Sivu: 3 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 995:sta
  1. #61
    Lainaa (Marsu @ Elo. 27 2006,15:01) kirjoitti
    Nyt kun olet JaniR nukkunut yön yli niin laita kommenttia ja muille oliksi mahdollinen vertailu 950SM vs Bandit

    Äläkä unohda laittaa vaimon kommentteja liitteeksi * , vaikka ne ei taida kyllä SM950:lle mennä.
    Kiitoksia vaan koeajosta! Hauska pyörä kaikenkaikkiaan ja voimaa tuntuu löytyvän (etunen kevenee välittömästi kun kahvaa kääntää *)) Hiekkatielläkin tottelee kuskia ja ei mitään ongelmaa ajella kakspäällä (LUE) Paitsi emännän valitus...

    Sitten risut ja ruusut!
    - "Naaraan" kommentti.
    - (Mä en tykkää yhtään!!)

    Isännän kommentit
    + Voimaa löytyy
    + Kiva mutkatiellä
    + Hiekkatiellä toimii (sen mitä tarvitsee)
    + Äänet! *
    - Penkki. Tolla en mieluusti matkaa ajelis. (Ei ole siihen tarkoitettukaan, Marsulta odotellen kommentteja geelistä)
    - Hinta. Mulla ei varaa ostaa kakkosmopoksi..

    Summasummarum!
    En vaihda emäntää! *
    Ostan Bandittiin uudet renkaat (Emäntä tyytyväinen)
    Ostan toiseksi mopoksi halvan kurapyörän, millä voin itse fiilistellä hiekkateillä! (Isäntä tyytyväinen) * *

    Ostan SM:n jos eukko jostain syystä kyllästyy kyydissä olemiseen ja ostaa vaikka oman mopon!

    TV: JaniR
  2. #62
    Tänään sattui messuilla SuperDuke silmään, välittömästi iski hienoinen kuume laitteen perään.
    Mistähän saisi vaan kehiteltyä rahat, esittelymopo olisi ollut 17 000$ ja uusi 23 000$ elikkäs 8500 ja 11 500€

    Vaimo saisi jatkaa tuolla Buellilla ja itselle ostaisi kunnon mopon. Hinta on kyllä eurovehkeelle kova, uusi Triple olisi 4000$ halvempi. Pitänee ensi viikonloppuna käydä kokeilemassa, perkele kun kaikki haluavat noista laitteista rahaa. Eikö niitä voisi ihan silleen kommunismityyliin jaella kaikille halukkaille.
  3. #63
    Lainaa (Joopa @ Syys. 02 2006,10:18) kirjoitti
    Tänään sattui messuilla SuperDuke silmään, välittömästi iski hienoinen kuume laitteen perään.
    Mistähän saisi vaan kehiteltyä rahat, esittelymopo olisi ollut 17 000$ ja uusi 23 000$ elikkäs 8500 ja 11 500€

    Vaimo saisi jatkaa tuolla Buellilla ja itselle ostaisi kunnon mopon. Hinta on kyllä eurovehkeelle kova, uusi Triple olisi 4000$ halvempi. Pitänee ensi viikonloppuna käydä kokeilemassa, perkele kun kaikki haluavat noista laitteista rahaa. Eikö niitä voisi ihan silleen kommunismityyliin jaella kaikille halukkaille.
    Et vissiin puhu jenkkitaaloista

    Itse ajelen moisella pelillä ja tyytyväinen olen ollut. Vaihdoin piikin pienemmän eteen ja 2 piikkiä suuremman taakse. Ei tarvitse enää luistattaa kytkintä lähdöissä ja Suomen nopeuksissakin pystyy käyttämään kuutosvaihdetta.

    Pyörästä on myös ainesta matkantekoon. 500km:n päivätaipaleet tuntuu oikein hyvältä. Eikä se penkki ole liian kova vaikka joku niin väittää
    Onko kelläään täällä akran sliparia kiinni SD:ssä? itse olen hieman kyllästynyt orkkisputken ääneen. Luulis tonnisesta twinistä saavan nätit soundit.
  4. #64
    Ne vakioputkenkin äänet on ihan ok paitsi ehkä tyhjäkäynnillä, mutta kyllähän siitä parempi tulee läpivirtaavilla putkilla. Mulla on e-hyväksytyt Leo Vincet, nyt jopa merkintä rekisteriotteessa niistä. Konttorilla kuuntelivat huuli pyöreänä, mutta eivät mitanneet. Äänet on yksiselitteisesti hyvät. Ja LV:n hiilikuitupöntöt painaa puolet siitä mitä orkkisputki, ero on huomattava, luokkaa 6-7 kg. Tehoero lienee mitätön, isoin ero tulee vaihdetunnistimen poistosta, joka tulee Akran kartan mukana tai voi tehdä itse.

