Sivu: 7 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 1117:sta
  1. #181
    Muistaakseni SuperDukessa toi "mittatikun" ylä- ja alarajan välinen ero on vain 3 desiä.
    Pain is just weakness leaving the body
  2. #182
    SM:ssä näyttäis menevän melkein 5 desiä alarajalta ylärajalle.
    KTM 950SM -07
  3. #183
    Mainitaanpa tänne, että tuli kokeiltua viikonloppuna JMK:n lentokenttäajoissa SM:n kulku. 16-piikkisellä eturattaalla 217 km/h todellista, mittarissa 226. Rajoitinta vasten meni aika pitkään, joten kovempaa ei noilla välityksillä pääse. Pyörä on konepuolelta vakio. Uskoisin että vakiovälityksilläkin olisi jaksanut kiertää loppuun asti, kun varsin helposti meni tällä kertaa. Vakioilla tulisi huippunopeudeksi n. 230.



    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  4. #184
    Melkosta haipakkaa ton tyyppiselle pyörälle.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  5. #185
    Onkos kenelläkään hajua ensi vuoden isosta supermotosta? Jämsässä arvelivat, että päivitys toisi 990:n koneen mukanaan. Alkaa hittolainen vähitellen kiinnostaa tuo isompi supermoto oikein kunnolla. Kävin jo tänään kysymässä, että ottaavatko vaihdossa r6:n Saattaa joutua käymään pankissa, jos päivittävät ko. pyörää kaudelle 2008, sen verta tympeää on tuo kusiaiskyykyllä huudattaminen.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  6. #186
    Lainaa (cmas @ Syys. 03 2007,20:37) kirjoitti
    Onkos kenelläkään hajua ensi vuoden isosta supermotosta? Jämsässä arvelivat, että päivitys toisi 990:n koneen mukanaan. Alkaa hittolainen vähitellen kiinnostaa tuo isompi supermoto oikein kunnolla. Kävin jo tänään kysymässä, että ottaavatko vaihdossa r6:n Saattaa joutua käymään pankissa, jos päivittävät ko. pyörää kaudelle 2008, sen verta tympeää on tuo kusiaiskyykyllä huudattaminen.
    Mutuiluksi menee, mutta jotenkin en jaksa uskoa että suuria muutoksia vielä tulee. Toi moottori on kai pakko päivittää päästörajojen suhteen ruiskuksi, eli ysiysinollaksi, mutta ei kai tuostakaan mitään nettifoorumikirjoittelua kummempaa faktaa ole tarjolla.

    Siinä "meidän kylän" kotkakaupassa on esittelypelinä tälläkin hetkellä 950 supermoto R. Kesällä sain sen koeajoon ja olipa aika pervo peli. Itse asiassa se kaasarikone tuntuu ajossa hauskemmalta ja helpommalta kuin 990:n on-off-ruisku, joten sen takia mun mielestä on turha isompaa mottia odotella. Ennen kuin 1190 saadaan muutaman vuoden päästä kauppoihin.

    Mulla siis 990 täysin vakiona. Vielä ainakin.
    A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
  7. #187
    Lainaa (cmas @ Syys. 03 2007,20:37) kirjoitti
    Onkos kenelläkään hajua ensi vuoden isosta supermotosta? Jämsässä arvelivat, että päivitys toisi 990:n koneen mukanaan.
    KTM:n sivuilta löytyvän aikataulun mukaan ensvuodelle on tulossa SM990. linkki
    KTM950SE
  8. #188
    Tulipa Trumppa vaihdettua 950 SM:ään, ei voi oikein sanoin kuvailla kuinka hauskaa pyöräily on taas pitkästä aikaa kyykkyjen jälkeen. Ei voi oikein hymyilemättä päästellä pitkin mutkateitä oli sitten soraa tai asfalttia.
    Vaihtoehtona oli myös Superduke, jota pääsin myös kokeilemaan. Ihan kiva laite sekin, tällä kertaa suurempi hauskuuskerroin ja parempi monikäyttöisyys käänsi valinnan SM:n puoleen. Mitään älytöntä tehoeroa meikäläinen ei huomannut, taitaa Duken tehot hävitä pidempiin välityksiin.
    Huolloista sen verran kiinnostaisi tietää mitä liikkeet ovat ottaneet ensimmäisestä 1000km huollosta?
    KTM 950 SM
  9. #189
    Lainaa (Japit @ Syys. 10 2007,18:03) kirjoitti
    Tulipa Trumppa vaihdettua 950 SM:ään, ei voi oikein sanoin kuvailla kuinka hauskaa pyöräily on taas pitkästä aikaa kyykkyjen jälkeen. Ei voi oikein hymyilemättä päästellä pitkin mutkateitä oli sitten soraa tai asfalttia.
    Vaihtoehtona oli myös Superduke, jota pääsin myös kokeilemaan. Ihan kiva laite sekin, tällä kertaa suurempi hauskuuskerroin ja parempi monikäyttöisyys käänsi valinnan SM:n puoleen. Mitään älytöntä tehoeroa meikäläinen ei huomannut, taitaa Duken tehot hävitä pidempiin välityksiin.
    Huolloista sen verran kiinnostaisi tietää mitä liikkeet ovat ottaneet ensimmäisestä 1000km huollosta?
    Katos toinenkin trumpetisti siirtyi oranssiin.... SD:n1000 huolto n. 400eskoa kaikkineen...



    F = dp / dt
  10. #190
    Jep, jep, pitihän sen teikäläisen perässä matkia. Ei vaan, vaihto nimenomaan KTM:ään oli jo aiemminkin tiedossa. Pääasia että pysyttiin perusjapseista erossa.
    KTM 950 SM
  11. #191
    Lainaa (Japit @ Syys. 10 2007,20:06) kirjoitti
    Jep, jep, pitihän sen teikäläisen perässä matkia. Ei vaan, vaihto nimenomaan KTM:ään oli jo aiemminkin tiedossa. Pääasia että pysyttiin perusjapseista erossa.
    Kyllä ainakin mulla on ollut kestohymy päällä, on toi niin hauska laite...
    F = dp / dt
  12. #192
    Lainaa (JoukoWho @ Elo. 21 2007,15:34) kirjoitti
    Mainitaanpa tänne, että tuli kokeiltua viikonloppuna JMK:n lentokenttäajoissa SM:n kulku. 16-piikkisellä eturattaalla 217 km/h todellista, mittarissa 226. Rajoitinta vasten meni aika pitkään, joten kovempaa ei noilla välityksillä pääse. Pyörä on konepuolelta vakio. Uskoisin että vakiovälityksilläkin olisi jaksanut kiertää loppuun asti, kun varsin helposti meni tällä kertaa. Vakioilla tulisi huippunopeudeksi n. 230.
    Saman totesin motoparkin bussipysäkin ulostulossa. 16 piikkisellä 226 ja juuri ja juuri käy rajarilla.
    Vakiovälityksillä mahdollisesti enemmän vauhtia takasuoralle, mutta uskon että tuo 16-piikkinen on parempi ajatellen mutkista ulostuloa, joka muutenkin on tuskaisen hidasta.
  13. #193
    Lainaa (wizard11 @ Syys. 10 2007,18:53) kirjoitti
    SD:n1000 huolto n. 400eskoa kaikkineen...
    Taisin itse maksaa siitä n. 300€
  14. #194
    Lainaa (adez @ Syys. 20 2007,15:10) kirjoitti
    Lainaa (wizard11 @ Syys. 10 2007,18:53) kirjoitti
    SD:n1000 huolto n. 400eskoa kaikkineen...
    Taisin itse maksaa siitä n. 300€
    Juu 300 korvalla se olikin...
    F = dp / dt
  15. #195
    Onko kukaan laskenu tai kokeillut, kuinka iso takaratas menee SM:ään vakio ketjuilla? Nyt on välityksenä 16/41, mutta omaan käyttöön vieläkin ihan liian pitkät välitykset. Sommerilta näyttäis saavan ainakin 45 takarattaan, mutta ylttääkö vakio ketjut enää?
    KTM 950SM -07
  16. #196
    Eipä vissiin kovin moni ole välityksiä muuttanut, kuin 16-eturattaan.

    Nyt on ulkomaisilla foorumeilla epämääräisiä kuvia uudesta 990SM:stä:
    http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=12766&page=3



    KTM 950SM -07
  17. #197
    Lainaa (juicy @ Marras. 16 2007,16:05) kirjoitti
    Eipä vissiin kovin moni ole välityksiä muuttanut, kuin 16-takarattaan.
    Tarkotat varmaan eturatasta... Monet on myös vaihtanu 40-piikkisen takarattaan.
    Pain is just weakness leaving the body
  18. #198
    Tässä uusi 990SM, huonompaan suuntaan on mennyt tankin ja maskin osalta. Lisää kuvia: http://www.ktmforum.co.uk/showthread.php?t=13009

    KTM 950SM -07
  19. #199
    Ajatellaanpa käytännön vaikutuksia. Tuo uusi tankki nostaa väkisinkin pyörän painopistettä suhteessa vanhaan SM:ään. Tässä mielessä uudistus vaikuttaa hieman huonolta. Painon siirto eturenkaalle on myös aikaisempaa vaikeampaa - etäännytään endurojuurista. Muuten tankin muotoilu toteuttaa SMR:n ja SE:n linjaa, eli pyörä on hoikempi polvien kohdalta kuin vanha SM.

    Penkki voi muuten olla hyväkin. Notkon pohja on myös huomattavasti edempänä kuin ennen, joten tangolle ulottuu paremmin ja kuskin paino on edempänä. Koeajolle kun pääsee, niin sittenpä tuon vaikutukset tietää.

    Muovien muotoilu on kokonaisilmeeltään ja yksityiskohdiltaankin 690SM:n linjoilla. Makuasia, onko hyvä vai huono asia. Minulle ei ainakaan vaihtokuume iskenyt.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  20. #200
    Ei iskenyt vaihtokuume. Olisko täällä muuten kiinnostuneita tilaamaan Wings slipareita? Kyselin tarjousta yhdestä parista ja tässä hinnat:
    - oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps………..490.-EUR
    - oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………..530.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps……..550.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………594.-EUR

    Hinnat sisältää 2 erilaista db-killeriä. Toimitus 45€.Wings
    KTM 950SM -07
  21. #201
    Lainaa (juicy @ Marras. 22 2007,19:01) kirjoitti
    Tässä uusi 990SM, huonompaan suuntaan on mennyt tankin ja maskin osalta.
    Huonompaan suuntaan on mennyt myös siltä osin että kaasarit on korvattu ruiskuilla. Tämähän oli tietenkin arvattavissa ja väistämätöntä tiukentuneista päästörajoista johtuen, mutta ei noita(kaan) mopoja enää omassa tallissa viritellä. Tosin onhan siinä nyt sitten n.15hepoa lisää, lisäksi tuo kiekkamittari olisi ihan kiva olla olemassa. Musta runko näyttää ihan hyvältä, mutta olisivat maalanneet tuon swingin myös. Ei aiheuta vaihtopaineita ainakaan allekirjoittaneessa, 950:n tuntuu nyt vielä entistä paremmalta
    -Timo
  22. #202
    No niin, kait se on raotettava lompakkoa sitten ja tollanen 990SM hankitava *
    Minusta se on v&%un mähee *



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #203
    Lainaa (juicy @ Marras. 23 2007,08:41) kirjoitti
    Ei iskenyt vaihtokuume. Olisko täällä muuten kiinnostuneita tilaamaan Wings slipareita? Kyselin tarjousta yhdestä parista ja tässä hinnat:
    - oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps………..490.-EUR
    - oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………..530.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps……..550.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………594.-EUR

    Hinnat sisältää 2 erilaista db-killeriä. Toimitus 45€.Wings
    Meikäläistä voisi slipareitten tilaus kiinnostaa. Onhan nuo ihan eri hintaluokassa kuin Akran pöntöt. Onkohan kellään mitään kokemuksia penkityksestä noilla? Oliskohan hinnassa vielä pelivaraa jos useampi lähtisi tilaukseen mukaan vai oliko nuo tingityt hinnat?
    KTM 950 SM
  24. #204
    Lainaa kirjoitti
    Ei iskenyt vaihtokuume. Olisko täällä muuten kiinnostuneita tilaamaan Wings slipareita? Kyselin tarjousta yhdestä parista ja tässä hinnat:
    - oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps………..490.-EUR
    - oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………..530.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps……..550.-EUR
    - NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………594.-EUR

    Hinnat sisältää 2 erilaista db-killeriä. Toimitus 45€.Wings

    Meikäläistä voisi slipareitten tilaus kiinnostaa. Onhan nuo ihan eri hintaluokassa kuin Akran pöntöt. Onkohan kellään mitään kokemuksia penkityksestä noilla? Oliskohan hinnassa vielä pelivaraa jos useampi lähtisi tilaukseen mukaan vai oliko nuo tingityt hinnat?
    Kysyin antavatko alennusta useammasta parista, mutta eivät anna muuta alennusta kuin, että toimittavat ilman postikuluja. Olen ollut työreissussa jo hetken aikaa ja tämä tilaus on viivästynyt hieman. Laitatko privaa jos kiinnostaa, sillä olemme tilaamassa kuitenkin heti tammikuussa. Laitan sitten meiliä kaikille kiinnostuneille kuinka toimitaan.
    KTM 950SM -07
  25. #205
    Tämän viestin ensisijainen tarkoitus on päästää ulos euforian aiheuttama paine, ja toissijainen on esittää vaihtoehto tuohon slipariasiaan. Menetin tänä aamuna hermot lumien odottelussa ja vaihdoin katukumit piikkipyörien tilalle että pääsee edes isolle tielle ajamaan, ja samalla sain havainnot pikku 'tein itse, ostin erimerkkien ja jopa auton osia ja säästin' virivirityksistä, kun tuota pitoa oli edes vähän tarjolla.
    resepti on gsxr 600 yoshimura kannu 38mm kurilla, adventure-mallin käyrät ( maavaran takia),väliputki 2-1 tehty autotarvikeliikkeen 60 mm ja 45mm putkesta, rei'itetyt sivuovet esisuodattimella, 160/165 suuttimet, neuloja paripykälää ylös, seosruuveja muutin mutta en nyt muista paljon, ja 16 piikkinen eturatas.
    eniten halusin tuosta painoa pois perästä ja lisää maavaraa kun tulee välillä mentyä kummallisiin paikkoihin, eikä tehon/väännön lisäkään harmittaisi.
    No hymy oli kohtuu herkässä kun se kehveli rupesi keulimaan kolmosellakin, ei se ole ennen moista tehnyt kuin kakkoselle asti. kustannuksista suurin oli tietysti käyrät noin 400e, kun taas vaimennin osastolle väliputkineen tuli hintaa yhteensä noin 170 e sisältäen kaljat hitsarille.
    Numeroarvoja tuosta ei ole antaa mutta saatanpa sen penkissä vielä säädättää.
  26. #206
    Pistähän kuvaa tulemaan. Me tilattiin noi Wingsin sliparit ja perillekin tulivat. Laittelin vkonloppuna paikalleen, mutta en kerenny ottaa vielä kuvia. Jos ootte tilaamassa Wings:ä niin huomioikaa, että logo on muuttunut. Ajohalut alkaa olla jo kovat...
    KTM 950SM -07
  27. #207
    Tuosta linkistä pitäisi löytyä fiilistelykuva lumenlinkousretkeltä, muttä näkyy siinä se putkikin, ei valitettavasti lähikuvaa ole tullut otettua. Samanlainenhan tuo on mitä nuo superenduromiehet on laitelleet. www.matkaendurot.net
  28. #208
    onko kellään kokemusta Hot Performancen putkista.? http://www.twinshack.co.uk/prods/197.html

    Ois muuten aika kivat kannut ja youtubesta löytyy kivat soundit.

    Tai kokemuksia kaivataan myös remuksesta...
  29. #209
    Onko joku kenties asentanut tuota Loobmania SM:ään? Tuli sellainen tilattua ja ois kiva nähdä kuvia tai kuulla vinkkejä asennukseen?
    Loobman
    KTM 950 SM
  30.  
  31. #210
    Tuli tehtyä uusi kilpiteline ja takavalo kottaraiseen. Vilkut ja takavalo on sd-r:stä.



    KTM 950SM -07
Sivu: 7 / 38:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen