Sivu: 11 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 446:sta
  1. #301
    Lainaa (jmki @ Huhti. 25 2010,21:16) kirjoitti
    Ei ole SMT:ssa 18-piikkinen eturatas. Ketjun välitys on sama 17/41 kuin SM:ssa.
    Ok, kiitos selvennyksestä. Joskus silloin uudenkarheana totesin että vakiovälitykselläkin keula nousee aika iloisesti kun käyttää oikeanpuolista säädintä varomattomasti (väänsin vanhasta tottumuksesta kuin vanhassa kusiaisessani )

    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 25 2010,21:20) kirjoitti
    Mitenkäs tuollaiset roxin raiserit?
    Riittäisikö tila jos lyhkäiset tuollaiset laittaisi niistä vakio kiinnikkeistä eteen/alaspäin?
    Ai niin joo, siinähän alkaa tangon ääriasennoissa tavata kädensuojat pleksiin/etumaskiin jo tuolla vakiotangollakin *
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  2. #302
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 25 2010,20:28) kirjoitti
    Jaa näinkö sitä pitäisi viedä?
    Niin, tuohon malliinhan tuo ajoasento pakosti alkaa mennä *
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  3. #303
    Joku on vihdoin saanut sen KTM-pleksin

    Aika hirveän näköinen tekele. En oikein tiedä pitäisikö kuitenkin hankkia paremman puutteessa*
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  4. #304
    Oletko kokeillut ajaa ilman pleksiä? Adventuressa pyörteilyt hävisivät kokonaan. Nyt olisi tarkoitus lyhennellä alkuperäistä pleksiä siihen asti, että pyörteet häviävät.
  5. #305
    Lainaa (ano @ Huhti. 26 2010,21:23) kirjoitti
    Oletko kokeillut ajaa ilman pleksiä?
    No jos viiman paine on pleksin kanssakin liian kova niin tuskin helpottaa ilman? Pyörteet ja melu toki vähenevät.
    Kyllähän juuri noin maailmalla ovat jotkut epätoivoiset tehneetkin mutta yli 80:n ajaminen on sitten ihan kamalaa roikkumista.
    No okei, ilman pleksiä mahtuisi vaihtamaan jonkun drag barin.

    Onhan moni kyllä todennut että "olisi pitänyt ostaa tavallinen SM tai SD".

    Mutta kun ajan muutenkin kuin kesän kolmena kuumimpana helleviikkona niin en haluaisi tehdä tuosta täysnakua, jonkinmoinen säänsuoja oli kuitenkin yksi tärkeä ostokriteeri.

    Näin muutenkin huonona päivänä tulee kyllä mieleen taas koko pyörän vaihto. Onneksi en vaan keksi mitään mihin voisi vaihtaa.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  6. #306
    Käypäs joskus ajamassa 990 Adventure niin tiedät millainen on huono pleksi. Itse pidän SMT:n pleksiä kutakuinkin toimivana n. 160 km/h asti. Kovemmassa vauhdissa se ei enää suojaa tarpeeksi. Kuskin pituus tietysti vaikuttaa.

    Pyörän huonona puolena on myös matkavarusteissa (omat pikkulaukut + tavararulla + perälaukku) huojakka kulku yli 180 km/h vauhdissa. Se vähän rajoittaa menointoa Saksan baanoilla. Toisaalta taas mutkapätkillä tuo toimii kuin ajatus ja en nyt äkkipäätä keksi parempaa pyörää esim. keski-Euroopan reissulle, jolla on tarkoitus nähdä muutama mäennyppylä ja mutka.
  7. #307
    Kelläs on Oulussa ajossa takaboksillinen SM-T? Tuli pari kertaa vastaan alkuviikosta.
  8. #308
    Tuli hommattua toi kotarin oma touring-pleksi.
    Omalta osaltani voin sanoa ettei tuonut toivottua vaikutusta.
    Kypärään kohdistuva kohina on edelleen kovaa.

    Jos joku tommoista itelleen on ostelemassa, niin voisin vaikka myydä pois.
    ...
  9. #309
    www.mattipoeka.com mattipoeka:n avatar
    Liittyi Oct 2008
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ihme hommaa, ite ajoin super dukellakin 1130 km putkeen, joista matkavauhti vaihteli 160 - 230 välillä.. eikä siinä mitään pleksiä ole välissä.

    Bensaa vain kului
    ---------------------------

    Mattipoeka - YCC #1

    KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    Husaberg TE 250 2T 2011

    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  10. #310
    Lainaa (Tympeysmies @ Loka. 07 2009,18:05) kirjoitti
    Lampunvaihto värikuvina.

    Umpiota takaisin pannessa pitää katsoa että se säätösysteemi menee kohdilleen, vaatii vähän hienosäätöä ja venkoilua (vika kuva).

    Lisäksi kannattaa olla huolellinen että todella vaihtaa polttimon eikä pane vanhaa takaisin *
    Piti vaihtaa lamppu kun oli lyhyet palanu kesän aikana huomaamatta. Suuri kiitos tympeysmiehelle ohjeista. Ois muuten mennyt tupakkia kun etsiskeleis noita ruuveja!!



    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  11. #311
    Lainaa (kotterokuski @ Elo. 03 2009,22:34) kirjoitti
    Just tollainen tulee mielleen. En ole sen tarkemmin tutkinut korkin rakennetta mutta koho -systeemi selittäisi asian. Tiiviste ei siinä täyttöaukon ympärillä vuoda sillälailla, eli sieltä oikein loiskahtaa bensaa.
    Kävi tässä kerran niin, kun tankki oli ihan täynnä, jarrutin risteykseen ja heti kiihdytin "reippaasti" sallittuun matkanopeuteen käännöksen jälkeen. Bensaa lensi ilmavirran mukana silmille; onneksi oli visiiri kiinni ja vielä aurinkolasit lisänä.
    Mualiman napahan on kaheen laakee aakee eli Kuopion tori *
    Tuohon bensatakin korkin vuotamiseen löytyi vihdoinkin syy tuossa kesällä.Ttäyttöaukon reunuksen alla tankkia vasten on O-rengastiiviste...toi tiivisterengas oli huonosti paikoillaan. Vika oli yksinkertainen mutta *kiusallinen.



    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  12. #312
    Onko SMT:n takaiskarissa puristusvaimennuksen säätöä?

    Kävin Bike Worldissä pikaisesti vilkaisemassa yhtä yksilöä ja nopeasti katsottuna ei ottanut silmään. Lehtiarvostelujen perusteella on löytynyt kahdenlaista juttua. Roland Brownin koeajoraportissa luki, että siinä on säädöt sekä nopealle että hitaalle sisäänmenolle, mutta Biken jutuissa on lukenut takaiskarin säädöistä vain esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt. Mitenkä on asian laita?
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  13. #313
    Lainaa (Seeber @ Joulu. 07 2010,13:18) kirjoitti
    Onko SMT:n takaiskarissa puristusvaimennuksen säätöä?

    Kävin Bike Worldissä pikaisesti vilkaisemassa yhtä yksilöä ja nopeasti katsottuna ei ottanut silmään. Lehtiarvostelujen perusteella on löytynyt kahdenlaista juttua. Roland Brownin koeajoraportissa luki, että siinä on säädöt sekä nopealle että hitaalle sisäänmenolle, mutta Biken jutuissa on lukenut takaiskarin säädöistä vain esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt. Mitenkä on asian laita?
    Selviäisiköhän tästä manuaalista jotain, esim että on...

    Löytyi näppärästi tuolta KTM Talk osion ekan sivun yläosasta...



  14. #314
    Lainaa (Seikkailu_R @ Joulu. 07 2010,15:27) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Joulu. 07 2010,13:18) kirjoitti
    Onko SMT:n takaiskarissa puristusvaimennuksen säätöä?

    Kävin Bike Worldissä pikaisesti vilkaisemassa yhtä yksilöä ja nopeasti katsottuna ei ottanut silmään. Lehtiarvostelujen perusteella on löytynyt kahdenlaista juttua. Roland Brownin koeajoraportissa luki, että siinä on säädöt sekä nopealle että hitaalle sisäänmenolle, mutta Biken jutuissa on lukenut takaiskarin säädöistä vain esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt. Mitenkä on asian laita?
    Selviäisiköhän tästä manuaalista jotain, esim että on...

    Löytyi näppärästi tuolta KTM Talk osion ekan sivun yläosasta...
    Eli tuon mukaan pitäisi olla. Kiitos!
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  15. #315
    Lainaa (Seeber @ Joulu. 09 2010,01:42) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Joulu. 07 2010,15:27) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Joulu. 07 2010,13:18) kirjoitti
    Onko SMT:n takaiskarissa puristusvaimennuksen säätöä?

    Kävin Bike Worldissä pikaisesti vilkaisemassa yhtä yksilöä ja nopeasti katsottuna ei ottanut silmään. Lehtiarvostelujen perusteella on löytynyt kahdenlaista juttua. Roland Brownin koeajoraportissa luki, että siinä on säädöt sekä nopealle että hitaalle sisäänmenolle, mutta Biken jutuissa on lukenut takaiskarin säädöistä vain esijännityksen ja paluuvaimennuksen säädöt. Mitenkä on asian laita?
    Selviäisiköhän tästä manuaalista jotain, esim että on...

    Löytyi näppärästi tuolta KTM Talk osion ekan sivun yläosasta...
    Eli tuon mukaan pitäisi olla. Kiitos!
    Siinähän on nuo nopean ja hitaan säädöt tavallaan samassa paketissa, keskellä ruuvilla hidas ja ruuvin ympärillä mutterilla nopea.
    Eikä kokonaan erillisillä ruuveill tahi nupeilla kuten joissain iskareissa on.

    (sivusta 70 eteenpäin manuaalissa...)
  16. #316
    Ihan selkeästihän ne siinä säiliön kyljessä on, kun tarkemmin katsoo. Metka juttu, kun BW:n myyjällä ei ollut hajuakaan mistään säätöruuveista.

    Saas nähdä millainen peli sitten on, kun kevät koittaa. Ei varmaan huonompi kuin testaamani 990 SM.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  17. #317
    www.mattipoeka.com mattipoeka:n avatar
    Liittyi Oct 2008
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Nyt alkoi itelläni tuon hommaaminen SD:n kaveriksi kiinnostamaan, kun siihen saa kunnon laukut sekä pohjapanssarin.. Adve on ehkä vähän turhan HC metsään.. lähinnä polut ja pitkät matkat kiinnostaa. SD:llä tulee kyllä matkaakin ajettua, mutta tavaroiden kuskaaminen on vähän turhan työlästä..
    ---------------------------

    Mattipoeka - YCC #1

    KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    Husaberg TE 250 2T 2011

    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #318
    CB1R Honda vaihtui eilen SMT:hen ja nyt opetellaan kaasun käyttöä... *Mistäs porukat on ostanu/tilannu laukkuja ja mitkä on ajan mittaan osoittautunut parhaiksi?

    Ketjussa olikin jo juttua että acc2 johto on virtalukon kautta, mistä sellasen johdon löytää?

    Mites tuo tuulilasi, mitä vaihtoehtoja? Schuberth C3 pitää melkosta pärinää nykyisen tuulilasin kanssa...

    Muuta "must have" tavaraa?
    SM T
  19. #319
    Lainaa (Tympeysmies @ Huhti. 25 2010,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 25 2010,20:28) kirjoitti
    Jaa näinkö sitä pitäisi viedä?

    Oliskos tuossa kuinka korkea tanko?
    Josko ihan matalammalla/suoremmalla tangolla saisi käsiä alas ja eteenpäin?
    Noin kai vetomies tekisi...

    Tuosta kuvasta ehkä saa jotain kuvaa vakiotangosta. Eipä se hirveän väkkyrä ole eli aika suoraa pitäisi panna tilalle kai.

    Vahinko ettei oikein löydy madallus/loitonnus-palikoita kuten nosto/lähennys-kiinnikkeitä. Sellaisen lähentävän voisi tietysti asentaa toisin päin mutta kun se nostaa samalla niin vaikutus lienee aika nolla.

    Tietysti tangon vaihtamalla saisi erilaisen mutta kun olen niin laiska. *
    R-mallissa toimii hyvin tuollainen roxin raiseri. Tankoa saa siirrettyä 5cm eteen ja tällä hetkellä tanko on (oheisesta kuvasta poiketen) n. 1cm alkuperäistä tasoa alempana ja tosiaan tuon melkein 5cm edessä. Virta-avain tulee lähelle mutta mahtuu kääntymään kuitenkin, ja kaikki alkuperäiset letkut ja johdotkin riittää

    Kannattaa vaan ottaa 2" siirtävä malli kun 1,5" ei mahdu kääntymään kiinnikkeiden ohi. Tuossa on powerparts- oranssi tanko joka on suora ja puoleltaan 3...4cm leveempi alkuperäistä.

    rox

    Ajoasento muuttuu paljon paremmaksi kun tanko ei ole ihan sylissä, suosittelen.



    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  20. #320
    Lainaa (sduke @ Syys. 06 2011,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Tympeysmies @ Huhti. 25 2010,21:01) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 25 2010,20:28) kirjoitti
    Jaa näinkö sitä pitäisi viedä?

    Oliskos tuossa kuinka korkea tanko?
    Josko ihan matalammalla/suoremmalla tangolla saisi käsiä alas ja eteenpäin?
    Noin kai vetomies tekisi...

    Tuosta kuvasta ehkä saa jotain kuvaa vakiotangosta. Eipä se hirveän väkkyrä ole eli aika suoraa pitäisi panna tilalle kai.

    Vahinko ettei oikein löydy madallus/loitonnus-palikoita kuten nosto/lähennys-kiinnikkeitä. Sellaisen lähentävän voisi tietysti asentaa toisin päin mutta kun se nostaa samalla niin vaikutus lienee aika nolla.

    Tietysti tangon vaihtamalla saisi erilaisen mutta kun olen niin laiska. *
    R-mallissa toimii hyvin tuollainen roxin raiseri. Tankoa saa siirrettyä 5cm eteen ja tällä hetkellä tanko on (oheisesta kuvasta poiketen) n. 1cm alkuperäistä tasoa alempana ja tosiaan tuon melkein 5cm edessä. Virta-avain tulee lähelle mutta mahtuu kääntymään kuitenkin, ja kaikki alkuperäiset letkut ja johdotkin riittää

    Kannattaa vaan ottaa 2" siirtävä malli kun 1,5" ei mahdu kääntymään kiinnikkeiden ohi. Tuossa on powerparts- oranssi tanko joka on suora ja puoleltaan 3...4cm leveempi alkuperäistä.

    rox

    Ajoasento muuttuu paljon paremmaksi kun tanko ei ole ihan sylissä, suosittelen.
    Siinähän on näppärä paikka naville tuossa vanhojen kiinnikkeiden päällä...
  21. #321
    Lainaa (sduke @ Syys. 06 2011,10:00) kirjoitti
    R-mallissa toimii hyvin tuollainen roxin raiseri. Tankoa saa siirrettyä 5cm eteen ja tällä hetkellä tanko on (oheisesta kuvasta poiketen) n. 1cm alkuperäistä tasoa alempana ja tosiaan tuon melkein 5cm edessä. Virta-avain tulee lähelle mutta mahtuu kääntymään kuitenkin, ja kaikki alkuperäiset letkut ja johdotkin riittää

    Kannattaa vaan ottaa 2" siirtävä malli kun 1,5" ei mahdu kääntymään kiinnikkeiden ohi. Tuossa on powerparts- oranssi tanko joka on suora ja puoleltaan 3...4cm leveempi alkuperäistä.

    rox

    Ajoasento muuttuu paljon paremmaksi kun tanko ei ole ihan sylissä, suosittelen.
    Toimiiko myös smt:ssä?
    Mikä tanko ja mitkä rox palat mahtaa olla tässä r mallin pyörässä??
  22. #322
    Lainaa (MPowder @ Syys. 16 2011,08:50) kirjoitti
    Lainaa (sduke @ Syys. 06 2011,10:00) kirjoitti
    R-mallissa toimii hyvin tuollainen roxin raiseri. Tankoa saa siirrettyä 5cm eteen ja tällä hetkellä tanko on (oheisesta kuvasta poiketen) n. 1cm alkuperäistä tasoa alempana ja tosiaan tuon melkein 5cm edessä. Virta-avain tulee lähelle mutta mahtuu kääntymään kuitenkin, ja kaikki alkuperäiset letkut ja johdotkin riittää

    Kannattaa vaan ottaa 2" siirtävä malli kun 1,5" ei mahdu kääntymään kiinnikkeiden ohi. Tuossa on powerparts- oranssi tanko joka on suora ja puoleltaan 3...4cm leveempi alkuperäistä.

    rox

    Ajoasento muuttuu paljon paremmaksi kun tanko ei ole ihan sylissä, suosittelen.
    Toimiiko myös smt:ssä?
    Mikä tanko ja mitkä rox palat mahtaa olla tässä r mallin pyörässä??
    Tuon ROX:in raiserin tuotenumero on 1R-P2PPA (2" Rise x 1 1/8" Stem Clamp x 1 1/8"). Hintaa jäi rahteineen luokkaa 80€.

    Tanko on oranssi powerparts tanko, tyyppiä en tiedä mutta leveys on 810mm ja korkeus n.50mm, eli aika matala ja suora.

    En tiedä osuuko SMT:ssä tanko katteeseen jos tuon modauksen tekee.



    RC8R 2012
    EnduroR 2013
  23. #323
    Kun mulle nyt on käynny.... niinkun mulle on käynny... ,
    niin saattaapa tulla musta SMT köllöttelemään ton
    mammasuikan viereen .

    Monenmoisen epätoivoisen koeajon jälkeen ja erilaisten
    pleksiviritysten pökerryttämänä, omat kokemukset aiheesta
    "pleksi" on seuraava:

    Säältä saa suojaa kotona. Erilaiset pleksit toimivat.... tai eivät
    toimi niin monen tekijän summana... ja silti... toimiessaankin
    suhteellisen kapealla nopeusalueella.

    Alkaa pahasti kallistumaan siihen suuntaan, että toimivin ja
    monipuolisin pleksi on kuitenkin sellainen, joka jättää
    kypärän "puhtaaseen ilmaan" nopeudella kun nopeudella.

    Kypärän malli taas vaikuttaa valtavasti siihen, pysyykö pää
    kovemmassa kyydissä harteilla vai ei. Samoin se, osuuko
    pleksin virtaus ns. kypärän alle.

    Koko paketti on siis ajoasennon ja henkilökohtaisten mittojen
    + pleksin "ainutkertainen" yhdistelmä. Muuten ei pelitä.

    "Kunnolla suojaavan" pleksin pahin ongelma on se, että
    noinkin suorituskykyisessä pelissä löytyy aina joku
    nopeusalue, jolla pöhinä ja resonanssit vie järjen viimeisetki rippeet.

    Elikkäpä... sorvaamaan sellaista lastua nokalle, joka vie
    vain pahimman tuulenpaineen 100 --> nopeuksilla
    pois rinnasta.

    PS. SuperDukessa on perusasento perkeleellisen kohdallaan.
    Saman kun saisi taiottua SMT:hen, ei kummostakaan
    lämpärettä keulalle tarvitsisi.

    Saattaisi olla vaivan arvoista kokeilla tappien siirtämistä
    taaksepäin ja stongaa eteenpäin..... omien mittasuhteiden
    pohjalta tietenkin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #324
    Kaksi päivää SMT:n onnellisena omistajana takana. Pyörä vaihtui Motokeitaassa Bemarinn F800R:stä mokomaan.
    Mukavaa on ollu ajella, pieniä säätöjäkin on jo tehty ja lisää on kai aina luvassa kunnes pyörä näyttää omalta..

    Tänään pitää lähteä testaamaan kahvanlämppäreitä, ilmakin on sopivan viilee niitten käyttöön..
    Pyörän luonne on niin sanotusti mielenkiintoinen bemarilla ajon jälkeen. Tietenkin muuttui koko pyörätyyppi samalla, mutta kuitenkin. Pari päivää paksuilla hanskoilla ajoa hassun kaasun kanssa on ollut mielenkiintoista ja haastavaa. Hyvin on kuitenkin pärjätty.

    Ei muuta kuin kovaa ajoa *
    KTM 990 SMT
  25. #325
    Lämppärit ja rysterit jos on niin kyllähän tuolla pärjää vielä ihan suvihanskoilla, mukavampi ajella kuin paksuilla tumpuilla...

    Eikös tuohonkin näppärä värkkää jonkinlaiset kevyt versiot tankorukkasista?
    Viime talvellakin tarkeni ajella ihan kesähanskoilla...
  26. #326
    Onnea ja oransseja linssejä visiiriin.

    Tuon pyörän ehdottomasti paras ominaisuus on ettei koeajon iloinen virne naamalta pyyhkiy ihan hetkessä.

    Parhaat modaukset mitä tuohon voi tehdä on laittaa 2-1 putki joka hävittää reipas neljä kiloa painoa juuri oikeasta paikasta ja leveämmät jalkatapit. Vaikka mono mahtuisikin tapille väljästi, antaa leveämpi tappi iha toisenlaisen hallinnan tuntuman mopoon. Ja G2sen kaasukahva tasaa sitä kantikasta kaasuvastetta kummasti.

    Mutta, yks huono puoli siinä on. Paha vaihtaa paremaan kun sellaista ei oikein vielä valmisteta missään.
    a
    1190 Adv
    RC8
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  27. #327
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  28. #328
    Perskules! noita onkin jo odoteltu. Jenejä säästämään siis!
  29. #329
    Tuli hommattua 2011 mallin SMT viikonkoppuna kotiin,pientä varustelua on tarkoitus tehdä kevään mittaan.
    Ottakaahan yhteyttä,jos jollakin on myynnissä sliparit (miel.hiilikuitu, tai ainakin hiilikuitupäällä) sekä SW-Motechin laukkutelineet ja laukut.
  30.  
  31. #330
    Blueorange mico:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Apr 2007
    Pori
    MotOrg ry jäsen
    Säältä saa suojaa kotona. Erilaiset pleksit toimivat.... tai eivät
    toimi niin monen tekijän summana... ja silti... toimiessaankin
    suhteellisen kapealla nopeusalueella.
    Kommentoin vaikka SMT:tä ei olekaan; olen samaa mieltä tämän kommentin kanssa, samaa keskustelua olen ihmetellyt kurapyöräsivustolla adven osalta, pleksi pitäisi korjata kaikki pleksin aiheuttamat pyörteet, endurokypärän aurinkolipan heitot yms. ja vielä pitäisi kuitenkin olla niin lyhyt ettei päätään lyö pleksiin ojan ylityksessä.
    Viimeksi muokannut: mico; 01.02.2012 klo 10:39.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Sivu: 11 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 910111213 ... ViimeinenViimeinen