    800 km/pv menee hyvin, ottaa kyllä niskaan alkuun jos Autobahnilla mittarissa koko ajan 170+. Sikaniska auttanee asiaa ja kaikkeen tottuu. Tuollaisessa motariajossa vakiovälitykset on paikallaan, mutta lyhyemmät välitykset on kyllä itselläkin suunnitelmissa Suomeen, ja muutenkin, kun ei tuolla oikein huvita yli 200 kmh ajaa kuin hetkellisesti. Poikettiin myös tuossa Tsekin ja Puolan vuoristossa hieman, ja siellä SD on todella elementissään. Seurueessa olleita möhköjapseja (ZRX1200, GSX1400 ja XJR1300) sai odotella jatkuvasti, kun kävivät jopa metsän puolella perässä räpistellessään. Tai sitten oli miehissä vikaa.
  5. #65
    Nyt sain akran sliparit paikalleen ja ruuvasin db-killerit pois. Äänet on tosi muhkeat ehkä kaupunkiin jopa liian kovat. Kun ajoin putkien asennuksen jälkeen kotiin autokatokseen vaimo sanoi että sisällä alkoi talon rakenteet resonoimaan

    No jos meluun kyllästyy niin laitan db-killerit takaisin
  6. #66
    Täytyy myöntää, että KTM 990 Superduke R:ssä on sitä jotain..



    vuodesta 1971 ....
  7. #67
    tahtoo! Superduke basic myytävänä...
  8. #68
    Millaines peli on ajella 2-päällä? En ajele pitkiä matkoja vaan ihan kaupunkipyörittelyä ja sekalaista ajoa. Vertailukohtana voi käyttää Kawan Z750 jos jollain on siitä kokemusta.

    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  9. #69
    Aika häijy vekotin toi DukeR... Onkos tosta SM950R.stä kellään kuvia?? Se kans kiinnostais... Mikäli hinta ei ole paha, niin saattaapi gixutin vaihtua sellaseen.
    Pain is just weakness leaving the body
  10. #70
    Lainaa (peltzi82 @ Marras. 08 2006,23:32) kirjoitti
    Millaines peli on ajella 2-päällä? En ajele pitkiä matkoja vaan ihan kaupunkipyörittelyä ja sekalaista ajoa. Vertailukohtana voi käyttää Kawan Z750 jos jollain on siitä kokemusta.
    Jos puhutaan SD:sta, niin kuskin kannalta se on hyvä kaksipäälläkin, ainakin takajousitus kantaa vakiosäädöissäkin lisäpainon erinomaisesti, eikä kyytiläinen muutenkaan kauheasti haittaa ajoa. Kyytiläiselle ei varmaan ole mitään luxusta, mutta ei sieltä kauheita valituksiakaan ole kuulunut. Otin kyllä takajalkatapit pois niin ei tarvitse tuota miettiä enää.

    Kävin sitten koeajamassa isoa supermotoakin. SM:ään verrattuna SD on oleellisesti kompaktimman ja tukevamman tuntuinen. Välitykset on selkeästi pidemmät SD:ssä, joten SM esim. keulii kakkosella helpommin. Kyllä SD on silti huomattavasti räväkämmän tuntuinen, ainakin kun itsellä on läpivirtaavat putket ja Akran kartta ja SM oli täysin vakio. Äänistä ei tarvinne mainita mitään. Ruiskun puute hankaloitti SM:n kylmäkäynnistystä jo viiden asteen lämmössä, tai sitten sitä vain vieraantuu kaasarikoneesta aika nopeasti. Ajoasento on pysty molemmissa mutta SM:ssä se on sitten todella pysty. Motarilla SD tarjoaa marginaalisesti parempaa suojaa osittain ajoasennon vuoksi. Hienoja pyöriä molemmat, mutta hieman eri painotuksilla siis. Oma valinta on selkeästi SD.
  11. #71
    Lainaa (Jori @ Marras. 09 2006,09:45) kirjoitti
    Lainaa (peltzi82 @ Marras. 08 2006,23:32) kirjoitti
    Millaines peli on ajella 2-päällä? En ajele pitkiä matkoja vaan ihan kaupunkipyörittelyä ja sekalaista ajoa. Vertailukohtana voi käyttää Kawan Z750 jos jollain on siitä kokemusta.
    Jos puhutaan SD:sta, niin kuskin kannalta se on hyvä kaksipäälläkin, ainakin takajousitus kantaa vakiosäädöissäkin lisäpainon erinomaisesti, eikä kyytiläinen muutenkaan kauheasti haittaa ajoa. Kyytiläiselle ei varmaan ole mitään luxusta, mutta ei sieltä kauheita valituksiakaan ole kuulunut. Otin kyllä takajalkatapit pois niin ei tarvitse tuota miettiä enää.
    Unohdin joo mainita, että nimenomaan tosta SD:stä kokemuksia... Eihän nuo pyörät ole tehtyjä 2-päällä ajamiseen, mutta hyvä kuulla että siellä sentään pystyy olemaan. Tietyissä kyykyissä asento takana istujalla on tappavan puuduttava!!! Tossa SD:ssä penkki näyttäisi sille, että jos kaksi päällä niin ajoasnto on varmaan sellainen "tiivis paketti" (= penkki ei muutu kauheasti korkeammaksi takana olijalle). Mutta käykö tossa sitten jo niin, että takamainen valuu edessä olevan niskaan jatkuvasti? Ei ole kivaa kun joutuu ottamaan ylimääräistä taakkaa ja nojaamaan sarviin!!!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  12. #72
    [QUOTE= (peltzi82 @ Marras. 09 2006,12:24)]
    Lainaa peltzi82,Marras. 08 2006,23:32 kirjoitti
    Unohdin joo mainita, että nimenomaan tosta SD:stä kokemuksia... Eihän nuo pyörät ole tehtyjä 2-päällä ajamiseen, mutta hyvä kuulla että siellä sentään pystyy olemaan. Tietyissä kyykyissä asento takana istujalla on tappavan puuduttava!!! Tossa SD:ssä penkki näyttäisi sille, että jos kaksi päällä niin ajoasnto on varmaan sellainen "tiivis paketti" (= penkki ei muutu kauheasti korkeammaksi takana olijalle). Mutta käykö tossa sitten jo niin, että takamainen valuu edessä olevan niskaan jatkuvasti? Ei ole kivaa kun joutuu ottamaan ylimääräistä taakkaa ja nojaamaan sarviin!!!
    No se kyytiläinen opastetaan tietysti ottamaan jarruissa tukea tankista, ei se sitten selkään valu. Kiihdytyksissä sen on pakko pitää sitten kuskista kiinni, muuta vaihtoehtoa ei ole. Tai voihan sitä yrittää roikkua siinä penkin keskellä olevassa remmissä..
  13. #73
    Vaimo on tykännyt olla SD:n kyydissä huomattavasti enemmän kuin Z750:n. Zetassa kyytiläinen tuppasi valumaan, koska takapenkki oli paljon korkeammalla. SD:ssä istutaan aika tiiviissä paketissa, joka helpottaa. Olen 175cm ja vaimo about 155cm pitkä.
  14. #74
    *leuka pöytään*

    Ei helvetti...meni koko duunipäivä katellessa tota DukeR:ää
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  15. #75
    Lainaa (mekanik @ Marras. 09 2006,07:03) kirjoitti
    Aika häijy vekotin toi DukeR... Onkos tosta SM950R.stä kellään kuvia?? Se kans kiinnostais... Mikäli hinta ei ole paha, niin saattaapi gixutin vaihtua sellaseen. *
    Uijui. Alistaja on saapunut. Läääh...

    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  16. #76
    Lainaa (Jori @ Marras. 09 2006,12:58) kirjoitti
    No se kyytiläinen opastetaan tietysti ottamaan jarruissa tukea tankista, ei se sitten selkään valu.
    Kaikissa pyörämalleissa se vaan ei ole mahdollista, etenkin jos takana istuu lyhyt/pieni ihminen, jonka kädet ei yllä sinne tankkiin asti... Varsinkin kun edessä istuu sellainen inan vajaa 100kg oleva "jauhosäkki"...



    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  17. #77
    Lainaa (ympyrä @ Marras. 09 2006,17:45) kirjoitti
    Vaimo on tykännyt olla SD:n kyydissä huomattavasti enemmän kuin Z750:n. Zetassa kyytiläinen tuppasi valumaan, koska takapenkki oli paljon korkeammalla. SD:ssä istutaan aika tiiviissä paketissa, joka helpottaa. Olen 175cm ja vaimo about 155cm pitkä.
    Hyvä kuulla. Se penkki jotenkin vaan näyttää sopivan malliselta!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  18. #78
    Superduken uusi mainospätkä
    (save as)
    Lupailevat pienempää sopan kulutusta -07 mallille, Menisköhän alle 10l/100km



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  19. #79
    Ihan hyvä pätkä, vaikkei niin kikkelikäs olekaan kuin edellinen. Harmillisen vähän saa selvää pyörän ulkonäöstä. Voisin kai silti omani tuommoiseen päivittää...
  20. #80
    No nyt on sit tilattu 950SM -07. Kuinkahan malttaa odotella kevääseen saakka...

    http://www.ktmimages.com/cgi-bin....er-buch
    KTM 950SM -07
  21. #81
    Lainaa (juicy @ Helmi. 17 2007,17:39) kirjoitti
    No nyt on sit tilattu 950SM -07. Kuinkahan malttaa odotella kevääseen saakka...

    http://www.ktmimages.com/cgi-bin....er-buch
    Onneksi olkoon, itselläni ei ihan vielä budjetti anna periksi Kottaraisen hankinnalle mutta kunahn tästä asuntolainasta saa hieman vielä lyhennettyä niin varmasti 950 tulee hommattua.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  22. #82
    Loistava artikkeli koskien tätä 950:tä Artikkeli

    Pari kuvaa kuolattavaksi









    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #83
    Ja tasapuolisuuden puolesta vielä KTM foorumeilta bongattu SD

    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  24. #84
    Asiallinen artikkeli ja kuvat... Tulis vaa se asfaltti nopsaan esiin ni pääsis koittaa miten se eturengas kevenee talven aikana lisääntyneiden konien ja pienemmän eturattaan myötä
    KTM 950sm ja 250sx
  25. #85
    Olisko hyviä vinkkejä lc8:n piristämiseen. Akrat ja kesäovet on jo... Vaikka eipä sillä ei niitä tehoja kumminkaan saa sorapintaan siirrettyä, taidoista puhumattakaan.
    KTM950SE
  26. #86
    neulasarja kaasareihin esim. factory prolta, sitä seuraavana sit ainaski KTM-sommer myy jotain sylinterien poraus tms. settii millä tulee 999 kuutioiseks, ei oikee oo saksan kieli hallussa että tajuaisin mitä ne myy, muutaku että saa sen 999 kuutioiseks....joku osaa varmaa kirkastaa asian minullekkin...?
    KTM 950sm ja 250sx
  27. #87
    Täälläkin on nyt 950sm, saa nähdä minkälaista tuommosella lutkuttimella on ajaa kilogikserin jälkeen. Kattelin noita kesäovia tuolta muilta saiteilta ja ajattelin että eikös nuo voi tehdä itsekin. Tosin vielä en ole ehtinyt purkaa mopoa niin että pääsisin airboxiin käsiksi, mutta käsittäkseni siellä ne ovet on mutta niissä ei vain ole reikää, eikö? Joten Dremeli käteen ja joku tiuha metalliverkko taustalle. Tuosta suuttimien ja neulan asennon vaihdostakin näyttää olevan kahta koulukuntaa. Mites teillä, oletteko vaihtaneet kun olette avanneet kesäovet? Ajattelin myös vetästä nuo orggis bolt-onit poikki ja poistaa katit ja muut sisuskalut, samallahan niitä vois vaikka lyhentää sen 10cm..
    -Timo
  28. #88
    Lainaa kirjoitti
    Täälläkin on nyt 950sm, saa nähdä minkälaista tuommosella lutkuttimella on ajaa kilogikserin jälkeen. Kattelin noita kesäovia tuolta muilta saiteilta ja ajattelin että eikös nuo voi tehdä itsekin. Tosin vielä en ole ehtinyt purkaa mopoa niin että pääsisin airboxiin käsiksi, mutta käsittäkseni siellä ne ovet on mutta niissä ei vain ole reikää, eikö? Joten Dremeli käteen ja joku tiuha metalliverkko taustalle. Tuosta suuttimien ja neulan asennon vaihdostakin näyttää olevan kahta koulukuntaa. Mites teillä, oletteko vaihtaneet kun olette avanneet kesäovet? Ajattelin myös vetästä nuo orggis bolt-onit poikki ja poistaa katit ja muut sisuskalut, samallahan niitä vois vaikka lyhentää sen 10cm..
    Onneks olkoon, hyvän pelin valitsit *

    Omaani vielä odottelen viikon verran. Aikalailla erilaiseen ajoonhan tuo on tehty kuin gixxer, joka itsellä myös oli kaksi kesää. Nyt pääsee myös huonommille teille.

    Sommer door:it on samanlaiset kuin alkup. mutta niissä on tosiaan aukot. Jos tekee alkuperäisistä niin aukon pienentäminen ei onnistukaan jälkeenpäin. Kesäovet maksaa muistaakseni 30€/kpl. Säädöistä tuntuu olevan montaa eri mieltä. Jotkut on laittanut 1-2 kappaletta kesäovia+suuttimet+factory neulat. Osa taas pelkästään nostanut neuloja ja säätäny seosruuvia. Osa taas vaihtanut pääsuuttimet ilman kesäovia.

    Täällä olis kanssa tarkoitus poistaa SAS, vaihtaa Wings putket ja poistaa rajoitin 2&3 vaihteilta. 16 piikkinen eturatas on kuulemma se mitä jokaiseen 950SM pitää tehdä. Mitkähän säädöt olis suomen olosuhteisiin kohdallaan? Kokemuksia kaivataan...

    Edit: Minkä värisen pelin valitsit? Laitappas kuvia näkyville.



    KTM 950SM -07
  29. #89
    Mulla on musta -06:n, kuvia en ole vielä ottanut, ihan vakio pelistä on kyse, vielä. Tuskin tuolla tulee sen huonommilla teillä ajettua kuin gikserilläkään. Pääsyy tuon ostamisessa oli se, että ajaminen voisi olla mukavaa ilman että aina tarvis vetää miljoonaa.
    Niistä Sommer dooreista vielä, saahan ne reijät peitettyä jos jostain syystä on tarvis. Oletko löytänyt jostain ohjeita tuon SAS:n poistoon, pitäs nähdä mitä roippeita sieltä voi poistaa ja mitkä röörit pitää tukkia.
    2. ja 3. vaihteen rajoittimen poisto onnistuu kai, kun nappaa vaihdeboxista tulevat johdot irti, mutta mitkä johdot on irroitettava?

    Jos sulla on hyviä 950sm saitteja tiedossa niin laitappa linkkejä, kiitos.



    -Timo
  30.  
  31. #90
    Sama juttu tuolla kyykyllä ajaessa, että aina saa varoa kortin menettämistä. Tosin oon kuullu, että motolla se on vielä helpompaa *


    SAS:n tarkoituksena on antaa lisähappea, jotta kaikki ainepalaisi ja näin vähentää päästöjä (tästä aiheutuu putkessa "poksauttelu"). SAS:n poisto tuhoaa kai katalysaattorit ajanmyötä, mutta jos vaihtaa putket niin ei väliä. SAS toimii alipaineella, joka aukaisee venttiilin. Venttiilin läpi kulkee sit ilmaa ilmansuuodatinkoteloista sylintereihin. Foorumeilla näyttää olevan kahdenlaista tapaa, toiset poistaa kaikki SAS härpäkkeet, toiset taas tulppaa alipaine letkun ja letkun joka "syöttää" ilmaa.

    Foorumeita:
    http://ktmtalk.com/index.p....rum=135
    http://www.ktmforum.co.uk/forumdi....hp?f=92



    KTM 950SM -07
Sivu: 3 / 34:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen