Sivu: 9 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 1117:sta
  1. #241
    Tsekkaa: http://ktmtalk.com/index.php?showforum=135
    Jenkki saitti kotareille. Pitää kirjautua mut helppoa. Sit avaa em. sivulta; Laminar Lip Windscreen for 950 SM. Niin avot, jo hehkuu ruudulla erilaisia virityksiä
    KTM 990 SM -08
  2. #242
    Tuossa suora linkki ilmeisesti samaan saksalaiseen paikkaan:
    http://hs.shop.t-online.de/
    ja sieltä motorrad zubehöver, windscreen
    Pariakin eri kokoa/sävyä saatavilla juuri vanhempaan malliin. Ihan laadukkaan näköinen.
    Voin lähteä mukaan kimppatilaukseen, olis myös tuolle varusteelle tarvetta kesän reissuille.
    KTM 950 SM
  3. #243
    Japit, Laitoin sulle sähköpostia siitä tilauksesta.
    Honda cbr 600F -04 -> KTM 950sm -06
  4. #244
    Jos Japit ja Kelju k kojootti on vielä visiirit tilaamatta niin voisin myös tulla kimppaan mukaan.

    Laitoin teille mailia.



  5. #245
    Lainaa (Marsu @ Elo. 07 2006,20:52) kirjoitti
    Lainaa (juicy @ Elo. 07 2006,20:06) kirjoitti
    Nyt on ~30km koeajo tehty 950SM:llä, tuntui kyllä mahtavalta kyykyn jälkeen. Tuli ajettua 20km mutka pätkää, 5km hiekkatietä ja 5km motaria. Mahtava tunne kun voima tulee heti tyhjäkäynnistä lähtien. Mielettömän ketterä ajaa (ei uskois 190kiloseksi), mutta omasta mielestä tuntuu että sais olla ohjauksenvaimennin.

    Miinuksena rajoitin tulee vastaan todella nopeasti, missä kohdin rajoitin? Kiekkamittarin puute häiritsi myös. Välitykset vakiona turhan pitkät, vasta motarilla pysty käyttään kuutosta.

    Mutta kaikin puolin mahtava laite, ei oo epäilystä seuraavasta pyörästä
    noin 5tkm ajaneena sanoisin että sen rivi nelosen jäljiltä on totuttava että 6. vaihde laitetaan kun mittari näyttää 98km/h *

    ja se kiekka mittarin puute häiritsee myös *
    Sdukessa kans ihmetytti alkuu se et neljääkymppiä oli täysin mahdoton ajaa. Ykkösellä tuntu kauheen tökkivältä ku pieni ranneliike aiheutti täyspysähdyksen tai loikan eteenpäi ja kakkosella taas kiekat oli alle tyhjäkäynnin. Mut muuten ei ollu valittamista. Tottumiskysymys vaan 8)
    990 SM -08
  6. #246
    Lainaa kirjoitti
    Sdukessa kans ihmetytti alkuu se et neljääkymppiä oli täysin mahdoton ajaa. Ykkösellä tuntu kauheen tökkivältä ku pieni ranneliike aiheutti täyspysähdyksen tai loikan eteenpäi ja kakkosella taas kiekat oli alle tyhjäkäynnin. Mut muuten ei ollu valittamista. Tottumiskysymys vaan 8)
    Aika paljon auttaa, kun muuttaa 16/45 välitykset. Nyt voi käyttää kuutosta huomattavasti useammin... Eikä muuten ole enää aavikko välitykset.
    KTM 950SM -07
  7. #247
    Mitkä renkaat 950 SM:ään?

    Moro!

    Piti ruveta utelemaan, että mitä renkaita porukoilla on pyörissä. Itellä vielä edessä ensiasennus pirelli scorpion sync ja takana n. 3000 km ajettu corsa 3, joka kohta vaihtokunnossa. Pitäs saada joku kompromissi rengastus joka kestäis vähän paremmin tuota soratiesurauttelua ja toimis sitten assullakin kohtuu hyvin. Radalla saatan käydä kerran kesässä. Ajo 70% asfaltilla ja 30% soraa. Onko kellään rupuli-kumeja pyörässään?
    Honda cbr 600F -04 -> KTM 950sm -06
  8. #248
    Scorpion Synciä parempaa tähän rengaskokoon en ole vielä löytänyt. Tuo kuitenkin toimii ihan suht hyvin hiekalla ja varsin hyvin asfaltilla. Ajelen aika samanlaista ajoa kuin sinä hiekka/asfaltti -suhteessa. Radalla olen käynyt muutaman kerran.

    Nopeusluokitus tulee rupuleissa aika äkkiä ongelmaksi, ja asfaltilla eivät sitten oikein pidä taikka kestä. Eikä ne kyllä kestä hiekallakaan kovin montaa tuhatta, kun SuperEnduro-miesten keskusteluja seurailee. Takana ainakaan.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  9. #249
    Vaihtui yamaha Kotariin. Ompahan vallan erinomainen laite. Jokainen kilometri menee hymyssä suin, nauttien ja neureskellen.
    Mutta samalla vaihtui peltinen tankki muoviseen, joten mikäs ois sopiva tankkilaukku? Siis muu kuin Kotarin oma malli.
  10. #250
    Terve kotari puolelle. Pari kysymystä tuosta 990sm:stä. Eli tuo on siis ruiskupeli kun taas 950 kaasareilla. Mitenkäs tuolla onnistuu matkanteko? Ei nyt mitään 1000km päivävetoja, lähinnä minkä verran ajelee ilman täydellistä puutumista ?
    Ja mitenkäs innokas 990sm on sopan suhteen?
    Täytynee kysellä olisiko bw:llä yhtään koeajoyksilöä, vaikuttaisi kyllä kovin mielenkiintoiselta peliltä!
    Muutakin toki saa tuosta pelistä kertoa.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  11. #251
    Ei oo ku reilu 300km kokemus (lähikulmilla), mutta kyllä on makee vekotin! 10 vuoden kyykkäilyn jälkeen, ensimmäinen ajatus oli kun lähdin kotiopäin uudella kottaraiselle, että "miks hitossa en aikasemmin hankkinu tällästä".

    PerC tuppaa vähän puutumaan tunnin istuskelun jälkeen. Ruisku on ehkä hiukan äkkinäinen (yhd. twinin moot.jarruun), mutta ei haittaa kun tottuu. Veto on vakiovälityksilläkin kohdallaan, kakkosella tuppaa etunen nousemaan... Kuutosen voi tuupata sisään +100 vauhdissa. Meinaan kyllä kokeilla tohonkin 16:sta eturatasta (sit kun saan sen).

    Muutamalla kaverilla on 950SM (niitä taitaa vieläkin olla ylivuotisina tarjolla) ja sellainen slipareilla varustettuna, kaasarit säädettynä ja 16-piikkinen eturattaalla kyllä vetää ruiskupelille vertoja. Kannattaa harkita, onhan se hiukan halvempi. Itse päädyin ruiskuun - älä kysy miksi

    btw, onkos jollain tietoa mitä slipareita tohon 990SM:ään olis tarjolla (muita ku Akra ja miel. E-merkillä)? Sopiiko LeoVincet ym. joita on tarjolla 950SM:ään?



    suo siellä vetelä täällä
  12. #252
    Lainaa (Jake82 @ Kesä. 25 2008,21:26) kirjoitti
    Ja mitenkäs innokas 990sm on sopan suhteen?
    Mulla vetää 950SE siinä 6,5L/100. Mitä olen kuunnellut 990ADV hemmojen turinoita niin 990 syö enemmän, erityisesti Akra-mapilla.

    e: Wings on suosittu äänenvaimenninmerkki enskamiehillä. Ittelläni on 2=>1 yhdyskappale ja Remuksen slipari, joka on E ja Tüv.



    KTM950SE
  13. #253
    Lainaa (jaska74 @ Kesä. 26 2008,09:58) kirjoitti
    btw, onkos jollain tietoa mitä slipareita tohon 990SM:ään olis tarjolla (muita ku Akra ja miel. E-merkillä)? Sopiiko LeoVincet ym. joita on tarjolla 950SM:ään?
    Slipareista ei tietoa, itseasiassa eilen rupesi vasta pyörä kiinnostamaan kun sellasen näin . Ilmeisesti tuossa saa ecua säädettyä tarpeen mukaan(acran kartta tms). En ole vielä tarkemmin tätä ketjua lukenut, josta nuokin varmaan selviää.
    Tuo 950 on varmasti mainio peli, jotenkin tuo kaasutin kuulostaa "vanhanlta"ja tuo mieleeni mopoajat .
    Mutta lähinnä kiinnostaa tuo matkan taitto, tarkoitus olisi kuitenkin ajella myös sellaista 200km päivämatkoja. Penkkihän ilmeisesti ei ole niin race kun lc4:sen motoissa?



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  14. #254
    Kyllä sillä istuimella pitempää reissuakin varmaan tekee, seisoskelee tapeilla sit lopun matkaa
    Jos on kertynyt pituutta, niin kannattaa harkita pleksiä. Itse alle 180cm:nä näyttäisin pärjäävän ilmankin.
    Kulutus on parin tankkauksen jälkeen ollut n. 6,5-7 l/100km.
    suo siellä vetelä täällä
  15. #255
    Lainaa (Jake82 @ Kesä. 26 2008,10:14) kirjoitti
    Mutta lähinnä kiinnostaa tuo matkan taitto, tarkoitus olisi kuitenkin ajella myös sellaista 200km päivämatkoja. Penkkihän ilmeisesti ei ole niin race kun lc4:sen motoissa?
    200...300km/päivä menee kaikilla LC8-malleilla erittäin näppärästi.
    KTM950SE
  16. #256
    Pisin päiväreissu 950 SM:llä 650 km. Perse tuppaa puutumaan, mutta muuten ei ongelmia. Mulla on geelijakkara, mutta kuitenkin. Luontaisesti jää nuo motarisiirtymät vähemmälle kun ei ole muovisukkulaa ympärillä. Kait sitä tollakin vois rautaperseen vetästä.
  17. #257
    Ensi viikolla tarkoitus ajaa päivän aikana n. 1100km. Voi olla hieman persus puuduksissa. Pakko kuitenkin päästä ajoissa perille ja päivää aikasemmin lähtö ei onnistunut. No, tarvii pitää hieman reilumpia tankkaustaukoja. Perillä on kuitenkin aikaa lepäillä. Joskus aikoinaan tullut ajettua rautapersekkin, mutta vehkeenä ei ollut silloin supermoto. Nyt tulee ainakin testattua tämän värkin matkaominaisuudet. Muut ominaisuudet onkin ihan kohdallaan *
    KTM 950 SM
  18. #258
    Lainaa (Kelju K Kojootti @ Touko. 27 2008,14:18) kirjoitti
    Moro!

    Nyt tarttis kesälomareissua varten jonkinlaisen tuulisuojan 950 supermotoon. Elikkä onko kellään ko härpäkettä pyörässään / mistä semmosta vois lähteä kyselemään? Uuteen malliin näyttäis jo löytyvän powerparts sivuilta, mutta tuohon vanhaan ei tahdo löytyä oikein mitään. Laittakaa kuvia, jos jollain on tuollainen pleksi.
    Omaan 950 smr -07 ostin Powerpartsina suojan 62608065000 joka ei ole sinnepäinkään että sopisi * on ilmeisesti tarkoitettu uudempaan malliin? *Tässä kiinnitys ruuveilla valon yläpuolelle? Onkohan joku viisas löytänyt toimivan ratkaisun vastaavaan pyörään?
    KTM 950 SM R -07
  19. #259
    Just tuli tuollainen lomareissu tehtyä 950 SM:llä.
    4662 km, 10 maata. Päivämatkat vaihtelevasti 200-600 km.

    Kokemuksia:
    - syö n. 5,5-6,5 l/100km
    - vakiopenkki liian pehmeä, geelistä ei kokemuksia
    - saksalaisten (http://hs.shop.t-online.de/) korkeampi pleksi liian korkea ainakin mulle (186cm), turbulenssia tulee reilusti. Pleksi lähti Unkarissa, hiljaista tuli. Otan 10mm pois ja kokeillaan uudestaan.
    - öljyä syö hiukkasen, tuolla matkalla lisätty 0,5 l => hyväksyttävää.
    - kivaa kaikkialla, paitsi baanalla täysiä ajettaessa. Matkavauhtina ~140 km/h silti vielä ok.
    - kottaraisen omien pehmeiden sivulaukkujen kanssa 180 km/h:n jälkeen alkaa elämään, wobblaus ei kuitenkaan paha.


    -tkk
  20. #260


    Lääh... 990 Supermoto R... Tahtoo...
  21. #261
    http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=24849&page=3
    Vähän yli puolen välin kun kelaa sivua, niin löytyy kuvia uudesta supermoto-ärrästä. Aika paha.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  22. #262
    Voi kun ne olisivat tajunneet maalata tuon rungon oranssiksi jo -06 vuonna. .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  23. #263
    Mitä eroa tuolla R-mallilla on normaaliin, muuta kuin väritys, pienempi tankki ja keulakulma? No tietenkin painoa vähemmän, mutta jotain merkittävää eroa? Tehot yms. ovat tismalleen samat KTM:n omien sivujen mukaan.

    Joutaa varmaan kesällä käydä koeajamassa tuollaisen, sopii varmaan omiin ajoihini vallan mainiosti ja näyttää sekä kuulostaa räyhäkältä, mitä muutaman olen joskus nähnyt.

    Minkäslaisia kokemuksia omistajien puolelta, joutuuko tuollaista roplaamaan kuinka tiheään ja onko tullut jotain selviä puutteita tai vikoja esille? Kovasti näyttävät käytetyissä mainostavan miten on huollettu, vaikka ajokilometrejä olisi alle 10 tuhatta? Onko joku nakellut tuollaisella pitempiä päivämatkoja, tarvitseeko lisävarustusta laillisissa nopeuksissa ja paljonko on toimintasäde?



  24. #264
    Lainaa (Le Motard @ Marras. 28 2008,12:36) kirjoitti
    Mitä eroa tuolla R-mallilla on normaaliin, muuta kuin väritys, pienempi tankki ja keulakulma? No tietenkin painoa vähemmän, mutta jotain merkittävää eroa? Tehot yms. ovat tismalleen samat KTM:n omien sivujen mukaan.

    Joutaa varmaan kesällä käydä koeajamassa tuollaisen, sopii varmaan omiin ajoihini vallan mainiosti ja näyttää sekä kuulostaa räyhäkältä, mitä muutaman olen joskus nähnyt.

    Minkäslaisia kokemuksia omistajien puolelta, joutuuko tuollaista roplaamaan kuinka tiheään ja onko tullut jotain selviä puutteita tai vikoja esille? Kovasti näyttävät käytetyissä mainostavan miten on huollettu, vaikka ajokilometrejä olisi alle 10 tuhatta? Onko joku nakellut tuollaisella pitempiä päivämatkoja, tarvitseeko lisävarustusta laillisissa nopeuksissa ja paljonko on toimintasäde?
    Eiköhän nuo R-mallin erot ole juuri nuo mitä luettelit.

    Käyttökokemuksia olen tällekkin foorumille kirjaillut jo useampaan otteeseen, mutta mainitaan nyt tähänkin, että omaan käyttötarkoitukseen ei ole markkinoilla tällä hetkellä parempaa peliä tarjolla. Ja käyttö on ollut tosiaan hyvin vaihtelevaa, niin rataa kuin soratietäkin. Tarkennan sen verran että mun mopo on 950 kaasaripeli, mutta kommentit pätevät hyvin pitkälti myös ruiskupeliin.

    Roplata saa jos niin haluaa, mutta välttämätöntä se ei ole. Kotari kestää sen minkä japsitkin.
    -Timo
  25. #265
    Lainaa (Le Motard @ Marras. 28 2008,12:36) kirjoitti
    Kovasti näyttävät käytetyissä mainostavan miten on huollettu, vaikka ajokilometrejä olisi alle 10 tuhatta?
    Et kai vain tarkoita määräaikaishuoltoja .. EIkös se uudempien pyörien takuun voimassaolon edellytys nimenomaan ole ennakkohuoltosuunnitelman mukaan toimiminen
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  26. #266
    Ei ole tarvinnut määräaikaisten huoltojen lisäksi korjailla. Hyvin on toiminut ilman ongelmia 11tkm. Määräaikaiset huollot noissa on 1tkm, 7.5tkm, 15tkm jne.
    KTM 950SM -07
  27. #267
    Hyvinpä tuo näytti toimivan myös pakkaskelilläkin. . Hieman meinasi hirvittää noilla slickseillä
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  28. #268
    Lainaa (Timbacharly @ Joulu. 07 2008,23:55) kirjoitti
    Hyvinpä tuo näytti toimivan myös pakkaskelilläkin. . Hieman meinasi hirvittää noilla slickseillä
    Toimii varmasti, tuossa ranskismaalaisten ratkaisua liukkaille.
    Joutuubi
    Ja tuossa toinen hauska motoilupätkä.
    joutuubi 2
    Vitsi kun osais ranskaa...

    Kannattaa muuten oikeasta alakulmasta pistää molemmat rullaamaan "watch in HD", niin onpi kuvanlaatu kohdallaan.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  29. #269
    Hauskannäköstä menoa!

    Onkos kellään kokemusta tuommoisista ruuvinastoista? Best Gripit oli jossain kaupassa 69e / 100kpl. .
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  30.  
  31. #270
    Lainaa (Timbacharly @ Tammi. 08 2009,19:51) kirjoitti
    Hauskannäköstä menoa!

    Onkos kellään kokemusta tuommoisista ruuvinastoista? Best Gripit oli jossain kaupassa 69e / 100kpl. .
    Täältä löytyy kokemuksia noista ruuvattavista nastoista...
Sivu: 9 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen