreikiin. Ja sit alempana olevat vaan alhaalta kiinni. Oisin voinu ottaa kuvanki eilen ku kotona kävin..
Mut siis ihan kotikonstein, suoraan tuskin on missään erilaisia kiinnityspaloja.
Kerran kyllä löysin jenkkisivun joka tekee smt:hen ja muihinkin ihan normipleksin hinnalla mittatilauksena kuskin mukaan sopivia pleksejä. Sinne pitää vaan ilmoittaa tietty määrä erilaisia mittoja..
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
Hetkonen. Huomasin vasta nyt, että jälleenmyyjät/KTM oma sivu eivät enää listaa SMT ja SM malleja? Vain SMR näytti uutena saavan. Miksi näin?![]()
Eipä näy enää Kotarin sivuilla SMR:ääkään, eikä ole hetkeen näkynytkään. LC8-koneisten valmistus ilmeisesti lopetettu, uusissa käytössä 1290-moottori. Liekö sitten tulossa jotain SMT:n tyyppistä kyseisellä motilla, toivottavasti... tai oikeastaan toivottavasti ei, saattaisi vaihtokuume iskeä![]()
Ducati Hypermotard 950 + Yamaha WR250R
Ex: Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F
Oisko tietoa, meneekö pienin muutoksin mikään 19 tuumainen etuvanne tuohon Absittomaan versioon?
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
21 tuumanen on laitettu, Ihan pikkupulttauksin se ei mene, http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=696823
Luulis että tuo adv 19 tuumanen etuvanne menee kun kun jarrulevyt lienee samat ja keula osat muutenki samankaltaisia.. Ja sellane jousipidennytsatsi taita olla olla olemassa,, meniskö SMRrän osista moinen.
a
BMW R1200RS
Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
Moro.
Kuinkas ovat laitteet kilometrejä kestäneet ja kuinka persoja ovat polttoaineelle? Käynyt mielessä yhtenä vaihtoehtona seuraavaksi ajokiksi niin pitää vähän kysellä.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Siis hä? Onko kotarimiehet jo talviunilla?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Reilu kolme vuotta ja reilu 20 tkm takana ongelmitta. Kertaakaan ei ole käynyt vaihto mielessä, on se vaan niin monipuolinen pyörä. Ei säikähdä matkaa ja erinomainen kaupunkipyörittelyssä. Jos jotain miinusta, niin onhan se perso polttoaineelle, mutta sekin riippuu paljolti ajotavasta. No, SMT:n luonteeseen kuuluu reilu kaasun käyttö. Pyörä jossa on luonnetta...suosittelen.
zei-zei
-----------------
KTM 990 smt
ex Bandit 1200 s
ex Kawa ZRX 1100
No ei täsä ny viäl talviunil olla.
14400km kertyny mittariin.
Ei vikoja ilmennyt tänä aikana.
Kulutus vakiona oli 5.5-6.0l/100km
Lambdat kun ohjelmoin pois niin kulutus putosi 5.1-5.7l/100km
Tasoitetulla kartalla(kevxtx smoothnedmap#14) kulutus nousi 5.9-6.7l/100km
Lambdojen poistossa kulutuksen tippuminen varmaankin johtuu siitä että pystyy käyttämään isompia vaihteita matalammilla kierroksilla kuin vakiona.
Saattaa olla että palaan tuohon vakiokarttaan ilman lambdoja.
2017 R1200GS Rallye
No ei tuo syönti sitten pahalta kuulosta ollenkaan. Kävin tänään koeajolla ja. Ei taida olla muuta mahista kun tehdä kaupat.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Ollut jo niin pitkään että vaihtelua tarttee. Onhan sekin jo 97 700km rullattu eli oon saanu ajella sillä jo aivan riittämiin.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
KTM onkin mulle aivan uusi tuttavuus eli mistäpä kannattaisi kattella esim laukkuja tuohon kun tulee tuota euroopaa toiseltakin kantilta aika ajoin katteltua.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!